abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24759557
Omdat in het andere topic alleen gezeurd wordt over prijzen, hier een topic over hoe je het beste kaarten kunt kopen.

Zelf heb ik weinig ervaring met het kopen van tickets, maar samen komen we er vast uit.

* Is het verstandig om in een grote stad tickets te gaan kopen, waar veel balie`s zijn? Of moet je juist naar een klein dorp in groningen, waar niemand kaarten wil?

* Kun je ook nog online tickets kopen? Of zijn deze op 5 februari overbelast?

Kom maar op met jullie wijze raad, aub geen gezeur over U2.com, we gaan er in dit topic van uit dat we dat niet zijn.
pi_24759603
op schiphol mag je niet slapen voor het grenswisselkantoor...(heb al van verschillende mensen gehoord dat ze gaan liggen pitten voor de verlkooppunten...) dus als je naar het GWK op schiphol gaat heb je een grote kans dat je kaarten kunt kopen...(mits niet half fok er ineens voor de deur staat.......)

idee voor een fok-meeting!?
pi_24759661
Ik plaats hier een subtiele TVP
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_24759716
nah weinig ideen verder geloof ik...... ghehe
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:05:57 #5
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_24759774
Ik ga er van uit dat de ticket verkoop via ticketservice gaat, dan heeft het geen zin om naar een dorp te gaan of naar een stad (behalve de drukte). Het systeem gaat via een landelijk reserve systeem dus niet dat elke balie een aantal kaarten heeft, maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
pi_24759823
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Koffieboon het volgende:
Ik ga er van uit dat de ticket verkoop via ticketservice gaat, dan heeft het geen zin om naar een dorp te gaan of naar een stad (behalve de drukte). Het systeem gaat via een landelijk reserve systeem dus niet dat elke balie een aantal kaarten heeft, maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
Ja maar dan maakt het toch wel uit of er 300 man voor je staan of maar 1?
pi_24759836
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:09 schreef Murray het volgende:

[..]

Ja maar dan maakt het toch wel uit of er 300 man voor je staan of maar 1?
Inderdaad, koffieboon mist het punt.
pi_24759927
Hoge prijzen? Wat gaat zo'n kaartje kosten dan?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:17:03 #9
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_24759982
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef Martijntj het volgende:

[..]

Inderdaad, koffieboon mist het punt.
Ik mist het punt niet zie: behalve de drukte
  woensdag 26 januari 2005 @ 14:19:21 #10
22730 Koffieboon
Satanicum Tenebrae
pi_24760025
In ieder geval, in een grote stad waar ze een ticketservice hebben, hebben ze vast ook wel een afgelegen VVV kantoor, ik doe het altijd zo, dan ga ik naar het vvv kantoor om de tickets te halen.. Daar krijg je meestal ook nog een kop koffie bij het wachten!
pi_24760033
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef Koffieboon het volgende:

[..]

Ik mist het punt niet zie: behalve de drukte
Als er weet ik veel hoeveel man voor je staan ben je om 10.30 aan de beurt, staat er niemand voor je dan ben je om 10 uur aan de beurt...
quote:
maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
Ik ben liever aan de beurt voordat alle kaarten verkocht zijn, jij niet?
pi_24760057
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoge prijzen? Wat gaat zo'n kaartje kosten dan?
quote:
Prijzen: Staanplaats veld ¤69; Zitplaatsen ¤70, ¤65, ¤61, ¤57, ¤53.
http://www.ticketmaster.nl/html/lastestsnews.htmI?l=NL
pi_24760665
TVP
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:42:13 #14
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_24762060
Het maakt vooral uit of de verkoper weet wat hij/zij moet doen.
Je kunt als eerste aan de beurt zijn maar als er een kneus aan de andere kant van de balie staat kun je alsnog pech hebben.
Probeer zo vroeg mogelijk voor een verkooppunt te staan.

Uit ervaring weet ik dat het bespreekburo in Den Haag (Buithenhofweg) erg goed is.
Daar zijn ze met 2 personen, 1 print en de ander rekent af. Als de voorverkoop begint staat die printer niet stil. Bestellingen worden snel opgenomen en geprint.

Als Den Haag te ver is zou je ook zelf wat kunnen organiseren.
Ga op vrijdag bij de ticketboer langs en doe een voorstel om iedereen op zaterdagochtend op volgorde van aankomst een nummer te geven en te noteren hoeveel kaarten hij of zij wil. Met een dergelijke lijst weet de verkoper hoeveel kaarten er in totaal geprint moeten worden en aan de hand van de lijst kan ieder nummer dan zijn/haar kaarten betalen.

Internet is geen optie, die ligt direct plat net zoals het bellen.

Succes!
could you just [i]not[/i] breathe?
  woensdag 26 januari 2005 @ 16:47:47 #15
80382 manny
30 is best veel
pi_24762159
Ik zou voor de klein dorp optie gaan en als je ECHt graag wil, dan zorgen dat de eerste bent, kan dan bijna niet misgaan omdat het idd via een centraal reserveringssysteem gaat. Meteen zoveel mogelijk bestellen natuurlijk.... kun je nog wat verdienen ook !
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  woensdag 26 januari 2005 @ 17:07:10 #16
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_24762462
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:47 schreef manny het volgende:
Ik zou voor de klein dorp optie gaan en als je ECHt graag wil, dan zorgen dat de eerste bent, kan dan bijna niet misgaan omdat het idd via een centraal reserveringssysteem gaat. Meteen zoveel mogelijk bestellen natuurlijk.... kun je nog wat verdienen ook !
Leuk advies, maar ik dacht gelijk wat er in jouw ondertitel staat
Ik vrees dat heel veel mensen teleurgesteld gaan worden.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_24762689
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 16:47 schreef manny het volgende:
Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
pi_24765388
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef Murray het volgende:

[..]

Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Maar dit zijn nooit alle postkantoren en GWK's, ik mis bijvoorbeeld het postkantoor van Zaandam en de GWK van Schiphol .... deze verkopen allebei zeker kaartjes

(postkantoren stoppen ook bij de H )

Ik vraag me trouwens ook af wanneer de kaartjes voor Barcelona in de verkoop gaan, en of het dan nog steeds zo'n zooitje is met de voorkaartverkoop ... ik hoop het niet ...

[ Bericht 11% gewijzigd door Holyjoe op 26-01-2005 20:14:20 ]
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
pi_24765997
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Holyjoe het volgende:

[..]

Maar dit zijn nooit alle postkantoren en GWK's, ik mis bijvoorbeeld het postkantoor van Zaandam en de GWK van Schiphol .... deze verkopen allebei zeker kaartjes

(postkantoren stoppen ook bij de H )
Eh, 2e kolom al gezien?
Schiphol en Zaandam staan er ook gewoon bij.

En dit zijn idd niet alle postkantoren in Nederland, maar wel alle postkantoren in Nederland waar je kaarten kan kopen. (volgens de ticketmaster site)
pi_24766357
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 14:19 schreef Koffieboon het volgende:
In ieder geval, in een grote stad waar ze een ticketservice hebben, hebben ze vast ook wel een afgelegen VVV kantoor, ik doe het altijd zo, dan ga ik naar het vvv kantoor om de tickets te halen.. Daar krijg je meestal ook nog een kop koffie bij het wachten!
Jammer alleen dat de tijd van de voorberdrukte mooie kaarten die je bij de VVV kon kopen ver achter ons licht. Ticketservice werkt met Postkantoren BV en GWK.
Take on the situation, but not the torment ...
pi_24769447
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 20:33 schreef Murray het volgende:

[..]

Eh, 2e kolom al gezien?
Schiphol en Zaandam staan er ook gewoon bij.

En dit zijn idd niet alle postkantoren in Nederland, maar wel alle postkantoren in Nederland waar je kaarten kan kopen. (volgens de ticketmaster site)
Haha .. wat een stommeling ben ik ook ... totaal overheen gekeken
Er gaat niks boven een groot wit poederveld ....
pi_24779345
Op 1 februari gaan de kaarten in de verkoop in Nederland op hun site. Op 5 februari gaan ze in de voorverkoop bij de ticketservice.
Dus, of lid worden van de site of ze kopen bij de ticketservice.
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:35:30 #23
71048 Tokay
makes your day!
pi_24779350
Hè shit, ik raak nú al in de stress.
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  donderdag 27 januari 2005 @ 14:39:16 #24
98138 Everett
Damnit, I am the paterfamilias
pi_24779428
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef kriele het volgende:
Op 1 februari gaan de kaarten in de verkoop in Nederland op hun site. Op 5 februari gaan ze in de voorverkoop bij de ticketservice.
Dus, of lid worden van de site of ze kopen bij de ticketservice.
Er staat op hun site dat het kopen van tickets alleen geldt als je op 24 januari 2005 al lid was. Nu lid worden heeft dus geen zin meer.
Well, as soon as we get ourselves cleaned up and we get a little smellum in our hair, why, we're gonna feel 100% better about ourselves and about life in general.
pi_24779517
Pittige prijzen hoor. Bijna 70 euro voor de veldkaarten!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')