Ja maar dan maakt het toch wel uit of er 300 man voor je staan of maar 1?quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:05 schreef Koffieboon het volgende:
Ik ga er van uit dat de ticket verkoop via ticketservice gaat, dan heeft het geen zin om naar een dorp te gaan of naar een stad (behalve de drukte). Het systeem gaat via een landelijk reserve systeem dus niet dat elke balie een aantal kaarten heeft, maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
Inderdaad, koffieboon mist het punt.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:09 schreef Murray het volgende:
[..]
Ja maar dan maakt het toch wel uit of er 300 man voor je staan of maar 1?
Ik mist het punt niet zie: behalve de druktequote:Op woensdag 26 januari 2005 14:10 schreef Martijntj het volgende:
[..]
Inderdaad, koffieboon mist het punt.
Als er weet ik veel hoeveel man voor je staan ben je om 10.30 aan de beurt, staat er niemand voor je dan ben je om 10 uur aan de beurt...quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:17 schreef Koffieboon het volgende:
[..]
Ik mist het punt niet zie: behalve de drukte
Ik ben liever aan de beurt voordat alle kaarten verkocht zijn, jij niet?quote:maar het word bijgehouden in een centraal systeem totdat alle kaarten zijn verkocht ongeacht waar.
quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:14 schreef Strolie75 het volgende:
Hoge prijzen? Wat gaat zo'n kaartje kosten dan?
http://www.ticketmaster.nl/html/lastestsnews.htmI?l=NLquote:Prijzen: Staanplaats veld ¤69; Zitplaatsen ¤70, ¤65, ¤61, ¤57, ¤53.
Leuk advies, maar ik dacht gelijk wat er in jouw ondertitel staatquote:Op woensdag 26 januari 2005 16:47 schreef manny het volgende:
Ik zou voor de klein dorp optie gaan en als je ECHt graag wil, dan zorgen dat de eerste bent, kan dan bijna niet misgaan omdat het idd via een centraal reserveringssysteem gaat. Meteen zoveel mogelijk bestellen natuurlijk.... kun je nog wat verdienen ook !
Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...quote:Op woensdag 26 januari 2005 16:47 schreef manny het volgende:
Ik zou voor de klein dorp optie gaan en als je ECHt graag wil, dan zorgen dat de eerste bent, kan dan bijna niet misgaan omdat het idd via een centraal reserveringssysteem gaat. Meteen zoveel mogelijk bestellen natuurlijk.... kun je nog wat verdienen ook !
Maar dit zijn nooit alle postkantoren en GWK's, ik mis bijvoorbeeld het postkantoor van Zaandam en de GWK van Schiphol .... deze verkopen allebei zeker kaartjesquote:Op woensdag 26 januari 2005 17:19 schreef Murray het volgende:
[..]
Veel kleine dorpen zie ik er anders niet tussen staan...
http://www.ticketmaster.n(...)cations.popup.NL.htm
Eh, 2e kolom al gezien?quote:Op woensdag 26 januari 2005 20:08 schreef Holyjoe het volgende:
[..]
Maar dit zijn nooit alle postkantoren en GWK's, ik mis bijvoorbeeld het postkantoor van Zaandam en de GWK van Schiphol .... deze verkopen allebei zeker kaartjes
(postkantoren stoppen ook bij de H)
Jammer alleen dat de tijd van de voorberdrukte mooie kaarten die je bij de VVV kon kopen ver achter ons licht. Ticketservice werkt met Postkantoren BV en GWK.quote:Op woensdag 26 januari 2005 14:19 schreef Koffieboon het volgende:
In ieder geval, in een grote stad waar ze een ticketservice hebben, hebben ze vast ook wel een afgelegen VVV kantoor, ik doe het altijd zo, dan ga ik naar het vvv kantoor om de tickets te halen.. Daar krijg je meestal ook nog een kop koffie bij het wachten!
Haha .. wat een stommeling ben ik ook ... totaal overheen gekekenquote:Op woensdag 26 januari 2005 20:33 schreef Murray het volgende:
[..]
Eh, 2e kolom al gezien?
Schiphol en Zaandam staan er ook gewoon bij.
En dit zijn idd niet alle postkantoren in Nederland, maar wel alle postkantoren in Nederland waar je kaarten kan kopen. (volgens de ticketmaster site)
Er staat op hun site dat het kopen van tickets alleen geldt als je op 24 januari 2005 al lid was. Nu lid worden heeft dus geen zin meer.quote:Op donderdag 27 januari 2005 14:35 schreef kriele het volgende:
Op 1 februari gaan de kaarten in de verkoop in Nederland op hun site. Op 5 februari gaan ze in de voorverkoop bij de ticketservice.
Dus, of lid worden van de site of ze kopen bij de ticketservice.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |