Toch moet ticketservice dat kunnen verwachten?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:44 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wat die site nu te verwerken krijgt is vele malen meer dan Fok! ooit op 1 moment zal krijgen...
Zijn nu tienduizenden mensen tegelijk bezig om kaartjes te bestellen.
Daar kan geen server tegen op. En zeker die van Fok! niet.
Dit verwachten ze ook wel. Maar er is niet tegen op te boksen.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:47 schreef Eibertje het volgende:
Toch moet ticketservice dat kunnen verwachten?
Hier staat een overzichtje. 118/119 zijn een beetje hetzelfde verhaal als waar ik nu kaarten voor heb, alleen dan wat lager. Wel redelijk dichtbij, dat kun je als voordeel zien.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoe zit het met zitplaatsen in vak 118 en vak 119? Wel ok, of zijn staanplaatsen echt veel beter?
Staanplaatsen zijn altijd beterquote:Op zaterdag 5 februari 2005 11:54 schreef Meneer_Aart het volgende:
Hoe zit het met zitplaatsen in vak 118 en vak 119? Wel ok, of zijn staanplaatsen echt veel beter?
Yup, helaas.quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:01 schreef err het volgende:
kan ik ophouden met f5-en en me doodergeren?
Dat is dan ook weer wat overdrevenquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:00 schreef Noca het volgende:
Toen ik gister voor Plato in Groningen langs fietste om 16.00uur zaten er daar al mensen voor de deur met ligbedden![]()
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef whosvegas het volgende:
Nou, ik ga maar eens ontbijten
Gezelligquote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:04 schreef BRITTJE het volgende:
We kunnen altijd nog naar Jack Johnson (of hoe die dude ook mag heten) hahahaha![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?
Jij?quote:Op zaterdag 5 februari 2005 12:05 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Heb je nou kaarten kunnen bemachtigen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |