abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24734611
Game on!

Nieuw supertalent op de Nederlandse velden :Yildirim
Yildirim (deel 2) - Turk onder de Friezen
Yildirim #3 - Ugur in Oranje!
quote:
**Heerenveen-speler Ugur Yildirim heeft
besloten in te gaan op de uitnodiging
van bondscoach Marco van Basten om voor
Oranje uit te komen,meldt De Telegraaf.
De aanvaller had ook een uitnodiging op
zak van de Turkse bondscoach waardoor
hij gedwongen werd een keuze te maken.

Yildirim zei eerder dat het neerkwam op
een keuze tussen zijn hart (Turkije) en
zijn verstand (Nederland).Het feit dat
Oranje met drie spitsen speelt en hij
daarin het beste tot zijn recht komt,
zou de doorslag hebben gegeven.
pi_24734645
Welkom in oranje

hele slechte TVP
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24734663
Guillou heeft sowieso een conflict met ASEC Abidjan. Die spelers hebben voor ASEC gespeeld, dus heeft ASEC recht op een bepaalde opleidingsvergoeding. Dat zijn FIFA-regels en die "overrulen" de schimmige contracten die Guillou afsluit.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24734805
Mwaah weet niet of het zo'n goede keus is van 'm.
Zullen de Turken leuk vinden
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  dinsdag 25 januari 2005 @ 01:11:12 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24734924
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:00 schreef Stretto het volgende:
Mwaah weet niet of het zo'n goede keus is van 'm.
Zullen de Turken leuk vinden
Of je leest de vorige topics even?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24734998
uiterste integratie??
pi_24735044
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:17 schreef NatteKip het volgende:
uiterste integratie??
Spelen voor 't land waar je geboren en getogen bent?
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_24735064
o jah het is een grapje :-)
pi_24735088
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:23 schreef NatteKip het volgende:
o jah het is een grapje :-)
Oh, oké
pi_24735901
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 01:11 schreef golfer het volgende:

[..]

Of je leest de vorige topics even?
Of ik heb wel wat beters te doen?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
  dinsdag 25 januari 2005 @ 07:02:20 #11
50936 The_Hives
Is nu tripple oom Hives O+ !!!
pi_24736224
is hij nou nog niet neergestoken
AFC AJAX Kampioen 2012-2013
Fok! Federatie
1918,1919,1931,1932,1934,1937,1939,1947,1957,1960,1966,1967,1968,1970,1972,1973,1977,1979,1980 1982,1983,1985,1990,1994,1995,1996,1998,2002,2004,2011,2012,2013
pi_24737430
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 02:59 schreef Stretto het volgende:

[..]

Of ik heb wel wat beters te doen?
Of ik reageer dan niet?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_24738601
Dat is toch die gozer met die pot menie in zijn haar
pi_24738630
Yilidrim speelt erg goed
heel goed dat ie samen met zijn Marokkaanse ploeggenoot voor Oranje heeft gekozen
Voor vrede en rechtvaardigheid - Tegen alle soorten vormen van geweld.
pi_24745615
quote:
IETS MEER ENTHOUSIASME VOOR UGUR

Sinds vorige week weten we wat hij gaat doen. De man die voetbalminnend Nederland en Turkije toch zeker enige tijd bezig hield, maakte toen bekend voor welk van deze twee landen hij interlandvoetbal zal gaan spelen. De keuze van Ugur Yildirim, rechtsbuiten van SC Heerenveen, viel op ons land. Een besluit dat je eigenlijk alleen maar zou kunnen toejuichen, maar dat wat mij betreft nogal lauw ontvangen wordt.

Wie de voorgeschiedenis kent, zal allicht ietwat verrast geweest zijn door Yildirims keuze. Hij verklaarde eerder namelijk dat hij in principe voor Turkije uit wilde komen, omdat daar zijn hart lag en het toch het land van zijn ouders was. Later matigde hij zijn toon al een beetje, door te verklaren dat hij er over na zou gaan denken als Nederland hem eerder zou benaderen. Welnu, onlangs nodigde zowel de Turkse bondscoach Ersun Yanal als onze eigen Marco van Basten hem uit en dus stond Ugur voor een duivels dilemma.

Dat hij, ondanks dat hij in Apeldoorn is geboren en al zijn hele leven in Nederland woont en voetbalt, in eerste instantie voor Turkije wilde kiezen, verbaast me niet echt. Als jonge rechtsbuiten van Go Ahead Eagles was een selectie voor Nederland ver weg. Zeker met Dick Advocaat als bondscoach. Onder Van Basten is het klimaat rond Oranje echter dusdanig veranderd, dat iedere speler uit de eredivisie weer spontaan begint te dromen van een interlandloopbaan. Verrassend was het dan ook niet dat Van Basten, na Yildirims fraaie entree in de eredivisie, bij hem is uitgekomen. Alleen al omdat Romeo Castelen voorlopig even lijkt te hebben afgehaakt, is de keuze voor Yildirim een logische. Yildirim is geen rechtsbuiten die een man passeert en vervolgens met kalk aan de schoenen een voorzet aflevert. Yildirim is iemand die gewoon de voorzet rond de man heen slingert en bovendien ook een fijne vrije trap kan nemen. Iemand die je er goed bij kunt hebben.

Waarom dan toch zo sceptisch gereageerd door sommige voetballiefhebbers? Het feit dat Yildirim geen Nederlandse roots heeft, kan er niet aan bijdragen. Er spelen al sinds jaren Surinamers voor Oranje. Wat was ons team in 1988 geweest zonder Gullit en Rijkaard? Patrick Kluivert is recordtopscorer van Oranje, Aron Winter werd kortstondig recordinternational en Edgar Davids is zelfs de huidige aanvoerder van het Nederlands elftal. Dat er Surinamers meedoen is al jaren geen vreemd fenomeen meer.

De laatste jaren beginnen echter de jongens van Marokkaanse en Turkse komaf ons voetbal te veroveren. Die denken anders, dat is een feit. Zij hebben toch wat meer binding met hun vaderland en afkomst dan de Surinamers. In ieder geval hebben zij ook een beter alternatief, want Marokko en Turkije zijn redelijke voetballanden. Op die manier kon het gebeuren dat jongens als Boutahar en El Hamdaoui wel voor Jong Oranje uitkwamen, maar uiteindelijk Marokko prefereerden. Boukhari deed het zelfs al in de jeugd. Dries Boussatta speelde zelfs voor beide nationale elftallen. Stuk voor stuk jongens die in Nederland zijn opgegroeid.

Misschien dat daar de schoen wringt. Ze gaven aan dat ze, ondanks hun goede leven hier, toch voor het land van hun ouders wilden spelen. Sommige mensen noemen dat ondankbaar. Persoonlijk zie ik dat niet zo. Maar het bevreemdt me dan wel, dat jongens als Boulahrouz en nu dus Yildirim, dan toch niet echt welkom lijken. Zij kiezen voor ons, waarom dan zo lauw? Zij kunnen uitgroeien tot voorbeelden voor andere jonge Marokkaanse en Turkse voetballers, zoals de eerste Surinamers dat waren voor jongens als Gullit en Rijkaard.

Het speelt vast mee dat Yildirim aangaf zijn keuze met het verstand gemaakt te hebben. Hij koos op voetbaltechnische gronden, omdat ons systeem beter past bij zijn spel. Wanneer hij op die manier een club had gekozen, had iedereen hem verstandig genoemd. Nu het echter om Oranje gaat, beginnen sommigen over de eer en de trots. Ach, neem van mij aan dat het grootste deel van de internationals van de laatste jaren echt niet voor de eer van Nederland voetbalt. Voor de eer van zichzelf, dat wil ik wel geloven, maar wie krijgt er echt kriebels van ons volkslied? Ik schat dat het ophoudt bij Dirk Kuijt.

Vandaar dat ik eigenlijk wil vragen om Yildirim straks, wanneer hij voor het eerst voor Oranje speelt, een hartelijke ontvangst te geven. Geef hem het gevoel dat hij welkom is en dat we hem er graag bij zien. Al is het alleen maar vanwege zijn lef voor Nederland te kiezen en omdat hij hiermee een pionier kan worden. Wedden dat als dit gebeurt, Ugur straks ook nog overtuigd kan raken dat zijn keuze voor Nederland misschien wel meer uit het hart kwam dan hij nu misschien denkt?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 25 januari 2005 @ 18:55:35 #16
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_24745735
Mooie column. Ik ben het er mee eens ook. Iedereen zeikt over Turken en Marokkanen dat ze zich niet betrokken voelen bij Nederland, en dat doet eentje het een keer wel, is het weer niet goed.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
pi_24748159
Ik had een enthousiastere column verwacht.

Van Yildirim's hart denk ik dat deze best Nederlands klopt, maar dat zijn verklaring voor de beslissing voor een belangrijk deel diplomatiek gemotiveerd was, gericht op de teleurgestelde partij.

Tijd om zijn enthousiasme voor Nederland te tonen en vice versa is er nog genoeg.
Ondertussen steek ik mijn blijdschap trouwens niet onder stoelen of banken.

[ Bericht 10% gewijzigd door FritsVanEgters op 25-01-2005 21:19:39 ]
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24758485
quote:
Geen Boca maar Galatasaray voor Yakin

26/1/2005 12:07

Hakan Yakin is er toch in geslaagd een nieuwe club te vinden. De Zwitserse international, die bij VfB Stuttgart geen rol van betekenis meer speelt, maakt het seizoen af bij Galatasaray.

Er ligt een akkoord tussen Galatasaray en VfB Stuttgart over de verhuur van Yakin. De 27-jarige Zwitser is ook persoonlijk rond met de Turkse club, die daarbij een optie tot koop heeft bedongen.

Yakin leek in januari zijn carrière voort te zetten in Argentinië. Met Boca Juniors was overeenstemming bereikt. Maar de al klaar liggende vliegtickets ten spijt, tot een overgang kwam het niet. Boca-trainer Jorge Benítez zag de komst van Yakin niet zitten en zette een streep door de transfer.
Ben benieuwd hoe deze Turkse Zwitser ontvangen wordt bij Gala... Volgens cultheld zou hij moeten vrezen voor zijn leven.
pi_24762375
quote:
Op woensdag 26 januari 2005 12:58 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Ben benieuwd hoe deze Turkse Zwitser ontvangen wordt bij Gala... Volgens cultheld zou hij moeten vrezen voor zijn leven.
En ook in de VI lees ik net dat Yildirim zelf ook denkt dat ie best nog wel eens voor een Turkse topclub zou kunnen uitkomen.
pi_24762604
Ohw staat er een interview in? Dan moet ik mijn boycot van de VI misschien tijdelijk maar eens opheffen..
pi_24762802
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 18:55 schreef PJORourke het volgende:
Mooie column. Ik ben het er mee eens ook. Iedereen zeikt over Turken en Marokkanen dat ze zich niet betrokken voelen bij Nederland, en dat doet eentje het een keer wel, is het weer niet goed.
Het is vooral de vraag OF hij zich betrokken voelt bij Nederland. Hij heeft zelf uitspraken gedaan die in andere richting wijzen nl. dat de keuze voor het Nederlands elftal niks te maken heeft met gevoel maar enkel met verstand.
quote:
Op dinsdag 25 januari 2005 21:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik had een enthousiastere column verwacht.

Van Yildirim's hart denk ik dat deze best Nederlands klopt, maar dat zijn verklaring voor de beslissing voor een belangrijk deel diplomatiek gemotiveerd was, gericht op de teleurgestelde partij.

Tijd om zijn enthousiasme voor Nederland te tonen en vice versa is er nog genoeg.
Ondertussen steek ik mijn blijdschap trouwens niet onder stoelen of banken.
Ik weet niet of zijn verklaringen gemeend zijn of vooral dienen als een diplomatieke motivering voor zijn besluit, maar ik neem aan dat hij gewoon de waarheid spreekt. Die waarheid zou dan zijn dat hij zich iig meer Turk voelt dan Nederlander. Tenminste zo intepreteer ik het, maar daar hebben wij het geloof ik al over gehad.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24778245
Ik zat even te denken aan de positie waar hij speelt. Namelijk rechtsbuiten. Zou hij, met zijn specifieke kwaliteiten, niet beter tot zijn recht komen op het middenveld als spelverdeler?
pi_24782773
Nee, lijkt me niet. De gekrulde voorzet is zijn handelsmerk, die kan je beter vanaf de lijn geven. Een spelverdeler moet ook een man kunnen passeren.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 27 januari 2005 @ 22:48:19 #24
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_24787677
hij was weer slecht vandaag en vorige week ook al. Als MvB em nu nog oproept is dat zodat Ugur dan maar 1 cap heeft. dan kan ie niet meer van gedachten veranderen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_24787799
Van Basten weet ook wel dat Ugur in dit soort wedstrijden weinig effectief is - hij moet niet op 1 of 2 wedstrijden beoordeeld worden. Hij heeft geen 1 vrije trap op links gehad bv.
pi_24787803
Het was vandaag inderdaad helemaal niets, maar zijn moed mag wel beloond worden in een niemendalletje tegen Engeland.
pi_24789272
Murat Yakin gaat naar Galastaray dus het fabeltje dat Ugur nooit meer in Turkije zal spelen is de wereld uit.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:55:30 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24789351
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Murat Yakin gaat naar Galastaray dus het fabeltje dat Ugur nooit meer in Turkije zal spelen is de wereld uit.
Of je leest eerst even een topic door:

Yildirim #4 - De groeten aan Turkije
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24789360
Het zou wel een grap zijn als Marco hem niet oproept. Kan ie alsnog naar Turkije
pi_24789916
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:55 schreef MaxPower het volgende:
Het zou wel een grap zijn als Marco hem niet oproept. Kan ie alsnog naar Turkije
Zelfs als ie speelt kan ie nog switchen, omdat 't maar een oefenwedstrijd is. In de Fifa-reglementen staat dat je pas niet meer mag veranderen als je mee hebt gedaan in een wedstrijd in een officiële competitie.
pi_24790056
Is volgens mij niet waar hoor. Als je gespeelt hebt (maakt niet uit wat voor wedstrijd) dan mag je niet meer voor een ander land spelen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:28:48 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24790113
Wie zoekt even de officiële regelementen op nu?
Poef.....gone! ©golfer
pi_24790240
Ik zoek het niet op maar zal het wel zeggen hoe het zit

Als je gespeeld hebt in een officiele wedstrijd voor het A-team mag je niet meer spelen voor een ander land. Als je op de bank gezeten hebt wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24790317
Klopt, vriendschappelijk telt dus niet en hij zou nog naar het Turkse team kunnen. Zelf heeft 'ie aangegeven dat eenmaal de keus gemaakt is, hij ook niet meer zal switchen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24790327
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Murat Hakan Yakin gaat naar Galastaray dus het fabeltje dat Ugur nooit meer in Turkije zal spelen is de wereld uit.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_24790499
Een vriendschappelijke interland is sinds 1 januari van dit jaar ook een officiele wedstrijd, dus mocht Ugur spelen tegen Engeland is zijn keuze definitief.

De regel voor friendlies geldt nu alleen nog voor spelers onder 21.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:57:05 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24790609
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zoek het niet op maar zal het wel zeggen hoe het zit

Als je gespeeld hebt in een officiele wedstrijd voor het A-team mag je niet meer spelen voor een ander land. Als je op de bank gezeten hebt wel
Beste betweter, zoek nou even het officiële regelement op?

Want je zit er (volgens mij) alweer naast.

Edit: MaxPower was me al voor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_24790782
Gelukkig geeft Max Power wel een link

Verder is de naam zeker voor partijdige moderators gewoon DiegoArmandoMaradona
pi_24790845
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig geeft Max Power wel een link
Niet nodig, ik ben alwetend.
pi_24791280
Moet Yildirim dé nieuwe rechtsvoor gaan worden voor Oranje? Zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb er geen vertrouwen in..

Ik denk overigens niet dat hij veel indruk heeft gemaakt op Van Basten vanavond...
pi_24791349
Noem eens andere opties? Van der Meyde wil niet voor Oranje uitkomen (en iemand die al 2 of 3 keer afzegt moet je gewoon niet meer in Oranje willen...) en Castelen is ook zwaar uit vorm.
pi_24791774
Ik wil van der Meyde nog geen eens in Oranje

Hij moet dit bij Van Basten doen
pi_24792715
Die discussie over de raag of hij nog kan switchen is 3 topics geleden al uitgebreid gevoerd, o.a. met hulpv an Dylan Dog. Wat Max zegt over nieuwe regels per 1 januari dus.

En Yildirim was twee weken geleden een held en iedereen wilde hem, weten jullie nog?
pi_24794975
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
Die discussie over de raag of hij nog kan switchen is 3 topics geleden al uitgebreid gevoerd, o.a. met hulpv an Dylan Dog. Wat Max zegt over nieuwe regels per 1 januari dus.

En Yildirim was twee weken geleden een held en iedereen wilde hem, weten jullie nog?
Dat 'uitgebreid' valt ook wel mee; zes posts zonder bron in deel 2 zou ik niet als uitgebreid willen kwalificeren. Zou ik zo vrij mogen zijn alsnog naar een bron te vragen?

In de Fifa-reglementen die 1 januari 2004 zijn ingegaan wordt gesproken over een 'bond vertegenwoordigen in een officiële competitie'. Daarvoor lijkt een oefenwedstrijd toch niet voldoende. De nieuwere regels kan ik niet vinden.
pi_24797520
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 02:10 schreef MaxPower het volgende:
Noem eens andere opties?
Oranje zou bijvoorbeeld net zo kunnen spelen als Chelsea momenteel doet.

Robben die vanaf de rechtervleugel komt (wat hij bij Chelsea heel vaak doet, kijk zijn doelpunten/acties nog maar eens na),
Op links moet je dan iemand hebben die de rol van Damien Duff moet invullen, en volgens mij zijn er zat jongens die dat zouden kunnen bijvoorbeeld Robin van Persie, Boudewijn Zenden of Rafael van der Vaart (of misschien zelfs al wel Ryan Babel...)
pi_24798330
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 02:10 schreef MaxPower het volgende:
Noem eens andere opties? Van der Meyde wil niet voor Oranje uitkomen (en iemand die al 2 of 3 keer afzegt moet je gewoon niet meer in Oranje willen...) en Castelen is ook zwaar uit vorm.
Hoezo wil hij niet voor Oranje uitkomen? Hij had goede redenen om af te zeggen, dat geeft niet aan dat hij niet voor Oranje uit wil komen.
That's all folks!
pi_24798786
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoezo wil hij niet voor Oranje uitkomen? Hij had goede redenen om af te zeggen, dat geeft niet aan dat hij niet voor Oranje uit wil komen.
De laatste keer had hij echt geen goede reden. Hij wilde zich eerst richten op Inter. Net alsof hij een vedette is die zich dat kan permitteren. Weg met die gast. Mensen hadden kritiek op Yildirim dat hij eventueel niet met hart en ziel voor Oranje zou uitkomen, nou VdM kan er ook wat van...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:12:39 #48
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24798989
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De laatste keer had hij echt geen goede reden. Hij wilde zich eerst richten op Inter. Net alsof hij een vedette is die zich dat kan permitteren. Weg met die gast. Mensen hadden kritiek op Yildirim dat hij eventueel niet met hart en ziel voor Oranje zou uitkomen, nou VdM kan er ook wat van...
Van der Meyde is ook een inteelt debiel. Yildirim is evenwichtig, nuchter en intelligent.
pi_24800462
Andy is een lieve jongen en helemaal geen debiel.
www.thuisuiteten.nl
pi_24801180
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..

Van der Meyde is, mits in vorm, de beste rechtsbuiten van Nederland. Castelen, Yildirim en Denneboom kunnen niet aan hem tippen. Dat bewijst hij nu weer in de Serie A, waar hij bij topclub Inter onder Mancini nu een belangrijke speler is geworden.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:29:29 #51
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24801325
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..

Van der Meyde is, mits in vorm, de beste rechtsbuiten van Nederland. Castelen, Yildirim en Denneboom kunnen niet aan hem tippen. Dat bewijst hij nu weer in de Serie A, waar hij bij topclub Inter onder Mancini nu een belangrijke speler is geworden.
Bij Ajax was hij juist goed! Het is toch ook duidelijk dat ze nu pas met Rosales zijn vertrek enigszins op kunnen vangen. Het probleem is dat je niet van hem op aan kunt. Als hij slecht speelt, speel je met 10 man en dat kan nou eenmaal niet bij Oranje.
pi_24801455
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Bij Ajax was hij juist goed! Het is toch ook duidelijk dat ze nu pas met Rosales zijn vertrek enigszins op kunnen vangen. Het probleem is dat je niet van hem op aan kunt. Als hij slecht speelt, speel je met 10 man en dat kan nou eenmaal niet bij Oranje.
Tja, hij is wisselvallig. Maar welke vleugelspits is dat niet? Ja, en ga dan geen Kuyt noemen.

Tijdens het EK speelde hij niet best, maar had hij toch een belangrijke assist op Van Nistelrooij! Dat je met 10 man speelt vind ik ook onzin, want met één moment kan hij wel de wedstrijd openbreken.
pi_24802154
Gisteren hem echt voor het eerst aan het werk gezien, en het viel me niet mee. Beetje overhyped lijkt me, en niet eens echt snel. Van Escude won hij iig geen sprintduel ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24802791
Nu is Escudé sneller dan velen denken hoor. Die kreeg een stempel omdat hij in zijn eerste duels tegen Baros en Amoah moest...

Maar los daarvan, Andy is nog altijd wel beter dan Ugur, maar Ugur is een goed alternatief.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:23:49 #55
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803202
Kom op MM, Andy kan nog geen normale voorzet geven. Als rechtsbuiten is Ugur nu al waardevoller, dus beter.
pi_24803293
Andy gaf ook meer dan 10 assists per jaar in de competitie hoor... AZ thuis destijds, 6-2, 4 x voorgegeven, 2 x gescoord.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:32:58 #57
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803355
Dat kan ik me nog herinneren en dat was een goede wedstrijd van onze vriend, maar ik kijk liever naar het aantal assists in Oranje. Ik geef toe dat ik ook moeite heb om zijn totale door de mand vallen op het EK te vergeten. Ongelooflijk.

Bij Twente zag je al dat hij veel talent had, ook in de eredivisie mooie dingen kon doen. Maar het is allemaal wat te vrijblijvend. Bij Yildirim is het of een vrijstaande speler inspelen of een gevaarlijke voorzet of een schot op doel.
pi_24803363
Ik vind Andy ook nog een stuk beter dan Ugur.
That's all folks!
pi_24803568
Ik heb toen met Andy gebeld, Stanley. Dat scheelt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:48:05 #60
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:54:44 #62
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803825
quote:
Ik ben ook blij dat het een aardige jongen is, maar mentaal stabiel kunnen we hem toch niet noemen. Dat is vrij belangrijk.
pi_24803859
Nou ja, het valt best mee met Andy. Hij heeft veel dieren ook.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:58:29 #64
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803899
hahaha.. in die twee wedstrijden tegen de Schotten was hij trouwens goed. Het is alleen.. we hebben Robben nu voor de va banque acties. Dan is het zo veel logischer aan de andere kant 'een' Yildirim neer te zetten.
pi_24813308
quote:
Al die Ajax-fans die hem blijven overschatten, ik word er ook moe van.
pi_24813372
Andy v/d Meyde. Oranje heeft tijdens het EK voortdurend met 10 man gespeeld dankzij het gekluns van v/d Meyde. Niet voor niets speelt hij nauwelijks bij Inter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24813496
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Al die Ajax-fans die hem blijven overschatten, ik word er ook moe van.
Ik ben geen groot fan van hem, maar sommigen doen alsof het een Pius Ikedia is ofzo.

En Cherry hij speelt nu wel veel bij Inter. Volgens Mancini is hij nu zelfs een belangrijke speler geworden!
pi_24813521
12 wedstrijden dit seizoen, 0 doelpunten... ok, zijn aantal van vorig seizoen (14) heeft hij al bijna bereikt en het seizoen is pas halverwege.
pi_24813571
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
12 wedstrijden dit seizoen, 0 doelpunten... ok, zijn aantal van vorig seizoen (14) heeft hij al bijna bereikt en het seizoen is pas halverwege.
Hij heeft blessures gehad en daarnaast is Mancini nog een koning in het wisselen. Enkel spitsen voor spitsen. Vandaar het weinige aantal goals.
pi_24813614
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:18 schreef gras het volgende:

[..]

Hij heeft blessures gehad en daarnaast is Mancini nog een koning in het wisselen. Enkel spitsen voor spitsen. Vandaar het weinige aantal goals.
Ik vind hem echt tekort komen voor Inter. Het zou me niets verbazen als hij daar snel weg is.
pi_24813931
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind hem echt tekort komen voor Inter. Het zou me niets verbazen als hij daar snel weg is.
Ik vind hem ook tekort komen voor Inter. Althans als Inter de club is die ze pretenderen te zijn.
pi_24814012
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:39 schreef gras het volgende:

[..]

Ik vind hem ook tekort komen voor Inter. Althans als Inter de club is die ze pretenderen te zijn.
Inter is een Italiaanse topclub, voor dat niveau komt v/d Meyde echt tekort.
pi_24814070
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat kan niemand ontkennen, maar toch is het uitstekende speler.
pi_24814496
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

v/d meyde heeft wel het niveau om het aan te kunnen, hij voelt zich alleen totaal niet thuis in Italie dus dat zal ook wel een belangrijk rol spelen in het minder presteren de laatste 2 jaar.

*Kan me nog zo'n doelpunt herrineren in de champions league tegen arsenal, in 1 keer uit de lucht gepikt en raak geschoten, ein super tor!*

deze jongen heeft echt wel de kwaliteiten om te kunnen presteren bij een topclub
pi_24814645
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Andy gaf ook meer dan 10 assists per jaar in de competitie hoor... AZ thuis destijds, 6-2, 4 x voorgegeven, 2 x gescoord.
Dan blijven er 6 assists over voor de overige 31 duels

Even terug naar Yildirim, hebben zich al top3-clubs voor hem gemeld?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2005 14:24:30 ]
pi_24816083
Meer dan 10 he... En hij speelde nooit 34 duels.

Maar goed, ik zei het bij zijn vertrek al: Andy zat bij Ajax aan zijn top en had lekker moeten blijven. Ook beter voor hem.

En voor Ugur heeft nog niemand zich concreet gemeld, althans niets over bekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_24816814
Heerenveen is toch ook een topclub tegenwoordig?
pi_24821117
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heerenveen is toch ook een topclub tegenwoordig?
pi_24827040
Het publiek is in elk geval vergelijkbaar met dat van Ajax.
pi_24827167
quote:
Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?
pi_24827175
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:42 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?
v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.
pi_24827189
Bij Twente ook al
pi_24827249
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.
Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".
  zondag 30 januari 2005 @ 01:49:02 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24827260
En wat heeft dit met Yilderim te maken?
Poef.....gone! ©golfer
pi_24827270
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:48 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".
Een rare aankoop van Inter, maar ze hadden in die zomer wel meer van die rare aankopen zoals Eriberto en Fadiga.
pi_24827271
Oja dit is het Yildirim-topic.

Ontopic dan :

Yildirim
pi_24827279
Als Andy bij Inter op een persconferentie was flauwgevallen dan hadden ze hem afgekeurd.

Bij v/d Meyde moet ik altijd denken aan die mongool uit ´n film die ook Andy heet. Geen idee hoe dat komt.
pi_24827283
Met Yilderim niks, wel met Yildirim

Met dank aan de MM mode
  zondag 30 januari 2005 @ 01:52:17 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24827292
CMT, nog even doorgaan met offtopic posten en ik verwijder ze!
Poef.....gone! ©golfer
pi_24829556
Vanmiddag zal ik Ugur eens goed bekijken bij NAC - Heerenveen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24836378
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:54 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag zal ik Ugur eens goed bekijken bij NAC - Heerenveen.
Is vast geen pretje geweest
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:03:19 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836410
Zou ie al over z'n hoogtepunt heen zijn ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24836502
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Zou ie al over z'n hoogtepunt heen zijn ?

Turken pieken vaak vroeg
pi_24836562
Ugur wordt wat gehyped momenteel. Buiten een goede trap is het nog niet veel met hem in de Eredivisie.
pi_24836622
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ugur wordt wat gehyped momenteel. Buiten een goede trap is het nog niet veel met hem in de Eredivisie.
Dat laatste is ook weer wat overdreven maar hij wordt zeker gehyped en hij zal gaan tegenvallen in Oranje, for sure. Dankzij dat rare beleid van die Marco.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:17:16 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836646
Voor de eerste wedstrijd van hem wordt z'n falen dus al op het conto van van Basten geschreven ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24836807
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Voor de eerste wedstrijd van hem wordt z'n falen dus al op het conto van van Basten geschreven ?

Hij faalt niet maar hij zal tegenvallen in de ogen van het grote voetbalpubliek dat hem eigenlijk nog neit heeft zien spelen behalve wat prachtige vrije trappen tegen bv. Feyenoord. En Marco selecteert hem te vroeg in mijn ogen, dus die heeft er wel schuld aan ja.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:26:46 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836828
Als ie hem niet had geselecteerd had Yildirim voor Turkije gekozen.

pi_24836866
Dat is ook de enige reden dat hij nu al is geselecteerd normaalgesproken.
pi_24836896
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Als ie hem niet had geselecteerd had Yildirim voor Turkije gekozen.

Dan had het zo moeten zijn.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:31:38 #101
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836920
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:30 schreef SCH het volgende:

[..]

Dan had het zo moeten zijn.
En dan had je dat tegen van Basten gebruikt.

pi_24836961
Gaan al die mensen hun woorden inslikken in de zomer van 2005 als hij paar goede interlands er op heeft zitten?

Castelen speelt die veel dan?
Van der Meyde is dat een held dan?
Seedorf kan toch prima op rechts?
Is Dubai niet een te laag niveau om Ronald de Boer te selecteren?
Wanneer speelde Makaay voor het laatst een goede interland als rechtsbuiten?
Is Overmars niet gestopt?
Zenden kan toch ook op rechts?
Kuyt is toch geen rechtsbuiten?
  zondag 30 januari 2005 @ 18:38:46 #103
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24837017
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat wil je nog meer dan? haha

Buiten scherpe voorzetten, gevaarlijke schoten en goed combinatievoetbal is het inderdaad nog niet veel. Blijven oefenen, Ugur.
pi_24837041
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:31 schreef tong80 het volgende:

[..]

En dan had je dat tegen van Basten gebruikt.

Nee, dan heb je me niet goed gevolgd hier. Ik ben tegen het te vroeg selecteren van spelers of het selecteren om andere redenen dan dat ze goed genoeg zijn voor Oranje, dus gewoon de beste zijn. Waarom Kromkamp en Denneboom al geselecteerd? Die selectie achtervolgt Denneboom nu, en dat is niet eerlijk tegenover hem.

Straks zie je in 1 of 2 wedstrijden dat Yildirim tegenvalt en dan is dat weer over en uit. van Basten had eerlijk kunnen zijn en zeggen: de kans bestaat dat ik je over 1 of 2 jaar selecteer als jij je in dit tempo blijft ontwikkelen. Als Yildrim dan voor Turkije had gekozen, was dat zijn eigen keuze en afweging.
  zondag 30 januari 2005 @ 18:43:49 #105
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24837091
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:40 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee, dan heb je me niet goed gevolgd hier. Ik ben tegen het te vroeg selecteren van spelers of het selecteren om andere redenen dan dat ze goed genoeg zijn voor Oranje, dus gewoon de beste zijn. Waarom Kromkamp en Denneboom al geselecteerd? Die selectie achtervolgt Denneboom nu, en dat is niet eerlijk tegenover hem.

Straks zie je in 1 of 2 wedstrijden dat Yildirim tegenvalt en dan is dat weer over en uit. van Basten had eerlijk kunnen zijn en zeggen: de kans bestaat dat ik je over 1 of 2 jaar selecteer als jij je in dit tempo blijft ontwikkelen. Als Yildrim dan voor Turkije had gekozen, was dat zijn eigen keuze en afweging.
Ik heb ook wel eens de indruk dat van Basten hoopt dat een dergelijke speler een soort ontbrekend puzzelstukje blijkt te zijn en in Oranje beter dan verwacht uit de verf komt. Denneboom is een wat ongelukkig voorbeeld inderdaad, maar voor Yildirim bij voorbeeld zie ik dat nog wel uitkomen. Hij is een meer controlerende rechtsbuiten, waardoor aan de andere kant je wat opportunistischer zou kunnen spelen. Yildirim lijdt erg weinig balverlies. Dat is geen kwaliteit om iemand op te selecteren, maar het helpt wel om in een nieuw team te gaan functioneren.
pi_24837206
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens de indruk dat van Basten hoopt dat een dergelijke speler een soort ontbrekend puzzelstukje blijkt te zijn en in Oranje beter dan verwacht uit de verf komt. Denneboom is een wat ongelukkig voorbeeld inderdaad, maar voor Yildirim bij voorbeeld zie ik dat nog wel uitkomen. Hij is een meer controlerende rechtsbuiten, waardoor aan de andere kant je wat opportunistischer zou kunnen spelen. Yildirim lijdt erg weinig balverlies. Dat is geen kwaliteit om iemand op te selecteren, maar het helpt wel om in een nieuw team te gaan functioneren.
Kijk, als hij hem selecteert en meeneemt voor de komende tijd dan is het okay. Dan calculeer je in dat hij er nu nog niet is.
pi_24838483
Hij was vanmiddag inderdaad niet best. Gudelj speelde hem uit de wedstrijd, een wat oude Bosniër. Nagenoeg zonder overtredingen. 3 x een vrije trap genomen, kwam ook niet echt gevaar uit.

Maar goed, iemand als hij blijft met die trap toch gevaarlijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_24849617
Of hij nu wel of niet goed genoeg is voor Oranje laat ik even in het midden, maar ik vind het wel jammer dat Yildirim wordt geselecteerd omdat hij werd uitgenodigd door de Turkse bond, en niet omdat hij klaar voor Oranje is.
pi_24849808
Hij is klaar voor Oranje, maar zit nu even in een dipje, zoals bij Studio Voetbal werd gezegd.
Verbeek voegde eraan toe dat hij natuurlijk veel over zich heen heeft gehad. Misschien voelt hij nu wel even meer druk, iedereen let op hem.
pi_24849978
Hij zal best klaar zijn, maar als de Turkse bondscoach Yildirim niet had opgenomen in de (voor)selectie, had Van Basten dat ook niet gedaan. Dat is mijn bezwaar.
pi_24850624
Inderdaad.
Het is nu allemaal heel snel gegaan en het is de vraag of ie wel genoeg doorgegroeid is om alle verwachtingen te vervullen. Iedereen kent hem nu en nu moet ie dus bewijzen dat ie daarmee om kan gaan zowel in het veld als buiten het veld.

De vraag is nu nu hoeveel minuten ie gaat krijgen op 9 feb as.
pi_24921835
quote:
Yildirim in definitieve selectie Oranje
04 februari 2005
Ugur Yildirim is door bondscoach Marco van Basten definitief geselecteerd voor de oefenwedstrijd van het Nederlands elftal op 9 februari tegen Engeland. Yildirim ziet daarmee zijn keuze voor Oranje bevestigd. Andere debutant is Henk Timmer. De 33-jarige doelman verdedigt morgen het doel van AZ in de wedstrijd tegen sc Heerenveen in de Holland Casino Eredivisie.

Yildirim maakte twee weken geleden na de wedstrijd tegen FC Den Bosch bekend dat hij er voor kiest om uit te komen voor het Nederlands elftal. De moeilijkste beslissing in zijn leven, zoals de 22-jarige vleugelspits het zelf noemde, wordt nu dus beloond met een plaatsje in het keurkorps van Van Basten.
De Apeldoorner is, sinds de selectie van Jeffrey Talan door Frank Rijkaard in 1998, de derde speler die sc Heerenveen gaat vertegenwoordigen in Oranje. Abe Lenstra ging beide spelers voor.

Heerenveen is daarnaast samen met FC Twente met beide drie spelers, hofleverancier voor Jong Oranje. Coach Foppe de Haan stuurde doelman Boy Waterman, Verdediger Jerrel Wolfgang en aanvaller Klaas Jan Huntelaar een uitnodiging voor de wedstrijd op 8 februari tegen Engeland.

Yildirim zal aanstaande zondag 6 februari in het programma Studio Voetbal op Nederland 2 verschijnen. Het programma met presentator Jack van Gelder en vaste gasten Youri Mulder en Hugo Borst zal vanaf 22.30 uur uitgezonden worden.
Bron: http://www.sc-heerenveen.nl
pi_24921892
Mooi zo! Ook leuk dat ie zondag bij Studio Voetbal zit.
  vrijdag 4 februari 2005 @ 15:45:02 #114
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24922533
Klasse Ugur! Je hebt het verdiend.

Studio Voetbal, daar staat hij z'n mannetje wel. Maak ik me geen zorgen over. En een nietszeggend optreden voorzie ik ook niet. Wordt leuk!
  zaterdag 26 maart 2005 @ 03:02:42 #115
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25750747
Yildirim moet terug bij Oranje. Ik maak me geen zorgen over zijn plekje in de selectie voor het WK, maar het moet niet te lang zo doorgaan.

Ik denk dat Yildirim meer kans maakt om mee te gaan dan van Hooijdonk, maar dat is een gevoel.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:51:12 #116
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25752579
nouja Van hooijdonk is derde spits en breek ijzer dus dat verwacht ik niet. Verder is het wachten op de terugkeer van Seedorf en Davids en misschien zelfs van der Meyde

Vooral als Andy terug komt is Ugur 4e rechtsbuiten met voor em andy, kuijt en castelen

Verkeerde keuze
  zaterdag 26 maart 2005 @ 10:53:27 #117
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25752616
De vergelijking met van Hooijdonk maak ik natuurlijk vanwege de vrije trappen. Ik denk dat we genoeg spitsen hebben. Rechtsbuitens die een constant niveau halen zijn echter schaars.

Kuijt is geen rechtsbuiten, maar wordt wel zo gebruikt, ok. 'Andy' komt natuurlijk niet terug, evenmin als Seedorf en Davids. Als je dat denkt, begrijp je niets van wat van Basten aan het doen is.
pi_25758416
Ugur is feitelijk schandalig behandeld door Marco. Zeker als hij straks niet meer opgeroepen gaat worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25758651
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Ugur is feitelijk schandalig behandeld door Marco. Zeker als hij straks niet meer opgeroepen gaat worden.
Hij heeft toch zelf een keuze kunnen maken?
pi_25758687
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:36 schreef methodmich het volgende:
Wat een onzin. Hij is er nu niet bij omdat Van Basten hem niet nodig heeft. Volgens jou is Van Basten verplicht hem elke keer op te roepen, omdat hij voor Nederland heeft gekozen. Dat vind ik onzin.

Neemt niet weg dat hij gewoon voor Turkije had moeten kiezen.
pi_25758751
Nee, maar het valt niet echt te verklaren dat Meerdink in eerste instantie out of the blue de voorkeur kreeg boven Ugur. Ik denk dat Van Basten hem snel Nederlander wilde maken, want qua vorm had hij vorige keer niet geselecteerd mogen worden.
www.thuisuiteten.nl
pi_25758794
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:54 schreef methodmich het volgende:
Nee, maar het valt niet echt te verklaren dat Meerdink in eerste instantie out of the blue de voorkeur kreeg boven Ugur. Ik denk dat Van Basten hem snel Nederlander wilde maken, want qua vorm had hij vorige keer niet geselecteerd mogen worden.
Dat klopt wel. Marco denkt slechts aan zijn eigen belang en houdt totaal geen rekening met anderen -- in de medische wereld noemen ze dat ook wel een autistische stoornis.
pi_25758871
Yildirim is terecht niet geselecteerd. Meerdink deed het gewoon beter, terecht dat Meerdink was geselecteerd en niet Yildirim. Voor de rest ben ik het wel eens met je post. Men moest even snel handelen omdat Turkije ook interesse had.
pi_25758912
Meerdink en Yildirim komen natuurlijk beide niet in aanmerking en er is ingezet op Castelen dus is het goed dat hij er nu weer is.
pi_25759012
Van Basten hoeft overigens ook geen rekening te houden met het belang van Yildirim, dat moet Ugur zelf maar doen. Van Basten heeft hem geen pistool op zijn hoofd gezet waarschijnlijk.
  zaterdag 26 maart 2005 @ 18:24:16 #126
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_25761997
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yildirim is terecht niet geselecteerd. Meerdink deed het gewoon beter, terecht dat Meerdink was geselecteerd en niet Yildirim. Voor de rest ben ik het wel eens met je post. Men moest even snel handelen omdat Turkije ook interesse had.
uh..... wat hjij zegt
pi_25821452
quote:
Op zaterdag 26 maart 2005 15:59 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Eens ja, Yildirim is inmiddels teruggezakt qua vorm (net als zo'n beetje de rest van Heerenveen geloof ik).
Hij moet gewoon beter worden, vooral in veldacties (balvastheid ed). Zijn meerwaarde is nu z'n traptechniek, maar dat alleen lijkt me ook niet echt voldoende voor een plekje in het Nederlands Elftal (en ook niet in het Turkse Elftal lijkt me).
Vergeet ook niet dat het pas z'n eerste jaar in de Eredivisie (en Europees/internationaal) is. Geldt natuurlijk ook wel voor Castelen (en ook Babel), maar die heeft andere kwaliteiten waardoor veldacties beter tot uiting komen.
  dinsdag 29 maart 2005 @ 01:19:25 #128
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25821804
Sassie, ik denk dat je het goed verwoordt. Ik lees tussen de regels door bij je dat je ook wel denkt da het wel goed komt met Yildirim of heb ik het mis?
  dinsdag 29 maart 2005 @ 02:13:41 #129
104895 fayakill
echt werie
pi_25822588
Komt wel goed joh, hij heeft zowiezo een van beste traptechnieken in de Eredivisie.
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_25826338
Ik denk ook wel dat het goed komt, als persoon komt hij ook redelijk nuchter en stabiel op me over en ik denk ook wel dat ie niet te snel bij de pakken neer zal zitten wat dat betreft. Ik denk dat ie zelf ook goed weet wel wat ie kan en niet kan en wat zijn doelen zijn voor dit seizoen.
Hij moet ook nog 23 worden dit jaar, en is dus nog redelijk jong. In vergelijking met bijv Boulahrouz, Kromkamp en Mathijsen heeft ie ook veel minder ervaring met Eredivisie en Europees voetbal.

Edit: vond trouwens nog een aardig artikeltje over z'n 'jonge' jaren:
quote:
Yildirim hield rechte pad van Orden tot Oranje

door HARRY HEKKERT

9 FEBRUARI 2005 - BIRMINGHAM/DEVENTER - Dankzij zijn fluwelen rechterbeen en ijzeren wil speelt Ugur Yildirim vanavond in Oranje. Zijn trainers dichtten hem door de jaren heen een gouden toekomst toe, een enkeling zag zelfs jaren geleden het oranje al flonkeren. Altijd al talentvol en in zijn jeugd soms oervervelend. Van Orden tot Oranje bleef Yildirim echter op het rechte pad.

Ze keken raar op bij Go Ahead Eagles die dag in 1999. Er draaide een auto vanuit de Vetkampstraat soepeltjes door de karakteristieke poort. Achter het stuur zat een klein mannetje. Het was Ugur Yildirim, speler van de A-junioren. Had ‘ie snel eventjes zijn rijbewijs gehaald? Nee, natuurlijk niet. Hij was nog maar 17 jaar, mocht helemaal niet met een auto op de weg komen.

Trainer Jan Derks van de Deventer junioren vroeg dan ook aan zijn pupil wat 'ie in hemelsnaam aan het doen was. Met de auto van Apeldoorn naar Deventer, zonder rijbewijs. Derks fronst nog eens zijn wenkbrauwen. ‘Ugur vond het heel gewoon. Nou, ik heb hem uitgelegd dat het niet gewoon was. Dat soort streken leverde hij wel vaker. Hij was aan het puberen, maarverder een doodgoeie jongen.’

Derks had een speciale band met Yildirim. De jonge speler openlijk een standje geven deed hij niet. Derks hield rekening met de cultuur waar zijn spelers uit kwamen. Een Turk krenk je niet in z’n trots, wist hij.

Maar op de eerste training in Deventer werd hij er wel fijntjes opgewezen voortaan op gewone voetbalschoenen te komen. ‘Hij liep op van die witte schoentjes’, zegt Wim Woudsma, destijds trainer van Eagles' B-junioren, en Yildirims eerste oefenmeester in Deventer. ‘Die schoenen moesten uit van mij. En hij wilde per se op ‘tien’ spelen, achter de spitsen, dat had ‘ie altijd gedaan. Maar daar had ik al een jongen lopen. Ugur werd rechterspits. Van harte ging het niet, maar hij deed het wel.’

Hoofd scouting van GA Eagles, wijlen Lex van Zeist, had Yildirim eruit gepikt bij een wedstrijd van het Gelders Elftal. Hij was tweedejaars C-junior, speelde bij het Apeldoornse B en O en was nog steeds niet opgemerkt door een profclub.

‘Die clubs lagen allemaal te slapen’, merkt Ad Bijsterbosch, Yildirims trainer bij B en O, op. ‘Het talent droop er vanaf.’

Yildirim was Bijsterbosch beste speler. Hij kon al voetballen toen hij bij Brink en Orden zijn intrede deed. Zelf geleerd op het veldje tussen twee flats in Orden. Eenmaal bij B en O keek de trainer graag toe het zwartharige ventje de bal bij de eigen achterlijn oppikte en daarna het hele veld overstak. ‘Hij liep ze zo voorbij. Al hij had hij ook toen al een goed schot. Zijn broertje Seban had misschien nog wel meer talent, maar tussen de oren was Ugur veel sterker. Hij haalde ook bij ons kattenkwaad uit, maar was gewoon een goede jongen. Hij kreeg wel eens de wijkagent aan de deur, maar is volgens mij nooit echt met de politie in aanraking geweest. Hij was soms brutaal, maar dat moet ook om het bij de profs te kunnen redden.’

Vitesse en GA Eagles wedijverden uiteindelijk om Yildirims gunsten, bij beide clubs trainde hij mee. In Deventer waren ze net wat slagvaardiger.

Bijsterbosch bracht de jonge Apeldoorner dan wel eens weg. Terug bij B en O was Yildirim helemaal het mannetje. ‘Tegenover zijn vriendjes liep hij dan stoer te doen en ik had het idee dat hij zich bij ons niet meer zo inzette.’

Het bracht Bijsterbosch ertoe een contract op te stellen, waarmee Yildirim zich verplichtte tot het einde van het seizoen goed zijn best te doen. ‘Ugur tekende het eerste contract bij B en O. Zijn we nog altijd trots op.’

Bij GA Eagles zagen ze ook al snel dat ze de jonge Apeldoorner een contract moesten aanbieden. Na een jaar in de B’tjes ging hij versneld over naar het team van Derks. ‘Alleen Victor Sikora en Ugur lukte dat’, zegt Woudsma. ‘Ugur stak er met kop en schouders bovenuit.’

Yildirim teerde toen al op zijn prachtige wreeftrap. Derks herinnert zich een oefenpotje in Leusden, waar Yildirim de bal vanaf een meter of dertig het kruis injoeg. Lachend: ‘Het was zo’n ouderwets doel met een boog erachter. Ugur had de bal helemaal vast in het kruis geschoten. Met z’n tweeën hebben ze die bal eruit gewrikt.’

Bij zijn afscheid van GA Eagles, vijf jaar geleden, voorspelde Derks in deze krant al dat Yildirim de eerste Turkse Nederlander zou zijn die Oranje ging halen. Yildirim had net zijn debuut gemaakt in het eerste van GA Eagles. Derks: ‘Net als Jan Kromkamp heeft Ugur iets speciaals, iets extra’s. Ze hebben ook allebei de wil om te winnen. Misschien zijn er completere voetballers, maar zij hebben die winnaarsmentaliteit. Mooi dat ze nu samen bij Oranje zitten.’

[ Bericht 84% gewijzigd door Sassie op 29-03-2005 17:32:37 ]
pi_25851596
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 00:59 schreef Sassie het volgende:

[..]

Vergeet ook niet dat het pas z'n eerste jaar in de Eredivisie (en Europees/internationaal) is. Geldt natuurlijk ook wel voor Castelen
Castelen speelde vorig jaar al voor ADO.
  woensdag 30 maart 2005 @ 11:34:19 #132
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_25851663
Mooi stuk Sassie! Handig, iemand die de regionale krant in de gaten houdt.
pi_25853199
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:30 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Castelen speelde vorig jaar al voor ADO.
Hmm ja dacht dat ADO vorig jaar ook in de GGD speelde, maar dat was dus een foutje van mij.
http://www.vi.nl/vi/show/(...)page=40054/sc=5210da
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 11:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mooi stuk Sassie! Handig, iemand die de regionale krant in de gaten houdt.
Nou ja ik lees hem meestal alleen als ik in het weekend bij mijn ouders ben, en voor de rest gebruik ik de archieven van de online-versie..
Ik blijf een beetje op de hoogte, maar moet soms ook wel ff wat nazoeken.
  woensdag 13 april 2005 @ 11:30:44 #134
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26191046
Sassie, nog nieuws over een eventuele transfer in jouw database en archieven??

Wat een doelpunt weer afgelopen weekeinde.
pi_26195283
Maar wat een dramatische vormcrisis. Heb nog nooit iemand in één seizoen van zo hoog zo diep zien zinken. Alle doelpunten van Heerenveen na de winterstop zijn trouwens uit spelhervattingen gescoord. Dat zegt wel iets
pi_26195460
Als er maar gescoord wodt
  dinsdag 26 april 2005 @ 10:47:12 #137
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26514835
Is hij nou weer iets uit zijn vormcrisis, Max? Het lijkt er wel op toch.
pi_26517904
één 7-1 maakt nog geen zomer.

Wel weer een assist en een vrije trap op de lat, maar aan het spel zelf nam hij nog niet echt deel. Positief was wel dat het balverlies stukken minder was. Komend weekend in de Kuip mag hij bewijzen of ie echt op de weg terug is.
  dinsdag 26 april 2005 @ 13:13:02 #139
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26517933
Die goal bij Vitesse maken ook maar weinig mensen denk ik. In de Kuip gaat hij scoren!
pi_26518146
Vitesse was ik inderdaad nog vergeten (zal wel door de biertjes in de bus terug zijn...) Daar was hij zeker de tweede helft goed bezig, dat is waar. Hele mooie goal ook.
  zondag 1 mei 2005 @ 20:41:50 #141
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26648580
Dat was een flinke knal van die Lazovic. Wedstrijdje of vier langs de kant lijkt me wel op z'n plaats.
pi_26648642
quote:
Op zondag 1 mei 2005 20:41 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat was een flinke knal van die Lazovic. Wedstrijdje of vier langs de kant lijkt me wel op z'n plaats.
Rotovertreding inderdaad. Had ik niet verwacht van die Lazovic, maar blijkbaar hebben die spelers die eindigen op vic hun handjes nogal los zitten, zie majstorovic tegen psv.
  zondag 1 mei 2005 @ 20:46:21 #143
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_26648713
Gelukkig is Ibrahimovic een uitzondering.

Ik vind Lazovic altijd een beetje opgefokt overkomen. Zal nooit vergeten hoe hij de bal van de voet van Buffel plukte, die een doelpunt dacht te gaan maken. Mafkees.

Yildirim leverde weer een assist en zette Samaras vrij voor Malkowski. Verder heb ik 'm niet gezien, maar ik heb alleen de samenvatting gezien. Het lijkt er op dat de vormcrisis van Yildirim precies samen viel met de dip van Heerenveen. Lijkt me geen toeval.
  zondag 1 mei 2005 @ 20:46:42 #144
23117 CherrymoonTraxx
SI CUMPLE!!!
pi_26648718
Het leek alsof Lazovic er oprecht spijt van had en geschrokken was van de gevolgen. Niettemin, dit hoort niet in het voetbal thuis.
pi_26650839
Yildirim valt voetballend nog steeds niet mee, in tegenstelling tot voor de winterstop, maar hij is goed aanspeelbaar en verliest de bal niet meer zo vaak. Dat scheelt al enorm. Zou best kunnen dat daardoor wat meer rust in het spel komt van Heerenveen. Vayrynen was nu de beslissende factor. Het hele middenveld was voor hem.
  maandag 2 mei 2005 @ 16:23:36 #146
17328 methodmich
Nummer 10
pi_26668392
Nu werkte Feyenoord dankbaar mee aan de Mika-show natuurlijk.

Ugur weer een assist gespaard, mooi voor hem!
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:46:07 #147
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27505910
Wat een eerste seizoen in de HCE en niet te vergeten in Europa. Het meest heldhaftige aan deze Nederturk is nog wel dat hij regelmatig in Groningen gaat stappen. Dat tekent zijn onverschrokkenheid. Yildirim in Shadrak. Wat een superheld. Volgend jaar eens een interview aanvragen met hem voor in de almanak van m'n studentenvereniging.
pi_27505980
Is het zo gevaarlijk voor een Heerenveen-speler in Groningen dan?
That's all folks!
  dinsdag 31 mei 2005 @ 10:49:04 #149
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27506016
Blijkbaar valt het mee. Maar Zwolle spelers in Deventer, Ajacieden in Rotterdam, ik zie ze niet hoor. Niet allemaal helemaal vergelijkbaar, maar kansloze hooligans heb je overal.
pi_27520407
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 10:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat een eerste seizoen in de HCE en niet te vergeten in Europa. Het meest heldhaftige aan deze Nederturk is nog wel dat hij regelmatig in Groningen gaat stappen. Dat tekent zijn onverschrokkenheid. Yildirim in Shadrak. Wat een superheld. Volgend jaar eens een interview aanvragen met hem voor in de almanak van m'n studentenvereniging.
Ben je hem daar tegengekomen?
  dinsdag 31 mei 2005 @ 18:38:37 #151
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27520948
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:17 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ben je hem daar tegengekomen?
Ook wel vaker dan een keer.
pi_27521006
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ook wel vaker dan een keer.
Leuk. Ik ben er al 'n paar maanden niet geweest, maar het is een leuke tent. Soms ietsje te vol, maar dat heb je met leuke tenten.

[/off-topic]
pi_27525059
Yildirim is samen met Seip inderdaad een behoorlijke partyanimal.

Zondag na NEC en de huldiging in het centrum van Heerenveen belde Yildirim om 01:00 uur, toen alles in Heerenveen dichtging Seipie nog ff op om naar Groningen te karren...

Heb die zondag overigens praktisch op kosten van Seip gedronken... wat een topgozer.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 21:10:44 #154
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27525144
quote:
Op dinsdag 31 mei 2005 18:40 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Leuk. Ik ben er al 'n paar maanden niet geweest, maar het is een leuke tent. Soms ietsje te vol, maar dat heb je met leuke tenten.

[/off-topic]
Ben ik met je eens! Maar zo vaak kom ik er ook niet hoor. Kwam nog wel eens in het Pakhuis, maar dat schijnt over de kop te zijn.. erg jammer! Het hangt ook nogal van de avond af in welke 'tent' het druk is..

Maar teamgenoten van me zijn bevriend met Seip en Hooiveld (nu verhuurd aan Zwolle) van Heerenveen, zodoende hoor ik ook nog wel eens wat over het stapgedrag van de heren. Ik vond dat verhaal over Sikora en Huntelaar in Meppel en de reactie van Riemer trouwens wel een hoogtepunt dit seizoen. Geweldig!

On-topic: Er zijn nog wel eens mensen hier die ruim op tijd bepaalde boude uitspraken doen. Ik zet m'n geloofwaardigheid er voor in dat Yildirim mee gaat naar het WK, als Oranje zich plaatst. Ik kan niet geloven dat van Basten hem thuis zou laten, al hangt een en ander ook af van zijn presteren volgend seizoen natuurlijk. Dan nog, iedereen weet wat hij kan.
pi_27525201
Je moet de selectie gewoon verdienen. Een Yildirim in normale doen gaat zeker mee.
That's all folks!
pi_27525449
Met Yildirim komt het wel goed
pi_27525625
Het zou wel slim zijn om hem snel een officiele cap te geven want anders gaat ie nog voor Turkije spelen denk ik. Eerst al die ophef over wel of geen Oranje en nu wordt ie al een paar interlands compleet genegeerd... ok hij is misschien niet in absolute topvorm maar de spoeling aan de rechterkant is vrij dun en een jongen die zo'n keuze tussen twee landen heeft moeten maken had best wel wat meer krediet verdient....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_27525785
vind ik ook.
pi_27527160
Nee laat hem maar lekker op vakantie gaan, dan is ie komend seizoen weer lekker fris en davert ie weer de ene na de andere free kick binnen.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:17:07 #160
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_27527294
Hij heeft toch een officiele interland tegen Engeland gespeeld? Hij is van ons.
pi_27528169
nee dat was een oefenwedstrijd, dat telt niet.
pi_27528193
Omg, de eeuwige discussie.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 22:43:26 #163
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27528221
Ik zou ook reageren maar heb me bedacht!
pi_27547361
Ugur lijkt me één van de genomineerden in de "Papieren Schoen", de prijs voor de beste eredivisiedebutant van vorig seizoen. Wat jullie?
www.thuisuiteten.nl
pi_27549702
Heb je een lijstje met debutanten MM?
pi_27549722
Zoek ik vanavond even uit. Met eventuele genomineerden. Dan gaan we zelf een Papieren Schoen uitreiken.
www.thuisuiteten.nl
pi_27549796
Ik nomineer Danny Buijs.

Alweer off-topic.
pi_27549816
Nee hoor, Danny is geen debutant.
www.thuisuiteten.nl
pi_27549851
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 17:29 schreef methodmich het volgende:
Nee hoor, Danny is geen debutant.
Nog maar een dan.
pi_27552576
GENOMINEERDEN PAPIEREN SCHOEN 2004/05 (voor de beste eredivisiedebutant met eerste divisie verleden)

Paul Verhaegh (FC Den Bosch)
Paul Beekmans (FC Den Bosch)
Mounir Biyadat (FC Den Bosch)
Charlie van den Ouweland (FC Den Bosch)
Richard Haklander (De Graafschap)
Ugur Yildirim (SC Heerenveen)
Danny Guijt (RBC Roosendaal)
Niels Wellenberg (FC Twente)
Prince Rajcomar (FC Utrecht)
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:16:50 #171
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27552658
uh Huntelaar?
pi_27552939
Huntelaar?
pi_27552982
Is geen eredivisiedebutant heren.
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 1 juni 2005 @ 19:32:05 #174
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_27553088
pff die paar wedstrijden met de graafschap
pi_27553144
quote:
Op woensdag 1 juni 2005 19:28 schreef methodmich het volgende:
Is geen eredivisiedebutant heren.
Oh je gaat het heel formalistisch doen. Maar misschien kan je er een topic over openen en niet Ugurs fijne fantopic er mee vol plempen
pi_27553174
10 duels One_conundrum. Da's 1/3 seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_27553235
De verkiezing wordt wel erg mager als ze uit de eerste divisie moeten komen.
pi_27614057
Dat is geen verkiezing meer... Uit dat lijstje is Yildirim de enige serieuze kandidaat.
pi_27614167
Wees blij, dan heeft ie een schoen.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:37:31 #180
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29141561
Volgende maand ga ik een interviewmet hem aanvragen voor de almanak van m'n vereniging. Wordt vast gezellig.
pi_29141729
Ugur, jammer van je carriere
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
  dinsdag 26 juli 2005 @ 14:43:04 #182
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29143358
jumpersknee denk ik dat ie bedoelt.

is dat voor de TKB almanak stanley? ga ik er nog ff 1 proberen te regelen
pi_29143395
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:42 schreef Bennie_K het volgende:
Ugur, jammer van je carriere
Relnicht
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:07:47 #185
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29144082
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:40 schreef MaxPower het volgende:
jumpersknee denk ik dat ie bedoelt.

is dat voor de TKB almanak stanley? ga ik er nog ff 1 proberen te regelen
Ja, maar dit heb ik nog niet overlegd hoor. Moet er nog een thema bij bedenken haha . Almanak komt begin januari uit. Ik regel er dan wel eentje voor je, hoor!
pi_29144214

Thema ligt voor de hand: Vreemde culturen..

Interview met een buitenlandse coach erbij en je bent klaar.
  dinsdag 26 juli 2005 @ 16:22:56 #187
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29144481
Dat thema past niet echt bij een studentenvereniging vind ik. Ik brainstorm rustig verder.
pi_29145294
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 15:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Relnicht
waarom zit jij yildirim altijd zo krampachtig te verdedigen?
Bajaguardian schreef:
GEILE TIETEN
GEILE TIETEN
pi_29150129
Mogen wij ook kijkersvragen neerzetten hier Stan?
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 juli 2005 @ 19:48:03 #190
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29150154
Ja, moet je doen! Het is misschien wat voorbarig, maar ik zie het zeker gebeuren en ik kan dan later zijn antwoorden weer hier doorgeven.
pi_29150828
Okee, dan ga ik daar over denken.
www.thuisuiteten.nl
  dinsdag 26 juli 2005 @ 20:18:56 #192
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29150991
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 16:50 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

waarom zit jij yildirim altijd zo krampachtig te verdedigen?
Hoezo? ik dacht precies hetzelfde, maar SCH was met voor!
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 02:38:52 #193
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29514000
Onze vriend heeft een knieblessure. Laat hem maar goed rust nemen. Dan vlammen van oktober tot april om mee te gaan ins WM.
  dinsdag 9 augustus 2005 @ 13:08:39 #194
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29519141
Gelukkig hebben we allemaal hippies in de selectie die em kunnen vervangen
  woensdag 10 augustus 2005 @ 12:58:24 #196
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29537960
is dit de enige plek waar ik niet word uitgelachen als ik zeg dat yildirim in oranje moet
Bernie en ik zijn tof.
pi_29538043
Dit is wel zo'n plek ja. Yildirim komt bij de selectie, dat kan niet missen. Nou ja, ik verwacht het wel.
  woensdag 10 augustus 2005 @ 13:40:04 #198
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29538349
bedoel je nu nadat bekend is dat castelen niet meedoet
Bernie en ik zijn tof.
pi_29538430
Nee, ik bedoel de selectie voor het WK.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:16:18 #200
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29625899
Yilidirim schijnt gisteren meegedaan te hebben. Ik heb 'm niet gezien.
  zondag 14 augustus 2005 @ 13:40:31 #201
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29626658
Ik heb hem een keer gezien, vrije trap op de lat daarna het lachje van Verbeek (het stond toen nog 1-0)
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 14 augustus 2005 @ 14:00:52 #202
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_29627239
quote:
Op zondag 14 augustus 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
Ik heb hem een keer gezien, vrije trap op de lat daarna het lachje van Verbeek (het stond toen nog 1-0)
Ik wou stanley al gelijk geven, maar hij mikte idd een vrije trap op de lat. Desondanks erg mager in 90 minuten, maar ugur is ook berucht vanwege zijn goede positiespel...
pi_29628985
Ugur werd ook vrij weinig aangespeeld gisteren, als hij in het spel werd betrokken was hij vrij gevaarlijk maar teveel aanvallen liepen over links en over Samaras die er weinig van bakte.
pi_29631546
Hij stond ook tegenover super Purrel.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 00:05:17 #205
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29769540
Met andere woorden: hij heeft de ebste linksback van Nederland nu gehad. Het kan alleen maar beter gaan. Vorig jaar was hij trouwens ook wisselvallig.
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:05:10 #206
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_29839530
Faam als free kick koning wederom waargemaakt.
pi_29860504
De teller staat inmiddels op 1
pi_29860523
Hij had er wel wat vrije trapjes voor nodig maar de kop is eraf.

Zijn haar zit weer leuk trouwens
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:43:10 #209
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30089685
Yildirim was op dreef tegen ADO, klopt dat?
pi_30089790
Nee.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:48:22 #211
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30089839
Oh.. ik las dat ergens, ik zoek het wel even op.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:48:30 #212
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30089844
Was hij echt slecht dan, Max?
pi_30089855
Hij heeft geen bal geraakt en zijn vrije trap ging 10 meter over.
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 10:49:52 #214
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  dinsdag 30 augustus 2005 @ 11:55:55 #215
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_30091734
Heel Heerenveen was trouwens slecht
Bernie en ik zijn tof.
pi_30104738
Hij stond tegen El-Akchaoui, een heuse vedette natuurlijk.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:20:43 #217
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30201615
quote:
Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgende maand ga ik een interviewmet hem aanvragen voor de almanak van m'n vereniging. Wordt vast gezellig.
Interview met Yildirim zit er niet in. 'Hij heeft besloten zich te richten op aanvragen van de sportbladen'.

Geen probleem, te meer daar ik van iemand een 'ja' heb gekregen voor een interview a.s. dinsdag, die bij de tien beste voetballers van de eredivisie hoort. Ik laat nog weten.
pi_30201843
Kuijt/Landzaat/Kalou/Cocu/Farfan/Alex/Sneijder/Maxwell/Trabelsi/Hansson*

Benieuwd of ie er tussen zit..

*doorhalen wat niet van toepassing is.
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:40:44 #219
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30202297
Hij zit er niet tussen en dat is een absolute schande, Max!

vrijdag 2 september 2005 @ 14:40:55 #220
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30202553
Klompe natuurlijk, die speelt toch even geen wedstrijden.
Klik dan als je durft
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:49:28 #222
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30202584
Laat maar, dit wordt niets.

Dinsdag heb ik de naam en de foto voor jullie als het goed gaat.

Klompe, Hansson.. *zucht*
  vrijdag 2 september 2005 @ 14:49:36 #223
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30202657
Ben wel benieuwd!
Klik dan als je durft
pi_30203475
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hansson.. kom op zeg!
Staat elk jaar in de top 10 van het telegraaf-klassement... zou hem er zelf ook niet bij hebben gezet.
pi_30209716
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hansson.. kom op zeg!
Pardon???? Hanson is al jaren een vaste gast in het rijtje beste speler van de eredivise - hij is nogal bescheiden en zonder de sterallures van veel colllega's waardoor hij niet zo opvalt, hij is ook nog eens verdediger, maar hij is absoluut een van de beteren. Sowieso de meest constante verdediger.
  vrijdag 2 september 2005 @ 18:39:08 #227
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30209730
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:38 schreef SCH het volgende:

[..]

Pardon???? Hanson is al jaren een vaste gast in het rijtje beste speler van de eredivise - hij is nogal bescheiden en zonder de sterallures van veel colllega's waardoor hij niet zo opvalt, hij is ook nog eens verdediger, maar hij is absoluut een van de beteren. Sowieso de meest constante verdediger.
Hij is zeker degelijk. Maar we hadden het over de beste voetballer. Dan moet je niet met dit soort gasten aankomen.
pi_30209815
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Hij is zeker degelijk. Maar we hadden het over de beste voetballer. Dan moet je niet met dit soort gasten aankomen.
Hansson is een van de beste voetballers van de eredivisie. Dat heb ik je net uitgelegd.

Ik weet niet wie jij daar toe rekent maar hij hoort er zeker bij, dat blijkt uit alle statistieken.
pi_30209847
Maar je gaat een voetballer interviewen waarvan je de naam niet wilt prijsgeven? Wat is dat voor quasi-stoerdoenerij, begin er dan niet over. Is het een geheime missie ofzo?
pi_30210100
Welnee het is voor de almanak van zijn (en mijn ouwe) cluppie. Maar het is blijkbaar een grote naam..
pi_30210161
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef MaxPower het volgende:
Welnee het is voor de almanak van zijn (en mijn ouwe) cluppie. Maar het is blijkbaar een grote naam..
Als het niet geheim is, kan het hier toch gewoon gezegd worden?
pi_30210910
Paul Bosvelt soms Stan?
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:33:57 #233
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211200
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Maar je gaat een voetballer interviewen waarvan je de naam niet wilt prijsgeven? Wat is dat voor quasi-stoerdoenerij, begin er dan niet over. Is het een geheime missie ofzo?
Doe eens rustig. Er kan gewoon nog van alles misgaan en daarom houd ik het liever nog even voor me. De reden dat ik het meldde is dat ik eerder hier had aangegeven Yilidirim te willen strikken. Het is ook niet een speler van Heerenveen.

MM, het is niet Bosvelt. Het is een voetballer.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:35:25 #234
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211242
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:

[..]

Hansson is een van de beste voetballers van de eredivisie. Dat heb ik je net uitgelegd.

Ik weet niet wie jij daar toe rekent maar hij hoort er zeker bij, dat blijkt uit alle statistieken.
Hij mag er zeker bij hoor.
pi_30211268
Van welke club Stan, dan weet ik het wel.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:37:23 #236
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211317
Ok, het is Barry van Galen. Dinsdag na de training. Waarom ben ik als een vrouw en kan ik nooit iets voor me houden... *zucht*
pi_30211348
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, het is Barry van Galen. Dinsdag na de training. Waarom ben ik als een vrouw en kan ik nooit iets voor me houden... *zucht*
Beste voetballer? Maar leuk, succes en verder
pi_30211443
Barry! Pas wel op met wat je zegt, je ligt zo gestrekt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:43:41 #239
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211499
Zal wel meevallen. Het is een superheld.

We nemen een Knickerbockers boxershort mee om hem gunstig te stemmen.
pi_30211528
Het is maar wie je helden zijn.
Die houwdegen zou niet tot mijn helden behoren. Je moet hem juist niet gunstig stemmen maar prikkelen.
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:45:43 #241
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211550
Nee, ik ben al lang blij dat hij ons te woord wil staan.

Stricker en Assendelft streep ik even uit m'n vocabulaire..
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:46:22 #242
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211563
Als je van Galen als een houwdegen betitelt en Hansson een geweldige voetballer vindt, heb je wel een rare kijk op het spelletje trouwens.

Maar goed, ik ben voor oorspronkelijke gedachten.
pi_30211568
Wat zei je: Ik belde ook je ex-vrouw, ik dacht ik strik 'er.

www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:57:31 #244
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30211887
MM, help je nog even stoere vragen te verzinnen?
  vrijdag 2 september 2005 @ 19:58:14 #245
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_30211905
ZIjn naam lijkt op de mijne!
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_30212525
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je van Galen als een houwdegen betitelt en Hansson een geweldige voetballer vindt, heb je wel een rare kijk op het spelletje trouwens.

Maar goed, ik ben voor oorspronkelijke gedachten.
Nou zo oorspronkelijk is dat toch niet. Van Galen is een lompe voetballer die niet voor niks zoveel kaarten en overtredingen maakt. Ik houd daar absoluut niet van. Hij heeft geniale momenten maar het type voetballer, dat zich niks aantrekt van anderen en graag anderen blesseert, heeft mijn sympathie niet.

Hansson is het type voetballer waar een ploeg opbouwt zonder dat hij al die bruutheid nodig heeft.
pi_30212951
Van Galen lomp
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:27:22 #248
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30212960
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou zo oorspronkelijk is dat toch niet. Van Galen is een lompe voetballer die niet voor niks zoveel kaarten en overtredingen maakt. Ik houd daar absoluut niet van. Hij heeft geniale momenten maar het type voetballer, dat zich niks aantrekt van anderen en graag anderen blesseert, heeft mijn sympathie niet.

Hansson is het type voetballer waar een ploeg opbouwt zonder dat hij al die bruutheid nodig heeft.
Van Galen is toch wel degelijk ook een speler waar het team op bouwt, zij het om andere redenen. Hij fungeert als bliksemafleider. Ik zou een omhoog gevallen speler als Perez wel eens willen zien als hij de hele westrijd uitgefloten werd.

Van Galen krijgt regelmatig een kaart omdat hij van Galen is, niet omdat de overtreding in kwestie nu zo zwaar is.

Ik herinner me de thuiswedstrijd tegen Alemannia Aachen vorig seizoen. AZ had het lastig en je voelde dat, als er iets ging veranderen, het van van Galen moest komen.

Als Heerenveen het thuis weer eens moeilijk heeft tegen een laagvlieger, die niet is gekomen om er een leuke wedstrijd van te maken, kan Hansson daar helemaal niets aan veranderen volgens mij.

(Ontopic: Yildirim soms wel.. )
pi_30212985
Ah, Van Galen. Heb hem zelfs in mn coach van het jaar en dan noem ik hem niet bij de beste 10...
pi_30213109
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:26 schreef Erasmusch het volgende:
Van Galen lomp
Ja, net als gras groen is
pi_30213187
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, net als gras groen is
Of krijtwit of verdord geel...
pi_30213228
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Galen krijgt regelmatig een kaart omdat hij van Galen is, niet omdat de overtreding in kwestie nu zo zwaar is.
Ach tuurlijk, meneer is zelf het slachtoffer.
quote:
Als Heerenveen het thuis weer eens moeilijk heeft tegen een laagvlieger, die niet is gekomen om er een leuke wedstrijd van te maken, kan Hansson daar helemaal niets aan veranderen volgens mij.
Hansson is door zijn rust en ervaring de spil van het elftal en juist vanuit de verdediging vaak de basis van het elftal. Zijn kopkracht is ongekend, hij is van groot belang voor de jonge keepers.

Van Galen is een wat gehypte speler die het vooral moet hebben van zijn inzet en dat is best te prijzen maar het is jammer dat hij daar zoveel lompe overtredingen voor nodig heeft.

Als je zo niet kritisch naar een speler kijkt, vraag ik me af wat voor interview het wordt trouwens.
pi_30213245
pi_30213414
Ontopic maar weer:

Yildirim is natuurlijk ook zo'n gehypte speler. Die vrije trap is bij vlagen fenomenaal maar voor de rest moet hij zich nog echt ontwikkelen en het is de vraag hoe dat gaat. Door Van Basten is hij enorm onder druk komen te staan zoals meer spelers een deuk hebben opgelopen door het gegoochel van Van Basten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:50:55 #255
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30213650
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach tuurlijk, meneer is zelf het slachtoffer.

Hansson is door zijn rust en ervaring de spil van het elftal en juist vanuit de verdediging vaak de basis van het elftal. Zijn kopkracht is ongekend, hij is van groot belang voor de jonge keepers.

Van Galen is een wat gehypte speler die het vooral moet hebben van zijn inzet en dat is best te prijzen maar het is jammer dat hij daar zoveel lompe overtredingen voor nodig heeft.

Als je zo niet kritisch naar een speler kijkt, vraag ik me af wat voor interview het wordt trouwens.
Ik zeg alleen dat hij een bepaalde reputatie heeft gekregen waar hij nooit meer van af is gekomen. Davids heeft dat ook. Als Van Galen of Davids een speler onderuit schoffelt is het automatisch geel. Bossen was in Utrecht nu eens een scheidsrechter die de kaarten op zak hield. Heb ik respect voor. Dat is persoonlijkheid.

'Van Galen moet het hebben van zijn inzet'. Dat geldt in principe in eerste instantie voor elke speler. Van Galen heeft daarbij nog buitengewone kwaliteiten. Ik weet dat je dat weet, maar je mag hem dus niet vanwege genoemde redenen. Perez maakte in de oefenwedstrijd tegen de Eagles een onwijs denigrerende opmerking over mijn club. Daarom kan ik niet meer juichen als hij scoort. Dat geeft niets, maar daar moet je eerlijk in zijn. Perez is wel een goede voetballer, het is alleen een grote lul. Dank u.

Over het interview: het is meer een vraaggesprekje. Ik ben geen kritische journalist, maar een bevlogen liefhebber. Ik steek hem graag wat veren in z'n kont, want ik heb vaak genoeg van hem genoten. Dat gezeik over randzaken laat ik graag aan anderen over. Prikkelender dan "Heb je een hekel aan Groningen (waarvandaan we naar Alkmaar afreizen) vanwege Roelof Luinge?" zal het waarschijnlijk niet worden.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:52:24 #256
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30213684
Over Hansson: hij is een rustpunt, dat zeker. Hij kan helpen de nul te houden, maar nooit een beslissing voorin forceren. Dat is het verschil. Wil je winnen of wil je niet verliezen?
pi_30213815
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Over Hansson: hij is een rustpunt, dat zeker. Hij kan helpen de nul te houden, maar nooit een beslissing voorin forceren. Dat is het verschil. Wil je winnen of wil je niet verliezen?
Hij kopte de 2-2 binnen in Arnhem...
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:59:55 #258
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30213874
Uitzondering bevestigt de regel, Max.. hij scoorde ook ooit van 70 meter tegen PSV. Van Galen doet het iedere week.

Zijn we ver afgedwaald eigenlijk?
pi_30214153
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hansson is toch een verdediger, hoe moet hij nou een beslissing voor in forceren. Dat is de keeper verwijten dat hij nooit scoort.
pi_30214215
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uitzondering bevestigt de regel, Max.. hij scoorde ook ooit van 70 meter tegen PSV. Van Galen doet het iedere week.

Van Galen doet het iedere week?
Kom op, je bent een beetje verblind. Van Galen is het laatste seizoen ineens wat doorgebroken door de hype rond AZ. Hij was daarvoor gewoon een redelijk goede voetballer die toch vooral opviel door zijn vele overtredingen, overtredingen die opvielen vanwge de onbesuisdheid en onsportiviteit en niet omdat ze bestraft werden door de scheidsrechter.

Jij wil maar niet zien dat Van Galen die reputatie niet voor niks heeft.
pi_30214313
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Een beetje wel ja.
That's all folks!
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:24:01 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30214425
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Galen doet het iedere week?
Kom op, je bent een beetje verblind. Van Galen is het laatste seizoen ineens wat doorgebroken door de hype rond AZ. Hij was daarvoor gewoon een redelijk goede voetballer die toch vooral opviel door zijn vele overtredingen, overtredingen die opvielen vanwge de onbesuisdheid en onsportiviteit en niet omdat ze bestraft werden door de scheidsrechter.

Jij wil maar niet zien dat Van Galen die reputatie niet voor niks heeft.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.
pi_30218054
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.
Daar ligt ie goed
pi_30225636
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MM, help je nog even stoere vragen te verzinnen?
1. Ken je Bjoro nog?

2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?

3. Kom je nog wel eens op de kermis?

4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?

5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?

6. Mis je Co?

7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?

8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?

9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?

10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
www.thuisuiteten.nl
pi_30225904
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Van Basten Yildirim nu in dezelfde categorie schaart als jongens als Bobson/Denneboom/Van den Bergh, m.a.w. "we hebben ze van dichtbij gezien, en weten hoe ze werken" (m.a.w. te licht bevonden). Of dat Yildirim bij de groep Van Hooijdonk/Davids/De Cler zit. "We houden ze in de gaten en als ze in vorm zijn en veel spelen worden ze geselecteerd".
pi_30225971
Ik ben bang dat er niet zulke diepe gedachtes achter zitten. Het was in een tijd dat als je 5 aardige wedstrijden had gespeeld je ineens geschikt was voor Oranje en nu is er ineens weer een vaste kern en moet Nederlands beste voetballer zich ineens nog gaan bewijzen om er bij te mogen.

Yildirim is gewoon beschadigd door Van Basten, zo is het en niet anders
pi_30226031
Nouja, die spelers selecteerde Van Basten natuurlijk in zijn beginperiode als bondscoach, dus ik denk dat hij oprecht wilde zien wat die jongens in huis hadden. Nu hij een goed beeld van de beste voetballers heeft, is het voor hem natuurlijk makkelijker om met een vaste kern te werken van jongens waarvan hij weet dat ze het topniveau aankunnen.
pi_30226125
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:03 schreef MaxPower het volgende:
Nouja, die spelers selecteerde Van Basten natuurlijk in zijn beginperiode als bondscoach, dus ik denk dat hij oprecht wilde zien wat die jongens in huis hadden. Nu hij een goed beeld van de beste voetballers heeft, is het voor hem natuurlijk makkelijker om met een vaste kern te werken van jongens waarvan hij weet dat ze het topniveau aankunnen.
Maar moet je ze perse selecteren om een beeld van ze te krijgen? Heeft hij in die ene keer selectie een beter beeld van Ugur dan na wat onderzoek en het bezoeken van een training en drie wedstrijden bij Heerenveen?

Yildirim zal er lang over doen om hier weer bovenop te komen. Van Basten gaat wel door.
pi_30226195
Guttegut, is Ugur beschadigd en gaat het daarom niet zo goed? Ik vind het wel logisch dat Marco zelf de mensen aan het werk wil zien, met opdrachten die hij ze zelf geeft.
Klik dan als je durft
pi_30226246
Bij Heerenveen blonk Yildirim natuurlijk uit. Ik denk dat Van Basten die jongens wil zien hoe ze zich gedragen tussen alle topspelers van Oranje. Hoe ze omgaan met het snellere positiespel en de hoge druk en media-aandacht. Of ze een beetje thuis zijn in de groep. Dat is denk ik wel wezenlijk anders dan bij het provinciale clubje Heerenveen.
pi_30226258
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef Suijk het volgende:
Guttegut, is Ugur beschadigd en gaat het daarom niet zo goed? Ik vind het wel logisch dat Marco zelf de mensen aan het werk wil zien, met opdrachten die hij ze zelf geeft.
Logisch???? Verwachtingen wekken en ze keihard laten vallen? Het is niet mijn idee van integer met mensen omgaan maar voor Marco gelden blijkbaar andere normen dan voor andere mensen.

Ik zeg niet dat het niet zo goed gaat (zo slecht gaat het trouwens niet) door Marco maar wel dat er een verwachtingspatroon en hype is gecreeerd door de bondscoach. Hij moet dat echt wat zorgvulidger gaan doen maar wellicht heeft ie er ook wel van geleerd. Je kan niet iedereen zomaar oproepen en weer laten vallen.
pi_30226272
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Bij Heerenveen blonk Yildirim natuurlijk uit. Ik denk dat Van Basten die jongens wil zien hoe ze zich gedragen tussen alle topspelers van Oranje. Hoe ze omgaan met het snellere positiespel en de hoge druk en media-aandacht. Of ze een beetje thuis zijn in de groep. Dat is denk ik wel wezenlijk anders dan bij het provinciale clubje Heerenveen.
En dat weet je dan na 1 x?
pi_30226302
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef Suijk het volgende:
Guttegut, is Ugur beschadigd en gaat het daarom niet zo goed?
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, want heb jij nog goede wedstrijden van Yildirim, Bobson, Denneboom of Van den Bergh gezien na hun selectie?
pi_30226326
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat weet je dan na 1 x?
Natuurlijk, Marco is een topcoach.
pi_30226364
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Logisch???? Verwachtingen wekken en ze keihard laten vallen? Het is niet mijn idee van integer met mensen omgaan maar voor Marco gelden blijkbaar andere normen dan voor andere mensen.
Ah, jij weet precies wat er is gezegd tussen Marco en Ugur?
Keihard laten vallen is onzin. Het is een keiharde wereld, bij de beste 20 voetballers van NL zitten is moeilijk en Ugur heeft bewezen daar (nog) niet thuis te horen, prima dus.
En verwachtingen wekken...zou Ugur echt zo dom zijn dat hij dacht om meteen een vaste waarde in het NL elftal te worden?
Klik dan als je durft
pi_30226417
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, want heb jij nog goede wedstrijden van Yildirim, Bobson, Denneboom of Van den Bergh gezien na hun selectie?
En dat Heitinga slecht speelt ligt ook aan Marco? Of dat vdv een vormcrisis had bij Ajax? Wat een onzin zeg.
Klik dan als je durft
pi_30226423
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Natuurlijk, Marco is een topcoach.
Ach, bij Marco geldt blijkbaar niet: dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.

Hij bedoelt het vast goed maar ik heb weinig vertrouwen in de menselijke en sociale kanten van hem. Iemand die serieus denkt dat bijstandsmoeders een ton per jaar krijgen staat zover af van de werkelijkheid. Dat zegt mij genoeg over zijn aansluiting bij de belevingswereld van de buitenwereld. Hij denkt dat voetbal een schaakspel is en voetballers pionnen. Zo werkt het gelukkig niet.
pi_30226455
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ah, jij weet precies wat er is gezegd tussen Marco en Ugur?
Keihard laten vallen is onzin. Het is een keiharde wereld, bij de beste 20 voetballers van NL zitten is moeilijk en Ugur heeft bewezen daar (nog) niet thuis te horen, prima dus.
En verwachtingen wekken...zou Ugur echt zo dom zijn dat hij dacht om meteen een vaste waarde in het NL elftal te worden?
Deze mentaliteit is dus niet de mijne. Ik hou er van dat je als mensen met elkaar omgaat en elkaar serieus neemt. Jij vindt blijkbaar dat het een keiharde wereld is en dat dan bijna alles is geoorloofd op dat vlak.
pi_30226493
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dat Heitinga slecht speelt ligt ook aan Marco? Of dat vdv een vormcrisis had bij Ajax? Wat een onzin zeg.
Volgens mij snap je het punt niet helemaal. Het gaat om spelers die eenmalig of tweemalig zijn geselecteerd, dat gaat voor jouw voorbeelden niet op.
pi_30226511
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Deze mentaliteit is dus niet de mijne. Ik hou er van dat je als mensen met elkaar omgaat en elkaar serieus neemt. Jij vindt blijkbaar dat het een keiharde wereld is en dat dan bijna alles is geoorloofd op dat vlak.
Het NL elftal is wel een harde wereld ja, voor mij is het ook niets, maar ik word dan ook niet opgeroepen.
En als Yildirim hier al door beschadigd is, moet hij nooit bij Heerenveen weggaan, want dan gaat hij huilend ten onder.
Klik dan als je durft
pi_30226541
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het punt niet helemaal. Het gaat om spelers die eenmalig of tweemalig zijn geselecteerd, dat gaat voor jouw voorbeelden niet op.
Dat klopt, ik geef alleen aan dat spelers die wel opgeroepen (blijven) worden ook slecht kunnen gaan spelen.
Klik dan als je durft
pi_30226543
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het NL elftal is wel een harde wereld ja, voor mij is het ook niets, maar ik word dan ook niet opgeroepen.
En als Yildirim hier al door beschadigd is, moet hij nooit bij Heerenveen weggaan, want dan gaat hij huilend ten onder.
Ben jij dan van mening dat hij niet is beschadigd?
pi_30226555
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt, ik geef alleen aan dat spelers die wel opgeroepen (blijven) worden ook slecht kunnen gaan spelen.
Ja hallo - dat zijn ajacieden
pi_30226639
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kunnen wij niet zeggen, maar ik denk dat Yildirim echt wel door heeft dat hij in het NL elftal nog niet thuis hoort.
En die andere eenmaligen met enige zelfkennis weten dat ook.
Andere 'eenmaligen' pakken wel goed uit (Boulahrouz, Obdam, Maduro, etc) en worden dus ook weer wel opgeroepen.
Klik dan als je durft
pi_30226673
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat kunnen wij niet zeggen, maar ik denk dat Yildirim echt wel door heeft dat hij in het NL elftal nog niet thuis hoort.
En die andere eenmaligen met enige zelfkennis weten dat ook.
Andere 'eenmaligen' pakken wel goed uit (Boulahrouz, Obdam, Maduro, etc) en worden dus ook weer wel opgeroepen.
Nee tuurlijk weet ie dat, het was dan ook niet zijn idee - die hele selectie. Dat is nou juist het punt. Je moet de bal niet bij hem leggen maar bij Marco. Die had ook kunnen weten dat hij er nog niet thuishoort en hem nooit moeten selecteren.
pi_30226760
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee tuurlijk weet ie dat, het was dan ook niet zijn idee - die hele selectie. Dat is nou juist het punt. Je moet de bal niet bij hem leggen maar bij Marco. Die had ook kunnen weten dat hij er nog niet thuishoort en hem nooit moeten selecteren.
Ik zei ook vantevoren dat Yildirim er niet in thuis hoorde, maar dat zei ik ook van Bouhlarouz, Obdam, Vlaar, Lindenbergh, Maduro, maar dat pakte wel goed uit.
Klik dan als je durft
pi_30226824
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef SCH het volgende:

Iemand die serieus denkt dat bijstandsmoeders een ton per jaar krijgen staat zover af van de werkelijkheid.
Dit is wel heel erg flauw, SCH. Die oude koe is al lang een zachte dood gestorven in die sloot.
pi_30226865
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg flauw, SCH. Die oude koe is al lang een zachte dood gestorven in die sloot.
Ik zou niet weten wat er flauw aan is. Zoiets zegt heel erg veel over iemand en al is het dan al een tijdje geleden, dat vind ik het niet minder veelzeggend maken.
pi_30226893
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik zei ook vantevoren dat Yildirim er niet in thuis hoorde, maar dat zei ik ook van Bouhlarouz, Obdam, Vlaar, Lindenbergh, Maduro, maar dat pakte wel goed uit.
Dat moet nog blijken, de echte vuurproef is nog niet geweest.
pi_30226904
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

1. Ken je Bjoro nog?

2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?

3. Kom je nog wel eens op de kermis?

4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?

5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?

6. Mis je Co?

7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?

8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?

9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?

10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
Bedankt, MM.
pi_30228049
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is sportman. Als je zo bent beschadigd dat je prestaties er flink onder lijden na een niet-selectie, dan moet je je toch eens afvragen of je wel voor het juiste beroep hebt gekozen.
pi_30228111
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is sportman. Als je zo bent beschadigd dat je prestaties er flink onder lijden na een niet-selectie, dan moet je je toch eens afvragen of je wel voor het juiste beroep hebt gekozen.
Ik beweer niet dat zijn prestaties er onder lijden, dat is volgens mij ook niet zo. Ik heb het erover dat hij beschadigd is: er iets rond hem gecreeerd waar hij zelf weinig aan kan doen.
pi_30228156
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat zijn prestaties er onder lijden, dat is volgens mij ook niet zo. Ik heb het erover dat hij beschadigd is: er iets rond hem gecreeerd waar hij zelf weinig aan kan doen.
Als hij hierdoor beschadigd is, dan heeft hij echt het verkeerde beroep gekozen. Een bondscoach probeert nu éénmaal mensen uit en veel van die mensen verdwijnen dan weer (tijdelijk) uit de selectie. Een voetballer moet daar professioneel mee om kunnen gaan en zich daar overheen kunnen zetten, anders is diegene niet geschikt voor het beroep profvoetballer.
pi_30228222
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als hij hierdoor beschadigd is, dan heeft hij echt het verkeerde beroep gekozen. Een bondscoach probeert nu éénmaal mensen uit en veel van die mensen verdwijnen dan weer (tijdelijk) uit de selectie. Een voetballer moet daar professioneel mee om kunnen gaan en zich daar overheen kunnen zetten, anders is diegene niet geschikt voor het beroep profvoetballer.
Onzin natuurlijk. De uitverkiezing voor het nationaal elftal is iets bijzonders zeker als de bondscoach daar een hele show van maakt door een speler uit twee landen te laten kiezen en hem dwingt die keuze te maken. Het is altijd wel erg gemakkelijk om te zeggen dat iemand er niet geschikt voor is, dat geldt imo dan eerder voor de bondscoach die weinig mensenkennis ten toon spreidt.
pi_30228259
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. De uitverkiezing voor het nationaal elftal is iets bijzonders zeker als de bondscoach daar een hele show van maakt door een speler uit twee landen te laten kiezen en hem dwingt die keuze te maken. Het is altijd wel erg gemakkelijk om te zeggen dat iemand er niet geschikt voor is, dat geldt imo dan eerder voor de bondscoach die weinig mensenkennis ten toon spreidt.
Geen onzin natuurlijk. De bondscoach wil spelers uitproberen, Yildirim is er eentje van, die heeft zijn kunsten mogen laten zien en wordt nu terecht niet meer geselecteerd omdat hij gewoon nog wat tekortkomt. Hij kan nu het ongelijk van de bondscoach bewijzen of beschadigd lopen zijn... een echte prof kiest voor het eerste natuurlijk.
pi_30228451
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geen onzin natuurlijk. De bondscoach wil spelers uitproberen, Yildirim is er eentje van, die heeft zijn kunsten mogen laten zien en wordt nu terecht niet meer geselecteerd omdat hij gewoon nog wat tekortkomt. Hij kan nu het ongelijk van de bondscoach bewijzen of beschadigd lopen zijn... een echte prof kiest voor het eerste natuurlijk.
Een goede bondscoach probeert niet op die manier spelers uit en zet ze zodanig in de schijnwerpers dat ze er alleen maar beschadigd uit kunnen komen. Het is gewoon een domme fout van Van Basten geweest om dat zo te doen, dat zal hij nu zelf ook wel inzien.
pi_30228492
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Een goede bondscoach probeert niet op die manier spelers uit en zet ze zodanig in de schijnwerpers dat ze er alleen maar beschadigd uit kunnen komen. Het is gewoon een domme fout van Van Basten geweest om dat zo te doen, dat zal hij nu zelf ook wel inzien.
Een bondscoach probeert altijd spelers uit om te kijken hoe ze in het nationale elftal functioneren. Dat een speler vervolgens een niveau haalt waardoor hij niet meer in aanmerking komt voor een nieuwe selectie, ligt toch echt vooral aan de speler zelf.

Yildirim parasiteert volledig op zijn traptechniek. Als hij nu eens hard gaat werken aan wat andere zaken die ook belangrijk zijn dan komt hij vast nog weleens in aanmerking voor het Nederlands elftal.
pi_30228565
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een bondscoach probeert altijd spelers uit om te kijken hoe ze in het nationale elftal functioneren. Dat een speler vervolgens een niveau haalt waardoor hij niet meer in aanmerking komt voor een nieuwe selectie, ligt toch echt vooral aan de speler zelf.

Yildirim parasiteert volledig op zijn traptechniek. Als hij nu eens hard gaat werken aan wat andere zaken die ook belangrijk zijn dan komt hij vast nog weleens in aanmerking voor het Nederlands elftal.
Nou nee hoor, dat doen bondscoaches niet altijd op deze manier, dat kun je ook niet hard maken. Het is vooral Van Basten die dat heeft gedaan en daarmee jonge spelers moedwillig kwetsbaar heeft gemaakt en beschadigd. Dat kun je toch vooral de bondscoach verwijten.

Wat je over Yildirim zegt is een beetje onzinnig. Hij is op zijn traptechniek geselecteerd, daarvoor deed hij ook al niet veel anders dan goed trappen, blijkbaar was dat genoeg om hem te selecteren. Dat vond ik toen al onzinnig en ik had daar gelijk in.
pi_30228617
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou nee hoor, dat doen bondscoaches niet altijd op deze manier, dat kun je ook niet hard maken. Het is vooral Van Basten die dat heeft gedaan en daarmee jonge spelers moedwillig kwetsbaar heeft gemaakt en beschadigd. Dat kun je toch vooral de bondscoach verwijten.

Wat je over Yildirim zegt is een beetje onzinnig. Hij is op zijn traptechniek geselecteerd, daarvoor deed hij ook al niet veel anders dan goed trappen, blijkbaar was dat genoeg om hem te selecteren. Dat vond ik toen al onzinnig en ik had daar gelijk in.
Wat ben jij enorm dom zeg. Bondscoaches proberen spelers uit als ze het goed doen bij hun club om te kijken hoe ze functioneren in het Nederlands elftal en ze denken de betreffende spelers te kunnen gebruiken. Veel spelers vallen daarna weer af. Dat blijkt ook wel uit het feit dat veel spelers weinig caps op hun naam hebben staan.

Yildirim viel op bij Heerenveen doordat hij makkelijk scoorde door middel van een uitstekende traptechniek, de bondscoach dacht hem te kunnen gebruiken, dat bleek achteraf tegen te vallen. Dan worden er weer andere spelers geselecteerd en komt Yildirim even op een zijspoor terecht. Zo gaat dat, dat weet jij ook wel.
pi_30233987
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Bedankt, MM.
Zat er iets bij?
www.thuisuiteten.nl
pi_30247145
Dit topic kan wel dicht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')