abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24787803
Het was vandaag inderdaad helemaal niets, maar zijn moed mag wel beloond worden in een niemendalletje tegen Engeland.
pi_24789272
Murat Yakin gaat naar Galastaray dus het fabeltje dat Ugur nooit meer in Turkije zal spelen is de wereld uit.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 januari 2005 @ 23:55:30 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24789351
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Murat Yakin gaat naar Galastaray dus het fabeltje dat Ugur nooit meer in Turkije zal spelen is de wereld uit.
Of je leest eerst even een topic door:

Yildirim #4 - De groeten aan Turkije
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24789360
Het zou wel een grap zijn als Marco hem niet oproept. Kan ie alsnog naar Turkije
pi_24789916
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:55 schreef MaxPower het volgende:
Het zou wel een grap zijn als Marco hem niet oproept. Kan ie alsnog naar Turkije
Zelfs als ie speelt kan ie nog switchen, omdat 't maar een oefenwedstrijd is. In de Fifa-reglementen staat dat je pas niet meer mag veranderen als je mee hebt gedaan in een wedstrijd in een officiële competitie.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24790056
Is volgens mij niet waar hoor. Als je gespeelt hebt (maakt niet uit wat voor wedstrijd) dan mag je niet meer voor een ander land spelen.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:28:48 #32
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24790113
Wie zoekt even de officiële regelementen op nu?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_24790240
Ik zoek het niet op maar zal het wel zeggen hoe het zit

Als je gespeeld hebt in een officiele wedstrijd voor het A-team mag je niet meer spelen voor een ander land. Als je op de bank gezeten hebt wel
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24790317
Klopt, vriendschappelijk telt dus niet en hij zou nog naar het Turkse team kunnen. Zelf heeft 'ie aangegeven dat eenmaal de keus gemaakt is, hij ook niet meer zal switchen.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_24790327
quote:
Op donderdag 27 januari 2005 23:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Murat Hakan Yakin gaat naar Galastaray dus het fabeltje dat Ugur nooit meer in Turkije zal spelen is de wereld uit.
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..
pi_24790499
Een vriendschappelijke interland is sinds 1 januari van dit jaar ook een officiele wedstrijd, dus mocht Ugur spelen tegen Engeland is zijn keuze definitief.

De regel voor friendlies geldt nu alleen nog voor spelers onder 21.
  vrijdag 28 januari 2005 @ 00:57:05 #37
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24790609
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 00:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik zoek het niet op maar zal het wel zeggen hoe het zit

Als je gespeeld hebt in een officiele wedstrijd voor het A-team mag je niet meer spelen voor een ander land. Als je op de bank gezeten hebt wel
Beste betweter, zoek nou even het officiële regelement op?

Want je zit er (volgens mij) alweer naast.

Edit: MaxPower was me al voor.
Poef.....gone! ©golfer
pi_24790782
Gelukkig geeft Max Power wel een link

Verder is de naam zeker voor partijdige moderators gewoon DiegoArmandoMaradona
pi_24790845
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 01:08 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Gelukkig geeft Max Power wel een link
Niet nodig, ik ben alwetend.
pi_24791280
Moet Yildirim dé nieuwe rechtsvoor gaan worden voor Oranje? Zoals ik al eerder heb gezegd, ik heb er geen vertrouwen in..

Ik denk overigens niet dat hij veel indruk heeft gemaakt op Van Basten vanavond...
pi_24791349
Noem eens andere opties? Van der Meyde wil niet voor Oranje uitkomen (en iemand die al 2 of 3 keer afzegt moet je gewoon niet meer in Oranje willen...) en Castelen is ook zwaar uit vorm.
pi_24791774
Ik wil van der Meyde nog geen eens in Oranje

Hij moet dit bij Van Basten doen
pi_24792715
Die discussie over de raag of hij nog kan switchen is 3 topics geleden al uitgebreid gevoerd, o.a. met hulpv an Dylan Dog. Wat Max zegt over nieuwe regels per 1 januari dus.

En Yildirim was twee weken geleden een held en iedereen wilde hem, weten jullie nog?
pi_24794975
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 09:12 schreef SCH het volgende:
Die discussie over de raag of hij nog kan switchen is 3 topics geleden al uitgebreid gevoerd, o.a. met hulpv an Dylan Dog. Wat Max zegt over nieuwe regels per 1 januari dus.

En Yildirim was twee weken geleden een held en iedereen wilde hem, weten jullie nog?
Dat 'uitgebreid' valt ook wel mee; zes posts zonder bron in deel 2 zou ik niet als uitgebreid willen kwalificeren. Zou ik zo vrij mogen zijn alsnog naar een bron te vragen?

In de Fifa-reglementen die 1 januari 2004 zijn ingegaan wordt gesproken over een 'bond vertegenwoordigen in een officiële competitie'. Daarvoor lijkt een oefenwedstrijd toch niet voldoende. De nieuwere regels kan ik niet vinden.
- I've just made up my mind, so don't confuse me with the facts -
pi_24797520
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 02:10 schreef MaxPower het volgende:
Noem eens andere opties?
Oranje zou bijvoorbeeld net zo kunnen spelen als Chelsea momenteel doet.

Robben die vanaf de rechtervleugel komt (wat hij bij Chelsea heel vaak doet, kijk zijn doelpunten/acties nog maar eens na),
Op links moet je dan iemand hebben die de rol van Damien Duff moet invullen, en volgens mij zijn er zat jongens die dat zouden kunnen bijvoorbeeld Robin van Persie, Boudewijn Zenden of Rafael van der Vaart (of misschien zelfs al wel Ryan Babel...)
pi_24798330
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 02:10 schreef MaxPower het volgende:
Noem eens andere opties? Van der Meyde wil niet voor Oranje uitkomen (en iemand die al 2 of 3 keer afzegt moet je gewoon niet meer in Oranje willen...) en Castelen is ook zwaar uit vorm.
Hoezo wil hij niet voor Oranje uitkomen? Hij had goede redenen om af te zeggen, dat geeft niet aan dat hij niet voor Oranje uit wil komen.
That's all folks!
pi_24798786
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Hoezo wil hij niet voor Oranje uitkomen? Hij had goede redenen om af te zeggen, dat geeft niet aan dat hij niet voor Oranje uit wil komen.
De laatste keer had hij echt geen goede reden. Hij wilde zich eerst richten op Inter. Net alsof hij een vedette is die zich dat kan permitteren. Weg met die gast. Mensen hadden kritiek op Yildirim dat hij eventueel niet met hart en ziel voor Oranje zou uitkomen, nou VdM kan er ook wat van...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 15:12:39 #48
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24798989
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 15:01 schreef MaxPower het volgende:

[..]

De laatste keer had hij echt geen goede reden. Hij wilde zich eerst richten op Inter. Net alsof hij een vedette is die zich dat kan permitteren. Weg met die gast. Mensen hadden kritiek op Yildirim dat hij eventueel niet met hart en ziel voor Oranje zou uitkomen, nou VdM kan er ook wat van...
Van der Meyde is ook een inteelt debiel. Yildirim is evenwichtig, nuchter en intelligent.
pi_24800462
Andy is een lieve jongen en helemaal geen debiel.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_24801180
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..

Van der Meyde is, mits in vorm, de beste rechtsbuiten van Nederland. Castelen, Yildirim en Denneboom kunnen niet aan hem tippen. Dat bewijst hij nu weer in de Serie A, waar hij bij topclub Inter onder Mancini nu een belangrijke speler is geworden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')