abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30213187
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:32 schreef SCH het volgende:

[..]

Ja, net als gras groen is
Of krijtwit of verdord geel...
pi_30213228
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Galen krijgt regelmatig een kaart omdat hij van Galen is, niet omdat de overtreding in kwestie nu zo zwaar is.
Ach tuurlijk, meneer is zelf het slachtoffer.
quote:
Als Heerenveen het thuis weer eens moeilijk heeft tegen een laagvlieger, die niet is gekomen om er een leuke wedstrijd van te maken, kan Hansson daar helemaal niets aan veranderen volgens mij.
Hansson is door zijn rust en ervaring de spil van het elftal en juist vanuit de verdediging vaak de basis van het elftal. Zijn kopkracht is ongekend, hij is van groot belang voor de jonge keepers.

Van Galen is een wat gehypte speler die het vooral moet hebben van zijn inzet en dat is best te prijzen maar het is jammer dat hij daar zoveel lompe overtredingen voor nodig heeft.

Als je zo niet kritisch naar een speler kijkt, vraag ik me af wat voor interview het wordt trouwens.
pi_30213245
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30213414
Ontopic maar weer:

Yildirim is natuurlijk ook zo'n gehypte speler. Die vrije trap is bij vlagen fenomenaal maar voor de rest moet hij zich nog echt ontwikkelen en het is de vraag hoe dat gaat. Door Van Basten is hij enorm onder druk komen te staan zoals meer spelers een deuk hebben opgelopen door het gegoochel van Van Basten.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:50:55 #255
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30213650
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Ach tuurlijk, meneer is zelf het slachtoffer.

Hansson is door zijn rust en ervaring de spil van het elftal en juist vanuit de verdediging vaak de basis van het elftal. Zijn kopkracht is ongekend, hij is van groot belang voor de jonge keepers.

Van Galen is een wat gehypte speler die het vooral moet hebben van zijn inzet en dat is best te prijzen maar het is jammer dat hij daar zoveel lompe overtredingen voor nodig heeft.

Als je zo niet kritisch naar een speler kijkt, vraag ik me af wat voor interview het wordt trouwens.
Ik zeg alleen dat hij een bepaalde reputatie heeft gekregen waar hij nooit meer van af is gekomen. Davids heeft dat ook. Als Van Galen of Davids een speler onderuit schoffelt is het automatisch geel. Bossen was in Utrecht nu eens een scheidsrechter die de kaarten op zak hield. Heb ik respect voor. Dat is persoonlijkheid.

'Van Galen moet het hebben van zijn inzet'. Dat geldt in principe in eerste instantie voor elke speler. Van Galen heeft daarbij nog buitengewone kwaliteiten. Ik weet dat je dat weet, maar je mag hem dus niet vanwege genoemde redenen. Perez maakte in de oefenwedstrijd tegen de Eagles een onwijs denigrerende opmerking over mijn club. Daarom kan ik niet meer juichen als hij scoort. Dat geeft niets, maar daar moet je eerlijk in zijn. Perez is wel een goede voetballer, het is alleen een grote lul. Dank u.

Over het interview: het is meer een vraaggesprekje. Ik ben geen kritische journalist, maar een bevlogen liefhebber. Ik steek hem graag wat veren in z'n kont, want ik heb vaak genoeg van hem genoten. Dat gezeik over randzaken laat ik graag aan anderen over. Prikkelender dan "Heb je een hekel aan Groningen (waarvandaan we naar Alkmaar afreizen) vanwege Roelof Luinge?" zal het waarschijnlijk niet worden.
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:52:24 #256
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30213684
Over Hansson: hij is een rustpunt, dat zeker. Hij kan helpen de nul te houden, maar nooit een beslissing voorin forceren. Dat is het verschil. Wil je winnen of wil je niet verliezen?
pi_30213815
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Over Hansson: hij is een rustpunt, dat zeker. Hij kan helpen de nul te houden, maar nooit een beslissing voorin forceren. Dat is het verschil. Wil je winnen of wil je niet verliezen?
Hij kopte de 2-2 binnen in Arnhem...
  vrijdag 2 september 2005 @ 20:59:55 #258
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30213874
Uitzondering bevestigt de regel, Max.. hij scoorde ook ooit van 70 meter tegen PSV. Van Galen doet het iedere week.

Zijn we ver afgedwaald eigenlijk?
pi_30214153
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hansson is toch een verdediger, hoe moet hij nou een beslissing voor in forceren. Dat is de keeper verwijten dat hij nooit scoort.
pi_30214215
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Uitzondering bevestigt de regel, Max.. hij scoorde ook ooit van 70 meter tegen PSV. Van Galen doet het iedere week.

Van Galen doet het iedere week?
Kom op, je bent een beetje verblind. Van Galen is het laatste seizoen ineens wat doorgebroken door de hype rond AZ. Hij was daarvoor gewoon een redelijk goede voetballer die toch vooral opviel door zijn vele overtredingen, overtredingen die opvielen vanwge de onbesuisdheid en onsportiviteit en niet omdat ze bestraft werden door de scheidsrechter.

Jij wil maar niet zien dat Van Galen die reputatie niet voor niks heeft.
pi_30214313
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 20:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

Een beetje wel ja.
That's all folks!
  vrijdag 2 september 2005 @ 21:24:01 #262
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_30214425
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:14 schreef SCH het volgende:

[..]

Van Galen doet het iedere week?
Kom op, je bent een beetje verblind. Van Galen is het laatste seizoen ineens wat doorgebroken door de hype rond AZ. Hij was daarvoor gewoon een redelijk goede voetballer die toch vooral opviel door zijn vele overtredingen, overtredingen die opvielen vanwge de onbesuisdheid en onsportiviteit en niet omdat ze bestraft werden door de scheidsrechter.

Jij wil maar niet zien dat Van Galen die reputatie niet voor niks heeft.
Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.
pi_30218054
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 21:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Ik denk dat de waarheid in het midden ligt.
Daar ligt ie goed
pi_30225636
quote:
Op vrijdag 2 september 2005 19:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
MM, help je nog even stoere vragen te verzinnen?
1. Ken je Bjoro nog?

2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?

3. Kom je nog wel eens op de kermis?

4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?

5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?

6. Mis je Co?

7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?

8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?

9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?

10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_30225904
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Van Basten Yildirim nu in dezelfde categorie schaart als jongens als Bobson/Denneboom/Van den Bergh, m.a.w. "we hebben ze van dichtbij gezien, en weten hoe ze werken" (m.a.w. te licht bevonden). Of dat Yildirim bij de groep Van Hooijdonk/Davids/De Cler zit. "We houden ze in de gaten en als ze in vorm zijn en veel spelen worden ze geselecteerd".
pi_30225971
Ik ben bang dat er niet zulke diepe gedachtes achter zitten. Het was in een tijd dat als je 5 aardige wedstrijden had gespeeld je ineens geschikt was voor Oranje en nu is er ineens weer een vaste kern en moet Nederlands beste voetballer zich ineens nog gaan bewijzen om er bij te mogen.

Yildirim is gewoon beschadigd door Van Basten, zo is het en niet anders
pi_30226031
Nouja, die spelers selecteerde Van Basten natuurlijk in zijn beginperiode als bondscoach, dus ik denk dat hij oprecht wilde zien wat die jongens in huis hadden. Nu hij een goed beeld van de beste voetballers heeft, is het voor hem natuurlijk makkelijker om met een vaste kern te werken van jongens waarvan hij weet dat ze het topniveau aankunnen.
pi_30226125
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:03 schreef MaxPower het volgende:
Nouja, die spelers selecteerde Van Basten natuurlijk in zijn beginperiode als bondscoach, dus ik denk dat hij oprecht wilde zien wat die jongens in huis hadden. Nu hij een goed beeld van de beste voetballers heeft, is het voor hem natuurlijk makkelijker om met een vaste kern te werken van jongens waarvan hij weet dat ze het topniveau aankunnen.
Maar moet je ze perse selecteren om een beeld van ze te krijgen? Heeft hij in die ene keer selectie een beter beeld van Ugur dan na wat onderzoek en het bezoeken van een training en drie wedstrijden bij Heerenveen?

Yildirim zal er lang over doen om hier weer bovenop te komen. Van Basten gaat wel door.
pi_30226195
Guttegut, is Ugur beschadigd en gaat het daarom niet zo goed? Ik vind het wel logisch dat Marco zelf de mensen aan het werk wil zien, met opdrachten die hij ze zelf geeft.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_30226246
Bij Heerenveen blonk Yildirim natuurlijk uit. Ik denk dat Van Basten die jongens wil zien hoe ze zich gedragen tussen alle topspelers van Oranje. Hoe ze omgaan met het snellere positiespel en de hoge druk en media-aandacht. Of ze een beetje thuis zijn in de groep. Dat is denk ik wel wezenlijk anders dan bij het provinciale clubje Heerenveen.
pi_30226258
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef Suijk het volgende:
Guttegut, is Ugur beschadigd en gaat het daarom niet zo goed? Ik vind het wel logisch dat Marco zelf de mensen aan het werk wil zien, met opdrachten die hij ze zelf geeft.
Logisch???? Verwachtingen wekken en ze keihard laten vallen? Het is niet mijn idee van integer met mensen omgaan maar voor Marco gelden blijkbaar andere normen dan voor andere mensen.

Ik zeg niet dat het niet zo goed gaat (zo slecht gaat het trouwens niet) door Marco maar wel dat er een verwachtingspatroon en hype is gecreeerd door de bondscoach. Hij moet dat echt wat zorgvulidger gaan doen maar wellicht heeft ie er ook wel van geleerd. Je kan niet iedereen zomaar oproepen en weer laten vallen.
pi_30226272
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:10 schreef MaxPower het volgende:
Bij Heerenveen blonk Yildirim natuurlijk uit. Ik denk dat Van Basten die jongens wil zien hoe ze zich gedragen tussen alle topspelers van Oranje. Hoe ze omgaan met het snellere positiespel en de hoge druk en media-aandacht. Of ze een beetje thuis zijn in de groep. Dat is denk ik wel wezenlijk anders dan bij het provinciale clubje Heerenveen.
En dat weet je dan na 1 x?
pi_30226302
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:09 schreef Suijk het volgende:
Guttegut, is Ugur beschadigd en gaat het daarom niet zo goed?
Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, want heb jij nog goede wedstrijden van Yildirim, Bobson, Denneboom of Van den Bergh gezien na hun selectie?
pi_30226326
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

En dat weet je dan na 1 x?
Natuurlijk, Marco is een topcoach.
pi_30226364
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:11 schreef SCH het volgende:

[..]

Logisch???? Verwachtingen wekken en ze keihard laten vallen? Het is niet mijn idee van integer met mensen omgaan maar voor Marco gelden blijkbaar andere normen dan voor andere mensen.
Ah, jij weet precies wat er is gezegd tussen Marco en Ugur?
Keihard laten vallen is onzin. Het is een keiharde wereld, bij de beste 20 voetballers van NL zitten is moeilijk en Ugur heeft bewezen daar (nog) niet thuis te horen, prima dus.
En verwachtingen wekken...zou Ugur echt zo dom zijn dat hij dacht om meteen een vaste waarde in het NL elftal te worden?
Klik dan als je durft
pi_30226417
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Er zit natuurlijk wel een kern van waarheid in, want heb jij nog goede wedstrijden van Yildirim, Bobson, Denneboom of Van den Bergh gezien na hun selectie?
En dat Heitinga slecht speelt ligt ook aan Marco? Of dat vdv een vormcrisis had bij Ajax? Wat een onzin zeg.
Klik dan als je durft
pi_30226423
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:13 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Natuurlijk, Marco is een topcoach.
Ach, bij Marco geldt blijkbaar niet: dat resultaten uit het verleden geen garantie bieden voor de toekomst.

Hij bedoelt het vast goed maar ik heb weinig vertrouwen in de menselijke en sociale kanten van hem. Iemand die serieus denkt dat bijstandsmoeders een ton per jaar krijgen staat zover af van de werkelijkheid. Dat zegt mij genoeg over zijn aansluiting bij de belevingswereld van de buitenwereld. Hij denkt dat voetbal een schaakspel is en voetballers pionnen. Zo werkt het gelukkig niet.
pi_30226455
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:15 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ah, jij weet precies wat er is gezegd tussen Marco en Ugur?
Keihard laten vallen is onzin. Het is een keiharde wereld, bij de beste 20 voetballers van NL zitten is moeilijk en Ugur heeft bewezen daar (nog) niet thuis te horen, prima dus.
En verwachtingen wekken...zou Ugur echt zo dom zijn dat hij dacht om meteen een vaste waarde in het NL elftal te worden?
Deze mentaliteit is dus niet de mijne. Ik hou er van dat je als mensen met elkaar omgaat en elkaar serieus neemt. Jij vindt blijkbaar dat het een keiharde wereld is en dat dan bijna alles is geoorloofd op dat vlak.
pi_30226493
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef Suijk het volgende:

[..]

En dat Heitinga slecht speelt ligt ook aan Marco? Of dat vdv een vormcrisis had bij Ajax? Wat een onzin zeg.
Volgens mij snap je het punt niet helemaal. Het gaat om spelers die eenmalig of tweemalig zijn geselecteerd, dat gaat voor jouw voorbeelden niet op.
pi_30226511
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:18 schreef SCH het volgende:

[..]

Deze mentaliteit is dus niet de mijne. Ik hou er van dat je als mensen met elkaar omgaat en elkaar serieus neemt. Jij vindt blijkbaar dat het een keiharde wereld is en dat dan bijna alles is geoorloofd op dat vlak.
Het NL elftal is wel een harde wereld ja, voor mij is het ook niets, maar ik word dan ook niet opgeroepen.
En als Yildirim hier al door beschadigd is, moet hij nooit bij Heerenveen weggaan, want dan gaat hij huilend ten onder.
Klik dan als je durft
pi_30226541
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:20 schreef SCH het volgende:

[..]

Volgens mij snap je het punt niet helemaal. Het gaat om spelers die eenmalig of tweemalig zijn geselecteerd, dat gaat voor jouw voorbeelden niet op.
Dat klopt, ik geef alleen aan dat spelers die wel opgeroepen (blijven) worden ook slecht kunnen gaan spelen.
Klik dan als je durft
pi_30226543
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:21 schreef Suijk het volgende:

[..]

Het NL elftal is wel een harde wereld ja, voor mij is het ook niets, maar ik word dan ook niet opgeroepen.
En als Yildirim hier al door beschadigd is, moet hij nooit bij Heerenveen weggaan, want dan gaat hij huilend ten onder.
Ben jij dan van mening dat hij niet is beschadigd?
pi_30226555
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat klopt, ik geef alleen aan dat spelers die wel opgeroepen (blijven) worden ook slecht kunnen gaan spelen.
Ja hallo - dat zijn ajacieden
pi_30226639
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Dat kunnen wij niet zeggen, maar ik denk dat Yildirim echt wel door heeft dat hij in het NL elftal nog niet thuis hoort.
En die andere eenmaligen met enige zelfkennis weten dat ook.
Andere 'eenmaligen' pakken wel goed uit (Boulahrouz, Obdam, Maduro, etc) en worden dus ook weer wel opgeroepen.
Klik dan als je durft
pi_30226673
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:26 schreef Suijk het volgende:

[..]

Dat kunnen wij niet zeggen, maar ik denk dat Yildirim echt wel door heeft dat hij in het NL elftal nog niet thuis hoort.
En die andere eenmaligen met enige zelfkennis weten dat ook.
Andere 'eenmaligen' pakken wel goed uit (Boulahrouz, Obdam, Maduro, etc) en worden dus ook weer wel opgeroepen.
Nee tuurlijk weet ie dat, het was dan ook niet zijn idee - die hele selectie. Dat is nou juist het punt. Je moet de bal niet bij hem leggen maar bij Marco. Die had ook kunnen weten dat hij er nog niet thuishoort en hem nooit moeten selecteren.
pi_30226760
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:27 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee tuurlijk weet ie dat, het was dan ook niet zijn idee - die hele selectie. Dat is nou juist het punt. Je moet de bal niet bij hem leggen maar bij Marco. Die had ook kunnen weten dat hij er nog niet thuishoort en hem nooit moeten selecteren.
Ik zei ook vantevoren dat Yildirim er niet in thuis hoorde, maar dat zei ik ook van Bouhlarouz, Obdam, Vlaar, Lindenbergh, Maduro, maar dat pakte wel goed uit.
Klik dan als je durft
pi_30226824
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:17 schreef SCH het volgende:

Iemand die serieus denkt dat bijstandsmoeders een ton per jaar krijgen staat zover af van de werkelijkheid.
Dit is wel heel erg flauw, SCH. Die oude koe is al lang een zachte dood gestorven in die sloot.
pi_30226865
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Dit is wel heel erg flauw, SCH. Die oude koe is al lang een zachte dood gestorven in die sloot.
Ik zou niet weten wat er flauw aan is. Zoiets zegt heel erg veel over iemand en al is het dan al een tijdje geleden, dat vind ik het niet minder veelzeggend maken.
pi_30226893
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:30 schreef Suijk het volgende:

[..]

Ik zei ook vantevoren dat Yildirim er niet in thuis hoorde, maar dat zei ik ook van Bouhlarouz, Obdam, Vlaar, Lindenbergh, Maduro, maar dat pakte wel goed uit.
Dat moet nog blijken, de echte vuurproef is nog niet geweest.
pi_30226904
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 11:47 schreef methodmich het volgende:

[..]

1. Ken je Bjoro nog?

2. Wie vond je de beste trainer uit je loopbaan?

3. Kom je nog wel eens op de kermis?

4. Wat vind je van de kwestie Bouaouzan?

5. Je bent de oudste Oranje-debutant ooit, vind je dat ook zo vreemd?

6. Mis je Co?

7. Had je diep in je hart niet het liefst bij Haarlem gebleven inclusief bier en stripteasedanseressen?

8. Waarom houd je niet van de voorbereiding?

9. Als Henk Timmer weg was gegaan, was jij dan gestopt?

10. Wat vind je van mensen die je nu de hemel inprijzen omdat AZ nu pas opvalt, terwijl jij al jaren op dit niveau zit?
Bedankt, MM.
pi_30228049
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:22 schreef SCH het volgende:

[..]

Hij is sportman. Als je zo bent beschadigd dat je prestaties er flink onder lijden na een niet-selectie, dan moet je je toch eens afvragen of je wel voor het juiste beroep hebt gekozen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_30228111
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Hij is sportman. Als je zo bent beschadigd dat je prestaties er flink onder lijden na een niet-selectie, dan moet je je toch eens afvragen of je wel voor het juiste beroep hebt gekozen.
Ik beweer niet dat zijn prestaties er onder lijden, dat is volgens mij ook niet zo. Ik heb het erover dat hij beschadigd is: er iets rond hem gecreeerd waar hij zelf weinig aan kan doen.
pi_30228156
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:31 schreef SCH het volgende:

[..]

Ik beweer niet dat zijn prestaties er onder lijden, dat is volgens mij ook niet zo. Ik heb het erover dat hij beschadigd is: er iets rond hem gecreeerd waar hij zelf weinig aan kan doen.
Als hij hierdoor beschadigd is, dan heeft hij echt het verkeerde beroep gekozen. Een bondscoach probeert nu éénmaal mensen uit en veel van die mensen verdwijnen dan weer (tijdelijk) uit de selectie. Een voetballer moet daar professioneel mee om kunnen gaan en zich daar overheen kunnen zetten, anders is diegene niet geschikt voor het beroep profvoetballer.
pi_30228222
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:33 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Als hij hierdoor beschadigd is, dan heeft hij echt het verkeerde beroep gekozen. Een bondscoach probeert nu éénmaal mensen uit en veel van die mensen verdwijnen dan weer (tijdelijk) uit de selectie. Een voetballer moet daar professioneel mee om kunnen gaan en zich daar overheen kunnen zetten, anders is diegene niet geschikt voor het beroep profvoetballer.
Onzin natuurlijk. De uitverkiezing voor het nationaal elftal is iets bijzonders zeker als de bondscoach daar een hele show van maakt door een speler uit twee landen te laten kiezen en hem dwingt die keuze te maken. Het is altijd wel erg gemakkelijk om te zeggen dat iemand er niet geschikt voor is, dat geldt imo dan eerder voor de bondscoach die weinig mensenkennis ten toon spreidt.
pi_30228259
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:37 schreef SCH het volgende:

[..]

Onzin natuurlijk. De uitverkiezing voor het nationaal elftal is iets bijzonders zeker als de bondscoach daar een hele show van maakt door een speler uit twee landen te laten kiezen en hem dwingt die keuze te maken. Het is altijd wel erg gemakkelijk om te zeggen dat iemand er niet geschikt voor is, dat geldt imo dan eerder voor de bondscoach die weinig mensenkennis ten toon spreidt.
Geen onzin natuurlijk. De bondscoach wil spelers uitproberen, Yildirim is er eentje van, die heeft zijn kunsten mogen laten zien en wordt nu terecht niet meer geselecteerd omdat hij gewoon nog wat tekortkomt. Hij kan nu het ongelijk van de bondscoach bewijzen of beschadigd lopen zijn... een echte prof kiest voor het eerste natuurlijk.
pi_30228451
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:38 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Geen onzin natuurlijk. De bondscoach wil spelers uitproberen, Yildirim is er eentje van, die heeft zijn kunsten mogen laten zien en wordt nu terecht niet meer geselecteerd omdat hij gewoon nog wat tekortkomt. Hij kan nu het ongelijk van de bondscoach bewijzen of beschadigd lopen zijn... een echte prof kiest voor het eerste natuurlijk.
Een goede bondscoach probeert niet op die manier spelers uit en zet ze zodanig in de schijnwerpers dat ze er alleen maar beschadigd uit kunnen komen. Het is gewoon een domme fout van Van Basten geweest om dat zo te doen, dat zal hij nu zelf ook wel inzien.
pi_30228492
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:47 schreef SCH het volgende:

[..]

Een goede bondscoach probeert niet op die manier spelers uit en zet ze zodanig in de schijnwerpers dat ze er alleen maar beschadigd uit kunnen komen. Het is gewoon een domme fout van Van Basten geweest om dat zo te doen, dat zal hij nu zelf ook wel inzien.
Een bondscoach probeert altijd spelers uit om te kijken hoe ze in het nationale elftal functioneren. Dat een speler vervolgens een niveau haalt waardoor hij niet meer in aanmerking komt voor een nieuwe selectie, ligt toch echt vooral aan de speler zelf.

Yildirim parasiteert volledig op zijn traptechniek. Als hij nu eens hard gaat werken aan wat andere zaken die ook belangrijk zijn dan komt hij vast nog weleens in aanmerking voor het Nederlands elftal.
pi_30228565
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:49 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Een bondscoach probeert altijd spelers uit om te kijken hoe ze in het nationale elftal functioneren. Dat een speler vervolgens een niveau haalt waardoor hij niet meer in aanmerking komt voor een nieuwe selectie, ligt toch echt vooral aan de speler zelf.

Yildirim parasiteert volledig op zijn traptechniek. Als hij nu eens hard gaat werken aan wat andere zaken die ook belangrijk zijn dan komt hij vast nog weleens in aanmerking voor het Nederlands elftal.
Nou nee hoor, dat doen bondscoaches niet altijd op deze manier, dat kun je ook niet hard maken. Het is vooral Van Basten die dat heeft gedaan en daarmee jonge spelers moedwillig kwetsbaar heeft gemaakt en beschadigd. Dat kun je toch vooral de bondscoach verwijten.

Wat je over Yildirim zegt is een beetje onzinnig. Hij is op zijn traptechniek geselecteerd, daarvoor deed hij ook al niet veel anders dan goed trappen, blijkbaar was dat genoeg om hem te selecteren. Dat vond ik toen al onzinnig en ik had daar gelijk in.
pi_30228617
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 13:51 schreef SCH het volgende:

[..]

Nou nee hoor, dat doen bondscoaches niet altijd op deze manier, dat kun je ook niet hard maken. Het is vooral Van Basten die dat heeft gedaan en daarmee jonge spelers moedwillig kwetsbaar heeft gemaakt en beschadigd. Dat kun je toch vooral de bondscoach verwijten.

Wat je over Yildirim zegt is een beetje onzinnig. Hij is op zijn traptechniek geselecteerd, daarvoor deed hij ook al niet veel anders dan goed trappen, blijkbaar was dat genoeg om hem te selecteren. Dat vond ik toen al onzinnig en ik had daar gelijk in.
Wat ben jij enorm dom zeg. Bondscoaches proberen spelers uit als ze het goed doen bij hun club om te kijken hoe ze functioneren in het Nederlands elftal en ze denken de betreffende spelers te kunnen gebruiken. Veel spelers vallen daarna weer af. Dat blijkt ook wel uit het feit dat veel spelers weinig caps op hun naam hebben staan.

Yildirim viel op bij Heerenveen doordat hij makkelijk scoorde door middel van een uitstekende traptechniek, de bondscoach dacht hem te kunnen gebruiken, dat bleek achteraf tegen te vallen. Dan worden er weer andere spelers geselecteerd en komt Yildirim even op een zijspoor terecht. Zo gaat dat, dat weet jij ook wel.
pi_30233987
quote:
Op zaterdag 3 september 2005 12:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Bedankt, MM.
Zat er iets bij?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: