Ik wou stanley al gelijk geven, maar hij mikte idd een vrije trap op de lat. Desondanks erg mager in 90 minuten, maar ugur is ook berucht vanwege zijn goede positiespel...quote:Op zondag 14 augustus 2005 13:40 schreef mordradead het volgende:
Ik heb hem een keer gezien, vrije trap op de lat daarna het lachje van Verbeek (het stond toen nog 1-0)
Interview met Yildirim zit er niet in. 'Hij heeft besloten zich te richten op aanvragen van de sportbladen'.quote:Op dinsdag 26 juli 2005 14:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volgende maand ga ik een interviewmet hem aanvragen voor de almanak van m'n vereniging. Wordt vast gezellig.
Staat elk jaar in de top 10 van het telegraaf-klassement... zou hem er zelf ook niet bij hebben gezet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hansson.. kom op zeg!
Pardon???? Hanson is al jaren een vaste gast in het rijtje beste speler van de eredivise - hij is nogal bescheiden en zonder de sterallures van veel colllega's waardoor hij niet zo opvalt, hij is ook nog eens verdediger, maar hij is absoluut een van de beteren. Sowieso de meest constante verdediger.quote:Op vrijdag 2 september 2005 14:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hansson.. kom op zeg!
Hij is zeker degelijk. Maar we hadden het over de beste voetballer. Dan moet je niet met dit soort gasten aankomen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Pardon???? Hanson is al jaren een vaste gast in het rijtje beste speler van de eredivise - hij is nogal bescheiden en zonder de sterallures van veel colllega's waardoor hij niet zo opvalt, hij is ook nog eens verdediger, maar hij is absoluut een van de beteren. Sowieso de meest constante verdediger.
quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Hij is zeker degelijk. Maar we hadden het over de beste voetballer. Dan moet je niet met dit soort gasten aankomen.
Als het niet geheim is, kan het hier toch gewoon gezegd worden?quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:53 schreef MaxPower het volgende:
Welnee het is voor de almanak van zijn (en mijn ouwe) cluppie. Maar het is blijkbaar een grote naam..
Doe eens rustig. Er kan gewoon nog van alles misgaan en daarom houd ik het liever nog even voor me. De reden dat ik het meldde is dat ik eerder hier had aangegeven Yilidirim te willen strikken. Het is ook niet een speler van Heerenveen.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:43 schreef SCH het volgende:
Maar je gaat een voetballer interviewen waarvan je de naam niet wilt prijsgeven? Wat is dat voor quasi-stoerdoenerij, begin er dan niet over. Is het een geheime missie ofzo?
Hij mag er zeker bij hoor.quote:Op vrijdag 2 september 2005 18:42 schreef SCH het volgende:
[..]Hansson is een van de beste voetballers van de eredivisie. Dat heb ik je net uitgelegd.
Ik weet niet wie jij daar toe rekent maar hij hoort er zeker bij, dat blijkt uit alle statistieken.
Beste voetballer? Maar leuk, succes en verderquote:Op vrijdag 2 september 2005 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ok, het is Barry van Galen. Dinsdag na de training. Waarom ben ik als een vrouw en kan ik nooit iets voor me houden... *zucht*
Nou zo oorspronkelijk is dat toch niet. Van Galen is een lompe voetballer die niet voor niks zoveel kaarten en overtredingen maakt. Ik houd daar absoluut niet van. Hij heeft geniale momenten maar het type voetballer, dat zich niks aantrekt van anderen en graag anderen blesseert, heeft mijn sympathie niet.quote:Op vrijdag 2 september 2005 19:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Als je van Galen als een houwdegen betitelt en Hansson een geweldige voetballer vindt, heb je wel een rare kijk op het spelletje trouwens.
Maar goed, ik ben voor oorspronkelijke gedachten.
Van Galen is toch wel degelijk ook een speler waar het team op bouwt, zij het om andere redenen. Hij fungeert als bliksemafleider. Ik zou een omhoog gevallen speler als Perez wel eens willen zien als hij de hele westrijd uitgefloten werd.quote:Op vrijdag 2 september 2005 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou zo oorspronkelijk is dat toch niet. Van Galen is een lompe voetballer die niet voor niks zoveel kaarten en overtredingen maakt. Ik houd daar absoluut niet van. Hij heeft geniale momenten maar het type voetballer, dat zich niks aantrekt van anderen en graag anderen blesseert, heeft mijn sympathie niet.
Hansson is het type voetballer waar een ploeg opbouwt zonder dat hij al die bruutheid nodig heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |