abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 17:29:29 #51
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24801325
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..

Van der Meyde is, mits in vorm, de beste rechtsbuiten van Nederland. Castelen, Yildirim en Denneboom kunnen niet aan hem tippen. Dat bewijst hij nu weer in de Serie A, waar hij bij topclub Inter onder Mancini nu een belangrijke speler is geworden.
Bij Ajax was hij juist goed! Het is toch ook duidelijk dat ze nu pas met Rosales zijn vertrek enigszins op kunnen vangen. Het probleem is dat je niet van hem op aan kunt. Als hij slecht speelt, speel je met 10 man en dat kan nou eenmaal niet bij Oranje.
pi_24801455
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:

[..]

Bij Ajax was hij juist goed! Het is toch ook duidelijk dat ze nu pas met Rosales zijn vertrek enigszins op kunnen vangen. Het probleem is dat je niet van hem op aan kunt. Als hij slecht speelt, speel je met 10 man en dat kan nou eenmaal niet bij Oranje.
Tja, hij is wisselvallig. Maar welke vleugelspits is dat niet? Ja, en ga dan geen Kuyt noemen.

Tijdens het EK speelde hij niet best, maar had hij toch een belangrijke assist op Van Nistelrooij! Dat je met 10 man speelt vind ik ook onzin, want met één moment kan hij wel de wedstrijd openbreken.
pi_24802154
Gisteren hem echt voor het eerst aan het werk gezien, en het viel me niet mee. Beetje overhyped lijkt me, en niet eens echt snel. Van Escude won hij iig geen sprintduel ...
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_24802791
Nu is Escudé sneller dan velen denken hoor. Die kreeg een stempel omdat hij in zijn eerste duels tegen Baros en Amoah moest...

Maar los daarvan, Andy is nog altijd wel beter dan Ugur, maar Ugur is een goed alternatief.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:23:49 #55
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803202
Kom op MM, Andy kan nog geen normale voorzet geven. Als rechtsbuiten is Ugur nu al waardevoller, dus beter.
pi_24803293
Andy gaf ook meer dan 10 assists per jaar in de competitie hoor... AZ thuis destijds, 6-2, 4 x voorgegeven, 2 x gescoord.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:32:58 #57
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803355
Dat kan ik me nog herinneren en dat was een goede wedstrijd van onze vriend, maar ik kijk liever naar het aantal assists in Oranje. Ik geef toe dat ik ook moeite heb om zijn totale door de mand vallen op het EK te vergeten. Ongelooflijk.

Bij Twente zag je al dat hij veel talent had, ook in de eredivisie mooie dingen kon doen. Maar het is allemaal wat te vrijblijvend. Bij Yildirim is het of een vrijstaande speler inspelen of een gevaarlijke voorzet of een schot op doel.
pi_24803363
Ik vind Andy ook nog een stuk beter dan Ugur.
That's all folks!
pi_24803568
Ik heb toen met Andy gebeld, Stanley. Dat scheelt.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:48:05 #60
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:54:44 #62
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803825
quote:
Ik ben ook blij dat het een aardige jongen is, maar mentaal stabiel kunnen we hem toch niet noemen. Dat is vrij belangrijk.
pi_24803859
Nou ja, het valt best mee met Andy. Hij heeft veel dieren ook.
www.thuisuiteten.nl
  vrijdag 28 januari 2005 @ 19:58:29 #64
44591 Stanley_Climbfall
out of your league
pi_24803899
hahaha.. in die twee wedstrijden tegen de Schotten was hij trouwens goed. Het is alleen.. we hebben Robben nu voor de va banque acties. Dan is het zo veel logischer aan de andere kant 'een' Yildirim neer te zetten.
pi_24813308
quote:
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..
Al die Ajax-fans die hem blijven overschatten, ik word er ook moe van.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_24813372
Andy v/d Meyde. Oranje heeft tijdens het EK voortdurend met 10 man gespeeld dankzij het gekluns van v/d Meyde. Niet voor niets speelt hij nauwelijks bij Inter.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24813496
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:02 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Al die Ajax-fans die hem blijven overschatten, ik word er ook moe van.
Ik ben geen groot fan van hem, maar sommigen doen alsof het een Pius Ikedia is ofzo.

En Cherry hij speelt nu wel veel bij Inter. Volgens Mancini is hij nu zelfs een belangrijke speler geworden!
pi_24813521
12 wedstrijden dit seizoen, 0 doelpunten... ok, zijn aantal van vorig seizoen (14) heeft hij al bijna bereikt en het seizoen is pas halverwege.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_24813571
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
12 wedstrijden dit seizoen, 0 doelpunten... ok, zijn aantal van vorig seizoen (14) heeft hij al bijna bereikt en het seizoen is pas halverwege.
Hij heeft blessures gehad en daarnaast is Mancini nog een koning in het wisselen. Enkel spitsen voor spitsen. Vandaar het weinige aantal goals.
pi_24813614
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:18 schreef gras het volgende:

[..]

Hij heeft blessures gehad en daarnaast is Mancini nog een koning in het wisselen. Enkel spitsen voor spitsen. Vandaar het weinige aantal goals.
Ik vind hem echt tekort komen voor Inter. Het zou me niets verbazen als hij daar snel weg is.
pi_24813931
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind hem echt tekort komen voor Inter. Het zou me niets verbazen als hij daar snel weg is.
Ik vind hem ook tekort komen voor Inter. Althans als Inter de club is die ze pretenderen te zijn.
pi_24814012
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:39 schreef gras het volgende:

[..]

Ik vind hem ook tekort komen voor Inter. Althans als Inter de club is die ze pretenderen te zijn.
Inter is een Italiaanse topclub, voor dat niveau komt v/d Meyde echt tekort.
pi_24814070
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat kan niemand ontkennen, maar toch is het uitstekende speler.
pi_24814496
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

v/d meyde heeft wel het niveau om het aan te kunnen, hij voelt zich alleen totaal niet thuis in Italie dus dat zal ook wel een belangrijk rol spelen in het minder presteren de laatste 2 jaar.

*Kan me nog zo'n doelpunt herrineren in de champions league tegen arsenal, in 1 keer uit de lucht gepikt en raak geschoten, ein super tor!*

deze jongen heeft echt wel de kwaliteiten om te kunnen presteren bij een topclub
pi_24814645
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Andy gaf ook meer dan 10 assists per jaar in de competitie hoor... AZ thuis destijds, 6-2, 4 x voorgegeven, 2 x gescoord.
Dan blijven er 6 assists over voor de overige 31 duels

Even terug naar Yildirim, hebben zich al top3-clubs voor hem gemeld?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 29-01-2005 14:24:30 ]
pi_24816083
Meer dan 10 he... En hij speelde nooit 34 duels.

Maar goed, ik zei het bij zijn vertrek al: Andy zat bij Ajax aan zijn top en had lekker moeten blijven. Ook beter voor hem.

En voor Ugur heeft nog niemand zich concreet gemeld, althans niets over bekend.
www.thuisuiteten.nl
pi_24816814
Heerenveen is toch ook een topclub tegenwoordig?
pi_24821117
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heerenveen is toch ook een topclub tegenwoordig?
pi_24827040
Het publiek is in elk geval vergelijkbaar met dat van Ajax.
pi_24827167
quote:
Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?
pi_24827175
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:42 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?
v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.
pi_24827189
Bij Twente ook al
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_24827249
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.
Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".
  zondag 30 januari 2005 @ 01:49:02 #84
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24827260
En wat heeft dit met Yilderim te maken?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_24827270
quote:
Op zondag 30 januari 2005 01:48 schreef veldmaatpp het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".
Een rare aankoop van Inter, maar ze hadden in die zomer wel meer van die rare aankopen zoals Eriberto en Fadiga.
pi_24827271
Oja dit is het Yildirim-topic.

Ontopic dan :

Yildirim
pi_24827279
Als Andy bij Inter op een persconferentie was flauwgevallen dan hadden ze hem afgekeurd.

Bij v/d Meyde moet ik altijd denken aan die mongool uit ´n film die ook Andy heet. Geen idee hoe dat komt.
pi_24827283
Met Yilderim niks, wel met Yildirim

Met dank aan de MM mode
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  zondag 30 januari 2005 @ 01:52:17 #89
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_24827292
CMT, nog even doorgaan met offtopic posten en ik verwijder ze!
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
pi_24829556
Vanmiddag zal ik Ugur eens goed bekijken bij NAC - Heerenveen.
www.thuisuiteten.nl
pi_24836378
quote:
Op zondag 30 januari 2005 10:54 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag zal ik Ugur eens goed bekijken bij NAC - Heerenveen.
Is vast geen pretje geweest
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:03:19 #92
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836410
Zou ie al over z'n hoogtepunt heen zijn ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24836502
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Zou ie al over z'n hoogtepunt heen zijn ?

Turken pieken vaak vroeg
pi_24836562
Ugur wordt wat gehyped momenteel. Buiten een goede trap is het nog niet veel met hem in de Eredivisie.
pi_24836622
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ugur wordt wat gehyped momenteel. Buiten een goede trap is het nog niet veel met hem in de Eredivisie.
Dat laatste is ook weer wat overdreven maar hij wordt zeker gehyped en hij zal gaan tegenvallen in Oranje, for sure. Dankzij dat rare beleid van die Marco.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:17:16 #96
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836646
Voor de eerste wedstrijd van hem wordt z'n falen dus al op het conto van van Basten geschreven ?

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_24836807
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Voor de eerste wedstrijd van hem wordt z'n falen dus al op het conto van van Basten geschreven ?

Hij faalt niet maar hij zal tegenvallen in de ogen van het grote voetbalpubliek dat hem eigenlijk nog neit heeft zien spelen behalve wat prachtige vrije trappen tegen bv. Feyenoord. En Marco selecteert hem te vroeg in mijn ogen, dus die heeft er wel schuld aan ja.
  Trouwste user 2022 zondag 30 januari 2005 @ 18:26:46 #98
7889 tong80
Spleenheup
pi_24836828
Als ie hem niet had geselecteerd had Yildirim voor Turkije gekozen.

pi_24836866
Dat is ook de enige reden dat hij nu al is geselecteerd normaalgesproken.
pi_24836896
quote:
Op zondag 30 januari 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Als ie hem niet had geselecteerd had Yildirim voor Turkije gekozen.

Dan had het zo moeten zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')