Bij Ajax was hij juist goed! Het is toch ook duidelijk dat ze nu pas met Rosales zijn vertrek enigszins op kunnen vangen. Het probleem is dat je niet van hem op aan kunt. Als hij slecht speelt, speel je met 10 man en dat kan nou eenmaal niet bij Oranje.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..
Van der Meyde is, mits in vorm, de beste rechtsbuiten van Nederland. Castelen, Yildirim en Denneboom kunnen niet aan hem tippen. Dat bewijst hij nu weer in de Serie A, waar hij bij topclub Inter onder Mancini nu een belangrijke speler is geworden.
Tja, hij is wisselvallig. Maar welke vleugelspits is dat niet? Ja, en ga dan geen Kuyt noemen.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Bij Ajax was hij juist goed! Het is toch ook duidelijk dat ze nu pas met Rosales zijn vertrek enigszins op kunnen vangen. Het probleem is dat je niet van hem op aan kunt. Als hij slecht speelt, speel je met 10 man en dat kan nou eenmaal niet bij Oranje.
Ik ben ook blij dat het een aardige jongen is, maar mentaal stabiel kunnen we hem toch niet noemen. Dat is vrij belangrijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
http://frontpage.fok.nl/column/1831/1
Al die Ajax-fans die hem blijven overschatten, ik word er ook moe van.quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..
Ik ben geen groot fan van hem, maar sommigen doen alsof het een Pius Ikedia is ofzo.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Al die Ajax-fans die hem blijven overschatten, ik word er ook moe van.
Hij heeft blessures gehad en daarnaast is Mancini nog een koning in het wisselen. Enkel spitsen voor spitsen. Vandaar het weinige aantal goals.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:15 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
12 wedstrijden dit seizoen, 0 doelpunten... ok, zijn aantal van vorig seizoen (14) heeft hij al bijna bereikt en het seizoen is pas halverwege.
Ik vind hem echt tekort komen voor Inter. Het zou me niets verbazen als hij daar snel weg is.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:18 schreef gras het volgende:
[..]
Hij heeft blessures gehad en daarnaast is Mancini nog een koning in het wisselen. Enkel spitsen voor spitsen. Vandaar het weinige aantal goals.
Ik vind hem ook tekort komen voor Inter. Althans als Inter de club is die ze pretenderen te zijn.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind hem echt tekort komen voor Inter. Het zou me niets verbazen als hij daar snel weg is.
Inter is een Italiaanse topclub, voor dat niveau komt v/d Meyde echt tekort.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:39 schreef gras het volgende:
[..]
Ik vind hem ook tekort komen voor Inter. Althans als Inter de club is die ze pretenderen te zijn.
Dat kan niemand ontkennen, maar toch is het uitstekende speler.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inter is een Italiaanse topclub, voor dat niveau komt v/d Meyde echt tekort.
v/d meyde heeft wel het niveau om het aan te kunnen, hij voelt zich alleen totaal niet thuis in Italie dus dat zal ook wel een belangrijk rol spelen in het minder presteren de laatste 2 jaar.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 13:44 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Inter is een Italiaanse topclub, voor dat niveau komt v/d Meyde echt tekort.
Dan blijven er 6 assists over voor de overige 31 duelsquote:Op vrijdag 28 januari 2005 19:29 schreef methodmich het volgende:
Andy gaf ook meer dan 10 assists per jaar in de competitie hoor... AZ thuis destijds, 6-2, 4 x voorgegeven, 2 x gescoord.
quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heerenveen is toch ook een topclub tegenwoordig?
Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef gras het volgende:
v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:42 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?
Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".quote:Op zondag 30 januari 2005 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.
Een rare aankoop van Inter, maar ze hadden in die zomer wel meer van die rare aankopen zoals Eriberto en Fadiga.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:48 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".
Is vast geen pretje geweestquote:Op zondag 30 januari 2005 10:54 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag zal ik Ugur eens goed bekijken bij NAC - Heerenveen.
Turken pieken vaak vroegquote:Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Zou ie al over z'n hoogtepunt heen zijn ?
Dat laatste is ook weer wat overdreven maar hij wordt zeker gehyped en hij zal gaan tegenvallen in Oranje, for sure. Dankzij dat rare beleid van die Marco.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ugur wordt wat gehyped momenteel. Buiten een goede trap is het nog niet veel met hem in de Eredivisie.
Hij faalt niet maar hij zal tegenvallen in de ogen van het grote voetbalpubliek dat hem eigenlijk nog neit heeft zien spelen behalve wat prachtige vrije trappen tegen bv. Feyenoord. En Marco selecteert hem te vroeg in mijn ogen, dus die heeft er wel schuld aan ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Voor de eerste wedstrijd van hem wordt z'n falen dus al op het conto van van Basten geschreven ?
Dan had het zo moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Als ie hem niet had geselecteerd had Yildirim voor Turkije gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |