quote:Op zaterdag 29 januari 2005 16:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heerenveen is toch ook een topclub tegenwoordig?
Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?quote:Op vrijdag 28 januari 2005 17:22 schreef gras het volgende:
Jammer dat velen Andy vanwege z'n Ajax-verleden niet op de juiste waarde kunnen schatten..
v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:42 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Hoe noemen ze hier zoiets ook alweer? Calimero-gezeur?
Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".quote:Op zondag 30 januari 2005 01:43 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
v/d Meyde wordt gruwelijk overschat. Bij Ajax was hij al een van de mindere spelers.
Een rare aankoop van Inter, maar ze hadden in die zomer wel meer van die rare aankopen zoals Eriberto en Fadiga.quote:Op zondag 30 januari 2005 01:48 schreef veldmaatpp het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik snap nog steeds niet hoe die jongen ooit bij Inter terecht is gekomen. Waarschijnlijk dachten ze daar : "Nederlands talent, speelt bij Ajax, dus dat zal wel goedzitten".
Is vast geen pretje geweestquote:Op zondag 30 januari 2005 10:54 schreef methodmich het volgende:
Vanmiddag zal ik Ugur eens goed bekijken bij NAC - Heerenveen.
Turken pieken vaak vroegquote:Op zondag 30 januari 2005 18:03 schreef tong80 het volgende:
Zou ie al over z'n hoogtepunt heen zijn ?
Dat laatste is ook weer wat overdreven maar hij wordt zeker gehyped en hij zal gaan tegenvallen in Oranje, for sure. Dankzij dat rare beleid van die Marco.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:12 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ugur wordt wat gehyped momenteel. Buiten een goede trap is het nog niet veel met hem in de Eredivisie.
Hij faalt niet maar hij zal tegenvallen in de ogen van het grote voetbalpubliek dat hem eigenlijk nog neit heeft zien spelen behalve wat prachtige vrije trappen tegen bv. Feyenoord. En Marco selecteert hem te vroeg in mijn ogen, dus die heeft er wel schuld aan ja.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:17 schreef tong80 het volgende:
Voor de eerste wedstrijd van hem wordt z'n falen dus al op het conto van van Basten geschreven ?
Dan had het zo moeten zijn.quote:Op zondag 30 januari 2005 18:26 schreef tong80 het volgende:
Als ie hem niet had geselecteerd had Yildirim voor Turkije gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |