Ik denk het ook wel.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
Van Velde is een bikkel en zal er wel weer bovenop komen, denk ik.
Probeer het hier eens te vragenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog spelers van FM 2005 die mij via MSN kunnen helpen met het veranderen van mijn trainingen en de trainers die erbij horen?
- hoeveel trainers heb je per trainingsonderdeel (goalkeeping, reserves, e.d.) nodig?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Probeer het hier eens te vragen![]()
('k heb het een tijd gespeeld)
Ten eerste is het spelerafhankelijk. De ene speler traint graag in groepverband, de andere kun je echt beter maken door persoonlijke training. Daarnaast kun je idd je assistent alles laten regelen. Wat ik je verder kan aanraden is om voor wedstrijden tegen zeer sterke tegenstanders op verdediging en pressie te gaan trainen, dat helpt. Als je trouwens met je muis boven een trainingsschema staat zonder te klikken popt er een infoschermpje op met info over dat betreffende schema.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
- hoeveel trainers heb je per trainingsonderdeel (goalkeeping, reserves, e.d.) nodig?
- Welke kwaliteiten heeft welke trainer/scout nodig?
- wat zijn ideale trainingsschema's voor de verschillende postities?
Je ziet, wat simpele vraagjes![]()
Hij is echt niet eng hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die blik, als je er lang naar kijkt (klik bovenin op stop) krijg je gewoon kippevel *ril*![]()
Kut-cookies zeker?quote:
Ow tof, wil ik ook altijd nog een keer heen. En ik vind Amstel ook nog goed te drinken, dus dat scheeltquote:Op zondag 23 januari 2005 00:55 schreef Suijk het volgende:
Avond, net terug van 'de vrienden van Amstel Live', was wel geinig. Amstel is alleen niet zo lekker.
Ik was toch de bob, dus weinig last van gehad. Maar het hele gebeuren is best geinig, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Ow tof, wil ik ook altijd nog een keer heen. En ik vind Amstel ook nog goed te drinken, dus dat scheelt
Ik ga ook maar eens slapen. Trusten!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was toch de bob, dus weinig last van gehad. Maar het hele gebeuren is best geinig, had ik niet verwacht.
Nu slapen.
Kinderverjaardag om deze tijdquote:Op zondag 23 januari 2005 02:58 schreef pascalheister het volgende:
wat is fok snel![]()
verjaardag was leuk we kregen zelfs een zakje met snoep mee, ik heb de smarties al op
Nee, daar doe je langer over dan 35 minuten om een rondje over te maken.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Gaat dit over de tieten van Bluezz?
Net als met -50quote:Op zondag 23 januari 2005 03:04 schreef pascalheister het volgende:
ja met 20 voelen sommige mensen zich ook nog jong
Heee stappert, wil je een spekkie van pascal?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Zo net terug van het stappen.. Ben maar niet meer door gegaan.. Nu nog een beejte optijd in bed
Had je geen sjans met je nieuwe rooie haar vanavond?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Zo net terug van het stappen.. Ben maar niet meer door gegaan.. Nu nog een beejte optijd in bed
Naja het is neit echt heel erg rood hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je geen sjans met je nieuwe rooie haar vanavond?
stopt een spekje bij blumchen in de mondquote:Op zondag 23 januari 2005 03:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja het is neit echt heel erg rood hoorEr zin een mooie gloed overheen...
Ja Bluezz ik wil wel een spekje van pascal![]()
* Blumchen geniet...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stopt een spekje bij blumchen in de mond
Je kijkt gewoon niet naar me Sand.. tuurlijk valt het dan nie op!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat haar is me eigenlijk niet opgevallen
* Blumchen gooit dr haar los.. en uuh.. Ja maakt je gekquote:Op zondag 23 januari 2005 03:21 schreef pascalheister het volgende:
blumchen gooi je haar los maak me gek
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:10 schreef Blumchen het volgende:
Naja het is neit echt heel erg rood hoorEr zin een mooie gloed overheen...
mijn naam is haasquote:Op zondag 23 januari 2005 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee pascal, tis feest bij jou vernam ik
Neeh heb helaas nog geen foto van mijn nieuwe haar.. misschien morgenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?
zelfde als bluezz maar dan andersquote:Op zondag 23 januari 2005 03:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?
Als je Utrechters door Ajax-supporters vervangt, dan is het goed. (0-5 is meer regel dan uitzondering als uitslag.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:18 schreef Suijk het volgende:
Helleuw.
Op een rampzalig begin voor die zelfverzekerde utrechters.
krijg als melding dat mijn lijst contactpersonen niet te gebruiken isquote:Op zondag 23 januari 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Hier geen problemen met msn, hoor. Misschien ben je gehackt.
Je hebt toch wel die ene mail doorgestuurd naar minstens 50 personen, waarin staat dat je die mail moet doorsturen naar minstens 50 personen anders wordt je account afgesloten???quote:Op zondag 23 januari 2005 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
krijg als melding dat mijn lijst contactpersonen niet te gebruiken is![]()
nu doet ie het weer
heb jij die niet ontvangen dan ??quote:Op zondag 23 januari 2005 12:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt toch wel die ene mail doorgestuurd naar minstens 50 personen, waarin staat dat je die mail moet doorsturen naar minstens 50 personen anders wordt je account afgesloten???
Nee, daar ga ik ook niet vanuit..helaas is Kruiswijk niet in staat te spelen en Salmon is ook een twijfelgeval, begint sowieso niet in de basis. Nevland is er wel weer bij en de nieuw aangetrokken Sankoh zit vandaag op de bankquote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop het ook voor je Noca, het zal in ieder geval geen makkelijk potje voetbal worden in The Hague.
Mjah, hij is er nog maar kort bij hequote:Op zondag 23 januari 2005 12:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bizi in de basis!
Vreemd dat Sankoh niet meteen op Kruiswijk's plek staat eigenlijk.
Jups, ik moest dus 6minuten en een beetje aan de telefoon blijven alvorens ik de pincode kreeg (¤ 0.80 per minuut)quote:Op zondag 23 januari 2005 12:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vijf euro kost dat hè?
Voor de isketchers:quote:Op zondag 23 januari 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Helleu Heuls
vanmiddag pannenkoeken!!
Nog een keer proberen, wannabe-digi-mod.quote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet op MSN omdat m'n contactlist not available is. Wat betekent dat nou weer ?
Ik heb dat ookquote:Op zondag 23 januari 2005 14:25 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet op MSN omdat m'n contactlist not available is. Wat betekent dat nou weer ?
*muziekje*quote:Op zondag 23 januari 2005 14:30 schreef Bluezz het volgende:
Pannenkoek Spideyman!
Hoeveel punten heb ik nou?
zijn de koekjes al klaar Des?
zometeen naar een verjaardag, we hebben schminck gekocht... haha lekker kliederen, leuk voor de ouders
Eendjequote:Op zondag 23 januari 2005 14:41 schreef rubbereend het volgende:
middag Hools
k kwam vanochtend om 6.30 thuis van de verjaardag met veel te veel bier op, dus nu een beetje brak
quote:
weer met zn pikkie?quote:
hmm hier alleen regen tot nu toequote:Op zondag 23 januari 2005 15:24 schreef Noca het volgende:
Amateurwedstrijd van Appingedam schijnt 6 minuten voor rust al afgefloten te zijn (1e helft) vanwege hevige sneeuwval...![]()
Neequote:Op zondag 23 januari 2005 16:08 schreef methodmich het volgende:
Was je een vrouw aan het versieren?
Nerdquote:
quote:
JA eendje.. ik ben heerlijk wezen stappenquote:Op zondag 23 januari 2005 14:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]heel erg gezellig
jij nog iets leuks gedaan?
ook even gestemt goeie loting niets op aan te merkenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Leuk een bundesliga scheidsrechter heeft op z'n eigen wedstrijden gewed.
O.a. de bekerwedstrijd Paderborn-HSV waar ie zo floot dat Paderborn verrassend doorbekerde en hij zelf een paar duizend euro won.
hij kon de weg naar de groenteboer dus wel vindenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
O.a. de bekerwedstrijd Paderborn-HSV waar ie zo floot dat Paderborn verrassend doorbekerde en hij zelf een paar duizend euro won.
daar kan hij nu de rechtzaken mee betalenquote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
quote:Op zondag 23 januari 2005 18:33 schreef tong80 het volgende:
Video staat weer geprogrammeerd om het later snel met doorspoelen van alle reclame te kunnen bekijken.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:23 schreef pascalheister het volgende:
straks weer 2 afleveringen van 24 wat een heerlijke avond
quote:Op zondag 23 januari 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
Video staat weer geprogrammeerd om het later snel met doorspoelen van alle reclame te kunnen bekijken.
Je kan ook gewoon de DVD box kopen, een weekendje vrijmaken en alles in een keer kijken.quote:Op zondag 23 januari 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
Video staat weer geprogrammeerd om het later snel met doorspoelen van alle reclame te kunnen bekijken.
* Dos37 heeft de dvd's op de plank liggenquote:Op zondag 23 januari 2005 20:36 schreef golfer het volgende:
[..]
zou knap zijn 24 afleveringen en maar een half uur reclame, daar teken ik voorquote:Op zondag 23 januari 2005 22:52 schreef tong80 het volgende:
Net op de Belg gekeken naar hun versie van 24. Heet 23 en een half. Omdat ze er geen reclame tussen door hebben.
een aflevering duurt maar 40 minuten zonder reclamequote:Op zondag 23 januari 2005 22:57 schreef pascalheister het volgende:
[..]
zou knap zijn 24 afleveringen en maar een half uur reclame, daar teken ik voor![]()
daaromquote:Op zondag 23 januari 2005 23:03 schreef Dos37 het volgende:
[..]
een aflevering duurt maar 40 minuten zonder reclame
quote:
ja hij starte een leuk topicquote:Op zondag 23 januari 2005 23:13 schreef popolon het volgende:
vampier alweer weg van fok?
Da's de honderdste keer al
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2005 23:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Rondje van Erben die weer Wereldkampioen Sprint is geworden
Ik ook van jouquote:
*klink*quote:
Leuke foto. Wennemars is volgens mij echt een enorme aardige gast!quote:Op maandag 24 januari 2005 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erben staat op een verhoginkje en Zoonlief had nog kort haar en geen baard
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
Coole foto.
Ik heb nog nooit een wereldkampioen aangeraakt geloof ik...
is SCH jaloers op Renate ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
Niemand die een hekel heeft aan Wennemars behalve SCH
Je wordt verwacht in het tennistopic dat ik net noemdequote:
En op wat voor manierquote:Op maandag 24 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Erben is het jongetje dat op de lagere school is gepest omdat ie stotterde, en nu wraak neemt op heel de wereld.
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je wordt verwacht in het tennistopic dat ik net noemde![]()
Tjee, wat kan een post veel tijd kosten. Maar m'n lijst staat er.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Iedereen hier al langs geweest? [TOURNAMENT] Fok! Grootste Tennisser - Ronde 1
Heel de wereld? Is dat niet wat te veel eer? Er zitten 100 man op de tribune en dat zijn waarschijnlijk allemaal Nederlandersquote:Op maandag 24 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Erben is het jongetje dat op de lagere school is gepest omdat ie stotterde, en nu wraak neemt op heel de wereld.
*kruipt achter de warme billen aan*quote:
Ja, het was weer erg gladquote:Op maandag 24 januari 2005 08:46 schreef Dos37 het volgende:
Sjonge jonge een 40 minuten gedaan over een rit die normaal 10 minuten duurt
precies en toen ik mijn auto uitstapte gleed ik ook nog bijna uitquote:
Bekend verschijnsel, ik kon lekker door de sneeuw racen met mijn fiets, maar pleurde bij kantoor wel bijna op mijn bek toen ik afstapte....quote:Op maandag 24 januari 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies en toen ik mijn auto uitstapte gleed ik ook nog bijna uit
ik vond het echt genoeg hierquote:
stelletje prutsers !!quote:
Het rare is dat in een aantal verwachtingen, die ook door het KNMI zijn opgesteld, er inderdaad veel sneeuw voorspeld werd. Terwijl in de analyse van de modellen door de KNMI medewerkers de kans op sneeuw uiterst klein werd genoemdquote:
Is het inbussleuteltje wel meegeleverd?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
Zit ik hier met mijn bouwpakket 'How to make a sneeuwpop'
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is het inbussleuteltje wel meegeleverd?
kun je je handjes mee droogmaken !!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]+ wortels en knopen, maar wat moet ik met dat hoofddoekje?
Ik mis hier het dun laagje sneeuwquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef MaxPower het volgende:
In het hoge Noorden lekker zonnetje + een dun laagje sneeuw. Heerlijk weertje.
hier in het rivierengebied ookquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef MaxPower het volgende:
In het hoge Noorden lekker zonnetje + een dun laagje sneeuw. Heerlijk weertje.
Iets noordelijker aan de IJsschel ookquote:Op maandag 24 januari 2005 10:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier in het rivierengebied ookzit er heel mooie uit
Jawel, maar ik zie hier geen sneeuw..op een paar plekjes na dan. (Aweg)quote:Op maandag 24 januari 2005 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Je woont niet in de stad?
Zit die ook bij monopoly?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie hier geen sneeuw..op een paar plekjes na dan. (Aweg)
wil je t kopen dan?quote:
Hereweg wel!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie hier geen sneeuw..op een paar plekjes na dan. (Aweg)
Hmm..hier op de voetpaden zelfs bijna niks...op de auto's ligt wel het een en ander.quote:
Ruilen tegen Coolsingel met ¤ 2000 erbij?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
Iemand de Neude kopen?
brink het dorp mag je zo hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
Iemand de Neude kopen?
graag, we hebben geen brink in ons dorp, wel een dorpstraatquote:
Wat is er mis met sneeuw?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:05 schreef MaxPower het volgende:
Op de weg ligt inderdaad geen sneeuw meer.
Iemand een interessanter gespreksonderwerp trouwens?
Zeker niet -Vaduz-quote:Op maandag 24 januari 2005 11:36 schreef -Vaduz- het volgende:
Goeiemorgen! Hier in Tukkerland is de sneeuw ook nog niet verdwenen.
Feestje met Maradonna gehadquote:
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat is klote Pfaf, ben je wel een goede gokker of viel er niks te gokken?
Middagquote:Op maandag 24 januari 2005 12:22 schreef Bos81 het volgende:
Goedemorgen Hools,
Hier op de wegen nou welquote:Op maandag 24 januari 2005 12:31 schreef Bjoro het volgende:
zo....de sneeuw is hier bijna weg !
quote:Op maandag 24 januari 2005 12:42 schreef Bjoro het volgende:
Was SCH zo groot geSCHapen ?
Aaahhh, daar wordt ik ook menig ochtend mee wakker.quote:Op maandag 24 januari 2005 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee, onverklaarbaar wondje natuurlijk weer
nee, dan was t wel weggeweest nu.quote:
gefeliciteerdquote:Op maandag 24 januari 2005 13:12 schreef SCH het volgende:
Hoera
Ik ben door de audities - aangenomen bij de theatersportclub.
www.aangenaamverrast.nl -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |