* Blumchen gooit dr haar los.. en uuh.. Ja maakt je gekquote:Op zondag 23 januari 2005 03:21 schreef pascalheister het volgende:
blumchen gooi je haar los maak me gek
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:10 schreef Blumchen het volgende:
Naja het is neit echt heel erg rood hoorEr zin een mooie gloed overheen...
mijn naam is haasquote:Op zondag 23 januari 2005 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee pascal, tis feest bij jou vernam ik
Neeh heb helaas nog geen foto van mijn nieuwe haar.. misschien morgenquote:Op zondag 23 januari 2005 03:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?
zelfde als bluezz maar dan andersquote:Op zondag 23 januari 2005 03:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?
Als je Utrechters door Ajax-supporters vervangt, dan is het goed. (0-5 is meer regel dan uitzondering als uitslag.quote:Op zondag 23 januari 2005 11:18 schreef Suijk het volgende:
Helleuw.
Op een rampzalig begin voor die zelfverzekerde utrechters.
krijg als melding dat mijn lijst contactpersonen niet te gebruiken isquote:Op zondag 23 januari 2005 12:03 schreef Suijk het volgende:
Hier geen problemen met msn, hoor. Misschien ben je gehackt.
Je hebt toch wel die ene mail doorgestuurd naar minstens 50 personen, waarin staat dat je die mail moet doorsturen naar minstens 50 personen anders wordt je account afgesloten???quote:Op zondag 23 januari 2005 12:08 schreef just me het volgende:
[..]
krijg als melding dat mijn lijst contactpersonen niet te gebruiken is![]()
nu doet ie het weer
heb jij die niet ontvangen dan ??quote:Op zondag 23 januari 2005 12:10 schreef Suijk het volgende:
[..]
Je hebt toch wel die ene mail doorgestuurd naar minstens 50 personen, waarin staat dat je die mail moet doorsturen naar minstens 50 personen anders wordt je account afgesloten???
Nee, daar ga ik ook niet vanuit..helaas is Kruiswijk niet in staat te spelen en Salmon is ook een twijfelgeval, begint sowieso niet in de basis. Nevland is er wel weer bij en de nieuw aangetrokken Sankoh zit vandaag op de bankquote:Op zondag 23 januari 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hoop het ook voor je Noca, het zal in ieder geval geen makkelijk potje voetbal worden in The Hague.
Mjah, hij is er nog maar kort bij hequote:Op zondag 23 januari 2005 12:35 schreef FritsVanEgters het volgende:
Bizi in de basis!
Vreemd dat Sankoh niet meteen op Kruiswijk's plek staat eigenlijk.
Jups, ik moest dus 6minuten en een beetje aan de telefoon blijven alvorens ik de pincode kreeg (¤ 0.80 per minuut)quote:Op zondag 23 januari 2005 12:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
Vijf euro kost dat hè?
Voor de isketchers:quote:Op zondag 23 januari 2005 13:31 schreef Spideyman het volgende:
Helleu Heuls
vanmiddag pannenkoeken!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |