Ik ga ook maar eens slapen. Trusten!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was toch de bob, dus weinig last van gehad. Maar het hele gebeuren is best geinig, had ik niet verwacht.
Nu slapen.
Kinderverjaardag om deze tijdquote:Op zondag 23 januari 2005 02:58 schreef pascalheister het volgende:
wat is fok snel![]()
verjaardag was leuk we kregen zelfs een zakje met snoep mee, ik heb de smarties al op
Nee, daar doe je langer over dan 35 minuten om een rondje over te maken.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Gaat dit over de tieten van Bluezz?
Net als met -50quote:Op zondag 23 januari 2005 03:04 schreef pascalheister het volgende:
ja met 20 voelen sommige mensen zich ook nog jong
Heee stappert, wil je een spekkie van pascal?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Zo net terug van het stappen.. Ben maar niet meer door gegaan.. Nu nog een beejte optijd in bed
Had je geen sjans met je nieuwe rooie haar vanavond?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Zo net terug van het stappen.. Ben maar niet meer door gegaan.. Nu nog een beejte optijd in bed
Naja het is neit echt heel erg rood hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je geen sjans met je nieuwe rooie haar vanavond?
stopt een spekje bij blumchen in de mondquote:Op zondag 23 januari 2005 03:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja het is neit echt heel erg rood hoorEr zin een mooie gloed overheen...
Ja Bluezz ik wil wel een spekje van pascal![]()
* Blumchen geniet...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stopt een spekje bij blumchen in de mond
Je kijkt gewoon niet naar me Sand.. tuurlijk valt het dan nie op!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat haar is me eigenlijk niet opgevallen
* Blumchen gooit dr haar los.. en uuh.. Ja maakt je gekquote:Op zondag 23 januari 2005 03:21 schreef pascalheister het volgende:
blumchen gooi je haar los maak me gek
Stuur eens even een foto van je nieuwe haar door naar mij?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:10 schreef Blumchen het volgende:
Naja het is neit echt heel erg rood hoorEr zin een mooie gloed overheen...
mijn naam is haasquote:Op zondag 23 januari 2005 03:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Hee pascal, tis feest bij jou vernam ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |