Ik denk het ook wel.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:10 schreef golfer het volgende:
Van Velde is een bikkel en zal er wel weer bovenop komen, denk ik.
Probeer het hier eens te vragenquote:Op zondag 23 januari 2005 00:25 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Nog spelers van FM 2005 die mij via MSN kunnen helpen met het veranderen van mijn trainingen en de trainers die erbij horen?
- hoeveel trainers heb je per trainingsonderdeel (goalkeeping, reserves, e.d.) nodig?quote:Op zondag 23 januari 2005 00:27 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Probeer het hier eens te vragen![]()
('k heb het een tijd gespeeld)
Ten eerste is het spelerafhankelijk. De ene speler traint graag in groepverband, de andere kun je echt beter maken door persoonlijke training. Daarnaast kun je idd je assistent alles laten regelen. Wat ik je verder kan aanraden is om voor wedstrijden tegen zeer sterke tegenstanders op verdediging en pressie te gaan trainen, dat helpt. Als je trouwens met je muis boven een trainingsschema staat zonder te klikken popt er een infoschermpje op met info over dat betreffende schema.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:29 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
- hoeveel trainers heb je per trainingsonderdeel (goalkeeping, reserves, e.d.) nodig?
- Welke kwaliteiten heeft welke trainer/scout nodig?
- wat zijn ideale trainingsschema's voor de verschillende postities?
Je ziet, wat simpele vraagjes![]()
Hij is echt niet eng hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 00:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Die blik, als je er lang naar kijkt (klik bovenin op stop) krijg je gewoon kippevel *ril*![]()
Kut-cookies zeker?quote:
Ow tof, wil ik ook altijd nog een keer heen. En ik vind Amstel ook nog goed te drinken, dus dat scheeltquote:Op zondag 23 januari 2005 00:55 schreef Suijk het volgende:
Avond, net terug van 'de vrienden van Amstel Live', was wel geinig. Amstel is alleen niet zo lekker.
Ik was toch de bob, dus weinig last van gehad. Maar het hele gebeuren is best geinig, had ik niet verwacht.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Ow tof, wil ik ook altijd nog een keer heen. En ik vind Amstel ook nog goed te drinken, dus dat scheelt
Ik ga ook maar eens slapen. Trusten!quote:Op zondag 23 januari 2005 01:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik was toch de bob, dus weinig last van gehad. Maar het hele gebeuren is best geinig, had ik niet verwacht.
Nu slapen.
Kinderverjaardag om deze tijdquote:Op zondag 23 januari 2005 02:58 schreef pascalheister het volgende:
wat is fok snel![]()
verjaardag was leuk we kregen zelfs een zakje met snoep mee, ik heb de smarties al op
Nee, daar doe je langer over dan 35 minuten om een rondje over te maken.quote:Op zondag 23 januari 2005 00:49 schreef SCH het volgende:
Gaat dit over de tieten van Bluezz?
Net als met -50quote:Op zondag 23 januari 2005 03:04 schreef pascalheister het volgende:
ja met 20 voelen sommige mensen zich ook nog jong
Heee stappert, wil je een spekkie van pascal?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Zo net terug van het stappen.. Ben maar niet meer door gegaan.. Nu nog een beejte optijd in bed
Had je geen sjans met je nieuwe rooie haar vanavond?quote:Op zondag 23 januari 2005 03:06 schreef Blumchen het volgende:Hoi Hoi..
Zo net terug van het stappen.. Ben maar niet meer door gegaan.. Nu nog een beejte optijd in bed
Naja het is neit echt heel erg rood hoorquote:Op zondag 23 januari 2005 03:07 schreef golfer het volgende:
[..]
Had je geen sjans met je nieuwe rooie haar vanavond?
stopt een spekje bij blumchen in de mondquote:Op zondag 23 januari 2005 03:10 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Naja het is neit echt heel erg rood hoorEr zin een mooie gloed overheen...
Ja Bluezz ik wil wel een spekje van pascal![]()
* Blumchen geniet...quote:Op zondag 23 januari 2005 03:12 schreef pascalheister het volgende:
[..]
stopt een spekje bij blumchen in de mond
Je kijkt gewoon niet naar me Sand.. tuurlijk valt het dan nie op!quote:Op zondag 23 januari 2005 03:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat haar is me eigenlijk niet opgevallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |