Ik ook van jouquote:
*klink*quote:
Leuke foto. Wennemars is volgens mij echt een enorme aardige gast!quote:Op maandag 24 januari 2005 00:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Erben staat op een verhoginkje en Zoonlief had nog kort haar en geen baard
[afbeelding]
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:13 schreef Suijk het volgende:
Coole foto.
Ik heb nog nooit een wereldkampioen aangeraakt geloof ik...
is SCH jaloers op Renate ofzo?quote:Op maandag 24 januari 2005 00:13 schreef tong80 het volgende:
Niemand die een hekel heeft aan Wennemars behalve SCH
Je wordt verwacht in het tennistopic dat ik net noemdequote:
En op wat voor manierquote:Op maandag 24 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Erben is het jongetje dat op de lagere school is gepest omdat ie stotterde, en nu wraak neemt op heel de wereld.
quote:Op maandag 24 januari 2005 00:18 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Je wordt verwacht in het tennistopic dat ik net noemde![]()
Tjee, wat kan een post veel tijd kosten. Maar m'n lijst staat er.quote:Op maandag 24 januari 2005 00:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik ook van jou![]()
Iedereen hier al langs geweest? [TOURNAMENT] Fok! Grootste Tennisser - Ronde 1
Heel de wereld? Is dat niet wat te veel eer? Er zitten 100 man op de tribune en dat zijn waarschijnlijk allemaal Nederlandersquote:Op maandag 24 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Erben is het jongetje dat op de lagere school is gepest omdat ie stotterde, en nu wraak neemt op heel de wereld.
*kruipt achter de warme billen aan*quote:
Ja, het was weer erg gladquote:Op maandag 24 januari 2005 08:46 schreef Dos37 het volgende:
Sjonge jonge een 40 minuten gedaan over een rit die normaal 10 minuten duurt
precies en toen ik mijn auto uitstapte gleed ik ook nog bijna uitquote:
Bekend verschijnsel, ik kon lekker door de sneeuw racen met mijn fiets, maar pleurde bij kantoor wel bijna op mijn bek toen ik afstapte....quote:Op maandag 24 januari 2005 09:13 schreef Dos37 het volgende:
[..]
precies en toen ik mijn auto uitstapte gleed ik ook nog bijna uit
ik vond het echt genoeg hierquote:
stelletje prutsers !!quote:
Het rare is dat in een aantal verwachtingen, die ook door het KNMI zijn opgesteld, er inderdaad veel sneeuw voorspeld werd. Terwijl in de analyse van de modellen door de KNMI medewerkers de kans op sneeuw uiterst klein werd genoemdquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |