Is het inbussleuteltje wel meegeleverd?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:21 schreef SCH het volgende:
Zit ik hier met mijn bouwpakket 'How to make a sneeuwpop'
quote:Op maandag 24 januari 2005 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Is het inbussleuteltje wel meegeleverd?
kun je je handjes mee droogmaken !!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:31 schreef SCH het volgende:
[..]+ wortels en knopen, maar wat moet ik met dat hoofddoekje?
Ik mis hier het dun laagje sneeuwquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef MaxPower het volgende:
In het hoge Noorden lekker zonnetje + een dun laagje sneeuw. Heerlijk weertje.
hier in het rivierengebied ookquote:Op maandag 24 januari 2005 10:34 schreef MaxPower het volgende:
In het hoge Noorden lekker zonnetje + een dun laagje sneeuw. Heerlijk weertje.
Iets noordelijker aan de IJsschel ookquote:Op maandag 24 januari 2005 10:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hier in het rivierengebied ookzit er heel mooie uit
Jawel, maar ik zie hier geen sneeuw..op een paar plekjes na dan. (Aweg)quote:Op maandag 24 januari 2005 10:41 schreef MaxPower het volgende:
Je woont niet in de stad?
Zit die ook bij monopoly?quote:Op maandag 24 januari 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie hier geen sneeuw..op een paar plekjes na dan. (Aweg)
wil je t kopen dan?quote:
Hereweg wel!quote:Op maandag 24 januari 2005 10:46 schreef Noca het volgende:
[..]
Jawel, maar ik zie hier geen sneeuw..op een paar plekjes na dan. (Aweg)
Hmm..hier op de voetpaden zelfs bijna niks...op de auto's ligt wel het een en ander.quote:
Ruilen tegen Coolsingel met ¤ 2000 erbij?quote:Op maandag 24 januari 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
Iemand de Neude kopen?
brink het dorp mag je zo hebbenquote:Op maandag 24 januari 2005 11:07 schreef SCH het volgende:
Iemand de Neude kopen?
graag, we hebben geen brink in ons dorp, wel een dorpstraatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |