och, misschien geen uitgebreid program,quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
De NYC meet gaat al duur genoeg worden
Hoe doet de wind dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef G_E het volgende:
Het waait hier heel hard.... whoeesssj, whoeeesssjjj.. en ik hoor buiten allemaal rare klapperende geluiden en dingen tegen elkaar bengen..
wow, 2 hele dagen in New York.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Een lang weekend dan?? Vrijdags heen, maandags terug??
Daar hoef je niet voor naar NY.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, misschien geen uitgebreid program,
maar een borreltje (of twee) met een korte speech van GE moet kunnen toch?!
of een midweek.......quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wow, 2 hele dagen in New York..
*meldt*!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Een week New York is als een (in dit geval) 8 dagen durend orgasme
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Een week New York is als een (in dit geval) 8 dagen durend orgasme
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je die zit te kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
.....als iemand overigens een slechte film wil zien: nú op RTL 5!
Ik denk dat we je dan wel herkennen in het vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, die opmerking zat!!Misschien krijgen we dan wel groepskorting! En als G_E weer eens naar Parijs gaat, achtervolg ik hem en zorg ik dat ik in de kamer ernaast terechtkom!
Ik ga d'r van de zomer al 3 dagen heen, dus dan zie ik jullie daar welquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wow, 2 hele dagen in New York..
Das helemaal een duur land, IJslandquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Een meeting in Reykjavik kan natuurlijk ook..
Euhm, Ang3l, sweetie, baby, cookie, honey? Wiesda?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wat is ie toch enorm geil opgegroeid voor die film ........
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer precies?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga d'r van de zomer al 3 dagen heen, dus dan zie ik jullie daar wel
da's een opgegroeide Ryan Reynoldsquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm, Ang3l, sweetie, baby, cookie, honey? Wiesda?.
Ja maar er is ook niks, dus kan je ook nergens je geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das helemaal een duur land, IJsland
Da's die éne! Speelt ook in Americam History Xquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ryan Reynolds en die speelt nu in Blade Trinity.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustusquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer precies?
Kunnen we het nog wel afstemmen![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustus
En dan van NY naar New Orleans en dan via Orlando naar Miami Beach
dezelfde Ryan Reynolds van Two Guys, a Girl and a Pizza Place?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
da's een opgegroeide Ryan Reynolds
Ga je dan ook bij Anne en Lestat langs enzo?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustus
En dan van NY naar New Orleans en dan via Orlando naar Miami Beach
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dezelfde Ryan Reynolds van Two Guys, a Girl and a Pizza Place?!.
Nee toch?
Waarom dnek JIJ dat ik naar New Orleans wil?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je dan ook bij Anne en Lestat langs enzo?.
*in koffertje van Ang3l duik*quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom dnek JIJ dat ik naar New Orleans wil?
Bourbon street, anne rice, mayfair manor, lafayette cemetery
En dat maakt de film al meer dan waard om te bekijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l ikheb de film gezien..
WAT EEN GEILE GOZER IS RYAN..
OMG..en die opmerkingen en die blikken en t feit dat ie 3/4 van zn scenes topless rondloopt AAARGH
hmm das al meer dan dat ik er ken... ik ken niemandquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
Maar effe over die NY trip. Kun je ook mee als je nieuw bent? En komt er dan nog een kleine meeting voor die tijd? Ik ken namelijk pas 2 mensen hiero
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
hmm das al meer dan dat ik er ken... ik ken niemand
oja, wel, ik ken ang3l (nou wel eens gezien en praatje gemaakt), maar kent ang3l mij ?![]()
We doen ons best om ter gelegenheid van het 3-jarig jubileum van de [HOMO]-reeks nog een borreltje of zo te organiseren. Leuke gelegenheid om mensen te ontmoeten!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
Maar effe over die NY trip. Kun je ook mee als je nieuw bent? En komt er dan nog een kleine meeting voor die tijd? Ik ken namelijk pas 2 mensen hiero
Ik zal eens mijn agenda checken. Maar we kunnen nu alvast wel beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
We doen ons best om ter gelegenheid van het 3-jarig jubileum van de [HOMO]-reeks nog een borreltje of zo te organiseren. Leuke gelegenheid om mensen te ontmoeten!
Hou 25 februari maar vast vrij in je agenda!
Ik woon zelf in Den Haag, maar dat hoeft niet persé de locatie voor een feest-meet te zijn hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:27 schreef Ryan_R het volgende:
Ik zal eens mijn agenda checken. Maar we kunnen nu alvast wel beginnenUit welk gedeelte van het land kom je?
Ach ja, met een OV kom je overalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Den Haag, maar dat hoeft niet persé de locatie voor een feest-meet te zijn hoor.
Inderdaad, en zodra de locatie bekend is kun je eventueel ook nog een carpool en/of slaapplek regelen.quote:
Ik hou het forum wel in de gaten. Dan ga ik nu naar mijn slaapplekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Inderdaad, en zodra de locatie bekend is kun je eventueel ook nog een carpool en/of slaapplek regelen.
Iets anders te hebben op 25 februari natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef Ryan_R het volgende:
Goede smoezen om?
En waarom zou ik dat gaan doen, of had je eht over jezelf?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Iets anders te hebben op 25 februari natuurlijk!.
Hij had het over zichzelfquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:45 schreef Ryan_R het volgende:
En waarom zou ik dat gaan doen, of had je eht over jezelf?
het is al laat he![]()
Je MSN, wat doe je?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:55 schreef XMN8R het volgende:
Je zou eens een handige IT-student kunnen uitnodigen om naar je PCtje te kijken...
er gaat er nét één off-line
adem in - adem uitquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hij doet het anders nooit en hij is net nieuwmisschien is het de router van het draadloze internet....
rebooten?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
adem in - adem uit
komt allemaal goed, doe maar eens rebooten doen...
quote:
Lijkt me sowieso handig dat we minstens 1x afspreken voor New York. Moet namelijk best nog wat geregeld worden voor die tijd. En dan nog een keer afspreken op een terrasje ofzo, waarom niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
He? Wa? Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:23 schreef creno het volgende:
oja, wel, ik ken ang3l (nou wel eens gezien en praatje gemaakt), maar kent ang3l mij ?![]()
Dat is vast het rode knopje. Moet je maar aan Parleur vragenquote:
NEEE! Het is officieel geïntegreerd in het [HOMO] topic...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:23 schreef Cybart het volgende:
Ich bin Schnappi das kleine Krokodil
komm aus Ägypten, das liegt direkt am Nil
zuerst lag ich in einem Ei
dann schni schna schnappte ich mich frei
Ref:
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
NEEE! Het is officieel geïntegreerd in het [HOMO] topic...![]()
Het moet toch niet gekker worden.quote:De conservatieve beweging in Verenigde Staten heeft de oorlog verklaard aan het populaire tekenfilm figuurtje SpongeBob SquarePants. Het vrolijke figuurtje lijkt de onschuld zelve, maar de tekenfilmheld zou in werkelijkheid 'de tolerantie tegenover homoseksuelen promoten', aldus de verslaggeving in The New York Times van donderdag.
James Dobson, de stichter van Focus on the Family, een ultraconservatieve christelijke beweging, 'onthulde' de 'ware aard' van SpongeBob tijdens een galadiner ter ere van de inauguratie van president Bush. De aanleiding hiervoor werd gezocht in de rol die SpongeBob heeft in een videoclip die kinderen meer verdraagzaamheid moet bijbrengen voor mensen uit andere culturen of met een andere levensstijl. Naast SpongeBob spelen ook andere kinderhelden mee in de clip, zoals Bob de Bouwer en diverse figuren uit Sesamstraat en uit de Muppet Show. Voor de muziek is gebruik gemaakt van een remake van de jaren '80 hit 'We Are Family' van Sister Sledge. De bedoeling is dat de videoclip dit voorjaar op duizenden Amerikaanse basisscholen wordt verspreid.
Focus on the Family is echter van mening dat SpongeBob gebruikt wordt om 'kinderen te manipuleren en mogelijk zelfs te hersenspoelen'. Daarbij is SpongeBobs seksuele geaardheid al langer onderwerp van speculaties. Zo houdt hij voortdurend de hand vast van zijn vriendje Patrick en kijkt hij graag naar de fictieve serie Meerminman en Mosseljongen.
Een advocaat van de makers van de videoclip was een andere mening toegedaan. Volgens hem hebben "degenen die dat beweren juist medische hulp nodig". De clip zou juist bedoeld zijn om de -bij uitstek- christelijke boodschap 'heb uw naaste lief' te promoten.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:41 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!
*als politieagent verkleed gaat*
oeh en wie zijn de logeetjes?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik wordt dit jaar
ga denk ik morgen ff naar de winkel.
maar ik moet ook nog even overleggen met mijn loge's, denk dat we hetzelfde gaan nl.
Schat, wat enorm butch-gay YMCAquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:41 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!
*als politieagent verkleed gaat*
Ik vind Sponge Bob geen zak aanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Even een vraagje aan de homo's hier:
Vinden jullie SpongeBob geil? Werd benieuwd na het lezen van het SpongeBob homonieuwsbericht ... Alvast bedankt voor uw antwoorden
dès zeker nun geile sponsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Even een vraagje aan de homo's hier:
Vinden jullie SpongeBob geil? Werd benieuwd na het lezen van het SpongeBob homonieuwsbericht ... Alvast bedankt voor uw antwoorden
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf met een zeurstem, die eentonige liedjes maakt.
Carnavalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:29 schreef tech het volgende:
Hey @ Cybart!
Carnaval...Mag ik al vluchten?
Mja, misschien zou ik na veel luisteren afgestompt raken, en haar minder vreselijk vinden, could be.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:42 schreef LuQas het volgende:Pffrrrt
Wellicht heb je niet genoeg naar haar muziek geluisterd. Ik vond haar vroeger ook vreselijk, niet naar te luisteren. Maar toen er steeds meer mensen om mij heen over begonnen ben ik Little Earthquakes goed gaan luisteren en was ik verkocht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
@ Ang3l ik heb al vijf nummers van The Beekeeper op mp3![]()
Zeikwijf... ok. Zeurstem... kan ik inkomen. Maar enorm schyzofrene ballads, rock, punk, dance en/of alto tunes eentonig noemen? Hmmz, nee daar kan ik dan weer niet bijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf met een zeurstem, die eentonige liedjes maakt.
niet bepaaldquote:
Dat is nog eens voordelig carnavallenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet bepaald
ik heb een echt pak, strak en zeer chique
ik deel dan bonnen uit
boetes\; bier
de hele avond gratis drank|!
drie jaar geleden een vriendin aan overgehoudenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is nog eens voordelig carnavallen![]()
Ja, mannen in uniform doen het blijkbaar altijd goedquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
drie jaar geleden een vriendin aan overgehouden
ja zelfs ik hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, mannen in uniform doen het blijkbaar altijd goed![]()
Gaat wel aardig hoor. Alleen in de leifde wil het niet zo lukkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zelfs ik hahaha
en hoe ist met robb?
ja ookgoed en ik ben nu bezig de liefde te redden hahaha! ben er weer ff vandoor, als je wilt vraag je aan markske amar ff msnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gaat wel aardig hoor. Alleen in de leifde wil het niet zo lukken![]()
En met jou?
Als ik hem weer spreek, zal ik het vragen. Groetjesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ookgoed en ik ben nu bezig de liefde te redden hahaha! ben er weer ff vandoor, als je wilt vraag je aan markske amar ff msn.
.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet bepaald
ik heb een echt pak strak en zeer chique
ik zei nog zo...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gaat wel aardig hoor. Alleen in de leifde wil het niet zo lukken![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
*fluit BeeGees
and you can tell by the way I walk my walk...
Volgens mij zijn de Bee Gees al aardig passé
Tenzij je naar een 80's-90's danceparty gaat
...
...
I'm a woman's man, no time for talk
Ach dan heb je in ieder geval voordelig chinees gegeten. 2x voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Jah. Twas niet veel.
Stomme modeshow van Oxbow is binnenkort dus dara was de leraar meer mee bezig dan met ons.
Denk dat we 30 min gedanst hebben in totaal
Ok, wel 30m flink =, pffffffff (m'n chinees!)
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
Gelukkig mocht je wel nog even in de ballenbak.
Ben vandaag pas de eerste aflevering aan het .......... Dus volgens mij mis ik dan nogal watquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
Over 10 minuten Desperate Housewives op TV1!.
Dan heb ik er nog best veel in te halen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
Er zijn tot nu toe 12 afleveringen uitgezonden..
En Ruud is DJ neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:51 schreef Jerruh het volgende:
ruud is echt supergoed aan het mixen haha\1\1\1\1\1\1
De fijne kneepjes jajaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha jah hij leert mij de fijne kneepjes
zo direct mag ik
doe ik na het weekend dan wel, aangezien deze computer enorm verneukt is en ik zo van msn afgaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De fijne kneepjes jaja![]()
Maarre over de msn jij kunt mij wel aanmelden, want die zit bij m'n profiel
Prima, ik ga er namellijk ook weer eens vandoor. Prettige avond iedereen!! en tot laterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe ik na het weekend dan wel, aangezien deze computer enorm verneukt is en ik zo van msn afga
Saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
gossieik ga zo lekker slapen
laatste nachten veel te weinig geslapen..
geen idee eigenlijk :S naar bios geweest en geriskt (is dat een woord zo?)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai
Wat heb je allemaal gedaan dan?
ik had na "plaything" en gezien te hebben welk label/recordcompany ze hebben toch een sprankje hoop voor een fatsoenlijk albumquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:Desperate Housewives
En de nieuwe Raffish single is mooi..
heb de hele dag mn kamer opgeruimd..zal maar niet vertellen hoeveel vuilniszakken nu buitenstaan..
haha... 2e album...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:15 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
T is binnen 5 dagen in elkaar gezet he Bart?
Denk dat het 2e album een stuk verrassender gaat worden...
wat een rendement van 0,0 oplevertquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
naja je kent het..Cash it while it's hot
Hmmm geen Curacao meet?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
De NYC meet gaat al duur genoeg worden
sorryquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:38 schreef fulco- het volgende:
[..]
Hmmm geen Curacao meet?![]()
En nu niet direct roepen dat het homo-onvriendelijk is.
Er wordt eerst een verkenner vooruitgestuurdquote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:38 schreef fulco- het volgende:
Hmmm geen Curacao meet?![]()
En nu niet direct roepen dat het homo-onvriendelijk is.
Nog niets gehoord van die verkenner. Wil ie wel langskomen?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:40 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Er wordt eerst een verkenner vooruitgestuurd.
Hij moest eerst nog even kijken wanneer hij vrij kon krijgen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:41 schreef fulco- het volgende:
Nog niets gehoord van die verkenner. Wil ie wel langskomen?
Je gaat 'r stalken?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 23:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*happy happy* Ik weet waar Joss Stone is maandag![]()
]quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:10 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Naja een poging tot ontmoeten vlarpie;)
quote:,,Hoerrrrrr... kloot...zak... hon-den-lul..."
Het is geschreven in agenda's. Er is een bijeenkomst geweest, waar koffie werd gebracht en waar een vergadering officieel werd geopend. Er zijn notulen van.
,,Trut, mag dat wel?"
,,En zowel lul, als lulletje?"
,,Kutwijf dan? Wat doen we daarmee?"
,,Vervelend kereltje gaat te ver hoor..."
,,Naarling wordt een verbod. Een definitief verbod."
,,Griepscheids, valt dat meteen onder het kopje ziektes?"
,,Carla is helaas door griep verhinderd, nu je het zegt. Zij had er ook nog een aantal, maar die kunnen we wel toevoegen als de lijst eenmaal klaar is. Ja, Theo...?"
..Nou, snotjong is nog een punt ter discussie. Is dat een verwijzing naar een ziekte, en zo ja - is deze dermatie kwetsend dat hij ook wordt opgenomen?"
Ja mensen, het is niet te geloven, maar er is een lijst klaar met verboden stadionkoren! Wat mag je wel zeggen en wat mag je niet zeggen: houd het goed bij, want anders kun je Ajax wel shaken de komende maanden. Let op je woorden, ook bijvoorbeeld op dingen die teveel lijken op iets anders. Ik noem er een paar:
Scheids - schijt
Hunk - junk
Bobo - homo
Mis - pis
Leren - tering
Steeds - aids
Gaat - naad
Dankje - kankah
Allemaal - anaal
Tour - hoer
Put - kut
Jack - bek
Annemarie - anale bi
Bont is leuker - kontenneuker
Dus wat drinken bestellen, een lekker ding zien, een bekende in de verte begroeten - als je straks niet oppast, word je door zo'n agent opgepakt en verhoord, en wordt jouw biertje (vaasje - aarsje) door een commissie behandeld met behulp van getuigenissen van omstanders. Nu kom ik dus nooit in een voetbalstadion, maar ja, je weet nooit he wat er kan gebeuren.
,,Annemarie zit in de put, het gaat steeds beter. Nu gaat ze met die scheids, je weet wel, die hunk! Die bobo met dat leren jack!!"
,,Mwoah.... bont is leuker..."
Wordt die lijst eigenlijk openbaar gemaakt? Hoe lang is die lijst eigenlijk? En hoe is de vergadering gegaan - zijn er geluidsbanden van en zijn deze openbaar? Hoe lang duurt zo'n vergadering? En gaat het dan van ,,Karel, nounounounounou, hoe kom jij bij dat woord??", en dan zegt Mario ,,Hahaha, jonguh, dan heb jij duidelijk nog nooit van &^%$#@*&^$# gehoord, weet je..."
Kert en oud & nieuw gingen er overheen, het heeft gesneeuwd, er zijn vakanties geweest. Maar eindelijk is die lijst helemaal af! De KNVB kan zich in haar (tja, hoewel een mannensport is Bond toch een vrouwelijk woord) handjes wrijven. En je zult zien: over een paar maanden blijkt het gros van de stadionbezoekers helemaal zo dom nog niet, en kan de Dikke van Dale (Die pik heeft een schrale... Pas op!) weer worden uitgebreid met een paar nieuwe woorden! Leve de talenknobbel van de voetbalvandalist!
komt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:04 schreef Vlarp het volgende:
ohw.. en mister L...
Ik zit te wachten op toestemming dinsdag vroeger weg te mogen. Morgen meer details
Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:21 schreef XMN8R het volgende:
Het is vrijdag-avond en jullie gaan slapen??????
Nou ja...... wel wat knoflook rond mijn bed, dat zou afdoende moeten helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:31 schreef XMN8R het volgende:
Heb je wel een kaars voor je raam gezet vannacht?
Als ik jou was zou ik toch eerst nog even een ring van zout om je bed strooien... je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja...... wel wat knoflook rond mijn bed, dat zou afdoende moeten helpen
Hmmz.... is wel een idee.... heb al wat wierook staan.... Zout nog even halen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik toch eerst nog even een ring van zout om je bed strooien... je weet maar nooit.
oeh! ruilen???quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz.... is wel een idee.... heb al wat wierook staan.... Zout nog even halen.....
Leuk joh, wonen hier in D.!
twee in het bijzonderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Op wie oefenen we hem uit...?
Ik weet er wel een paar
Maar NU!!!!!!!!! ga ik echt
Ciao!
Heheh nu alquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op wie oefenen we hem uit...?
Ik weet er wel een paar
Maar NU!!!!!!!!! ga ik echt
Ciao!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:47 schreef G_E het volgende:
Onder Welch maakte GE een lange periode van groei door
Argh.. daar zou ik ook nog heen gaan!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:42 schreef creno het volgende:
en morgen naar de Dolly Dots musical
De apparaten zijn nog wel heel?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhik had me verslapen en toen moest ik in 20 minuten fitnessen
dat doe ik nooooit meer
Het voordeel van een échte winkel is toch eigenlijk wel dat je de cd's meteen kunt meenemen...quote:Noch nicht versandte Artikel:
Lieferung voraussichtlich: 28 Jan. 2005 - 8 Feb. 2005
1 Exemplar(e) von: Arborescence
1 Exemplar(e) von: The Mozart Sessions
Heb je weer vooruit betaald?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het voordeel van een échte winkel is toch eigenlijk wel dat je de cd's meteen kunt meenemen....
creditcard is goed...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:52 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Amazon.de
Da's met creditcard, achteraf dus..
huhuhu ik dee alleen maar met van die dingenquote:
"dingen" ?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:02 schreef Blubberzwijn het volgende:
[..]
huhuhu ik dee alleen maar met van die dingen![]()
Ohw..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:08 schreef Blubberzwijn het volgende:
ja halters ofzo kon er even niet opkomen
Kheb de bevestiging binnenquote:
Nou, stel dat we met de meet gelijktijdig in NY zijn dan moeten we maar even gaan meetenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kheb de bevestiging binnenwe gaan dus echt naar NY!
Als ie gebrekkig Nederlands schrijft dan weten wij genoeg!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:40 schreef G_E het volgende:
Trouwens, de computers van de Amerikaanse inlichtingendienst lezen nu waarschijnlijk heel actief mee in dit topic, aangezien er wordt gesproken over een meeting in New York..
Dus als we nou nog wat interessant zoektermen Bom! El Qaida! KLM! Bin Laden! George Bush! Gay activists! er tussendoor gooien, dan krijgen we zeker hun aandacht.
Als er zodadelijk opeens een newbie in het topic komt, dan is het vast een CIA-agent..
Wat zie ik nu gaan er echt homo-extremisten naar New York ? dat is echt de Bom...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:40 schreef G_E het volgende:
Trouwens, de computers van de Amerikaanse inlichtingendienst lezen nu waarschijnlijk heel actief mee in dit topic, aangezien er wordt gesproken over een meeting in New York..
Dus als we nou nog wat interessant zoektermen Bom! El Qaida! KLM! Bin Laden! George Bush! Gay activists! er tussendoor gooien, dan krijgen we zeker hun aandacht.
Als er zodadelijk opeens een newbie in het topic komt, dan is het vast een CIA-agent..
Nog nooit van Echelon gehoord? Hoewel het natuurlijk maar de vraag is of het waar is.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:01 schreef creno het volgende:
[..]
Wat zie ik nu gaan er echt homo-extremisten naar New York ? dat is echt de Bom...
![]()
Maar is dat echt dat door die woorden de CIA hier mee gaat lezen?
Dan zakkus flink wa braobaants gaon praoten want da oncijferuh zu nie
nu maar hopen dat de snelheid door de komst van de CIA, niet extreem achteruit gaat, want dan moeten ze de site weer platgooien en opnieuw opstarten. Dat ze zich maar gewoon bezig houden met echte al-kwiebus-moslims, ipv onschuldige homomensjes
Bron: NRC Handelsbladquote:Echelon is de codenaam voor het stelselmatig aftappen van al het Europese telefoon-, fax- en e-mailverkeer door de Verenigde Staten. Via een netwerk van satellieten luistert de (tot voor kort geheime) Amerikaanse National Security Agency (NSA) Europa af.
Onderzoeksrapporten van het Europees parlement tonen aan dat dit oorspronkelijke militaire spionagenetwerk - tegen bijvoorbeeld terrorisme - ook wordt ingezet voor economische doeleinden. Het parlement waarschuwt voor onopgemerkt misbruik van moderne informatie- en communicatietechnologieën. Deze ontwikkelen zich zo snel dat de politiek er absoluut geen zicht op heeft, aldus het parlement in het rapport An Appraisal of Technologies of Political Control.
Toen dit rapport in februari 1998 uitlekte, zorgde het voor veel ophef in de Europese politiek en media. Het Europees parlement sprak zijn afkeuring uit over de Amerikaanse afluisterpraktijken en wil opheldering over de National Security Agency.
Bom! Explosie! Aanslag! Jihad! President Bush!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:13 schreef creno het volgende:
ik heb ff gezocht naar Echelon op internet en O MY GOD... ik wist dat dus echt niet...
op zich wel slim om zo terreur te ontdekken, maar aan de andere kant is het ook weer wel een eng idee dat je dus altijd afgeluisterd o.i.d. kan worden
vurbooi? WTF?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:21 schreef Cybart het volgende:
goan we wir op dizzen toer?
da's een verrekes goei vurbooi vur de kommende weke
Bin laden! Saddam! Chemical weapons! Mass distruction!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:29 schreef G_E het volgende:
[..]
Bom! Explosie! Aanslag! Jihad! President Bush!
voorbodequote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:30 schreef Vlarp het volgende:
vurbooi? WTF?
Ik kan echt niks van dat woord maken
31 april, EL AL, al quaida, Pentagon, KABOEMquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bin laden! Saddam! Chemical weapons! Mass distruction!
mijn lievelingsplaat van 2005 so far.......quote:Youssou N'Dour is one of the most celebrated African musicians in history. A renowned singer, songwriter, and composer, Youssou's mix of traditional Senegalese m'balax with eclectic influences ranging from Cuban samba to hip hop, jazz, and soul has won him an international fan base of millions. In the West, Youssou has collaborated with musicians Peter Gabriel, Sting, Neneh Cherry, Wyclef Jean, and others. In Senegal, Youssou is a powerful cultural icon actively involved in social issues.
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:29 schreef G_E het volgende:
Bom! Explosie! Aanslag! Jihad! President Bush!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:32 schreef Vlarp het volgende:
Bin laden! Saddam! Chemical weapons! Mass distruction!
Als er straks allemaal Sie Aai Eej meneren dit topic komen binnenstormen, dan ken ik jullie niet, heb ik jullie nooit gekend en weet ik nergens van.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:04 schreef creno het volgende:
31 april, EL AL, al quaida, Pentagon, KABOEM![]()
is goed V.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 17:14 schreef Vlarp het volgende:
Mister L.. Als je er weer bent. Dinsdagavond doen?
ik ook. locatie CS?quote:
Voor dit geheime code gedoe heb je tegenwoordig toch msn?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:54 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Akkoord, Beurs kan ook, maakt niet uit
MSN? wasda?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:00 schreef Ryan_R het volgende:
Voor dit geheime code gedoe heb je tegenwoordig toch msn?![]()
doe maar nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:36 schreef beaverhausen het volgende:
Sting roeleert de pan uit.
Dat wisten we al.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:35 schreef beaverhausen het volgende:
ken ik jullie niet, heb ik jullie nooit gekend en weet ik nergens van..
ik zal het nooit meer doen...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:15 schreef Markie-Mark het volgende:
Ik kreeg van een vent van rond de 40 te horen dat ik:
a) een leuk koppie had
b) mooie schouders
c) een lekker kontje heb
IEEEEEEEEEEUW![]()
G_E toch!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:15 schreef Markie-Mark het volgende:
a) een leuk koppie had
b) mooie schouders
c) een lekker kontje heb
IEEEEEEEEEEUW![]()
Bartjuh!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:17 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik zal het nooit meer doen...
maar sinds wanneer ben ik 40
Dat zegt Aart ook wel eens tegen mij...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:15 schreef Markie-Mark het volgende:
a) een leuk koppie had
b) mooie schouders
c) een lekker kontje heb
IEEEEEEEEEEUW![]()
Ja maar dit was een viezerik die me niet eens kendequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zegt Aart ook wel eens tegen mij...
En daar slaap ik soms zelf bij in bed
Wanneer zei ie dat dan tegen je?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar dit was een viezerik die me niet eens kendeEN hij heeft me meer dan twintig minuten staan aanstaren in de winkel op een heel irritante manier, alleen het straaltje kwijl uit zn mond hoek mistte nog
markiequote:
dus echt vast slapen lukt je nietquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat zegt Aart ook wel eens tegen mij...
En daar slaap ik soms zelf bij in bed
Je had ook naar hem toe kunnen lopen om te vragen of ie misschien een bakje nodig hadquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:24 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja maar dit was een viezerik die me niet eens kendeEN hij heeft me meer dan twintig minuten staan aanstaren in de winkel op een heel irritante manier, alleen het straaltje kwijl uit zn mond hoek mistte nog
Mn Hotmail wat doe jequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:26 schreef Cybart het volgende:
[..]
markie![]()
![]()
ja af en toe...
ik had u nog gemaild een tijdje geleden om te kijken of er nog leven in de brouwerij was
euhm mailenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:29 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Mn Hotmail wat doe je
Jah ik zit hier ook nog maar zelden eigenlijk, druk met andere dingen gehad de afgelopen tijd. Net als jij blijkbaar![]()
zoiets....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Je hebt m'n posticon over het hoofd gezien?
Ik moet nog steeds gaan carnavallen..quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:29 schreef Cybart het volgende:
ja de geweldige teksten van carnavalsliedjes...
jalalaaaa jalalaaaaaa
als ik er 1 had schoot ik nu echt uit mn beha
jalalaaaa jalalaaaaaaa
daarna wil je elk jaarquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik moet nog steeds gaan carnavallen..
Hoe is het met uwequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:30 schreef Cybart het volgende:
[..]
euhm mailen
ja, sociale levens eisen hun tol voor je internet leven he
quote:
goed hequote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:34 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Hoe is het met uweleven heer bart???
the insult .... shocking !quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:35 schreef G_E het volgende:
[..]
3. Ik vind Markie-Mark geen een leuk koppie, mooie schouders en lekker kontje hebben.
Tof man!!! Meteen ook de grootste reden voor het weinig op Fok zittenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:36 schreef Cybart het volgende:
[..]
goed he![]()
![]()
(ja die van die foto)
u ook nog steeds???
EIndelijk erkenningquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:35 schreef G_E het volgende:
[..].
3. Ik vind Markie-Mark geen een leuk koppie, mooie schouders en lekker kontje hebben.
haha. dat klinkt in ieder geval goed jaquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:40 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Tof man!!! Meteen ook de grootste reden voor het weinig op Fok zitten
Jah bij mij gaat het ook super, we hebben het erg leuk samen!
Ja mijn vriend zit in Arnhem nu maar die zie ik bijna elke dag van de week dus kan nu wel een dagje zonder op zichquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
haha. dat klinkt in ieder geval goed ja
hmmm, mijn avond naar de kroeg is zojuist gecanceled.
en mn vriend zit de hele avond op school dus dat schiet ook niet op
boring saturdaynight
da's nog vervelenderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil wel naar de kroeg, maar ik heb geen geld
haha, dan maar een dagje niet inderdaad, dat moet kunnen...quote:Op zaterdag 22 januari 2005 20:43 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja mijn vriend zit in Arnhem nu maar die zie ik bijna elke dag van de week dus kan nu wel een dagje zonder op zich
En de vriendengroep hier is al de hele dag aan t 'vergaderen' wat we gaan doen, en nog is er niks besloten wordt er echt moedeloos van, zal wel weer niks bijzonders worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |