och, misschien geen uitgebreid program,quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
De NYC meet gaat al duur genoeg worden
Hoe doet de wind dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef G_E het volgende:
Het waait hier heel hard.... whoeesssj, whoeeesssjjj.. en ik hoor buiten allemaal rare klapperende geluiden en dingen tegen elkaar bengen..
wow, 2 hele dagen in New York.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Een lang weekend dan?? Vrijdags heen, maandags terug??
Daar hoef je niet voor naar NY.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, misschien geen uitgebreid program,
maar een borreltje (of twee) met een korte speech van GE moet kunnen toch?!
of een midweek.......quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wow, 2 hele dagen in New York..
*meldt*!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Een week New York is als een (in dit geval) 8 dagen durend orgasme
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Een week New York is als een (in dit geval) 8 dagen durend orgasme
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je die zit te kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
.....als iemand overigens een slechte film wil zien: nú op RTL 5!
Ik denk dat we je dan wel herkennen in het vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, die opmerking zat!!Misschien krijgen we dan wel groepskorting! En als G_E weer eens naar Parijs gaat, achtervolg ik hem en zorg ik dat ik in de kamer ernaast terechtkom!
Ik ga d'r van de zomer al 3 dagen heen, dus dan zie ik jullie daar welquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wow, 2 hele dagen in New York..
Das helemaal een duur land, IJslandquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Een meeting in Reykjavik kan natuurlijk ook..
Euhm, Ang3l, sweetie, baby, cookie, honey? Wiesda?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wat is ie toch enorm geil opgegroeid voor die film ........
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer precies?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga d'r van de zomer al 3 dagen heen, dus dan zie ik jullie daar wel
da's een opgegroeide Ryan Reynoldsquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm, Ang3l, sweetie, baby, cookie, honey? Wiesda?.
Ja maar er is ook niks, dus kan je ook nergens je geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das helemaal een duur land, IJsland
Da's die éne! Speelt ook in Americam History Xquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ryan Reynolds en die speelt nu in Blade Trinity.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustusquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer precies?
Kunnen we het nog wel afstemmen![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustus
En dan van NY naar New Orleans en dan via Orlando naar Miami Beach
dezelfde Ryan Reynolds van Two Guys, a Girl and a Pizza Place?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
da's een opgegroeide Ryan Reynolds
Ga je dan ook bij Anne en Lestat langs enzo?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustus
En dan van NY naar New Orleans en dan via Orlando naar Miami Beach
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dezelfde Ryan Reynolds van Two Guys, a Girl and a Pizza Place?!.
Nee toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |