quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:32 schreef Weemz het volgende:
[..]
NEEE! Het is officieel geïntegreerd in het [HOMO] topic...![]()
Het moet toch niet gekker worden.quote:De conservatieve beweging in Verenigde Staten heeft de oorlog verklaard aan het populaire tekenfilm figuurtje SpongeBob SquarePants. Het vrolijke figuurtje lijkt de onschuld zelve, maar de tekenfilmheld zou in werkelijkheid 'de tolerantie tegenover homoseksuelen promoten', aldus de verslaggeving in The New York Times van donderdag.
James Dobson, de stichter van Focus on the Family, een ultraconservatieve christelijke beweging, 'onthulde' de 'ware aard' van SpongeBob tijdens een galadiner ter ere van de inauguratie van president Bush. De aanleiding hiervoor werd gezocht in de rol die SpongeBob heeft in een videoclip die kinderen meer verdraagzaamheid moet bijbrengen voor mensen uit andere culturen of met een andere levensstijl. Naast SpongeBob spelen ook andere kinderhelden mee in de clip, zoals Bob de Bouwer en diverse figuren uit Sesamstraat en uit de Muppet Show. Voor de muziek is gebruik gemaakt van een remake van de jaren '80 hit 'We Are Family' van Sister Sledge. De bedoeling is dat de videoclip dit voorjaar op duizenden Amerikaanse basisscholen wordt verspreid.
Focus on the Family is echter van mening dat SpongeBob gebruikt wordt om 'kinderen te manipuleren en mogelijk zelfs te hersenspoelen'. Daarbij is SpongeBobs seksuele geaardheid al langer onderwerp van speculaties. Zo houdt hij voortdurend de hand vast van zijn vriendje Patrick en kijkt hij graag naar de fictieve serie Meerminman en Mosseljongen.
Een advocaat van de makers van de videoclip was een andere mening toegedaan. Volgens hem hebben "degenen die dat beweren juist medische hulp nodig". De clip zou juist bedoeld zijn om de -bij uitstek- christelijke boodschap 'heb uw naaste lief' te promoten.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:41 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!
*als politieagent verkleed gaat*
oeh en wie zijn de logeetjes?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:42 schreef Cybart het volgende:
[..]
ik weet nog niet wat ik wordt dit jaar
ga denk ik morgen ff naar de winkel.
maar ik moet ook nog even overleggen met mijn loge's, denk dat we hetzelfde gaan nl.
Schat, wat enorm butch-gay YMCAquote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:41 schreef Jerruh het volgende:
bartjuh!!!!!
*als politieagent verkleed gaat*
Ik vind Sponge Bob geen zak aanquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Even een vraagje aan de homo's hier:
Vinden jullie SpongeBob geil? Werd benieuwd na het lezen van het SpongeBob homonieuwsbericht ... Alvast bedankt voor uw antwoorden
dès zeker nun geile sponsquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:34 schreef patty het volgende:
Even een vraagje aan de homo's hier:
Vinden jullie SpongeBob geil? Werd benieuwd na het lezen van het SpongeBob homonieuwsbericht ... Alvast bedankt voor uw antwoorden
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf met een zeurstem, die eentonige liedjes maakt.
Carnavalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:29 schreef tech het volgende:
Hey @ Cybart!
Carnaval...Mag ik al vluchten?
Mja, misschien zou ik na veel luisteren afgestompt raken, en haar minder vreselijk vinden, could be.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:42 schreef LuQas het volgende:Pffrrrt
Wellicht heb je niet genoeg naar haar muziek geluisterd. Ik vond haar vroeger ook vreselijk, niet naar te luisteren. Maar toen er steeds meer mensen om mij heen over begonnen ben ik Little Earthquakes goed gaan luisteren en was ik verkocht.
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 16:42 schreef LuQas het volgende:
[..]
@ Ang3l ik heb al vijf nummers van The Beekeeper op mp3![]()
Zeikwijf... ok. Zeurstem... kan ik inkomen. Maar enorm schyzofrene ballads, rock, punk, dance en/of alto tunes eentonig noemen? Hmmz, nee daar kan ik dan weer niet bijquote:Op vrijdag 21 januari 2005 17:32 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
't Is een zeikwijf met een zeurstem, die eentonige liedjes maakt.
niet bepaaldquote:
Dat is nog eens voordelig carnavallenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet bepaald
ik heb een echt pak, strak en zeer chique
ik deel dan bonnen uit
boetes\; bier
de hele avond gratis drank|!
drie jaar geleden een vriendin aan overgehoudenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:35 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Dat is nog eens voordelig carnavallen![]()
Ja, mannen in uniform doen het blijkbaar altijd goedquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:36 schreef Jerruh het volgende:
[..]
drie jaar geleden een vriendin aan overgehouden
ja zelfs ik hahahaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ja, mannen in uniform doen het blijkbaar altijd goed![]()
Gaat wel aardig hoor. Alleen in de leifde wil het niet zo lukkenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:41 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja zelfs ik hahaha
en hoe ist met robb?
ja ookgoed en ik ben nu bezig de liefde te redden hahaha! ben er weer ff vandoor, als je wilt vraag je aan markske amar ff msnquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gaat wel aardig hoor. Alleen in de leifde wil het niet zo lukken![]()
En met jou?
Als ik hem weer spreek, zal ik het vragen. Groetjesquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ja ookgoed en ik ben nu bezig de liefde te redden hahaha! ben er weer ff vandoor, als je wilt vraag je aan markske amar ff msn.
.
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:32 schreef Jerruh het volgende:
[..]
niet bepaald
ik heb een echt pak strak en zeer chique
ik zei nog zo...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 18:43 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Gaat wel aardig hoor. Alleen in de leifde wil het niet zo lukken![]()
En met jou?
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 19:18 schreef Kugari-Ken het volgende:
*fluit BeeGees
and you can tell by the way I walk my walk...
Volgens mij zijn de Bee Gees al aardig passé
Tenzij je naar een 80's-90's danceparty gaat
...
...
I'm a woman's man, no time for talk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |