Waarom dnek JIJ dat ik naar New Orleans wil?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je dan ook bij Anne en Lestat langs enzo?.
*in koffertje van Ang3l duik*quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom dnek JIJ dat ik naar New Orleans wil?
Bourbon street, anne rice, mayfair manor, lafayette cemetery
En dat maakt de film al meer dan waard om te bekijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l ikheb de film gezien..
WAT EEN GEILE GOZER IS RYAN..
OMG..en die opmerkingen en die blikken en t feit dat ie 3/4 van zn scenes topless rondloopt AAARGH
hmm das al meer dan dat ik er ken... ik ken niemandquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
Maar effe over die NY trip. Kun je ook mee als je nieuw bent? En komt er dan nog een kleine meeting voor die tijd? Ik ken namelijk pas 2 mensen hiero
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
hmm das al meer dan dat ik er ken... ik ken niemand
oja, wel, ik ken ang3l (nou wel eens gezien en praatje gemaakt), maar kent ang3l mij ?![]()
We doen ons best om ter gelegenheid van het 3-jarig jubileum van de [HOMO]-reeks nog een borreltje of zo te organiseren. Leuke gelegenheid om mensen te ontmoeten!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
Maar effe over die NY trip. Kun je ook mee als je nieuw bent? En komt er dan nog een kleine meeting voor die tijd? Ik ken namelijk pas 2 mensen hiero
Ik zal eens mijn agenda checken. Maar we kunnen nu alvast wel beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
We doen ons best om ter gelegenheid van het 3-jarig jubileum van de [HOMO]-reeks nog een borreltje of zo te organiseren. Leuke gelegenheid om mensen te ontmoeten!
Hou 25 februari maar vast vrij in je agenda!
Ik woon zelf in Den Haag, maar dat hoeft niet persé de locatie voor een feest-meet te zijn hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:27 schreef Ryan_R het volgende:
Ik zal eens mijn agenda checken. Maar we kunnen nu alvast wel beginnenUit welk gedeelte van het land kom je?
Ach ja, met een OV kom je overalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Den Haag, maar dat hoeft niet persé de locatie voor een feest-meet te zijn hoor.
Inderdaad, en zodra de locatie bekend is kun je eventueel ook nog een carpool en/of slaapplek regelen.quote:
Ik hou het forum wel in de gaten. Dan ga ik nu naar mijn slaapplekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Inderdaad, en zodra de locatie bekend is kun je eventueel ook nog een carpool en/of slaapplek regelen.
Iets anders te hebben op 25 februari natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef Ryan_R het volgende:
Goede smoezen om?
En waarom zou ik dat gaan doen, of had je eht over jezelf?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Iets anders te hebben op 25 februari natuurlijk!.
Hij had het over zichzelfquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:45 schreef Ryan_R het volgende:
En waarom zou ik dat gaan doen, of had je eht over jezelf?
het is al laat he![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |