Ik snap het ook niet.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:21 schreef XMN8R het volgende:
Het is vrijdag-avond en jullie gaan slapen??????
Nou ja...... wel wat knoflook rond mijn bed, dat zou afdoende moeten helpenquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:31 schreef XMN8R het volgende:
Heb je wel een kaars voor je raam gezet vannacht?
Als ik jou was zou ik toch eerst nog even een ring van zout om je bed strooien... je weet maar nooit.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
Nou ja...... wel wat knoflook rond mijn bed, dat zou afdoende moeten helpen
Hmmz.... is wel een idee.... heb al wat wierook staan.... Zout nog even halen.....quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:34 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik toch eerst nog even een ring van zout om je bed strooien... je weet maar nooit.
oeh! ruilen???quote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:37 schreef Waxxer het volgende:
Hmmz.... is wel een idee.... heb al wat wierook staan.... Zout nog even halen.....
Leuk joh, wonen hier in D.!
twee in het bijzonderquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
Op wie oefenen we hem uit...?
Ik weet er wel een paar
Maar NU!!!!!!!!! ga ik echt
Ciao!
Heheh nu alquote:Op zaterdag 22 januari 2005 00:39 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Op wie oefenen we hem uit...?
Ik weet er wel een paar
Maar NU!!!!!!!!! ga ik echt
Ciao!
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 10:47 schreef G_E het volgende:
Onder Welch maakte GE een lange periode van groei door
Argh.. daar zou ik ook nog heen gaan!quote:Op zaterdag 22 januari 2005 01:42 schreef creno het volgende:
en morgen naar de Dolly Dots musical
De apparaten zijn nog wel heel?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:18 schreef Blubberzwijn het volgende:
mogguhik had me verslapen en toen moest ik in 20 minuten fitnessen
dat doe ik nooooit meer
Het voordeel van een échte winkel is toch eigenlijk wel dat je de cd's meteen kunt meenemen...quote:Noch nicht versandte Artikel:
Lieferung voraussichtlich: 28 Jan. 2005 - 8 Feb. 2005
1 Exemplar(e) von: Arborescence
1 Exemplar(e) von: The Mozart Sessions
Heb je weer vooruit betaald?quote:Op zaterdag 22 januari 2005 13:24 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het voordeel van een échte winkel is toch eigenlijk wel dat je de cd's meteen kunt meenemen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |