Ach dan heb je in ieder geval voordelig chinees gegeten. 2x voor de prijs van 1quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:04 schreef Ang3l het volgende:
Jah. Twas niet veel.
Stomme modeshow van Oxbow is binnenkort dus dara was de leraar meer mee bezig dan met ons.
Denk dat we 30 min gedanst hebben in totaal
Ok, wel 30m flink =, pffffffff (m'n chinees!)
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:40 schreef beaverhausen het volgende:
Gelukkig mocht je wel nog even in de ballenbak.
Ben vandaag pas de eerste aflevering aan het .......... Dus volgens mij mis ik dan nogal watquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:45 schreef beaverhausen het volgende:
Over 10 minuten Desperate Housewives op TV1!.
Dan heb ik er nog best veel in te halen!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:51 schreef beaverhausen het volgende:
Er zijn tot nu toe 12 afleveringen uitgezonden..
En Ruud is DJ neem ik aan?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:51 schreef Jerruh het volgende:
ruud is echt supergoed aan het mixen haha\1\1\1\1\1\1
De fijne kneepjes jajaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:57 schreef Jerruh het volgende:
[..]
haha jah hij leert mij de fijne kneepjes
zo direct mag ik
doe ik na het weekend dan wel, aangezien deze computer enorm verneukt is en ik zo van msn afgaquote:Op vrijdag 21 januari 2005 21:59 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
De fijne kneepjes jaja![]()
Maarre over de msn jij kunt mij wel aanmelden, want die zit bij m'n profiel
Prima, ik ga er namellijk ook weer eens vandoor. Prettige avond iedereen!! en tot laterquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:01 schreef Jerruh het volgende:
[..]
doe ik na het weekend dan wel, aangezien deze computer enorm verneukt is en ik zo van msn afga
Saaiquote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:20 schreef Blubberzwijn het volgende:
gossieik ga zo lekker slapen
laatste nachten veel te weinig geslapen..
geen idee eigenlijk :S naar bios geweest en geriskt (is dat een woord zo?)quote:Op vrijdag 21 januari 2005 22:21 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Saai
Wat heb je allemaal gedaan dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |