och, misschien geen uitgebreid program,quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:09 schreef Vlarp het volgende:
De NYC meet gaat al duur genoeg worden
Hoe doet de wind dan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:23 schreef G_E het volgende:
Het waait hier heel hard.... whoeesssj, whoeeesssjjj.. en ik hoor buiten allemaal rare klapperende geluiden en dingen tegen elkaar bengen..
wow, 2 hele dagen in New York.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:26 schreef Waxxer het volgende:
Een lang weekend dan?? Vrijdags heen, maandags terug??
Daar hoef je niet voor naar NY.quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:20 schreef XMN8R het volgende:
[..]
och, misschien geen uitgebreid program,
maar een borreltje (of twee) met een korte speech van GE moet kunnen toch?!
of een midweek.......quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wow, 2 hele dagen in New York..
*meldt*!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Een week New York is als een (in dit geval) 8 dagen durend orgasme
quote:Op donderdag 20 januari 2005 22:44 schreef Waxxer het volgende:
Een week New York is als een (in dit geval) 8 dagen durend orgasme
Je gaat me toch niet serieus vertellen dat je die zit te kijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:06 schreef Waxxer het volgende:
.....als iemand overigens een slechte film wil zien: nú op RTL 5!
Ik denk dat we je dan wel herkennen in het vliegtuig hoor.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:02 schreef Waxxer het volgende:
Oeh, die opmerking zat!!Misschien krijgen we dan wel groepskorting! En als G_E weer eens naar Parijs gaat, achtervolg ik hem en zorg ik dat ik in de kamer ernaast terechtkom!
Ik ga d'r van de zomer al 3 dagen heen, dus dan zie ik jullie daar welquote:Op donderdag 20 januari 2005 22:29 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
wow, 2 hele dagen in New York..
Das helemaal een duur land, IJslandquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Een meeting in Reykjavik kan natuurlijk ook..
Euhm, Ang3l, sweetie, baby, cookie, honey? Wiesda?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef Ang3l het volgende:
[afbeelding]
Wat is ie toch enorm geil opgegroeid voor die film ........
[afbeelding]
[afbeelding]
Wanneer precies?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga d'r van de zomer al 3 dagen heen, dus dan zie ik jullie daar wel
da's een opgegroeide Ryan Reynoldsquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Euhm, Ang3l, sweetie, baby, cookie, honey? Wiesda?.
Ja maar er is ook niks, dus kan je ook nergens je geld aan uitgeven.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Andyvie het volgende:
[..]
Das helemaal een duur land, IJsland
Da's die éne! Speelt ook in Americam History Xquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ryan Reynolds en die speelt nu in Blade Trinity.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:30 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustusquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wanneer precies?
Kunnen we het nog wel afstemmen![]()
Gaaf!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustus
En dan van NY naar New Orleans en dan via Orlando naar Miami Beach
dezelfde Ryan Reynolds van Two Guys, a Girl and a Pizza Place?!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
da's een opgegroeide Ryan Reynolds
Ga je dan ook bij Anne en Lestat langs enzo?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uhm, ik ga in augustus
En dan van NY naar New Orleans en dan via Orlando naar Miami Beach
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:37 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
dezelfde Ryan Reynolds van Two Guys, a Girl and a Pizza Place?!.
Nee toch?
Waarom dnek JIJ dat ik naar New Orleans wil?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Ga je dan ook bij Anne en Lestat langs enzo?.
*in koffertje van Ang3l duik*quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarom dnek JIJ dat ik naar New Orleans wil?
Bourbon street, anne rice, mayfair manor, lafayette cemetery
En dat maakt de film al meer dan waard om te bekijkenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:44 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ang3l ikheb de film gezien..
WAT EEN GEILE GOZER IS RYAN..
OMG..en die opmerkingen en die blikken en t feit dat ie 3/4 van zn scenes topless rondloopt AAARGH
hmm das al meer dan dat ik er ken... ik ken niemandquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
Maar effe over die NY trip. Kun je ook mee als je nieuw bent? En komt er dan nog een kleine meeting voor die tijd? Ik ken namelijk pas 2 mensen hiero
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:23 schreef creno het volgende:
[..]
hmm das al meer dan dat ik er ken... ik ken niemand
oja, wel, ik ken ang3l (nou wel eens gezien en praatje gemaakt), maar kent ang3l mij ?![]()
We doen ons best om ter gelegenheid van het 3-jarig jubileum van de [HOMO]-reeks nog een borreltje of zo te organiseren. Leuke gelegenheid om mensen te ontmoeten!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
Maar effe over die NY trip. Kun je ook mee als je nieuw bent? En komt er dan nog een kleine meeting voor die tijd? Ik ken namelijk pas 2 mensen hiero
Ik zal eens mijn agenda checken. Maar we kunnen nu alvast wel beginnenquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:25 schreef XMN8R het volgende:
[..]
We doen ons best om ter gelegenheid van het 3-jarig jubileum van de [HOMO]-reeks nog een borreltje of zo te organiseren. Leuke gelegenheid om mensen te ontmoeten!
Hou 25 februari maar vast vrij in je agenda!
Ik woon zelf in Den Haag, maar dat hoeft niet persé de locatie voor een feest-meet te zijn hoorquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:27 schreef Ryan_R het volgende:
Ik zal eens mijn agenda checken. Maar we kunnen nu alvast wel beginnenUit welk gedeelte van het land kom je?
Ach ja, met een OV kom je overalquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik woon zelf in Den Haag, maar dat hoeft niet persé de locatie voor een feest-meet te zijn hoor.
Inderdaad, en zodra de locatie bekend is kun je eventueel ook nog een carpool en/of slaapplek regelen.quote:
Ik hou het forum wel in de gaten. Dan ga ik nu naar mijn slaapplekquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:32 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Inderdaad, en zodra de locatie bekend is kun je eventueel ook nog een carpool en/of slaapplek regelen.
Iets anders te hebben op 25 februari natuurlijk!quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:29 schreef Ryan_R het volgende:
Goede smoezen om?
En waarom zou ik dat gaan doen, of had je eht over jezelf?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:42 schreef G_E het volgende:
[..]
Iets anders te hebben op 25 februari natuurlijk!.
Hij had het over zichzelfquote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:45 schreef Ryan_R het volgende:
En waarom zou ik dat gaan doen, of had je eht over jezelf?
het is al laat he![]()
Je MSN, wat doe je?quote:
quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:55 schreef XMN8R het volgende:
Je zou eens een handige IT-student kunnen uitnodigen om naar je PCtje te kijken...
er gaat er nét één off-line
adem in - adem uitquote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:00 schreef Waxxer het volgende:
Nou, hij doet het anders nooit en hij is net nieuwmisschien is het de router van het draadloze internet....
rebooten?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 01:01 schreef XMN8R het volgende:
[..]
adem in - adem uit
komt allemaal goed, doe maar eens rebooten doen...
quote:
Lijkt me sowieso handig dat we minstens 1x afspreken voor New York. Moet namelijk best nog wat geregeld worden voor die tijd. En dan nog een keer afspreken op een terrasje ofzo, waarom niet?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:19 schreef Ryan_R het volgende:
He? Wa? Huh?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 00:23 schreef creno het volgende:
oja, wel, ik ken ang3l (nou wel eens gezien en praatje gemaakt), maar kent ang3l mij ?![]()
Dat is vast het rode knopje. Moet je maar aan Parleur vragenquote:
NEEE! Het is officieel geïntegreerd in het [HOMO] topic...quote:Op vrijdag 21 januari 2005 11:23 schreef Cybart het volgende:
Ich bin Schnappi das kleine Krokodil
komm aus Ägypten, das liegt direkt am Nil
zuerst lag ich in einem Ei
dann schni schna schnappte ich mich frei
Ref:
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
schni schna schnappi schnappi schnappi schnapp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |