bijna goedquote:
Te moe om de topic-titel te lezen?quote:
quote:
Dat euhm.. deed ik met opzet. Om te kijken of jullie wel opletten. ja, dat was het.quote:
In Grote Verwarring kunnen altijd erg leuk, onverwachte dingen gebeurenquote:Op zondag 16 januari 2005 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Grote Verwarring heeft wel iets..
FUCk YOU!quote:
wij gaan nog dit jaar eens een keertje flink zuipen in NYCquote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
Anywayz... ik ga zo denk Lord of the Rings kijken....
Have fun..quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
Dat heet hier GFY.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
let's not and say we did.. trustenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Er is vast wel een schattig, lief, sappige modje dat even de titel wil aanpassen voor ons
done!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Er is vast wel een schattig, lief, sappige modje dat even de titel wil aanpassen voor ons
Die kijkt een dvd'tje denk ikquote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Bijna goed, but this one will do.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
tsjah, soms lees je nog 'ns mee... tis alleen dat je de helft niet meer kentquote:
Mja, een soort....... hoe zeg je dat.... mandarijnkleurige waas over de herinneringen.....quote:Op zondag 16 januari 2005 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, soms lees je nog 'ns mee... tis alleen dat je de helft niet meer kent
mjah, die nieuwe generatie he...quote:Op zondag 16 januari 2005 23:41 schreef Adelante het volgende:
tsjah, soms lees je nog 'ns mee... tis alleen dat je de helft niet meer kent
Ik ga je dronken voeren in New York City, en dan over 42nd Street lopen en zien wat er gebeurtquote:Op zondag 16 januari 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wie waxx?
Als ik betaal geldt er een selectief incheck-beleid, en een minimum leeftijd!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga je dronken voeren in New York City, en dan over 42nd Street lopen en zien wat er gebeurt
Neem jij deze uitdaging aan?? XMN8R betaalt!
lieg je al zolang over je leeftijd, dat je het werkelijk niet meer weet?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
*paspoort zoek*
window-seat or isle? smoking or non-smoking?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
*paspoort zoek*
KEEJ SIE!!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
brb ff wat drinken scoren
Er is heel toevallig een vlek op m'n geboortedatum gekomen. Heel vreemd. Snap er niks van.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
lieg je al zolang over je leeftijd, dat je het werkelijk niet meer weet?
sjoe. gelukkig niet op de foto!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Er is heel toevallig een vlek op m'n geboortedatum gekomen. Heel vreemd. Snap er niks van..
whatever is closest to the bar. And smoking please.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
window-seat or isle? smoking or non-smoking?
Talking about........quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
window-seat or isle? smoking or non-smoking?
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Bij XMN8R-airlines is roken nog toegestaan!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
Nu je het erover hebt....... naar New York, zeven uur vliegen en al die tijd kun je niet roken!!Hamburg maar doen?
Of wil je toch iets zuidelijks?
*schopje MSN*quote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft erg behoefte aan iemand naast zich vannacht..BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
strak plan!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. over New York...
niemand zin om deze zomer een weekje (of anderhalf) NY te doen?
Ik wil wel eens een andere vakantie
Ik ga zo met je meequote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. over New York...
niemand zin om deze zomer een weekje (of anderhalf) NY te doen?
Ik wil wel eens een andere vakantie
inderdaad! en door de lage dollar is het heerlijk shoppen!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga zo met je meemaarja, mezelf uit te nodigen........
New York is zoooooooo ontzettend gaaf! En niet eens zo heel duur meer geloof ik, althans, de reis zelf dan.
Daar heb ik geen moeite mee hoor. En dan neem ik jou gewoon mee.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bram is bij zijn vriendinnetjequote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft erg behoefte aan iemand naast zich vannacht..BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegmaar..quote:Op zondag 16 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
New York is zoooooooo ontzettend gaaf! En niet eens zo heel duur meer geloof ik, althans, de reis zelf dan.
Heeft je moeder het organisatie-pakje al gewassen?quote:
Langleve de creditcardquote:Op zondag 16 januari 2005 23:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
inderdaad! en door de lage dollar is het heerlijk shoppen!![]()
Oeh.. maar dat red ik niet alleen hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heeft je moeder het organisatie-pakje al gewassen?
trek maar weer aan en regel het!![]()
Wie is Bram?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bram is homo Waxxer
Enneuh waar blijft de drank?
Juli-augustus? Weet je wel hoe warm het dan in New York is?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh.. maar dat red ik niet alleen hoor
Beste tijd om te reizen? Juli-augustus?
In het deurvakje van de koelkast staat nog wat KCquote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bram is homo Waxxer
Enneuh waar blijft de drank?
Liever dan sneeuwquote:Op maandag 17 januari 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Juli-augustus? Weet je wel hoe warm het dan in New York is?.
ok, ik help je wel, ging vorige keer ook goed!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
Oeh.. maar dat red ik niet alleen hoor
Beste tijd om te reizen? Juli-augustus?
Zelfs New Yorkers vluchten dan de stad uit.quote:
Nou, het mag wel 25 graden zijn hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ok, ik help je wel, ging vorige keer ook goed!
ehm... juli-augustus is hoogseizoen denk ik
Die krijgt een 1 persoonskamerquote:Op maandag 17 januari 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar hoe gaat de kamerverdeling dan??
Ik bedoel, het wordt ruzien wie er bij analmedia69 mag, natuurlijk
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar hoe gaat de kamerverdeling dan??
Ik bedoel, het wordt ruzien wie er bij analmedia69 mag, natuurlijk
jij had geen budget.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik durf wel bij Vlarp op de kamer of had jij al een plekkie voor me gereserveerd Waxx?
you JUST WANNNA watch somethin'!!!!!!!! Uh uh uhhu!!!!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik durf wel bij Vlarp op de kamer of had jij al een plekkie voor me gereserveerd Waxx?
Dat moet goedkoper kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het mag wel 25 graden zijn hoor
De vlucht is alleen 600 nogwat euro zie ik met KLM
Hmm.. is New York in de zomer echt zo warm dan? Ze hebben er vast wel stranden ofzo.. waar lekkere Amerikaanse jongens rond huppelen?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in januari geweest, op sommige dagen -15 graden C, maar echt geweldig geweest en je merkt weinig van de kou. Herfst en eind januari zijn goede tijden, geloof ik. Ik weet niet of je in die hitte in de uitlaatgassen wilt lopen...
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in januari geweest, op sommige dagen -15 graden C, maar echt geweldig geweest en je merkt weinig van de kou. Herfst en eind januari zijn goede tijden, geloof ik. Ik weet niet of je in die hitte in de uitlaatgassen wilt lopen...
Die stranden bevinden zich buiten New York.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. is New York in de zomer echt zo warm dan? Ze hebben er vast wel stranden ofzo.. waar lekkere Amerikaanse jongens rond huppelen?
hey.. wie zegt dat we verplicht in NY moeten blijven.. there's more to euhm ... explore..quote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die stranden bevinden zich buiten New York..
405 euro.. valt nog tegenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef Vlarp het volgende:
ik keek via www.atp.nl maar misschien komen de goedkopere tarieven nog..
Ik zag het vanavond ook jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
405 euro.. valt nog tegen
voor minder (369,-) zit je al op Curacao!
*waxxer pakje van de wegwijspiet geef*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
En zelfs ik weet er de weg met de metro
da's te doen jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh en ik zat in dit hotel: http://www.beaconhotel.com ideale plekmaar volgens mij een aanbieding ofzo omdat het met school was - incl vlucht en overnachtingen 825 euro, 8 dagen...
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*waxxer pakje van de wegwijspiet geef*
Kijk daar kunnen we zitten. Plaats zat.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
En zelfs ik weet er de weg met de metro
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]zolang we in Manhattan blijven....... anders worden we collectief gemolesteerd in een achterafstraatje in Harlem
en dan heb ik 't weer gedaan!
Harlem is ook manhattan hoor.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]zolang we in Manhattan blijven....... anders worden we collectief gemolesteerd in een achterafstraatje in Harlem
en dan heb ik 't weer gedaan!
Ooooohh ja, die kan ons de weg wijzenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, misschien komen we Max Westerman nog wel tegen
Ik wil bij 't raam!quote:
ow nou downtown dan of uptown.......quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Harlem is ook manhattan hoor..
Gewoon een Valentijnsdagkaartje sturen, die liggen nu bij de Bruna.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bram is een soort van vage collega iets..erg leuk..hij zit in mn hoofd..en xie m maybe de 30e
Mja, ik hoorde ook geruchten dat het een onwijze relnicht is...quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooohh ja, die kan ons de weg wijzenHeb hem toen ook gezien - nicht
![]()
Ik wil bij het gangpad!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil bij 't raam!
O god.. dat wordt wat dan.. stuk of 4 a 5 nichten naast elkaar in een 747
En de metro gaat toch maar tot 125th street ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ow nou downtown dan of uptown.......
Zie je welhoe goed ik ben in de weg wijzen???
![]()
Ik wil extra beenruimtequote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil bij 't raam!
yeah baby!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil bij 't raam!
Zwaar vermoeiendquote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik wil bij het gangpad!
en dat 7 uur achter elkaar!wordt vast leuk!
![]()
He? Hmmm? Ooohh jaaaa neee....... die metro die gaat wel jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de metro gaat toch maar tot 125th street ofzo?.
*oordopjes meeneem*quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik hoorde ook geruchten dat het een onwijze relnicht is...
En niet onder je wegwijs taken proberen uit te komen wax!
*koffertje weer uitpak*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een meet met ons bewoonsters van het homo topique niet aandurfde
Wie is dit?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef Ryan_R het volgende:
En dan moet je uit eten gaan bij Jeckel and Hyde. Da's echt een lache restaurant in de buurt van Central Park. Met rare drankjes en rare obers.
Ik was vandaag nog nieuw, maar die lijst staat op de vorige topic. Geen idee hoe ik die link ervan hier inzet. Maar goed, Robbert, aangenaam!quote:
Zit je nog in de kast dan ?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
En als er dan iemand meegaat die nog in de kast zit, welke smoes kannie dan gebruiken?
Mja.. de plannen beginnen serieuze vormen aan te nemen...;)quote:Op maandag 17 januari 2005 00:22 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Zit ik hier gewoon over een New York-meet heen te lezen!![]()
Ik wil meeeeee!
Schoolproject? Werk?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
En als er dan iemand meegaat die nog in de kast zit, welke smoes kannie dan gebruiken?
*pompoms weer in koffer mik*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
oeh!
Pak in! Pak in!!
Natuurlijk willen we je wel mee hebben!
Die heb je wel nodig in de VS jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*pompoms weer in koffer mik*.
Oke! welkomquote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog nieuw, maar die lijst staat op de vorige topic. Geen idee hoe ik die link ervan hier inzet. Maar goed, Robbert, aangenaam!
I don't drink coffee I take tea my dearquote:Op maandag 17 januari 2005 00:25 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
* G_E gaat als An Englishman in New York..
Dan neem ik heel onopvallend grijze pompoms mee.quote:
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:30 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. ik ga naar bed..
En XMN8R en ik gaan morgen verder brainstromen
Ga jij nou maar de metrokaart van New York uit je hoofd leren.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?![]()
![]()
Het zal wel een officiele [HOMO] topic vakantie-meet in NYC wordenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar flink met de tong en alles? Echt zo van hop, d'r op?
Ik zou zeggen, droom er maar lekker van want ik zeg nietsquote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar flink met de tong en alles? Echt zo van hop, d'r op?
Verdwalen in Central Park..... jij.... en ik.....quote:Op maandag 17 januari 2005 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zal wel een officiele [HOMO] topic vakantie-meet in NYC worden
En ook als je niks nuttigs toe te voegen hebt mag je mee
dat zeg ik: het wordt leuk en gezellig!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Verdwalen in Central Park..... jij.... en ik.....en bruine beren en enge dieren die we hier niet kennen.... en XMN8R die is opgepakt omdat hij op straat rookte, en analmedia69 die is opgepakt omdat hij betaalde voor seks, en Bief die volkomen overstuur druk aan het bellen is omdat zijn credit card over de limiet zit......
jaaaaa maaaaaaaaarrrr echt zo van, wow, dat was Mark? Zo van, pfieuw, now we're talkin'? En zo van dat je denkt, poe poe poe poe zo zit je in de bios en zo....? En hadden jullie winterwanten aan of kun je zeg maar zeggen of hij wijde of strakke boxers draagt?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, droom er maar lekker van want ik zeg niets![]()
Als je dat zo graag wilt weten dan vraag je het hem lekker zelfquote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaa maaaaaaaaarrrr echt zo van, wow, dat was Mark? Zo van, pfieuw, now we're talkin'? En zo van dat je denkt, poe poe poe poe zo zit je in de bios en zo....? En hadden jullie winterwanten aan of kun je zeg maar zeggen of hij wijde of strakke boxers draagt?![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaa maaaaaaaaarrrr echt zo van, wow, dat was Mark? Zo van, pfieuw, now we're talkin'? En zo van dat je denkt, poe poe poe poe zo zit je in de bios en zo....? En hadden jullie winterwanten aan of kun je zeg maar zeggen of hij wijde of strakke boxers draagt?![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, vooral op de achterste rij hequote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als je dat zo graag wilt weten dan vraag je het hem lekker zelfMaar Shrek 2 was leuk
![]()
Mja ik zag nog een achternaam staan - geen familie in het oosten des lands wonen?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:42 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik die lijst nu maar niet helemaal ingevuld![]()
Nee, het hele spul woont in dezelfde provincie.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik zag nog een achternaam staan - geen familie in het oosten des lands wonen?
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
[quote]Op maandag 17 januari 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, vooral op de achterste rij heen wat zegt hij dan? Echt zo van ,,zullen we de tweede helft maar overslaan...?" heel zwoel?
Dus jij schrikken en opeens gaat hij tegen je aan zitten, en dan denk je, goh, die rustige, kalme jongen inene zo, en voor je het weet hoor je ssssssssssssssssstttttttttttt!!!!!!!!!!! van de rijen voor je komen
[/quote Achterste rij? Wat dacht je van op dvd bij mij thuis?]![]()
*moeilijke rode wijn drink*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, mooi. De jeugd is naar bed.
Tijd voor een rustig Brandenburg Concertje..
*brutale witte wijn drink*quote:
bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)n_verworpen_0600.xmlquote:Amerikaans leger verwierp 'homosekswapen'
Een wapen om homoseksuele gevoelens onder de vijand aan te wakkeren. De VS heeft er over nagedacht.
Stimuleringsmiddel
Op zoek naar wapens kwam het bizarre 'wapen' in 1994 tijdens een brainstormsessie van de Amerikaanse strijdkrachten kort ter sprake. De tegenstander zou erdoor 'verzwakt' moeten worden. Het leger verwierp echter meteen het idee voor een dergelijk stimuleringsmiddel voor homoseks.
Openbaar
Het voorstel staat in een document dat openbaar is geworden doordat een groep activisten een beroep deed op de Amerikaanse Wet openbaarheid van bestuur. Volgens functionarissen van het ministerie van Defensie wordt er nog steeds hard naar andere niet-dodelijke wapens gezocht die de discipline en het moreel van de vijand moeten aantasten.
Insecten
Het onderzoekslaboratorium van de luchtmacht stelde destijds ook voor chemicaliën over vijandelijke posities te sproeien die stekende en bijtende insecten en andere dieren aantrekken.
Daar zat ik nog een paar weekjes geleden. IK WIL TERUGquote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we zitten. Plaats zat..
[afbeelding]
Sterkte kerel!!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:58 schreef Jerruh het volgende:
tis over met ruud. ofzo..
Ik ben ernstig aan het overwegen om door te gaan met de selectieprocedure ja..quote:Op maandag 17 januari 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd Vlarp!
Tenminste, neem je't aan?
Hoo hoo!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:51 schreef G_E het volgende:
Wat heeft Waxxer opeens een belangstelling voor Markie-Mark?
Of heb ik iets gemist bij die meeting Rotterdam?
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:51 schreef Waxxer het volgende:
(lees: zulke info over één van de kalmste posters hier laat mij ongepaste vragen stellen)
Twee glazen rode wijn! Andyvie, jij boefje jij!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
2 glazen wijn op is voor mij best moeilijk
Ja, ik drink dus echt nooit!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Twee glazen rode wijn! Andyvie, jij boefje jij!:O!
Ik vroeg al af waar die plotselinge interesse vandaan kwamquote:Op maandag 17 januari 2005 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo!![]()
Het is alleen zo grappig zoiets te lezen inene!Denk je van, die doet zijn ding, studeert wat stapt wat... maar dán............. is daar die klasgenoot! En dan wordt de sfeer behoorlijk ehhh... Barry White
![]()
(lees: zulke info over één van de kalmste posters hier laat mij ongepaste vragen stellen)
Ik ben niet jarig hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 22:50 schreef creno het volgende:
gefeli cas en vlarp
sterkte jerruh !
het lijkt wel of velen zich kut voelen of met iemand overhoop ligt (bij mijn vriendenkring tenminste), zijn er meer mensen die dit hebben ?
Moet je eens na anderhalve fles proberen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
Gefeliciteerd Caz! Ik ben vast de laatste.....
Typen met 2 glazen wijn op is voor mij best moeilijkLang leve de backspace
#.. Een vrijgezel die gaat pas slaaapen, als ie alle sterren heeft geteld, als ie van z'n vrijheid heeft genoooten, lalalalaaa ..#quote:Op maandag 17 januari 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kut i/d zin van : het zat zijn alleen te zijn
Yin en yang, plus en min: negatief en positief. Fantástisch om te hebben, geweldig om cadeau te krijgen.quote:Op maandag 17 januari 2005 22:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
kut i/d zin van : het zat zijn alleen te zijn
Is daar ook een knopje voor?quote:Op maandag 17 januari 2005 22:58 schreef Waxxer het volgende:
wanhoop stoot af, straal dat om te beginnen in de kroeg niet te veel uit he
Ik ben helemaal into Candy Dulferquote:Op maandag 17 januari 2005 23:00 schreef Ang3l het volgende:
*des'ree-mood*
Nah het schiet al iets meer op hier...
Was vandaag echt dikke stront door een dun rietje zeg
*mee kijk*quote:Op maandag 17 januari 2005 23:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik ben helemaal into Candy Dulfer
*herhaling van RTL Boulevard kijk*
Heaumeauquote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 23:12 schreef Weemz het volgende:
Oeh! En nog bedankt Vlarp! Hij is eindelijk binnen!
quote:
Oeh!quote:Op maandag 17 januari 2005 23:07 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Siobhan Donaghy - Nothing But Song
<cut>
I'll be gone 'til i'm gone
Whatever it takes to greet this longing
Let these ancient tones replace me
Said i'll be gone 'til i'm gone
<cut>
Trut.quote:Op maandag 17 januari 2005 23:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Òòòòòòòòòhhh
ik vergat je nicht te noemen
quote:Name: Carnival II 2002
Doujinka: Ronru Pearl
Rating: PG, shounen-ai
Genre: Humor
Description: ~Prisoner of Azkaban timeline~ Ron loves Harry, but Harry is oblivious to it. Ron tries everything he can to aquire his love~ Ron x Harry
Die Japanners toch!quote:Name: Magical World
Doujinka: Sara Choco
Rating: PG, slight~ slight shounen-ai~
Genre: Drama, Comedy
Description: Everbody thinks that Harry is so innocent, but is he? Harry x Ron, Harry x Draco
Je eigen computer, die blij mag zijn dat jij 'm met je zuurverdiende euro's hebt gekocht, gaat zomaar kritiek zitten leveren op je werk....quote:Op maandag 17 januari 2005 23:37 schreef Waxxer het volgende:![]()
![]()
Ik schrijf een tekst, opeens een hele regel groen onderstreept. Staat er: "Vaag taalgebruik"![]()
Is dat de naughty-manga-versie van HP ?quote:Op maandag 17 januari 2005 23:43 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
Die Japanners toch!!
Ik vind die wel schattig.quote:
En iedereen zit nu voor zichzelf iets te doen?quote:
*lurkt met terugwerkende kracht*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh en ik zat in dit hotel: http://www.beaconhotel.com ideale plekmaar volgens mij een aanbieding ofzo omdat het met school was - incl vlucht en overnachtingen 825 euro, 8 dagen...
Hmmmz?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 00:14 schreef Nuvole het volgende:
[..]
En iedereen zit nu voor zichzelf iets te doen?
Het is veel te rustig hier voor dit tijdstip van de dag.![]()
Sommige homo's zijn net vrouwen met die dingenquote:Op dinsdag 18 januari 2005 01:25 schreef Jerruh het volgende:
hmmm
net weer de hele tijd foon met R.
komt erop neer dat hij me enorm mist en dat hij spijt had dat hij had gezegd dat we er beter een punt achter kunnen zetten.....
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sommige homo's zijn net vrouwen met die dingen.
gelukkig is ie voor de res top en top menneke....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 02:12 schreef Cazman het volgende:
[..]
Sommige homo's zijn net vrouwen met die dingen.
Too much info Jerruh, too much info...quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:37 schreef Jerruh het volgende:
[..]
gelukkig is ie voor de res top en top menneke....
goh die staat op zn log....quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:08 schreef Kugari-Ken het volgende:
hoezeee ik heb porno-boy's e-mail adres!
like the pr0n-boy?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:46 schreef Kugari-Ken het volgende:
[..]
Too much info Jerruh, too much info...
Freudian slip is what they call that.
not exactlyquote:Op dinsdag 18 januari 2005 12:58 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
goh die staat op zn log....
neem jij gelijk die beamer even mee naar boven?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 13:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wat?
ja, als je dan toch gaat dan kan je gelijk dat krukje meenemen...past die sleutel er trouwens op???? :quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:22 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Beamer???
o, nee dan snap ik het.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:37 schreef beaverhausen het volgende:
Ik ben moe, heb het koud en het sneegent..
ik heb telefoon voor je. iemand van het nos journaal. erwin of zoiets?quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:48 schreef beaverhausen het volgende:
Sneegent. Sneeuw/regen.
Is dat nou zo moeilijk?.
Zeg maar dat ik hem straks terugbel.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:53 schreef ajuu het volgende:
[..]
ik heb telefoon voor je. iemand van het nos journaal. erwin of zoiets?
je kan me wat. alsof ik niks te doen heb.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:06 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zeg maar dat ik hem straks terugbel.
dat is dan exclusief BTWquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:38 schreef beaverhausen het volgende:
Het personeel van tegenwoordig wordt steeds brutaler..
porno blikquote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:57 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ajuu wat ben je vaag!
enneuh ik vond net deze fotovan Nils *smul*
[afbeelding]
rumor has it that every third world leader coined the same phrase the morning after independance:quote:Op dinsdag 18 januari 2005 15:53 schreef Kugari-Ken het volgende:
Ik moet een Essay schrijven van 1000 woorden...
ik kom niet verder dan de eerste zin.
Die blauwe wel, maar dat moet je hem wel linksomdraaien tot ie klik zegt. Als je rechtsom wilt dan zul je moeten sparen voor de groene, sorry. Zo gaat dat tegenwoordigquote:Op dinsdag 18 januari 2005 14:38 schreef ajuu het volgende:
[..]
ja, als je dan toch gaat dan kan je gelijk dat krukje meenemen...past die sleutel er trouwens op???? :
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |