Ooooohh ja, die kan ons de weg wijzenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, misschien komen we Max Westerman nog wel tegen
Ik wil bij 't raam!quote:
ow nou downtown dan of uptown.......quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Harlem is ook manhattan hoor..
Gewoon een Valentijnsdagkaartje sturen, die liggen nu bij de Bruna.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:09 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bram is een soort van vage collega iets..erg leuk..hij zit in mn hoofd..en xie m maybe de 30e
Mja, ik hoorde ook geruchten dat het een onwijze relnicht is...quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooooohh ja, die kan ons de weg wijzenHeb hem toen ook gezien - nicht
![]()
Ik wil bij het gangpad!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
Ik wil bij 't raam!
O god.. dat wordt wat dan.. stuk of 4 a 5 nichten naast elkaar in een 747
En de metro gaat toch maar tot 125th street ofzo?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Waxxer het volgende:
[..]
ow nou downtown dan of uptown.......
Zie je welhoe goed ik ben in de weg wijzen???
![]()
Ik wil extra beenruimtequote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil bij 't raam!
yeah baby!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:15 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wil bij 't raam!
Zwaar vermoeiendquote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Ik wil bij het gangpad!
en dat 7 uur achter elkaar!wordt vast leuk!
![]()
He? Hmmm? Ooohh jaaaa neee....... die metro die gaat wel jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:17 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
En de metro gaat toch maar tot 125th street ofzo?.
*oordopjes meeneem*quote:
quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, ik hoorde ook geruchten dat het een onwijze relnicht is...
En niet onder je wegwijs taken proberen uit te komen wax!
*koffertje weer uitpak*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je een meet met ons bewoonsters van het homo topique niet aandurfde
Wie is dit?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:20 schreef Ryan_R het volgende:
En dan moet je uit eten gaan bij Jeckel and Hyde. Da's echt een lache restaurant in de buurt van Central Park. Met rare drankjes en rare obers.
Ik was vandaag nog nieuw, maar die lijst staat op de vorige topic. Geen idee hoe ik die link ervan hier inzet. Maar goed, Robbert, aangenaam!quote:
Zit je nog in de kast dan ?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
En als er dan iemand meegaat die nog in de kast zit, welke smoes kannie dan gebruiken?
Mja.. de plannen beginnen serieuze vormen aan te nemen...;)quote:Op maandag 17 januari 2005 00:22 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Zit ik hier gewoon over een New York-meet heen te lezen!![]()
Ik wil meeeeee!
Schoolproject? Werk?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
En als er dan iemand meegaat die nog in de kast zit, welke smoes kannie dan gebruiken?
*pompoms weer in koffer mik*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
oeh!
Pak in! Pak in!!
Natuurlijk willen we je wel mee hebben!
Die heb je wel nodig in de VS jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*pompoms weer in koffer mik*.
Oke! welkomquote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog nieuw, maar die lijst staat op de vorige topic. Geen idee hoe ik die link ervan hier inzet. Maar goed, Robbert, aangenaam!
I don't drink coffee I take tea my dearquote:Op maandag 17 januari 2005 00:25 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
* G_E gaat als An Englishman in New York..
Dan neem ik heel onopvallend grijze pompoms mee.quote:
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:30 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. ik ga naar bed..
En XMN8R en ik gaan morgen verder brainstromen
Ga jij nou maar de metrokaart van New York uit je hoofd leren.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?![]()
![]()
Het zal wel een officiele [HOMO] topic vakantie-meet in NYC wordenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar flink met de tong en alles? Echt zo van hop, d'r op?
Ik zou zeggen, droom er maar lekker van want ik zeg nietsquote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar flink met de tong en alles? Echt zo van hop, d'r op?
Verdwalen in Central Park..... jij.... en ik.....quote:Op maandag 17 januari 2005 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zal wel een officiele [HOMO] topic vakantie-meet in NYC worden
En ook als je niks nuttigs toe te voegen hebt mag je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |