Ik ga zo met je meequote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. over New York...
niemand zin om deze zomer een weekje (of anderhalf) NY te doen?
Ik wil wel eens een andere vakantie

inderdaad! en door de lage dollar is het heerlijk shoppen!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga zo met je meemaarja, mezelf uit te nodigen........
New York is zoooooooo ontzettend gaaf! En niet eens zo heel duur meer geloof ik, althans, de reis zelf dan.

Daar heb ik geen moeite mee hoor. En dan neem ik jou gewoon mee.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]

Bram is bij zijn vriendinnetjequote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft erg behoefte aan iemand naast zich vannacht..BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*

Hoe meer zielen hoe meer vreugd zegmaar..quote:Op zondag 16 januari 2005 23:57 schreef Waxxer het volgende:
[..]
New York is zoooooooo ontzettend gaaf! En niet eens zo heel duur meer geloof ik, althans, de reis zelf dan.

Heeft je moeder het organisatie-pakje al gewassen?quote:

Langleve de creditcardquote:Op zondag 16 januari 2005 23:58 schreef XMN8R het volgende:
[..]
inderdaad! en door de lage dollar is het heerlijk shoppen!![]()

Oeh.. maar dat red ik niet alleen hoorquote:Op zondag 16 januari 2005 23:59 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Heeft je moeder het organisatie-pakje al gewassen?
trek maar weer aan en regel het!![]()

Wie is Bram?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bram is homo Waxxer
Enneuh waar blijft de drank?

Juli-augustus? Weet je wel hoe warm het dan in New York is?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Oeh.. maar dat red ik niet alleen hoor
Beste tijd om te reizen? Juli-augustus?

In het deurvakje van de koelkast staat nog wat KCquote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Bram is homo Waxxer
Enneuh waar blijft de drank?

Liever dan sneeuwquote:Op maandag 17 januari 2005 00:02 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Juli-augustus? Weet je wel hoe warm het dan in New York is?.

ok, ik help je wel, ging vorige keer ook goed!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:01 schreef Vlarp het volgende:
Oeh.. maar dat red ik niet alleen hoor
Beste tijd om te reizen? Juli-augustus?

Zelfs New Yorkers vluchten dan de stad uit.quote:

Nou, het mag wel 25 graden zijn hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 00:03 schreef XMN8R het volgende:
[..]
ok, ik help je wel, ging vorige keer ook goed!
ehm... juli-augustus is hoogseizoen denk ik

Die krijgt een 1 persoonskamerquote:Op maandag 17 januari 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar hoe gaat de kamerverdeling dan??
Ik bedoel, het wordt ruzien wie er bij analmedia69 mag, natuurlijk

quote:Op maandag 17 januari 2005 00:03 schreef Waxxer het volgende:
Mja maar hoe gaat de kamerverdeling dan??
Ik bedoel, het wordt ruzien wie er bij analmedia69 mag, natuurlijk

jij had geen budget.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik durf wel bij Vlarp op de kamer of had jij al een plekkie voor me gereserveerd Waxx?

you JUST WANNNA watch somethin'!!!!!!!! Uh uh uhhu!!!!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik durf wel bij Vlarp op de kamer of had jij al een plekkie voor me gereserveerd Waxx?

Dat moet goedkoper kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het mag wel 25 graden zijn hoor
De vlucht is alleen 600 nogwat euro zie ik met KLM

Hmm.. is New York in de zomer echt zo warm dan? Ze hebben er vast wel stranden ofzo.. waar lekkere Amerikaanse jongens rond huppelen?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in januari geweest, op sommige dagen -15 graden C, maar echt geweldig geweest en je merkt weinig van de kou. Herfst en eind januari zijn goede tijden, geloof ik. Ik weet niet of je in die hitte in de uitlaatgassen wilt lopen...

Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in januari geweest, op sommige dagen -15 graden C, maar echt geweldig geweest en je merkt weinig van de kou. Herfst en eind januari zijn goede tijden, geloof ik. Ik weet niet of je in die hitte in de uitlaatgassen wilt lopen...

Die stranden bevinden zich buiten New York.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. is New York in de zomer echt zo warm dan? Ze hebben er vast wel stranden ofzo.. waar lekkere Amerikaanse jongens rond huppelen?

hey.. wie zegt dat we verplicht in NY moeten blijven.. there's more to euhm ... explore..quote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die stranden bevinden zich buiten New York..

405 euro.. valt nog tegenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef Vlarp het volgende:
ik keek via www.atp.nl maar misschien komen de goedkopere tarieven nog..

Ik zag het vanavond ook jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
405 euro.. valt nog tegen
voor minder (369,-) zit je al op Curacao!

*waxxer pakje van de wegwijspiet geef*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
En zelfs ik weet er de weg met de metro

da's te doen jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh en ik zat in dit hotel: http://www.beaconhotel.com ideale plekmaar volgens mij een aanbieding ofzo omdat het met school was - incl vlucht en overnachtingen 825 euro, 8 dagen...

quote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*waxxer pakje van de wegwijspiet geef*

Kijk daar kunnen we zitten. Plaats zat.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
En zelfs ik weet er de weg met de metro

quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]zolang we in Manhattan blijven....... anders worden we collectief gemolesteerd in een achterafstraatje in Harlem
en dan heb ik 't weer gedaan!

Harlem is ook manhattan hoor.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]zolang we in Manhattan blijven....... anders worden we collectief gemolesteerd in een achterafstraatje in Harlem
en dan heb ik 't weer gedaan!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |