bijna goedquote:
Te moe om de topic-titel te lezen?quote:
quote:
Dat euhm.. deed ik met opzet. Om te kijken of jullie wel opletten. ja, dat was het.quote:
In Grote Verwarring kunnen altijd erg leuk, onverwachte dingen gebeurenquote:Op zondag 16 januari 2005 23:29 schreef beaverhausen het volgende:
Grote Verwarring heeft wel iets..
FUCk YOU!quote:
wij gaan nog dit jaar eens een keertje flink zuipen in NYCquote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
Anywayz... ik ga zo denk Lord of the Rings kijken....
Have fun..quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
Dat heet hier GFY.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
FUCk YOU!
let's not and say we did.. trustenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Er is vast wel een schattig, lief, sappige modje dat even de titel wil aanpassen voor ons
done!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Er is vast wel een schattig, lief, sappige modje dat even de titel wil aanpassen voor ons
Die kijkt een dvd'tje denk ikquote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
Bijna goed, but this one will do.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:36 schreef Vlarp het volgende:
tsjah, soms lees je nog 'ns mee... tis alleen dat je de helft niet meer kentquote:
Mja, een soort....... hoe zeg je dat.... mandarijnkleurige waas over de herinneringen.....quote:Op zondag 16 januari 2005 23:41 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, soms lees je nog 'ns mee... tis alleen dat je de helft niet meer kent
mjah, die nieuwe generatie he...quote:Op zondag 16 januari 2005 23:41 schreef Adelante het volgende:
tsjah, soms lees je nog 'ns mee... tis alleen dat je de helft niet meer kent
Ik ga je dronken voeren in New York City, en dan over 42nd Street lopen en zien wat er gebeurtquote:Op zondag 16 januari 2005 23:37 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
wie waxx?
Als ik betaal geldt er een selectief incheck-beleid, en een minimum leeftijd!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:44 schreef Waxxer het volgende:
Ik ga je dronken voeren in New York City, en dan over 42nd Street lopen en zien wat er gebeurt
Neem jij deze uitdaging aan?? XMN8R betaalt!
lieg je al zolang over je leeftijd, dat je het werkelijk niet meer weet?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
*paspoort zoek*
window-seat or isle? smoking or non-smoking?quote:Op zondag 16 januari 2005 23:48 schreef beaverhausen het volgende:
*paspoort zoek*
KEEJ SIE!!!!!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
brb ff wat drinken scoren
Er is heel toevallig een vlek op m'n geboortedatum gekomen. Heel vreemd. Snap er niks van.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
lieg je al zolang over je leeftijd, dat je het werkelijk niet meer weet?
sjoe. gelukkig niet op de foto!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:51 schreef beaverhausen het volgende:
Er is heel toevallig een vlek op m'n geboortedatum gekomen. Heel vreemd. Snap er niks van..
whatever is closest to the bar. And smoking please.quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
window-seat or isle? smoking or non-smoking?
Talking about........quote:Op zondag 16 januari 2005 23:50 schreef XMN8R het volgende:
[..]
window-seat or isle? smoking or non-smoking?
Het een sluit het ander niet uit.quote:
Bij XMN8R-airlines is roken nog toegestaan!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:52 schreef Waxxer het volgende:
Nu je het erover hebt....... naar New York, zeven uur vliegen en al die tijd kun je niet roken!!Hamburg maar doen?
Of wil je toch iets zuidelijks?
*schopje MSN*quote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
*heeft erg behoefte aan iemand naast zich vannacht..BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
strak plan!quote:Op zondag 16 januari 2005 23:54 schreef Vlarp het volgende:
Hmm.. over New York...
niemand zin om deze zomer een weekje (of anderhalf) NY te doen?
Ik wil wel eens een andere vakantie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |