you JUST WANNNA watch somethin'!!!!!!!! Uh uh uhhu!!!!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:04 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
ik durf wel bij Vlarp op de kamer of had jij al een plekkie voor me gereserveerd Waxx?
Dat moet goedkoper kunnen.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou, het mag wel 25 graden zijn hoor
De vlucht is alleen 600 nogwat euro zie ik met KLM
Hmm.. is New York in de zomer echt zo warm dan? Ze hebben er vast wel stranden ofzo.. waar lekkere Amerikaanse jongens rond huppelen?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in januari geweest, op sommige dagen -15 graden C, maar echt geweldig geweest en je merkt weinig van de kou. Herfst en eind januari zijn goede tijden, geloof ik. Ik weet niet of je in die hitte in de uitlaatgassen wilt lopen...
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:05 schreef Waxxer het volgende:
Ik ben in januari geweest, op sommige dagen -15 graden C, maar echt geweldig geweest en je merkt weinig van de kou. Herfst en eind januari zijn goede tijden, geloof ik. Ik weet niet of je in die hitte in de uitlaatgassen wilt lopen...
Die stranden bevinden zich buiten New York.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:06 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hmm.. is New York in de zomer echt zo warm dan? Ze hebben er vast wel stranden ofzo.. waar lekkere Amerikaanse jongens rond huppelen?
hey.. wie zegt dat we verplicht in NY moeten blijven.. there's more to euhm ... explore..quote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Die stranden bevinden zich buiten New York..
405 euro.. valt nog tegenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:08 schreef Vlarp het volgende:
ik keek via www.atp.nl maar misschien komen de goedkopere tarieven nog..
Ik zag het vanavond ook jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef XMN8R het volgende:
[..]
405 euro.. valt nog tegen
voor minder (369,-) zit je al op Curacao!
*waxxer pakje van de wegwijspiet geef*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
En zelfs ik weet er de weg met de metro
da's te doen jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Waxxer het volgende:
Oh en ik zat in dit hotel: http://www.beaconhotel.com ideale plekmaar volgens mij een aanbieding ofzo omdat het met school was - incl vlucht en overnachtingen 825 euro, 8 dagen...
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:12 schreef Vlarp het volgende:
[..]
*waxxer pakje van de wegwijspiet geef*
Kijk daar kunnen we zitten. Plaats zat.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:10 schreef Waxxer het volgende:
En zelfs ik weet er de weg met de metro
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]zolang we in Manhattan blijven....... anders worden we collectief gemolesteerd in een achterafstraatje in Harlem
en dan heb ik 't weer gedaan!
Harlem is ook manhattan hoor.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]zolang we in Manhattan blijven....... anders worden we collectief gemolesteerd in een achterafstraatje in Harlem
en dan heb ik 't weer gedaan!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |