Ik was vandaag nog nieuw, maar die lijst staat op de vorige topic. Geen idee hoe ik die link ervan hier inzet. Maar goed, Robbert, aangenaam!quote:
Zit je nog in de kast dan ?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
En als er dan iemand meegaat die nog in de kast zit, welke smoes kannie dan gebruiken?
Mja.. de plannen beginnen serieuze vormen aan te nemen...;)quote:Op maandag 17 januari 2005 00:22 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
Zit ik hier gewoon over een New York-meet heen te lezen!![]()
Ik wil meeeeee!
Schoolproject? Werk?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Waxxer het volgende:
En als er dan iemand meegaat die nog in de kast zit, welke smoes kannie dan gebruiken?
*pompoms weer in koffer mik*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Vlarp het volgende:
[..]
oeh!
Pak in! Pak in!!
Natuurlijk willen we je wel mee hebben!
Die heb je wel nodig in de VS jaquote:Op maandag 17 januari 2005 00:24 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
*pompoms weer in koffer mik*.
Oke! welkomquote:Op maandag 17 januari 2005 00:23 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik was vandaag nog nieuw, maar die lijst staat op de vorige topic. Geen idee hoe ik die link ervan hier inzet. Maar goed, Robbert, aangenaam!
I don't drink coffee I take tea my dearquote:Op maandag 17 januari 2005 00:25 schreef G_E het volgende:
[afbeelding]
* G_E gaat als An Englishman in New York..
Dan neem ik heel onopvallend grijze pompoms mee.quote:
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:30 schreef Vlarp het volgende:
Goed.. ik ga naar bed..
En XMN8R en ik gaan morgen verder brainstromen
Ga jij nou maar de metrokaart van New York uit je hoofd leren.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?![]()
![]()
Het zal wel een officiele [HOMO] topic vakantie-meet in NYC wordenquote:Op maandag 17 januari 2005 00:31 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik word wel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek?![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar flink met de tong en alles? Echt zo van hop, d'r op?
Ik zou zeggen, droom er maar lekker van want ik zeg nietsquote:Op maandag 17 januari 2005 00:33 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg maar flink met de tong en alles? Echt zo van hop, d'r op?
Verdwalen in Central Park..... jij.... en ik.....quote:Op maandag 17 januari 2005 00:32 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Het zal wel een officiele [HOMO] topic vakantie-meet in NYC worden
En ook als je niks nuttigs toe te voegen hebt mag je mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |