Ik ben ernstig aan het overwegen om door te gaan met de selectieprocedure ja..quote:Op maandag 17 januari 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Gefeliciteerd Vlarp!
Tenminste, neem je't aan?
Hoo hoo!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:51 schreef G_E het volgende:
Wat heeft Waxxer opeens een belangstelling voor Markie-Mark?
Of heb ik iets gemist bij die meeting Rotterdam?
quote:Op maandag 17 januari 2005 21:51 schreef Waxxer het volgende:
(lees: zulke info over één van de kalmste posters hier laat mij ongepaste vragen stellen)
Twee glazen rode wijn! Andyvie, jij boefje jij!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:33 schreef Andyvie het volgende:
2 glazen wijn op is voor mij best moeilijk
Ja, ik drink dus echt nooit!quote:Op maandag 17 januari 2005 22:37 schreef G_E het volgende:
[..]
Twee glazen rode wijn! Andyvie, jij boefje jij!:O!
Ik vroeg al af waar die plotselinge interesse vandaan kwamquote:Op maandag 17 januari 2005 21:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hoo hoo!![]()
Het is alleen zo grappig zoiets te lezen inene!Denk je van, die doet zijn ding, studeert wat stapt wat... maar dán............. is daar die klasgenoot! En dan wordt de sfeer behoorlijk ehhh... Barry White
![]()
(lees: zulke info over één van de kalmste posters hier laat mij ongepaste vragen stellen)
Ik ben niet jarig hoorquote:Op maandag 17 januari 2005 22:50 schreef creno het volgende:
gefeli cas en vlarp
sterkte jerruh !
het lijkt wel of velen zich kut voelen of met iemand overhoop ligt (bij mijn vriendenkring tenminste), zijn er meer mensen die dit hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |