dat zeg ik: het wordt leuk en gezellig!quote:Op maandag 17 januari 2005 00:36 schreef Waxxer het volgende:
Verdwalen in Central Park..... jij.... en ik.....en bruine beren en enge dieren die we hier niet kennen.... en XMN8R die is opgepakt omdat hij op straat rookte, en analmedia69 die is opgepakt omdat hij betaalde voor seks, en Bief die volkomen overstuur druk aan het bellen is omdat zijn credit card over de limiet zit......
jaaaaa maaaaaaaaarrrr echt zo van, wow, dat was Mark? Zo van, pfieuw, now we're talkin'? En zo van dat je denkt, poe poe poe poe zo zit je in de bios en zo....? En hadden jullie winterwanten aan of kun je zeg maar zeggen of hij wijde of strakke boxers draagt?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:34 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, droom er maar lekker van want ik zeg niets![]()
Als je dat zo graag wilt weten dan vraag je het hem lekker zelfquote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaa maaaaaaaaarrrr echt zo van, wow, dat was Mark? Zo van, pfieuw, now we're talkin'? En zo van dat je denkt, poe poe poe poe zo zit je in de bios en zo....? En hadden jullie winterwanten aan of kun je zeg maar zeggen of hij wijde of strakke boxers draagt?![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
jaaaaa maaaaaaaaarrrr echt zo van, wow, dat was Mark? Zo van, pfieuw, now we're talkin'? En zo van dat je denkt, poe poe poe poe zo zit je in de bios en zo....? En hadden jullie winterwanten aan of kun je zeg maar zeggen of hij wijde of strakke boxers draagt?![]()
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:38 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, vooral op de achterste rij hequote:Op maandag 17 januari 2005 00:40 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Als je dat zo graag wilt weten dan vraag je het hem lekker zelfMaar Shrek 2 was leuk
![]()
Mja ik zag nog een achternaam staan - geen familie in het oosten des lands wonen?quote:Op maandag 17 januari 2005 00:42 schreef Ryan_R het volgende:
Had ik die lijst nu maar niet helemaal ingevuld![]()
Nee, het hele spul woont in dezelfde provincie.quote:Op maandag 17 januari 2005 00:44 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja ik zag nog een achternaam staan - geen familie in het oosten des lands wonen?
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:43 schreef Ryan_R het volgende:
[quote]Op maandag 17 januari 2005 00:42 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Mja, vooral op de achterste rij heen wat zegt hij dan? Echt zo van ,,zullen we de tweede helft maar overslaan...?" heel zwoel?
Dus jij schrikken en opeens gaat hij tegen je aan zitten, en dan denk je, goh, die rustige, kalme jongen inene zo, en voor je het weet hoor je ssssssssssssssssstttttttttttt!!!!!!!!!!! van de rijen voor je komen
[/quote Achterste rij? Wat dacht je van op dvd bij mij thuis?]![]()
*moeilijke rode wijn drink*quote:Op maandag 17 januari 2005 00:51 schreef DennisMoore het volgende:
Ah, mooi. De jeugd is naar bed.
Tijd voor een rustig Brandenburg Concertje..
*brutale witte wijn drink*quote:
bron: http://www.rtl.nl/(/actue(...)n_verworpen_0600.xmlquote:Amerikaans leger verwierp 'homosekswapen'
Een wapen om homoseksuele gevoelens onder de vijand aan te wakkeren. De VS heeft er over nagedacht.
Stimuleringsmiddel
Op zoek naar wapens kwam het bizarre 'wapen' in 1994 tijdens een brainstormsessie van de Amerikaanse strijdkrachten kort ter sprake. De tegenstander zou erdoor 'verzwakt' moeten worden. Het leger verwierp echter meteen het idee voor een dergelijk stimuleringsmiddel voor homoseks.
Openbaar
Het voorstel staat in een document dat openbaar is geworden doordat een groep activisten een beroep deed op de Amerikaanse Wet openbaarheid van bestuur. Volgens functionarissen van het ministerie van Defensie wordt er nog steeds hard naar andere niet-dodelijke wapens gezocht die de discipline en het moreel van de vijand moeten aantasten.
Insecten
Het onderzoekslaboratorium van de luchtmacht stelde destijds ook voor chemicaliën over vijandelijke posities te sproeien die stekende en bijtende insecten en andere dieren aantrekken.
Daar zat ik nog een paar weekjes geleden. IK WIL TERUGquote:Op maandag 17 januari 2005 00:14 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Kijk daar kunnen we zitten. Plaats zat..
[afbeelding]
Sterkte kerel!!quote:Op maandag 17 januari 2005 12:58 schreef Jerruh het volgende:
tis over met ruud. ofzo..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |