Sorry maar ik kan hier niks mee. Ik probeer als mod zo goed mogelijk 'de grenzen' in de gaten te houden en mensen die echt over de schreef gaan eruit te vissen. (hoewel dat steeds moeilijker is want de grenzen vervagen met de dag lijkt het). Ik sta niet in het midden van twee partijen die ik allebeide gelijkwaardig moet behandelen, zo zie ik het niet. Voor mij is het één hoop reacties waarvan ik de boven- en onderkant in de gaten houd, dat ze niet tever doorschieten. Zoiets.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 04:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dan verschillen we toch kwa mening, al vind ik dat het gehalte idd erg extreem is geweest. ik denk dat de dubbele moraal ook het vergoeilijken van de man die dood ging wel wordt toegestaan en geen enkel replique van sommige mensen te zien is, dit itt tot een marokkaanse vrouw die een marokkaanse crimineel doodrijdt. snappen jullie wel het verschil? nee? jammer. ja? prima. doe je dubbelemoraalbril af en probeer aub wat meer medemenselijkheid te tonen. op slot gooien kan altijd nog.
Wanner neem jij Van Dungen's Mekka op in je shop?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 12:00 schreef Meki het volgende:
Marokkaanse jongeren maken Hoog Catharijne onveilig
deze loopt uit tot bashen
kan dicht
Neen.quote:Op zaterdag 22 januari 2005 16:55 schreef multatuli het volgende:
Kortom, zou het topic toch weer open mogen met wat strenge moderatie om het on topic te houden?
Niets maar je zult inmiddels gezien je verdere opmerkingen ook wel kunnen begrijpen dat er verhoudingsgewijs iets teveel topics zijn die over dat onderwerp gaanquote:Op zaterdag 22 januari 2005 18:52 schreef multatuli het volgende:
In 'mijn' topic zit een inhoudelijke en nieuwswaardige openingspost en een andere invalshoek. Ik snap de korte 'Neen' dus niet. Wat is er mis met mijn argumentatie?
Lieve schat, een echte moslim zal niet stelen dus de kans is vanaf nu vrij groot dat ook topictitels als hierboven een slot krijgen.quote:Moet ik dan ook een topic 'Moslim steelt appel' openen zodat ik stiekem toch mijn punt kan maken zoals nu steeds gebeurt door onze moslim bashers?
quote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:02 schreef Loedertje het volgende:
Lieve schat, een echte moslim zal niet stelen dus de kans is vanaf nu vrij groot dat ook topictitels als hierboven een slot krijgen.
m.b.t. het eerste, ik zou momenteel niets liever willen dan een los *moslimberichten* forumquote:Op zaterdag 22 januari 2005 19:52 schreef multatuli het volgende: Open het centrale 'Bash hier moslims' topic, sluit al die onzin en heropen de mijne zodat we er misschien achterkomen hoe dit zo gekomen is.
Omdat ze veelal grenzen aan racisme, haatzaaien en extreem rechts of er gewoon onder vallen, afhankelijk van degene die het beoordeeld. Dat is de reden.quote:Op zondag 23 januari 2005 03:11 schreef Geertsema het volgende:
Waarom? kleine toelichting astublief.
Formeel heb je gelijk, maar ligt het zo gevoelig dat er speciaal leestekens in de tt moeten?quote:Op zondag 23 januari 2005 18:46 schreef Akkersloot het volgende:
Kan aub deze topic titel Amerikanen bereiden zich voor op aanval Iran tussen aanhalingstekens. Want dat de VS een aanval op Iran wil uitvoeren is immers uit een zeer onbetrouwbare bron. Te weten een voormalige Pentagon medewerker.
Ja, dat lijkt mij nogal gevoelig liggen. Zeker in de internationale politiek.......maar ook op FOK.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Formeel heb je gelijk, maar ligt het zo gevoelig dat er speciaal leestekens in de tt moeten?
Ja het onderwerp wel natuurlijk.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:31 schreef Tarak het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt mij nogal gevoelig liggen. Zeker in de internationale politiek.......maar ook op FOK.
meestal worden topics die ongenuanceerd zijn gesloten of wordt de tt aangepast of worden mensen gebanned omdat ze reageren op die ongenuanceerde tt.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:27 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Formeel heb je gelijk, maar ligt het zo gevoelig dat er speciaal leestekens in de tt moeten?
Het komt zo vaak voor dat topictitels strikt genomen niet kloppen. Meestal is dat geen probleem. Behalve bij de wat meer 'beladen' onderwerpen.
Ja hoor, dat kan. Ik hoop dat je begrijpt dat het geduld wel zo ongeveer helemaal op is aan deze kant en in het bijzonder wat betreft moslimtopics.quote:Op zondag 23 januari 2005 22:59 schreef multatuli het volgende:
NorthernStar, je hebt het topic over protesterende moslims over naakt op affiches in GB gesloten. Nou was dat toevallig best een genuanceerd topic met veel verschillende visies. Kan je niet die ene post die het op het eind 'verpest' weghalen en het weer opengooien. Het was zo'n oase van redelijkheid...
Ik kan me hier redelijk in vindenquote:Op zondag 23 januari 2005 23:17 schreef multatuli het volgende:
Dank.
Overigens is een deel van het verrechtsende Fok dat de agenda door rechtsextremistische posters bepaald wordt. Zij openen al die topics; het gematigder deel van de fokkers reageert al dan niet en ziet daar vaak gewoon maar vanaf. Kortom de agenda wordt bepaald door een vrij kleine groep. Vandaar dat ik blij was met de wending die dit topic nam en mijn behoefte om het open te houden.
Tis dus geen kwestie van geduld bij de modjes, maar van het nastreven van een wat betere balans. Zie ook de discussie in Feedback over rechts vs ultrarechts. Als die balans niet wordt gevonden is NWS sowieso gedoemd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |