Ik hoop dat ze gebeten zijn!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
Waren jochies van 12 die ze achterna zaten met honden
Een messteek in je lijf door een 12 jarige marokkaan is ook gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
Nee gebeurde niet. die kids gaven zich al heel snel op. Ik wilde daar ook door heen maar ze hadden alles afgesloten na een kwartier kon je weer naar de treinen en dergelijke. Het hele verhaal is opgeklopt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:18 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gebeten zijn!!!![]()
Kafirs met honden, het moet een hel geweest zijn voor de slachtoffers.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
Ik vraag me inderdaad niet af óf die dag komt maar wannéér hij komt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef Kiedis het volgende:
Ik vraag me af wanneer er nou echt rellen komen tussen de welbekende probleemjongeren en de mensen die het echt spuugzat zijn
Maar misschien zou het heerlijk opluchten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vraag me inderdaad niet af óf die dag komt maar wannéér hij komt.
Dat wordt een lange nare dag overigens..........
Ja, zo denkt inderdaad nog een vrij groot deel van ons land.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef nikk het volgende:
Het is maar een incident, het is maar een kleine groep, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed
de sociale verbanden tussen gewone nederlanders zijn niet zoals bij hun. hun sociale mechanisch samenlevingsverbanden uit het feodale tijdperk zijn anders dan onze organische samenlevingsverbanden.>>>komt erop neer dat je met 5 man tegenover 50 marokkanen staat en de politie na 5 minuten de lijkenwagen kan bellen voor het incident.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef Kiedis het volgende:
ik vraag me af wanneer er nou echt rellen komen tussen de welbekende probleemjongeren en de mensen die het echt spuugzat zijn
Wouter Bos: "Dan stel ik voor om de emmer te vergroten".quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Kiedis het volgende:
[..]
Ja, zo denkt inderdaad nog een vrij groot deel van ons land.
Tot op een dag er een laatste druppel in de emmer valt.
Nee, dat is juist het probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:27 schreef HPoi het volgende:
hallo, dis toch geen nws?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |