Ik hoop dat ze gebeten zijn!!!quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
Waren jochies van 12 die ze achterna zaten met honden
Een messteek in je lijf door een 12 jarige marokkaan is ook gevaarlijk.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
Nee gebeurde niet. die kids gaven zich al heel snel op. Ik wilde daar ook door heen maar ze hadden alles afgesloten na een kwartier kon je weer naar de treinen en dergelijke. Het hele verhaal is opgeklopt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:18 schreef AllesIsZinloos het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gebeten zijn!!!![]()
Kafirs met honden, het moet een hel geweest zijn voor de slachtoffers.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
Ik vraag me inderdaad niet af óf die dag komt maar wannéér hij komt.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef Kiedis het volgende:
Ik vraag me af wanneer er nou echt rellen komen tussen de welbekende probleemjongeren en de mensen die het echt spuugzat zijn
Maar misschien zou het heerlijk opluchten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
Ik vraag me inderdaad niet af óf die dag komt maar wannéér hij komt.
Dat wordt een lange nare dag overigens..........
Ja, zo denkt inderdaad nog een vrij groot deel van ons land.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:25 schreef nikk het volgende:
Het is maar een incident, het is maar een kleine groep, het valt allemaal wel mee en het komt allemaal wel goed
de sociale verbanden tussen gewone nederlanders zijn niet zoals bij hun. hun sociale mechanisch samenlevingsverbanden uit het feodale tijdperk zijn anders dan onze organische samenlevingsverbanden.>>>komt erop neer dat je met 5 man tegenover 50 marokkanen staat en de politie na 5 minuten de lijkenwagen kan bellen voor het incident.....quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:24 schreef Kiedis het volgende:
ik vraag me af wanneer er nou echt rellen komen tussen de welbekende probleemjongeren en de mensen die het echt spuugzat zijn
Wouter Bos: "Dan stel ik voor om de emmer te vergroten".quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:29 schreef Kiedis het volgende:
[..]
Ja, zo denkt inderdaad nog een vrij groot deel van ons land.
Tot op een dag er een laatste druppel in de emmer valt.
Nee, dat is juist het probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:27 schreef HPoi het volgende:
hallo, dis toch geen nws?
ja daarom renden ze ook zo hardquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:23 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Kafirs met honden, het moet een hel geweest zijn voor de slachtoffers.
Slachtfeest? Mogen we nu legaal Marokkanen slachten?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:20 schreef Pony-Lover het volgende:
Het is trouwens slachtfeest daarom zijn er zoveel marokkanen op straat
een soort Kristalnacht alleen dan op rechtvaardigingsgronden....quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:26 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik vraag me inderdaad niet af óf die dag komt maar wannéér hij komt.
Dat wordt een lange nare dag overigens..........
Ik was toevallig rond half tien in de stad en het viel me echt op dat er grotere groepjes dan normaal rondhingen o.a. bij het neude en in de harde bollenstraat. ik vermoedde al dat er iets was gebeurd of ging gebeuren. En het waren echt geen kids hoor. De meesten die ik zag waren gemiddeld toch wel 18 en ouder. (nee ik heb niet in hun paspoorten naar hun leeftijd gekeken...)quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:14 schreef Chadi het volgende:
In Amsterdam is het anders nog lekker rustig hoorquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:31 schreef Tarak het volgende:
Elke keer weer hetzelfde gezeik met slachtfeest en suikerfeest. Je gaat met die dagen 's avonds de stad haast niet meer in, en zeker niet naar de bioscoop. Veel te veel tuig op straat.
ja en over 600 jaar ben je net als bij de katholieke kerk een martelaar (zo lang heeft links nederland gemiddeld nodig om dingen te snappen....)quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:32 schreef Darklight het volgende:
[..]
Slachtfeest? Mogen we nu legaal Marokkanen slachten?
Die waren buiten en hadden niks met dat opstootje te maken. Net als een hele grote groep wachtende reizigers buiten.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:32 schreef kulandra het volgende:
[..]
Ik was toevallig rond half tien in de stad en het viel me echt op dat er grotere groepjes dan normaal rondhingen o.a. bij het neude en in de harde bollenstraat. ik vermoedde al dat er iets was gebeurd of ging gebeuren. En het waren echt geen kids hoor. De meesten die ik zag waren gemiddeld toch wel 18 en ouder. (nee ik heb niet in hun paspoorten naar hun leeftijd gekeken...)
quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:23 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom slechts 6 opgepakt?
Allemaal in busjes afvoeren en ergens droppen in de polder.
Kijken of dat rellen en keten dan nog steeds zo grappig is.
Het zijn Nederlanders . Hier geboren hie ropgegroeid .quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:35 schreef Mach3 het volgende:
De dag dat de echte autochtoon opstaat tegen dit soort gasten is niet zo heel ver meer van ons verwijderd, maar of we daar dan zo blij van moeten worden ? Die ventjes die nu zo lekker bezig zijn moeten gewoon eens keihard aangepakt worden en naar het fijne marokko gestuurd worden met flinke tatoo's op voorhoofd en de rest van hun lichaam, en niet oppervlakkig maar jas het er maar flink in. Geen respect voor ons mooie land maar alles willen verkloten dat moet verholpen worden. Buiten dit dit geld voor elke randdebiel die hier woont of het nu een Nl'er , Turk antiliaan of bosjesman is , niet gedragen gepaste straffen en geen dienstverlening.
Precies, die waren daar gewoon als hardwerkende burgers aan het proberen de straten veilig te houden.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:36 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die waren buiten en hadden niks met dat opstootje te maken. Net als een hele grote groep wachtende reizigers buiten.
hardwerken doen ze wel op de hardebollenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Precies, die waren daar gewoon als hardwerkende burgers aan het proberen de straten veilig te houden.![]()
Waarom noemen ze zichzelf dan Marokkaan?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het zijn Nederlanders . Hier geboren hie ropgegroeid .
Maar ze gedragen zich niet als Nederlanders. Ze gedragen zich als middeleeuwse barbaren.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hier geboren das waar. Maar opgevoed met Marokkaanse normen, ze hebben een Marokkaans paspoort naast een Nederlands paspoort. Ze voelen zich geen Nederlander.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
Ze hebben ook een Marokkaans paspoort! Gewoon dat Nederlandse afpakken.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
In de media en in mijn omgeving noemen ze zichzelf toch geen Nederlanders. Dan zijn ze alleen maar hier om 'economische gronden' en willen ze asap terug naar de fundi's.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Een Nederlander is iemand die zich ook Nederlander voel.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:38 schreef Chadi het volgende:
[..]
Precies, wanneer ze zich niet kunnen gedragen naar Nederlandse normen en waarden. Inleveren dat Nederlandspaspoort.quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:41 schreef more het volgende:
[..]
Waarom hebben ze dan ook een Marokkaans paspoort! Gewoon dat Nederlandse afpakken.
Ik dacht dat ze er 1 aan het ontmaagden waren ofzo.... ze stonden zeker 10 minuten voor hetzelfde raam dat dicht was te lachen enzo... Lekker hoor op zo'n "vrouw" uit de harde bollenquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
hardwerken doen ze wel op de hardebollen
Is 'hardebollen' Muschelman-slang voor kogels die kafirs doden?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:40 schreef Chadi het volgende:
[..]
hardwerken doen ze wel op de hardebollen
Terug naar de fundi's?quote:Op donderdag 20 januari 2005 23:41 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
In de media en in mijn omgeving noemen ze zichzelf toch geen Nederlanders. Dan zijn ze alleen maar hier om 'economische gronden' en willen ze asap terug naar de fundi's.
hahahahaha damnez daar werken de lelijkste hoeren van het landquote:Op donderdag 20 januari 2005 23:43 schreef kulandra het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze er 1 aan het ontmaagden waren ofzo.... ze stonden zeker 10 minuten voor hetzelfde raam dat dicht was te lachen enzo... Lekker hoor op zo'n "vrouw" uit de harde bollen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |