quote:Hmmm... ook gezien, maar dan op Ned 3, NOVA dus!
Op dinsdag 19 februari 2002 01:49 schreef Roache_ het volgende:
Ik hoorde op 2 staatsecretaris Adelmund haar afschuw uiten over Islamitische scholen die haat prediken tegen Christenen. Iets van 20 van de 32 scholen geloof ik. Maar het was natuurlijk op Ned. 2, dus het zal wel niet tellen.
Tja, objectiviteit kent geen tijd, en als Adelmund het zegt....tja, welk verweer kun je daar nu tegenover in stelling brengen, linkser kan welhaast niet zonder door de muur te gaan.
Dit gaat 't nieuws binnenkort nog wel halen, aangezien de BVD nog deze week met een rapport terzake komt.
quote:Adelmund heeft dan zeker ook last van islam fobie
Ik hoorde op 2 staatsecretaris Adelmund haar afschuw uiten over Islamitische scholen die haat prediken tegen Christenen. Iets van 20 van de 32 scholen geloof ik. Maar het was natuurlijk op Ned. 2, dus het zal wel niet tellen.
Tja, objectiviteit kent geen tijd, en als Adelmund het zegt....tja, welk verweer kun je daar nu tegenover in stelling brengen, linkser kan welhaast niet zonder door de muur te gaan.
quote:Dat was idd ook op Nederland 3 maar daar mogen we van onze mods niet meer over praten
Ik hoorde op 2 staatsecretaris Adelmund haar afschuw uiten over Islamitische scholen die haat prediken tegen Christenen. Iets van TIEN van de 32 scholen geloof ik. Maar het was natuurlijk op Ned. 2, dus het zal wel niet tellen.
quote:ja, het begon net leuk te worden......
Op dinsdag 19 februari 2002 02:07 schreef Quenda® het volgende:[..]
Dat was idd ook op Nederland 3 maar daar mogen we van onze mods niet meer over praten
Fundamentalisme op Islamitische basischolen
quote:Ach, komt vanzelf wel weer terug! Nieuws blijft nieuws en als er nieuwe feiten boven water komen komt er vanzelf wel een nieuw topic lijkt me
Op dinsdag 19 februari 2002 02:07 schreef Quenda® het volgende:
Dat was idd ook op Nederland 3 maar daar mogen we van onze mods niet meer over pratenFundamentalisme op Islamitische basischolen
quote:owh god, dat worden weer 5 series maal 255 anti moslim gesprekken....
Op dinsdag 19 februari 2002 01:34 schreef Quenda® het volgende:
Zap ff naar Nederland 3.Misschien kunnen we er morgen even uitvoerig over praten.
glg
de reden waarom ik R@b en anderen verwees naar Nederland 3 was omdat er op dat moment net 4 mensen op een Brometachtige wijze werden geinterviewd door iemand.
De Turkse heren vertelde vol trots in een discotheek dat ze daar kwamen om sexuele ervaringen op te doen maar...ze wilden trouwen met een magd (en niet met een afgelikte boterham) Vervolgens kwamen er twee leuke Turkse dames (rond een jaar of 28) die in uitgaanskledij vertelden dat ze zich een slag in de rondte(??) naaiden en respect hadden voor hun familie maar dat zij leefden in het jaar 2001 en niet van plan waren om te stoppen met de sexuele vrijheid die zij hadden. (ook hadden ze het nog over dat hun familie dondersgoed wisten dat ze wipten maar liever hun hoofdjes in het Turkse zand staken)
DAT was dus de reden dat ik riep Z@ppen..
Ik lees hier in ANM alleen maar over zielige Turkse en Marokkaanse meisjes met hoofddoekjes en discussies over wat een ander nu wel of niet aan zou mogen hebben, scholen met dikke bijbels en de koran..
Het wil er bij mij niet in dat mensen in Nederland maar blijven wijzen naar incidenten (criminaliteit) in de media en zich daar kwijlend op storten omdat ze bevestigd krijgen wat ze willen horen/zien.
De jongeren ZIJN al aan het veranderen, het gaat langzaam (logisch) maar ze komen wel al meer voor zichzelf op .
Overigens Roache, snap ik niet in welk hokje jij mij probeert te prakken..
quote:man doe ff normaal.
Op dinsdag 19 februari 2002 02:58 schreef Roache_ het volgende:
Met andere woorden: al was het maar 1 (één) islamitische school, die haat predikte, dan was ik die liever kwijt dan rijk, laat staan 10 (of 20 of 30). Of was je 11 september vergeten? ("Sleep dat er maar weer de haren bij") Ja, en niet geheel onterecht dacht ik zo, opzouten dat gehaat en dat niet-nederlandse gezeik: dat doe je maar in je eigen land. Haat hoort niet in deze samenleving thuis nee. En als je anders beweert dan mag er wat mij betreft een bom op je vallen, zelfs als Bush me niet voorging in die gedachtedachtengang. Of in ieder geval een oerHollandsche psychologische tik, iets waar het laatste woord ook nog niet over gesproken is.
Jammerlijke alleen is dat er ook zat mensen bestaan (en zeker hier op fokzine) die dit weer gaan aangrijpen om 5 series maal 255 berichten vol te schrijven dat echt alle Islamitische scholen niet te vertrouwen zijn.
That's de rede dat ik het icoontje gebruikte.
Gelukkig is dit Forum digitaal, anders zou er behoorlijk wat papier verspilt worden.
GLG
quote:Is wraak geen haat dan????
Op dinsdag 19 februari 2002 02:58 schreef Roache_ het volgende:
Haat hoort niet in deze samenleving thuis nee. En als je anders beweert dan mag er wat mij betreft een bom op je vallen
En hou die bommen maar bij je
Tuurlijk heb je moderne moslims meisjes, maar de meeste moslimjongens willen niets van dat soort meiden weten en die meiden niets van die jongens die hun als te westers beschouwen.
Als ik dat nou konstant om mij heen hoor, van moslimjongeren zelf dat dat nog steeds bij velen zo is en dat veel meisjes wel willen zijn als dat meisje dat jij op tv zag, maar niet durven of willen uit angst hun vader/ouders te kwetsen of tegen zich in het harnas te jagen. O.K. ze kleden zich modern, maar hun doen en laten wordt nog steeds zeer beperkt door de houding van hun ouders/familie. En als die jongens nou bij voorkeur hun bruiden uit het moederland halen, dat je dan weer een hele nieuwe groep ongeemancipeerde dames krijgt, die de taal niet spreekt, wat hun weer veels te afhankelijk van die mannen maakt etc etc
Als ik jou nou verwijs naar een docu van Felix Rottenberg over een wijk in Amsterdam die precies dat laat zien wat ik boven beschrijf, dat wat ik ook zie in mijn wijk, waar ik woon.
Als ik jou nou vertel dat een collega van mij een moslim is, die dat wat ik beweer ook onderschrijft, zoals die Marokkaanse deskundige in Nova dat ook deed, zijn wij dan allemaal ook bevooroordeeld en lijdend aan Islamfobie.
quote:GLG, tot het tegendeel zich bewezen heeft zou je je er misschien beter aan doen je inhoudelijk met de discussie bezig te houden ipv beweringen te uiten die waarschijnlijk debet zijn aan jouw megalomanie en een veelvoud van 255 posts voorspellen: zo belangrijk ben je namelijk niet, als je postings zich tot dit voorspellende Jomanda gehalte blijven verhouden. Doe mee of blijf niet hangen in je zelfgecreërde importantie, kiezen, delen doet de discussie namelijk geen goed. Een standpunt blijkt vereist, als je dat nog niet doorhad dan raad ik je aan bovenaan te gaan lezen als je dat nog niet doorhad, indien toch: ga dan ajb beargumenteerd op de materie in.
Op dinsdag 19 februari 2002 03:04 schreef Good_Looking_Gobling het volgende:[..]
man doe ff normaal.
Bom op me vallenWeet je wel hoeveel zo'n bom kost?
Bespaar dus nu maar je belastingcentjes.
Ik ben ook tegen zulke praktijken dus chill.
Vervelende is dat als er 4, 12 desnoods 30 scholen zijn waarbij jongeren geindoctrineerd worden door extremisten en haat jegens niet 'moslims' dan moeten die scholen direct gesloten worden (in strijd met Art. 1), kortom sta volledig achter je.Jammerlijke alleen is dat er ook zat mensen bestaan (en zeker hier op fokzine) die dit weer gaan aangrijpen om 5 series maal 255 berichten vol te schrijven dat echt alle Islamitische scholen niet te vertrouwen zijn.
That's de rede dat ik het
icoontje gebruikte.
Gelukkig is dit Forum digitaal, anders zou er behoorlijk wat papier verspilt worden.
GLG
quote:alsof er nog iemand is die in dit forum de reacties van een ander leest.
Op dinsdag 19 februari 2002 03:20 schreef Roache_ het volgende:[..]
ga dan ajb beargumenteerd op de materie in.
het zijn net een stel pavlov honden, ze reageren volautomtisch bij de juiste trigger en beginnen met hun voorgeprogrammeerde reactie..eh ik bedoel reply
"Incidenten"
Nederland, Europa wordt nou eens WAKKER !
Istanbul heette vroeger ook Constantinopel
quote:Idd, die meiden krabben al eeuwen in hun doos om bloed op hun feestdoekje te krijgen..
Op dinsdag 19 februari 2002 03:12 schreef Roache_ het volgende:
Ze hadden het over in bloed gedrenkte watten in hun kut tijdens de huwelijksnacht?!?! Om maar het idee van maagdelijkheid te bewaarlijken.. En het feit dat ze daar lachend over spraken kan me niet zo verdommen. Die grieten die komen er wel.
quote:Die haantjes krijgen vanzelf wel door dat ze ver van 2002 afstaan en ze zo niet langer door kunnen gaan.
Die haantjes die baren me zorgen. Misschien identificeer je je automatisch met de vrouwen, maar ik als man heb te maken met de mannen, die ook blijkens de documentaire de dienst uitmaken, hoe graag de turkse vrouwen ook wilden. En ik weiger me door een islamitische elite (lees man) de wet te laten lezen. Daar is mijn land me te dierbaar voor, en alle rechten die een land voor me heeft verworven.
quote:Ah, nog AN&M jong en idealistisch dus. Dat gaat er binnenkort wel af,na de 400ste keer een discussie te zien verzanden in een reeks
Op dinsdag 19 februari 2002 03:31 schreef Roache_ het volgende:
Crackmonkey, als relatieve newbie op het ANM gedeelte ga ik uit van een discussie, en ga die bij voorbaat niet uit de weg. Waar ik zowieso een broertje dood aan heb is de intentie dat een discussie niet gevoerd kan worden omdat zuilen niet omver geworpen kunnen worden. Ik kick er juist op als ik een mening die ik voor kort verwerpelijk zou hebben gevonden als gemeengoed zou accepteren als de mijne, maar dan moet er wel behoorlijk beargumemteerd zijn. En ik geloof heilig in de intentie van een forum en dus de discussie met behoorlijke argumentatie. Jammer dat jij er vanaf bent gestapt, ik nodig je van harte uit, mits onderbouwd en beargumenteerd. Kretologie en dogma's hebben we in deze niet nodig, het gaat me nogal ergens om!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |