Sloterdijk?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. toeristen die bij Sation Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. Toeristen die bij Sation Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
Hetzelfde geldt voor fastfood... Damn, mensen die friet naast je gaan zitten etenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
rijstewafels eten
en doen alsof je niet doorhebt dat de hel;e tent naar je meurt
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[edit]
gebrabbel over te laat en op tijd en niet voor laten gaan enzo.....
[/edit]
Zegeltjes in het openbaar vervoer :Squote:Op maandag 10 januari 2005 11:57 schreef Zoloft het volgende:
zegeltjes, reclameblokken tijdens een film, bandjes van instanties met waardeloze muziek waar je soms 20 min naar mag luisteren of kies 1 als...kies 2 als....enz.
Sorry niet goed gelezen, alleen in het openbaar.
Zegeltjes dus
heb ik! Maar ov is goedkoop he met OVquote:Op maandag 10 januari 2005 12:05 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zegeltjes in het openbaar vervoer :S
Ontopic: Kennelijk wil het gros van de mensen dat iedereen zwijgzaam voor zich uit staart tijdens een rit in het openbaar vervoer. Wat een gezelligheidsbeesten zijn we toch![]()
Maar goed, een goede tip als je echt nergens tegen kan: Koop een mp3 speler, discman, walkman, of oordopjes, en trek je lekker terug in jezelf, zodat de rest van de mensen het wel naar de zin kan hebben. Of nog beter: koop een auto.
Wat is daar nou irritant aan? Ik doe dat ook wel eens als ik iemand van het station haal en ik zie diegene voorbij rijden, dan loop ik hem/haar tegemoet. Wist niet dat ik daar mensen mee irriteerdequote:Op maandag 10 januari 2005 11:57 schreef JDude het volgende:
49. Mensen die bij het binnenrijden van de trein tientallen meters met de rijrichting van de trein meewandelen
Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij is dat alleen irritant als de trein over een aantal wissels gaat en de persoon in kwestie half of geheel (bij voorkeur mét rugtas!) op jouw schoot terecht komt, omdat hij z'n evenwicht niet kan bewarenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat is daar nou irritant aan? Ik doe dat ook wel eens als ik iemand van het station haal en ik zie diegene voorbij rijden, dan loop ik hem/haar tegemoet. Wist niet dat ik daar mensen mee irriteerde![]()
Ooh, datte, ja dat is vervelend ja. Ik had het opgevat als de mensen die op het station staan en meelopen met de trein als ie binnenkomt, bijv. om bij een deur uit te komen of iemand op te wachten. Lopen in een rijdende trein doe ik zo min mogelijk want dan val ik vaakquote:Op maandag 10 januari 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij is dat alleen irritant als de trein over een aantal wissels gaat en de persoon in kwestie half of geheel (bij voorkeur mét rugtas!) op jouw schoot terecht komt, omdat hij z'n evenwicht niet kan bewaren
Echt ranzig is dat. Helemaal als het ook nog eens 's ochtends vroeg is (ja, ik heb daar ervaring mee... mensen die 's morgens om tien uur een bak patat pindasaus naar binnen werken...quote:Op maandag 10 januari 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hetzelfde geldt voor fastfood... Damn, mensen die friet naast je gaan zitten eten
Ohja, dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ooh, datte, ja dat is vervelend ja. Ik had het opgevat als de mensen die op het station staan en meelopen met de trein als ie binnenkomt, bijv. om bij een deur uit te komen of iemand op te wachten. Lopen in een rijdende trein doe ik zo min mogelijk want dan val ik vaak
Ik hoor nooit R&B of Frans Bauer in het openbaar vervoer, in welke treinen / bussen zitten jullie dan in vredesnaam?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef myownwindow het volgende:
NUMMER 1: Overal op TV van die irritante rap en R&B 'muziek' als achtergrond.
Niet een leuk deuntje, maar van dat spastische stemgeluid.
Ik geloof dat niet iedereen begrijpt waar dit topic over gaat. Of wat OPENBAAR vervoer is.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:47 schreef placebeau het volgende:
53. paaltjes die voor een weide staan uberhaupt en waar je tegen kunt rijden, zodanig dat je auto per total is terwijl je nog aan het leren rijden bent, met als gevolg een whiplash, en dat net voor de examenperiode.
dat vind ik dus een domme na-aap mening.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:51 schreef MakzBokz het volgende:
En, vreemd genoeg nog niet gespot in deze, onderhand al vrij volledige, lijst van ergernissen in het openbaar vervoer:
BELLENDE mensen in de trein, die altijd opnemen met "Ja met mij... Ja in de trein....Ik rij nu daar, en nu daar, en nu daar, en nu daar, en nu..........."
AAAARGHhhhh!!!!
oei, sorry, verkeerd gelezenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:50 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ik geloof dat niet iedereen begrijpt waar dit topic over gaat. Of wat OPENBAAR vervoer is.
Excuses excuses, wegens het niet volledig weergeven van de ergernis.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:
[..]
dat vind ik dus een domme na-aap mening.
als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.
iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd en gelijk wandelt heel schaapachtig nederland achter zo'n dom meninkje aan.
zum kotsen
En voor wat betreft dit:quote:als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.
niet ooit een IEMAND was, maar VEEL iemandenquote:...iemand heeft zich er een keer aan geirriteerd...
Eensch. Hoewel sommige bellers ineens 3x zo hard gaan praten aan de telefoon, en dan is het wel vervelend als je gedwongen naar zoiets moet luisteren.quote:Op maandag 10 januari 2005 13:03 schreef Spideyman het volgende:
als je een gewoon gesprek voert met iemand in de trein mag je kennelijke wel hardop praten, en als dat via een telefoon gebeurt ineens niet? wat is dat nou voor een onzin.
Minder leuk: conducteurs die dénken grappig te zijn door iedereen met jongen en meisje aan te sprekenquote:Op maandag 10 januari 2005 13:20 schreef leolinedance het volgende:
gaan we de 100 halen??
Ik heb ook nog een pluspuntje in de trein: Grappig personeel (gebeurd niet vaak) die een heel liedje fluiten op hun fluit. Of een zeververhaal van door de speakers (veel plezier, houd het rustig, lekker weer noem maar op).
([snip] ook eenschquote:Op maandag 10 januari 2005 13:14 schreef dafjedaf het volgende:
[snip]
58. Mensen die in het openbaar vervoer al hun ringtones gaan zitten beluisteren
Buitenlandse zakenlui die zitten te bellen, en niet begrijpen dat het de bedoeling is dat de telefoon de geluidsgolven reproduceert in Londen, en dat zij derhalve niet zelf geluidsgolven hoeven te produceren die zo luid zijn dat zij tot in Londen doordringen.quote:Op maandag 10 januari 2005 15:19 schreef Botje96 het volgende:
6x. Zakenlui met bijbehorende vocabulaire
dies goed maar dat gebeurt vaak in de trein...quote:Alicey
Buitenlandse zakenlui die zitten te bellen, en niet begrijpen dat het de bedoeling is dat de telefoon de geluidsgolven reproduceert in Londen, en dat zij derhalve niet zelf geluidsgolven hoeven te produceren die zo luid zijn dat zij tot in Londen doordringen.
Sinds wanneer bestaat die......quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. Toeristen die bij Station Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
76bis: Idem voor metro met Antiliiaanse dames. Geluidsniveau zonodig nog hoger.quote:Op maandag 10 januari 2005 21:31 schreef freddygonzales het volgende:
76. Van die surinaamse wijfies met dikke konten die naast je gaan zitten en dan ongelovelijk asociaal hard gaan praten tegen elkaar of bellen.
Hoe doe jij dat dan als je met vrienden / familie op vakantie bent? Ga je dan in de bus proberen elkaar in het Frans duidelijk te maken dat je er bij de volgende halte uit moet?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:10 schreef Reflex het volgende:
91: Mensen die geen nederlands praten. Kan ik mij dood aan ergeren. Ik hoef helemaal niet te weten wat voor een weekeinde die mensen hebben gehad, maar ik wil gewoon weten dat ik in nederland zit.
Het is wat anders wanneer je hier woont, en er af en toe een woord nederlands doorheen gooit.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 01:43 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Hoe doe jij dat dan als je met vrienden / familie op vakantie bent? Ga je dan in de bus proberen elkaar in het Frans duidelijk te maken dat je er bij de volgende halte uit moet?
Sloterdijk bedoel je ~O)quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. Toeristen die bij Sation Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
w00t! De 100 gehaaldquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:41 schreef arexes het volgende:
100. bussen die amper rijden.
101. als er 3 bussen richting je huis rijden maar ze gaan allemaal tegelijk en 1 x in het uur
whehe ..dacht je dat met dit topic alle ergernissen zouden verdwijnen danquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef Petomaan het volgende:
Laten we vooral niet stoppen en gewoon doorgaan:
102sub1: Friezen die in Groningen Fries sprekenquote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:59 schreef Petomaan het volgende:
[..]
102. Mensen die in de Randstad Fries spreken
[hapmode]quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:54 schreef Sassie het volgende:
104 Mensen in jouw buurt die (stiekem) een wind laten
Argh! vanmiddag had ik dat ook, ik helemaal als een debiel rennen en met mn ov zwaaien; hallow! ik wil nog mee! Buschauffeur draait zn kop om en tegelijkertijd ook de bus (die vertrok dus zonder mij)quote:Op maandag 10 januari 2005 20:36 schreef Fred_B het volgende:
70. Buschauffeurs die je zien aan komen rennen en toch wegrijden.
zo zou je het ook kunnen zeggen jaquote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:53 schreef coz het volgende:
113 mensen aanspreken die er niet van gediend zijn ?
Gewoon even zo vriendelijk zijn het voor ze te doen, een behulpzaam mens telt voor twee!quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
112. Mensen die hun tas niet voor je aan de kant willen zeggen en als je vraagt of ze dat wel doen
bot nee, daar heb ik geen zin in zeggen![]()
Dat mensen zulke dingen vragen?quote:Op dinsdag 11 januari 2005 21:17 112. Mensen die hun tas niet voor je aan de kant willen zeggen en als je vraagt of ze dat wel doen
bot nee, daar heb ik geen zin in zeggen![]()
* capetonian is schuldig!!quote:Op maandag 10 januari 2005 12:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Echt ranzig is dat. Helemaal als het ook nog eens 's ochtends vroeg is (ja, ik heb daar ervaring mee... mensen die 's morgens om tien uur een bak patat pindasaus naar binnen werken...).
(gelukkig heb ik tegenwoordig 'eigen vervoer')
quote:Op dinsdag 11 januari 2005 13:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er schiet me er ineens nog eentje binnen:
103: Mensen die aan hun nagels gaan zitten frunniken... Het geluid wat dat maakt![]()
quote:Op woensdag 12 januari 2005 02:12 schreef WeirdMicky het volgende:
Dan probeer ik natuurlijk het langst te blijven kijken, net zolang (al is het maar eventjes) totdat ze verlegen geirriteerd wegkijken
Laat me raden, perron 3 en 4 Rotterdam CSquote:Op woensdag 12 januari 2005 04:09 schreef FredvZ het volgende:
.
137. Stations die gerenoveerd worden, waardoor er nog 1/3 van de breedte van het perron beschikbaar is zónder bankjes.
Daar kunnen we niets aan doenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
15. Mensen die de neiging om op elk oppervlakte te gaan drummen niet kunnen onderdrukken.
laat me nou in mn waanquote:
Kan ik ook nog weleen variant aan toevoegenquote:Op woensdag 12 januari 2005 04:09 schreef FredvZ het volgende:
hmz... tellen is ook een kunst, he CasB
137. Stations die gerenoveerd worden, waardoor er nog 1/3 van de breedte van het perron beschikbaar is zónder bankjes.
Zijn perrons niet per definitie een windtunnel?quote:Op woensdag 12 januari 2005 10:47 schreef Sassie het volgende:
146. Perrons die opgeknapt worden, waardoor ze een windtunnel zijn geworden tijdens het stadium van opknappen
138. Ja dat is echtquote:Op woensdag 12 januari 2005 04:09 schreef FredvZ het volgende:
138. Een lekkend riool in Rijswijk, waar ze nog steeds niks aan gedaan hebben. Tis daar zo erg dat je soms denkt dat ze het station in het riool hebben gebouwd.
145. Machinisten die vergeten te remmen en dus een stuk achteruit terug moeten.
Mwoch bij het perron in kwestie (Arnhem, perron 3) viel het voorheen wel mee (en ik kom er al een aantal jaren). De toegenomen bebouwing (busstation met 'twin towers') kan ook een rol spelen, even als het feit dat het perron redelijk oost-west georienteerd isquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn perrons niet per definitie een windtunnel?
153. bestuurder van een bus die uit het raam rookt ... rookverbod ? ... mag ik ook ?quote:Op woensdag 12 januari 2005 15:14 schreef computerkiller het volgende:
150 mensen die roken en alcohol drinken in de bus en de hele tijd in zichzelf zitten te praten.
Ik snap niet hoe jij aan bijv. een turk kunt zien of ie hier woont of dat ie hier op familiebezoek is. Los daarvan, wat maakt het uit of iemand hier woont? Waarom is het ineens niet irritant als het toeristen zijn, toeristen zijn vaak nog veel vervelender. Vandaar:quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:22 schreef Reflex het volgende:
Het is wat anders wanneer je hier woont, en er af en toe een woord nederlands doorheen gooit.![]()
Heb ik ook last van fuck Conexxion! Eerst ginger er 3 lijnen naar mijn huis. In de avond gewoon netjes gespreid, zodat ik niet lang hoeft te wachten op de volgende. Nu.. nu.. heeft dat kut bedrijf alles omgegooid in het kader van betere service naar de klant toe.. my azz.. Er rijden nu maar 2 lijnen en in de avond precies op hetzelfde tijdstip.quote:Op dinsdag 11 januari 2005 12:41 schreef arexes het volgende:
100. bussen die amper rijden.
101. als er 3 bussen richting je huis rijden maar ze gaan allemaal tegelijk en 1 x in het uur
Amersfoort Cs is 1 grote windtunnelquote:Op woensdag 12 januari 2005 10:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Zijn perrons niet per definitie een windtunnel?
Die is leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
157. De machinist (of wie er ook verantwoordelijk voor is) komt erachter in Gouda dat ze zijn vergeten te ontkoppelen zodat we in plaats van Den haag met zn allen gezellig naar Rotterdam rijden![]()
Nou jah, ik vond het minder grappig (half uur reistijd extra)quote:Op donderdag 13 januari 2005 13:05 schreef Duvel het volgende:
[..]
Die is leuk!Heb ik in zoveel jaar heen en weer reizen op dit traject nog niet meegemaakt!
quote:Op donderdag 13 januari 2005 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amersfoort Cs is 1 grote windtunnel
zoiets had ik laatst ookquote:157. De machinist (of wie er ook verantwoordelijk voor is) komt erachter in Gouda dat ze zijn vergeten te ontkoppelen zodat we in plaats van Den haag met zn allen gezellig naar Rotterdam rijden![]()
Nee... je schrijft het als 'chagrijnigeasocialeklootzak', maar niet noodzakelijkerwijs aan elkaar.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 17:27 schreef SwiffMeister het volgende:
174: De buschauffeur (schrijf je dat zo?)
186 Mensen die bij problemen in het OV de andere kant op kijken en net doen of ze niet bestaan.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:18 schreef Zw0rld het volgende:
Als ik alles zo lees.
185. Mensen die leven en ademen....
Gaat denk ik over mensen op het perron...quote:Op maandag 10 januari 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij is dat alleen irritant als de trein over een aantal wissels gaat en de persoon in kwestie half of geheel (bij voorkeur mét rugtas!) op jouw schoot terecht komt, omdat hij z'n evenwicht niet kan bewaren
Gaat wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 15 januari 2005 22:24 schreef coz het volgende:
genoeg off topic .. nu verder tot de 1000![]()
190. Wietgeur in de trein (Zoetermeer Stadslijn, alleen controle rond spitsuur, in de middag). Als je ze 2x per week tegenkomt is het een wonder. (En ja, dit zou moeten verbeteren, als je op elke trein van de ztmsl een conducteur zet (of 2) dan is het ineens geen verliesgevende lijn meer).quote:
ik heb wel eens de indruk dat men mij raar aankijkt als ik een joint draaiquote:Op zondag 16 januari 2005 04:13 schreef CasB het volgende:
190. Wietgeur in de trein
Nee liever niet want de volgende ergernis:quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:28 schreef DaveM het volgende:
187 Verder mogen controleurs wel eens duidelijker kijken naar de foto op iemands vervoerbewijs. Ze controleren niet of nauwelijks of degene die voor hen staat dezelfde is als die op de foto. Ik ben benieuwd hoe vaak daar misbruik van wordt gemaakt.![]()
Wat heeft dat met het openbaar vervoer te maken?quote:Op maandag 10 januari 2005 12:46 schreef myownwindow het volgende:
NUMMER 1: Overal op TV van die irritante rap en R&B 'muziek' als achtergrond.
Niet een leuk deuntje, maar van dat spastische stemgeluid.
Ik vrees dat je toch ruzie moet zoeken met een profboxer om op die foto te lijken.quote:Op zondag 16 januari 2005 13:33 schreef SwiffMeister het volgende:
[Niet dat ik er in het echt helemaal geweldig uitzie, maar in ieders geval een stuk beter dan daar...
Eigenlijk kun je heel gemakkelijk aan een ov voor iemand anders komen.quote:Op zaterdag 15 januari 2005 18:28 schreef DaveM het volgende:
187 Verder mogen controleurs wel eens duidelijker kijken naar de foto op iemands vervoerbewijs. Ze controleren niet of nauwelijks of degene die voor hen staat dezelfde is als die op de foto. Ik ben benieuwd hoe vaak daar misbruik van wordt gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
196. Mensen die een kaartje in de bus willen kopen. En daarmee nog wat extra vertraging veroorzaken.
Waarom denk je dat strippenkaarten in de bus zelf veel duurder zijnquote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
196. Mensen die een kaartje in de bus willen kopen. En daarmee nog wat extra vertraging veroorzaken.
*knip*
De prijs kwaliteit verhouding is in ieders geval stukken beter dan bij de mac/burger king.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 18:31 schreef Bombie het volgende:
Patat van de Smullers is vooral erg duur. Het wás al duur (2 euro voor een frietje met), maar is sinds kort 5 eurocent duurder geworden. Gezien de kwaliteit had ik eigenlijk verwacht dat er eerder wat van de prijs áf zou gaan.
*Meldt zich! Snoeiharde gitaarmuziek is een uitstekend afschrikmiddel om de plaats naast je vrij te houdenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
13. Mensen met muziek te hard aan.
209. Op het perron zijn omroepberichten moeilijk te verstaan, vooral als er een goederentrein binnenkomt en een intercity vertrekt.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 20:37 schreef coz het volgende:
hebben we de omroepberichten al gehad ?
Laat me raden, Rotterdam?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wat betreft het metro-reizen:
- Metroinformatie die van 1 min, 0 min op vertraagd springt en dan ineens verdwijnt. Wat is dat? Is de metro opgelost halverwege de rit?!
Dit is gemakkelijk te vermijden. Gewoon in het achterste deel gaan zitten (altijd op het B-gedeelte, volgens mij) en even op de aanduiding op de trein letten. Ook in de coupé zelf (bij Intercity's) kun je het nog checken aan de hand van de bestemmingsaanduiding, zodat je alsnog naar de andere kant kunt lopen.quote:Op dinsdag 18 januari 2005 21:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
210. Misschien mijn eigen dommigheid, maar er werd omgeroepen welk treinstel er naar Den Haag Centraal ging; maar dat roepen ze dan om als de trein net een overweldigend lawaai maakt...
(ik reed dus alweer naar Rotterdam)![]()
Dit was de eerste keer dat ik verkeerd zat, eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
nou dan ken je de chauffeurs van arriva niet, en dan niet op deze lijn. Vergeet niet dat geantwoord werd met een kwade toon en in het gronings... dat klinkt nu niet echt lekker fijn...quote:Op woensdag 19 januari 2005 14:56 schreef coz het volgende:
nooit gehoord van cynisme ? - aka dat is een grapje , erger je niet aan grappen als je ze niet snapt![]()
![]()
![]()
* coz heeft medelijden en neemt zijn woorden terugquote:niet op deze lijn. Vergeet niet dat geantwoord werd met een kwade toon en in het gronings.
dat is wel vaker zo het geval met arriva en dat niet reageren gewoon de oplossing is...quote:Op woensdag 19 januari 2005 15:18 schreef coz het volgende:
[..]
* coz heeft medelijden en neemt zijn woorden terug![]()
Dus hij ok zo: splut door het raam ?quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
Ik erger me op zich niet zo heel snel, alleen als mensen echt absurd hard praten of muziek aan hebben. En ik vind enorm sterke parfum wel naar. En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is en de condens van de ramen druipt (zeker als je vanwege drukte in het gangpad moet staan, echt niet uit te houden).
Ik heb wel een keer 's ochtends vroeg gehad dat ik in de trein zat en er zat een man tegenover me. Vervolgens komt er een heeeeeeeeeeeeeeeeeeele dikke vrouw binnen met een punt van de Pizza Hut en die gaat naast mij zitten waardoor ik echt gewoon *splut* tegen het raam werd geperst. En die meneer aan de overkant zag ik echt zo grijnzen van "gelukkig gaat ze daar zitten". En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
Vanmiddag waaide ik anders flink weg in de tram, iemand had het raam open laten staan. Fijn dat er zuurstof door dat raam komt, maar het waaide wel erg hard naar binnen.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
En als mensen gaan zeuren dat het raam niet open mag terwijl het echt bloedheet is
Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben. Waarom bewaart dat soort mensen zijn geld nooit in een portemonnee? Heb je ook nog eens wat kleingeld voor de bus...quote:Op maandag 17 januari 2005 00:21 schreef FredvZ het volgende:
Buschauffeurs mogen alles boven de 20 weigeren. Heb het wel eens meegemaakt in de Interliner Breda-Utrecht. Kerel wilde instappen met een 50je en zei verder niks anders te hebben. Chauffeur had niet genoeg wisselgeld en heeft de beste man maar verteld ergens te gaan wisselen en een half uur later de volgende te nemen.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben.
Hmpff, vandaag dan, komt er een man de trein instappen, de conductrice vraagt de man om zijn kaartje. Man;quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Buschauffeurs mogen alles boven de 20 weigeren. Heb het wel eens meegemaakt in de Interliner Breda-Utrecht. Kerel wilde instappen met een 50je en zei verder niks anders te hebben. Chauffeur had niet genoeg wisselgeld en heeft de beste man maar verteld ergens te gaan wisselen en een half uur later de volgende te nemen.
wahahaha, die moest je echt doorvertellen. Goeie zeg.quote:Op vrijdag 21 januari 2005 14:44 schreef Maeghan het volgende:
En toen kwam dus haar moeder binnen, die nog dikker was, ook met een punt van de Pizza Hut, en die ging naast hem zitten =DD
Welke... eh...quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:22 schreef Brett-Anderson het volgende:
Mijn vriendin heeft een draagbare dvdspeler. Tijdens haar treinreis bekijkt ze een dvdtje en net op dat moment is er een zo'n gtst huppel kut aan het bellen. Floept er eens bij haar wat uit: "er is hie iemat uh deevuhdeuh aah ut bekekuh, egg sielug!"
Haha toen werd het nog leuk...
Altijd vervelend die mensen die over je zitten te roddelen.
........ gaat er dan ook in de trein DVD'tjes kijken. Hoe clueless kun je zijnquote:gtst huppel kut
Wauw je haalt me de woorden uit de mond! Wat dacht je van die [censuur]-roltrappen van delfshaven die volgens mij nooit hebben gewerkt, omdat die marokkanen boven de grond alle stroom aftappen.quote:Op maandag 17 januari 2005 03:10 schreef Erasmusch het volgende:
198 Hij is al genoemd, maar BK en Mac kan ik nog wel handlen, maar mensen die op vrijdagmiddag in stappen met supersized bak patat van de SmullersDie lucht verspreid zich als een chemische bom door de hele coupe.
199 Gekleurde families die voor het hele gezin inc 3 krijsende koters een menuutje halen bij de Smullers en jou omsingelen. 'Shaneeqa, ga jij maar naast deze vriendelijke meneer zitten. Wel uitkijken dat je niet morst he...'
200 Koters die in december raampjes gaan opendraaien.
201 Metros die opeens nog maar om de 10 minuten rijden. Dan ken ik gvd net zo die hoerige tram pakken!!!
202 De enige NL sprekende zijn in de tram
203 De schuifdeur bij Coolhaven die al weken defect is en ik dat steeds weer vergeet
204 Roltrappen die altijd de verkeerde kant opgaan
jaaah! dies cwl!quote:
dvd niet maar heb wel een paar afleveringen van de simpsons op me mobiel(!quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:36 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Welke... eh... ........ gaat er dan ook in de trein DVD'tjes kijken. Hoe clueless kun je zijn
Gek genoeg zit ik iedere dag in die Erasmuslijn en zie ik er nauwelijks voer van de Mac.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 21:42 schreef Brett-Anderson het volgende:
Burger king troep en al die sauzen van smuller stinken werkelijk waar walgelijk! Als we het nu even over de erasmus lijn hebben: het lijkt wel of die zwartjes werkelijk dag in dag uit macdonalds troep eten.
Of dubbel afstempelenquote:Op donderdag 27 januari 2005 13:18 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[Op donderdag 27 januari 2005 13:01 schreef groggy het volgende:
dikke mensen moeten staan lopen! ]
Moet je in Malta eens in een bus proberen. Dat is de hobby onder buschauffeurs daar; mensen uitschelden die met grote briefjes willen betalen, mehehehe.quote:Op dinsdag 25 januari 2005 12:35 schreef Unihoc_ACE het volgende:
[..]
Vooral omdat ze alleen maar een briefje van 50 euro los bij zich hebben. Waarom bewaart dat soort mensen zijn geld nooit in een portemonnee? Heb je ook nog eens wat kleingeld voor de bus...
irritant jaquote:Op dinsdag 25 januari 2005 20:28 schreef slim_blondjuh het volgende:
nummertje xxx : mensen die door de intercom op luide toon heen gaan lullen, net op het moment dat er voor jou erg relevante informatie wordt verkondingd
(als in:* tuuuuut: het achterste deel van deze trein gaat* ..."jaah ik zei dus tegen de buurvrouw dat Carola pas getrouwd is...""Egt joh meid?" "Jaah egt", het was geweldi..." * .reizigers met bestemming* "met die oude man? jaah ? oow nee he, dat wordt een scheiding joh, ik zou zweren dat... " *moeten op het volgende station zich verplaatsen naar het voorste deel van deze trein tuuuuuuuut *
Wij ook,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:50 schreef CasB het volgende:
Wij hadden altijd een prive-bus voor zwemlessen
trommelen doe ik ook.. is omdat ik drummer ben.. sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Maeghan het volgende:
kouwgom? portomone? hihihi, stukje kauwgom in je waffeltje en je bent net een echte allochtoon
Mensen die hard muziek luisteren in de trein zijn inderdaad irritant. Mensen die erbij gaan zitten trommelen, fluiten of meezingen zijn nog erger.
gaat je nog wel vaker gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb gister mn nieuwe nummer 1 gekregen: Lijn 15
maar eerlijk gezegd kon Arriva er ook weinig aan doen
eerste bus waar ik instapte, kreeg een ongeluk enorme noodstop waarna de voorbumper van een auto eraf lag. we moesten overstappen in lijn 11, maar die was zo vol waarna we achterbleven, vlakbij een halte. Naja, khad geen haast en was best relaxed, dus dan maar de volgende bus.
was het niet dat die lijn 15 in een enorme file terecht kwam in de Westersingel, waar al het sluipverkeer langs ging omdat de ring voor een stuk is afgesloten.
Kheb over 200 meter 25 minuten gedaan!!! 2x mn trein gemist en deed nu over het stukje Zernike --> CS groningen 1 uur (60 minuten) om 17.00 ingestapt en om 18.00 was ik op CS.
gelukkig was het mn eerste dag weer na de vakantie dus ik was niet kwaad, had alle tijd, maar irritant is het wel...
vertel me niks, ik ga al voor het 5e jaar naar Zernike, heb veel meegemaakt in al die tijd maar een echte aanrijding en zo een file heb ik, persoonlijk, nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Bensel het volgende:
[..]
gaat je nog wel vaker gebeurenheb ook al gehad dat lijn 11 pech kreeg, waarna alle bussen die daarna kwamen zo vol zaten, dat we maar besloten hebben om de rest van het stuk lopend te doen (van Noorderstation tot aan zernike..) Voor de rest maak je vooral zomers mee dat er bruggen openstaan (heb 1 keer gehad dat alle 4 openstonden toen wij er langs gingen.. de boot ging sneller door de stad dan wij.. )
Heel ernstig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Alicey het volgende:
247: Van die chauffeurs die geen medische verklaring bij zich hebben dat ze een bus kunnen besturen.
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:15 schreef Steve-O het volgende:
250. Mensen die 3 rijen dik voor een deur gaan staan waardoor jij met een hoop moeite de trein uitkomt .
Om te kunnen roken hoef je echt niet met de trein, hoor. Je kunt ook gewoon thuisblijven. In het ergste geval kun je ook op Hoog Catharijne terecht tussen de andere junks.quote:
Ik had laatst een klas scholieren voor me van een jaar of 8quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.
Mark Ryden's Snow Whitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bombie, waar komt dat plaatje in jouw avatar vandaan?
Sorryquote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
15. Mensen die de neiging om op elk oppervlakte te gaan drummen niet kunnen onderdrukken.
...
Die coupés zijn er niet voor niks. Daar ben je gewoon zo stil mogelijk en moet je niet gaan praten!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Nog een groot iritant iets:
de stlte zones... net of je in de spits uberhaupt rust kunt hebben, dus dan mag er best een praatje vanaf. Zeker als heel het stel toch al vol staat.
Haha, ja ik had dat pas met de metro. Staat dat wijf recht voor de metrodeuren, dus ik moest wel vlak langs haar, wordt ze vervolgens boos dat ik tegen haar aanloop!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.
Oh ja, ik heb ook nog eens zo'n schooljongetje opgeraapt van het balkon en buiten achteraan weer bij zijn vriendjes geplaatst. Het enige dat ik hem vertelde was "Terug." (ik ben niet echt spraakzaam 's ochtends), en hij werkte fijn mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Haha, ja ik had dat pas met de metro. Staat dat wijf recht voor de metrodeuren, dus ik moest wel vlak langs haar, wordt ze vervolgens boos dat ik tegen haar aanloop!![]()
Maar ik loop mensen ook gewoon weer mee naar buiten hoor. Heb dat ook wel gedaan met schooljeugd, lollig is dat. En dan heel rustig blijven en ze bedanken omdat ze je de ruimte geven om uit te stappen.Het voordeel van brugwuppen is dat je er vijf tegelijk weer mee naar buiten kunt nemen.
![]()
Ik lig niet in de trein. Ik zit of ik sta.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Suphafly het volgende:
TYPISCH NEDERLANDSE ZEIKLUL! ga onder de trein liggen in plaats van er in.. WANKER!
Als heel de trein vol staat en er zijn alleen nog 2 STAplaatsen in zo'n zone, dan mag je daar van mij best een praatje maken. Een praatje, geen geschreeuw dus. Gewoon zoals je normaal gesproken ook een rustig gesprek hebt. Niks mis mee...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef Carport het volgende:
[..]
Die coupés zijn er niet voor niks. Daar ben je gewoon zo stil mogelijk en moet je niet gaan praten!![]()
Die stiltezones zijn speciaal voor mensen die daar in rust willen reizen en welke daar ook speciaal gaan zitten. Tuurlijk is het vervelend als je moet staan, maar als je dan in een stiltezone bent moet je gewoon het fatsoen hebben om daar dan even stil te zijn, vind ik. Even iets kort zeggen tegen iemand is niet erg, maar het moeten geen hele gesprekken worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als heel de trein vol staat en er zijn alleen nog 2 STAplaatsen in zo'n zone, dan mag je daar van mij best een praatje maken. Een praatje, geen geschreeuw dus. Gewoon zoals je normaal gesproken ook een rustig gesprek hebt. Niks mis mee...
Grappig dat je er over begint, want jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die ook Niet in de 1e klasse gaat zitten/staan omdat de 2e propvol zit :S Aan dat soort mensen heb ik ook een hekel, ik bedoel dan is de 2e klassen echt stampvol, in de eerste zit niemand. Dan ga je daar toch staan/zitten... Staan mag daar ook, want staan is altijd 2e klasse.
Serieus? Dan doe ik dat de volgende keer dus mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Als je 2e klas reist mag je ook in de 1e klas gaan staan. Niet zitten!
1e klas zijn alleen de stoelen in die treinstellen.
Dat is tenminste wat een conducteur mij ooit vertelde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Serieus? Dan doe ik dat de volgende keer dus mooi.
Dan is het vast waar.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:47 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat is tenminste wat een conducteur mij ooit vertelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |