Sloterdijk?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. toeristen die bij Sation Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
.quote:Op maandag 10 januari 2005 11:55 schreef Calella het volgende:
44. Toeristen die bij Sation Slotervaart uit het raam turen en vragen: "Is this Amsterdam Central"?![]()
Hetzelfde geldt voor fastfood... Damn, mensen die friet naast je gaan zitten etenquote:Op maandag 10 januari 2005 11:53 schreef MissyMirjaM het volgende:
rijstewafels eten
en doen alsof je niet doorhebt dat de hel;e tent naar je meurt
quote:Op maandag 10 januari 2005 12:00 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[edit]
gebrabbel over te laat en op tijd en niet voor laten gaan enzo.....
[/edit]
Zegeltjes in het openbaar vervoer :Squote:Op maandag 10 januari 2005 11:57 schreef Zoloft het volgende:
zegeltjes, reclameblokken tijdens een film, bandjes van instanties met waardeloze muziek waar je soms 20 min naar mag luisteren of kies 1 als...kies 2 als....enz.
Sorry niet goed gelezen, alleen in het openbaar.
Zegeltjes dus
heb ik! Maar ov is goedkoop he met OVquote:Op maandag 10 januari 2005 12:05 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Zegeltjes in het openbaar vervoer :S
Ontopic: Kennelijk wil het gros van de mensen dat iedereen zwijgzaam voor zich uit staart tijdens een rit in het openbaar vervoer. Wat een gezelligheidsbeesten zijn we toch![]()
Maar goed, een goede tip als je echt nergens tegen kan: Koop een mp3 speler, discman, walkman, of oordopjes, en trek je lekker terug in jezelf, zodat de rest van de mensen het wel naar de zin kan hebben. Of nog beter: koop een auto.
Wat is daar nou irritant aan? Ik doe dat ook wel eens als ik iemand van het station haal en ik zie diegene voorbij rijden, dan loop ik hem/haar tegemoet. Wist niet dat ik daar mensen mee irriteerdequote:Op maandag 10 januari 2005 11:57 schreef JDude het volgende:
49. Mensen die bij het binnenrijden van de trein tientallen meters met de rijrichting van de trein meewandelen
Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij is dat alleen irritant als de trein over een aantal wissels gaat en de persoon in kwestie half of geheel (bij voorkeur mét rugtas!) op jouw schoot terecht komt, omdat hij z'n evenwicht niet kan bewarenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Wat is daar nou irritant aan? Ik doe dat ook wel eens als ik iemand van het station haal en ik zie diegene voorbij rijden, dan loop ik hem/haar tegemoet. Wist niet dat ik daar mensen mee irriteerde![]()
Ooh, datte, ja dat is vervelend ja. Ik had het opgevat als de mensen die op het station staan en meelopen met de trein als ie binnenkomt, bijv. om bij een deur uit te komen of iemand op te wachten. Lopen in een rijdende trein doe ik zo min mogelijk want dan val ik vaakquote:Op maandag 10 januari 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik snap het ook niet helemaal. Volgens mij is dat alleen irritant als de trein over een aantal wissels gaat en de persoon in kwestie half of geheel (bij voorkeur mét rugtas!) op jouw schoot terecht komt, omdat hij z'n evenwicht niet kan bewaren
Echt ranzig is dat. Helemaal als het ook nog eens 's ochtends vroeg is (ja, ik heb daar ervaring mee... mensen die 's morgens om tien uur een bak patat pindasaus naar binnen werken...quote:Op maandag 10 januari 2005 11:59 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hetzelfde geldt voor fastfood... Damn, mensen die friet naast je gaan zitten eten
Ohja, dat zou ook nog kunnenquote:Op maandag 10 januari 2005 12:18 schreef dafjedaf het volgende:
[..]
Ooh, datte, ja dat is vervelend ja. Ik had het opgevat als de mensen die op het station staan en meelopen met de trein als ie binnenkomt, bijv. om bij een deur uit te komen of iemand op te wachten. Lopen in een rijdende trein doe ik zo min mogelijk want dan val ik vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |