Wij ook,quote:Op zaterdag 29 januari 2005 03:50 schreef CasB het volgende:
Wij hadden altijd een prive-bus voor zwemlessen
trommelen doe ik ook.. is omdat ik drummer ben.. sorryquote:Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Maeghan het volgende:
kouwgom? portomone? hihihi, stukje kauwgom in je waffeltje en je bent net een echte allochtoon
Mensen die hard muziek luisteren in de trein zijn inderdaad irritant. Mensen die erbij gaan zitten trommelen, fluiten of meezingen zijn nog erger.
gaat je nog wel vaker gebeurenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb gister mn nieuwe nummer 1 gekregen: Lijn 15
maar eerlijk gezegd kon Arriva er ook weinig aan doen
eerste bus waar ik instapte, kreeg een ongeluk enorme noodstop waarna de voorbumper van een auto eraf lag. we moesten overstappen in lijn 11, maar die was zo vol waarna we achterbleven, vlakbij een halte. Naja, khad geen haast en was best relaxed, dus dan maar de volgende bus.
was het niet dat die lijn 15 in een enorme file terecht kwam in de Westersingel, waar al het sluipverkeer langs ging omdat de ring voor een stuk is afgesloten.
Kheb over 200 meter 25 minuten gedaan!!! 2x mn trein gemist en deed nu over het stukje Zernike --> CS groningen 1 uur (60 minuten) om 17.00 ingestapt en om 18.00 was ik op CS.
gelukkig was het mn eerste dag weer na de vakantie dus ik was niet kwaad, had alle tijd, maar irritant is het wel...
vertel me niks, ik ga al voor het 5e jaar naar Zernike, heb veel meegemaakt in al die tijd maar een echte aanrijding en zo een file heb ik, persoonlijk, nog nooit gehad...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Bensel het volgende:
[..]
gaat je nog wel vaker gebeurenheb ook al gehad dat lijn 11 pech kreeg, waarna alle bussen die daarna kwamen zo vol zaten, dat we maar besloten hebben om de rest van het stuk lopend te doen (van Noorderstation tot aan zernike..) Voor de rest maak je vooral zomers mee dat er bruggen openstaan (heb 1 keer gehad dat alle 4 openstonden toen wij er langs gingen.. de boot ging sneller door de stad dan wij.. )
Heel ernstig!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Alicey het volgende:
247: Van die chauffeurs die geen medische verklaring bij zich hebben dat ze een bus kunnen besturen.
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:15 schreef Steve-O het volgende:
250. Mensen die 3 rijen dik voor een deur gaan staan waardoor jij met een hoop moeite de trein uitkomt .
Om te kunnen roken hoef je echt niet met de trein, hoor. Je kunt ook gewoon thuisblijven. In het ergste geval kun je ook op Hoog Catharijne terecht tussen de andere junks.quote:
Ik had laatst een klas scholieren voor me van een jaar of 8quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.
Mark Ryden's Snow Whitequote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bombie, waar komt dat plaatje in jouw avatar vandaan?
Sorryquote:Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
15. Mensen die de neiging om op elk oppervlakte te gaan drummen niet kunnen onderdrukken.
...
Die coupés zijn er niet voor niks. Daar ben je gewoon zo stil mogelijk en moet je niet gaan praten!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Nog een groot iritant iets:
de stlte zones... net of je in de spits uberhaupt rust kunt hebben, dus dan mag er best een praatje vanaf. Zeker als heel het stel toch al vol staat.
Haha, ja ik had dat pas met de metro. Staat dat wijf recht voor de metrodeuren, dus ik moest wel vlak langs haar, wordt ze vervolgens boos dat ik tegen haar aanloop!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.
Oh ja, ik heb ook nog eens zo'n schooljongetje opgeraapt van het balkon en buiten achteraan weer bij zijn vriendjes geplaatst. Het enige dat ik hem vertelde was "Terug." (ik ben niet echt spraakzaam 's ochtends), en hij werkte fijn mee.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:58 schreef Maeghan het volgende:
[..]
Haha, ja ik had dat pas met de metro. Staat dat wijf recht voor de metrodeuren, dus ik moest wel vlak langs haar, wordt ze vervolgens boos dat ik tegen haar aanloop!![]()
Maar ik loop mensen ook gewoon weer mee naar buiten hoor. Heb dat ook wel gedaan met schooljeugd, lollig is dat. En dan heel rustig blijven en ze bedanken omdat ze je de ruimte geven om uit te stappen.Het voordeel van brugwuppen is dat je er vijf tegelijk weer mee naar buiten kunt nemen.
![]()
Ik lig niet in de trein. Ik zit of ik sta.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Suphafly het volgende:
TYPISCH NEDERLANDSE ZEIKLUL! ga onder de trein liggen in plaats van er in.. WANKER!
Als heel de trein vol staat en er zijn alleen nog 2 STAplaatsen in zo'n zone, dan mag je daar van mij best een praatje maken. Een praatje, geen geschreeuw dus. Gewoon zoals je normaal gesproken ook een rustig gesprek hebt. Niks mis mee...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef Carport het volgende:
[..]
Die coupés zijn er niet voor niks. Daar ben je gewoon zo stil mogelijk en moet je niet gaan praten!![]()
Die stiltezones zijn speciaal voor mensen die daar in rust willen reizen en welke daar ook speciaal gaan zitten. Tuurlijk is het vervelend als je moet staan, maar als je dan in een stiltezone bent moet je gewoon het fatsoen hebben om daar dan even stil te zijn, vind ik. Even iets kort zeggen tegen iemand is niet erg, maar het moeten geen hele gesprekken worden.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Als heel de trein vol staat en er zijn alleen nog 2 STAplaatsen in zo'n zone, dan mag je daar van mij best een praatje maken. Een praatje, geen geschreeuw dus. Gewoon zoals je normaal gesproken ook een rustig gesprek hebt. Niks mis mee...
Grappig dat je er over begint, want jaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo iemand die ook Niet in de 1e klasse gaat zitten/staan omdat de 2e propvol zit :S Aan dat soort mensen heb ik ook een hekel, ik bedoel dan is de 2e klassen echt stampvol, in de eerste zit niemand. Dan ga je daar toch staan/zitten... Staan mag daar ook, want staan is altijd 2e klasse.
Serieus? Dan doe ik dat de volgende keer dus mooi.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Als je 2e klas reist mag je ook in de 1e klas gaan staan. Niet zitten!
1e klas zijn alleen de stoelen in die treinstellen.
Dat is tenminste wat een conducteur mij ooit vertelde.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Serieus? Dan doe ik dat de volgende keer dus mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |