abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24814391
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 03:50 schreef CasB het volgende:
Wij hadden altijd een prive-bus voor zwemlessen
Wij ook,
niet vragen wat voor bus en hoe we daar uiteindelijk bij het zwembad zijn gekomen
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_33849900
Irritatie: treinen die ineens vanaf een ander spoor vertrekken en dat het op het laatste moment omgeroepen wordt
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_33851036
Leuke kick trouwens
Nog leuker....omroep dat je van spoor 1 naar 3 moet.....iedereen rennen, en vervolgens komt de trein alsnog binnen op 1
Heerlijk
pi_33852822
Zijn jullie allemaal niet erg zeikerig . Ik ben het met 50 % eens .
  maandag 9 januari 2006 @ 00:50:39 #255
136780 Nosh
hurpdurp
pi_33854023
235 In treinen die rijden naar (grote) hardcorefeesten: mensen die alvast een voorfeestje houden in de trein. Heb niks tegen bier drinken, maar wel als dat gepaard gaat met een flinke joint in de ene hoek, flink wat gesnuif in een andere hoek, en iemand die zijn apotheek begint uit te stallen in de vierde hoek van m'n coupé. En dan krijg ík de verwijtende blikken omdat ik enigzins nuchter ben.

236 mensen die de volle 45 minuten mij aanstaren. Zorgt er niet echt voor dat ik op mijn gemak in de trein zit

237 Zwartrijders die in discussie gaan met de conducteur. Ik had zo'n pauper tegenover me zitten, hele tijd roepen dat ie betaald had, terwijl hij een kaart van een week oud bij zich had.
Op een gegeven moment had ik er genoeg van dus zei ik 'gast, je bent al zo'n klootzak die niet eens geld heeft voor openbaar vervoer, en dan vergal je ook de ochtend van tientallen mensen. Optyfen, nu.' Kreeg alleen een glazige blik, maar daarna stapte hij maar uit op het eerstvolgende station.

238 Jehova's die een praatje met je willen maken. Al 2 keer gebeurd, eerst zitten ze hun propagendamateriaal te lezen, vervolgens wordt je aangetikt, en krijg je een 'mag ik wat vragen?' te horen. En niet eens opgeven na een kort 'NEE.'
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_33854053
Treinen die rijden dat hoort niet!!!
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_33854956
mensen die muziek luisteren over het speakertje van hun muziekapparaat, i.p.v. via oordopjes.
Natuurlijk moet deze muziek wel zo hard staan dat het al het andere geluid in de trein ruimschoots overstemd.
en op een of andere manier zijn het ook altijd negers of marokkanen, die dan van die lompe R&B luisteren ofzo (na 5 minuten ben ik dat "yo, yo, yo, yo, yo, yo" wel zat)
pi_33858344
239 als het regent dan geraakt die bus zo klam en ranzig. Vochtige ramen, vieze lucht. brrr
pi_33871213
240: De 1e klas coupe's
Daar zit altijd maar een man of 3 in. Terwijl de 2e klas uitpuilt...
pi_33880385
241.het kost geld
  maandag 9 januari 2006 @ 21:02:27 #261
52513 whosvegas
The Trickster
pi_33880459
Mensen die stinken
Are you nuts??
  maandag 9 januari 2006 @ 21:48:14 #262
138078 Sloffie
ja, die dus.
pi_33882843
242. mensen (meestal allochtonen) die kouwgom eten, dicht naast je komen zitten en over naartoe loeren, hardop bellen en je wakker houden doordat je het gevoel hebt dat je portomone gejat wordt
pi_33883444
kouwgom? portomone? hihihi, stukje kauwgom in je waffeltje en je bent net een echte allochtoon

Mensen die hard muziek luisteren in de trein zijn inderdaad irritant. Mensen die erbij gaan zitten trommelen, fluiten of meezingen zijn nog erger.
Sanity is (not) statistical
pi_33887365
Vanochtend:

een of andere tokkie die om 9 uur 's ochtends een sixpackbier achteroverdrukt in de bus en daarna de hele weg lallend begint te zingen (nog vals ook)...
pi_33895871
quote:
Op maandag 9 januari 2006 21:58 schreef Maeghan het volgende:
kouwgom? portomone? hihihi, stukje kauwgom in je waffeltje en je bent net een echte allochtoon

Mensen die hard muziek luisteren in de trein zijn inderdaad irritant. Mensen die erbij gaan zitten trommelen, fluiten of meezingen zijn nog erger.
trommelen doe ik ook.. is omdat ik drummer ben.. sorry
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_33897565
Weet niet of die al genoemd is maar mensen die naast je komen zitten terwijl er nog genoeg vrije 2zitters zijn.
pi_33898426
- Mensen die er minuten over doen om te betalen.
- Zwartrijders, al is het wel altijd lachen als een agressieve buschauffeur totaal begint te flippen als hij het doorheeft.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:31:38 #268
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_33900749
Boeie als die al geweest is:

• Alsmaar stijgende prijzen van het OV
  dinsdag 10 januari 2006 @ 13:53:57 #269
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_33901452
ik heb gister mn nieuwe nummer 1 gekregen: Lijn 15
maar eerlijk gezegd kon Arriva er ook weinig aan doen

eerste bus waar ik instapte, kreeg een ongeluk enorme noodstop waarna de voorbumper van een auto eraf lag. we moesten overstappen in lijn 11, maar die was zo vol waarna we achterbleven, vlakbij een halte. Naja, khad geen haast en was best relaxed, dus dan maar de volgende bus.

was het niet dat die lijn 15 in een enorme file terecht kwam in de Westersingel, waar al het sluipverkeer langs ging omdat de ring voor een stuk is afgesloten.

Kheb over 200 meter 25 minuten gedaan!!! 2x mn trein gemist en deed nu over het stukje Zernike --> CS groningen 1 uur (60 minuten) om 17.00 ingestapt en om 18.00 was ik op CS.

gelukkig was het mn eerste dag weer na de vakantie dus ik was niet kwaad, had alle tijd, maar irritant is het wel...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
  dinsdag 10 januari 2006 @ 14:40:02 #270
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_33903258
Andere mensen.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
  dinsdag 10 januari 2006 @ 15:12:25 #271
127956 Robbiej
Hit any user to continue.
pi_33904360
Ik wil de rook coupe terug
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work.
pi_33904794
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 13:53 schreef CybPraetorian het volgende:
ik heb gister mn nieuwe nummer 1 gekregen: Lijn 15
maar eerlijk gezegd kon Arriva er ook weinig aan doen

eerste bus waar ik instapte, kreeg een ongeluk enorme noodstop waarna de voorbumper van een auto eraf lag. we moesten overstappen in lijn 11, maar die was zo vol waarna we achterbleven, vlakbij een halte. Naja, khad geen haast en was best relaxed, dus dan maar de volgende bus.

was het niet dat die lijn 15 in een enorme file terecht kwam in de Westersingel, waar al het sluipverkeer langs ging omdat de ring voor een stuk is afgesloten.

Kheb over 200 meter 25 minuten gedaan!!! 2x mn trein gemist en deed nu over het stukje Zernike --> CS groningen 1 uur (60 minuten) om 17.00 ingestapt en om 18.00 was ik op CS.

gelukkig was het mn eerste dag weer na de vakantie dus ik was niet kwaad, had alle tijd, maar irritant is het wel...
gaat je nog wel vaker gebeuren heb ook al gehad dat lijn 11 pech kreeg, waarna alle bussen die daarna kwamen zo vol zaten, dat we maar besloten hebben om de rest van het stuk lopend te doen (van Noorderstation tot aan zernike..) Voor de rest maak je vooral zomers mee dat er bruggen openstaan (heb 1 keer gehad dat alle 4 openstonden toen wij er langs gingen.. de boot ging sneller door de stad dan wij.. )
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_33905599
Tof topic, haha. Ik lig dubbel hierzo !

Het is hier al eens ergens genoemd geloof ik, maar de ergernis die bij mij echt met stip op nr.1 staat is een stel rennende, blèrende en/of gillende kinderen in het OV.
Grrrrr, je zou ze toch zó..... nou ja, laat maar.

*Onderdrukt enkele opkomende moordneigingen.

NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_33906833
242: mensen die naast je komen zitten en dan mee gaan zitten lezen in de Spits/Metro
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:34:40 #275
47385 CybPraetorian
Master of Science
pi_33907192
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:26 schreef Bensel het volgende:

[..]

gaat je nog wel vaker gebeuren heb ook al gehad dat lijn 11 pech kreeg, waarna alle bussen die daarna kwamen zo vol zaten, dat we maar besloten hebben om de rest van het stuk lopend te doen (van Noorderstation tot aan zernike..) Voor de rest maak je vooral zomers mee dat er bruggen openstaan (heb 1 keer gehad dat alle 4 openstonden toen wij er langs gingen.. de boot ging sneller door de stad dan wij.. )
vertel me niks, ik ga al voor het 5e jaar naar Zernike, heb veel meegemaakt in al die tijd maar een echte aanrijding en zo een file heb ik, persoonlijk, nog nooit gehad...
Welcome to DerOllie's Car Channel!
http://www.youtube.com/DerOllie
pi_33908029
243: mensen die niet doorhebben dat ze in een fluistercoupe zitten
xxx: ouders die hun kinderen niet onder controle hebben (waardoor kinderen blijven zeuren/schreeuwen/huilen) (was al genoemd)
244: rookzuilen bij de ingang waardoor je alsnog door de rook banjert
245: mensen die niet weten dat bustijden bij benadering zijn (bus kan dus altijd eerder of later komen)
246: mensen die 1 keer per jaar met de trein gaan, dan toevallig 3 minuten vertraging hebben en roepen dat de ns ook altijd vertraging heeft
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:56:39 #277
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_33908050
247: Van die chauffeurs die geen medische verklaring bij zich hebben dat ze een bus kunnen besturen.
pi_33908133
248: Het gebrek aan prullenbakjes op de lijn Leeuwarden - Groningen.
  dinsdag 10 januari 2006 @ 16:59:17 #279
66825 Reya
Fier Wallon
pi_33908147
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 16:56 schreef Alicey het volgende:
247: Van die chauffeurs die geen medische verklaring bij zich hebben dat ze een bus kunnen besturen.
Heel ernstig!
pi_33908236
klik voor mijn ergenissen!
pi_33908688
249. Geen conducteurs zien als je een kaartje van 11,40 heb gekocht
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_33908704
250. Mensen die 3 rijen dik voor een deur gaan staan waardoor jij met een hoop moeite de trein uitkomt .
pi_33908746
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:15 schreef Steve-O het volgende:
250. Mensen die 3 rijen dik voor een deur gaan staan waardoor jij met een hoop moeite de trein uitkomt .
En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.
pi_33908912
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 15:12 schreef Robbiej het volgende:
Ik wil de rook coupe terug
Om te kunnen roken hoef je echt niet met de trein, hoor. Je kunt ook gewoon thuisblijven. In het ergste geval kun je ook op Hoog Catharijne terecht tussen de andere junks.
pi_33908916
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

En die ook pertinent weigeren om aan de kant te gaan. Ik heb eens mensen gewoon aan de kant moeten duwen.
Ik had laatst een klas scholieren voor me van een jaar of 8
Die etters willden de houvast dingen niet loslaten omdat ze bang waren dat ze dan omvielen dus ik kon na 2 minuten persen pas door al die koters heen
pi_33908936
Bombie, waar komt dat plaatje in jouw avatar vandaan?
pi_33909146
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Bombie, waar komt dat plaatje in jouw avatar vandaan?
Mark Ryden's Snow White
pi_33909629
Nog een groot iritant iets:
de stlte zones... net of je in de spits uberhaupt rust kunt hebben, dus dan mag er best een praatje vanaf. Zeker als heel het stel toch al vol staat.
pi_33915643
quote:
Op maandag 10 januari 2005 11:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
...
15. Mensen die de neiging om op elk oppervlakte te gaan drummen niet kunnen onderdrukken.
...
Sorry !
pi_33915963
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:44 schreef SwiffMeister het volgende:
Nog een groot iritant iets:
de stlte zones... net of je in de spits uberhaupt rust kunt hebben, dus dan mag er best een praatje vanaf. Zeker als heel het stel toch al vol staat.
Die coupés zijn er niet voor niks. Daar ben je gewoon zo stil mogelijk en moet je niet gaan praten!
pi_33915969
Maak er maar een top1000 van waarbij alles op nummer 1 staat.
pi_33916663
Dit topic was kennelijk een onvoorzien succes
pi_33916997
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 17:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Haha, ja ik had dat pas met de metro. Staat dat wijf recht voor de metrodeuren, dus ik moest wel vlak langs haar, wordt ze vervolgens boos dat ik tegen haar aanloop!

Maar ik loop mensen ook gewoon weer mee naar buiten hoor. Heb dat ook wel gedaan met schooljeugd, lollig is dat. En dan heel rustig blijven en ze bedanken omdat ze je de ruimte geven om uit te stappen. Het voordeel van brugwuppen is dat je er vijf tegelijk weer mee naar buiten kunt nemen.
Sanity is (not) statistical
  dinsdag 10 januari 2006 @ 21:04:26 #294
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_33917252
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:58 schreef Maeghan het volgende:

[..]

Haha, ja ik had dat pas met de metro. Staat dat wijf recht voor de metrodeuren, dus ik moest wel vlak langs haar, wordt ze vervolgens boos dat ik tegen haar aanloop!

Maar ik loop mensen ook gewoon weer mee naar buiten hoor. Heb dat ook wel gedaan met schooljeugd, lollig is dat. En dan heel rustig blijven en ze bedanken omdat ze je de ruimte geven om uit te stappen. Het voordeel van brugwuppen is dat je er vijf tegelijk weer mee naar buiten kunt nemen.
Oh ja, ik heb ook nog eens zo'n schooljongetje opgeraapt van het balkon en buiten achteraan weer bij zijn vriendjes geplaatst. Het enige dat ik hem vertelde was "Terug." (ik ben niet echt spraakzaam 's ochtends), en hij werkte fijn mee.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_33917477
quote:
Op maandag 10 januari 2005 12:08 schreef Suphafly het volgende:
TYPISCH NEDERLANDSE ZEIKLUL! ga onder de trein liggen in plaats van er in.. WANKER!
Ik lig niet in de trein. Ik zit of ik sta.
pi_33922486
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 20:32 schreef Carport het volgende:

[..]

Die coupés zijn er niet voor niks. Daar ben je gewoon zo stil mogelijk en moet je niet gaan praten!
Als heel de trein vol staat en er zijn alleen nog 2 STAplaatsen in zo'n zone, dan mag je daar van mij best een praatje maken. Een praatje, geen geschreeuw dus. Gewoon zoals je normaal gesproken ook een rustig gesprek hebt. Niks mis mee...

Of moet ik volgens jou dan maar in een vol treinstel gaan staan omdat ik even wat wil vertellen aan een vriend/klasgenoot/ander figuur, zodat daar iedereen zoiets heeft van: ga terug naar dat andere stel terug, want daar zijn nog 2 plaatsen...

Jij bent zeker ook zo iemand die ook Niet in de 1e klasse gaat zitten/staan omdat de 2e propvol zit :S Aan dat soort mensen heb ik ook een hekel, ik bedoel dan is de 2e klassen echt stampvol, in de eerste zit niemand. Dan ga je daar toch staan/zitten... Staan mag daar ook, want staan is altijd 2e klasse.
pi_33923430
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Als heel de trein vol staat en er zijn alleen nog 2 STAplaatsen in zo'n zone, dan mag je daar van mij best een praatje maken. Een praatje, geen geschreeuw dus. Gewoon zoals je normaal gesproken ook een rustig gesprek hebt. Niks mis mee...
Die stiltezones zijn speciaal voor mensen die daar in rust willen reizen en welke daar ook speciaal gaan zitten. Tuurlijk is het vervelend als je moet staan, maar als je dan in een stiltezone bent moet je gewoon het fatsoen hebben om daar dan even stil te zijn, vind ik. Even iets kort zeggen tegen iemand is niet erg, maar het moeten geen hele gesprekken worden.
Dat je op een rustige manier praat is geen vrijbrief om in een stiltecoupé te praten, het is immers in geen enkele zone gebruikelijk om luidruchtig te zijn.
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:00 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Jij bent zeker ook zo iemand die ook Niet in de 1e klasse gaat zitten/staan omdat de 2e propvol zit :S Aan dat soort mensen heb ik ook een hekel, ik bedoel dan is de 2e klassen echt stampvol, in de eerste zit niemand. Dan ga je daar toch staan/zitten... Staan mag daar ook, want staan is altijd 2e klasse.
Grappig dat je er over begint, want ja
Ik kies er juist voor om 1e klas te reizen om wat meer comfort te hebben. Zeker als ik weet dat een trein vaak vol zit (niet overvol, want dan is het een structureel capaciteitsprobleem en moet de samenstelling aangepast worden), koop ik wel eens een 1e klaskaartje. Juist omdat je dan wel een normale zitplaats hebt. En daar betaal ik dan ook voor.
Overigens is heel de coupé eerste klas, alleen het balkon is tweede klas. Ook eersteklassers kunnen namelijk moeten staan.
pi_33924142
Als je 2e klas reist mag je ook in de 1e klas gaan staan. Niet zitten!
1e klas zijn alleen de stoelen in die treinstellen.
pi_33924174
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:45 schreef SwiffMeister het volgende:
Als je 2e klas reist mag je ook in de 1e klas gaan staan. Niet zitten!
1e klas zijn alleen de stoelen in die treinstellen.
Serieus? Dan doe ik dat de volgende keer dus mooi.
pi_33924208
quote:
Op dinsdag 10 januari 2006 23:46 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Serieus? Dan doe ik dat de volgende keer dus mooi.
Dat is tenminste wat een conducteur mij ooit vertelde.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')