absoluut,ben nu een deel van mijn eigen verzameling aan het verkopen,vandaar nu deze bedragen,ander zit ik tussen de 100 en 400 p.mquote:Op zondag 9 januari 2005 02:54 schreef Eilanden het volgende:
Weet niet wat je verkoopt via Ebay DG, maar uit eigen ervaring weet ik dat je soms leuke marges op spulletjes kan behalen
verschillend,ligt eraan welke maatschappij miij de beste prijs biedt of welke tijden mij het beste uitkomenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:59 schreef superjoden het volgende:
andere deel kan dicht..
via welk vliegveld vlieg jij dan DG als je naar Londen gaat.
en dat is een minpuntje,vrijdagavond en zaterdagmiddag.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:01 schreef rubbereend het volgende:
oke DG je hebt dus een combinatie gevonden die kan, tis alleen dus wel over 2 dagen.
keeper?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Wie ontwerpt een mooi logo voor de nieuwe mascotte qua team en kleur trouwens?
aha kee.. zo zag ik vorige keer dat het via Luton erg goedkoop was maar aangezien je dezelfde dag weer terug moest werd het erg krap allemaal... Luton Airport - Londen is nog wel een aardige afstand toch ( Stanstead ook lijkt me) Luton Airport is misschien leuk als je bij Luton wilt kijken.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
verschillend,ligt eraan welke maatschappij miij de beste prijs biedt of welke tijden mij het beste uitkomen
1 Feb met Easyjet van A'dam naar Stanstead en een dag later terug met British Midland vanaf Heathrow naar A'dam
optijd om naar de kerk te gaanquote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is een minpuntje,vrijdagavond en zaterdagmiddag.
Ben je wel mooi zondags thuis
moest niet vorige keer,kwam alleen goed uit.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef superjoden het volgende:
[..]
aha kee.. zo zag ik vorige keer dat het via Luton erg goedkoop was maar aangezien je dezelfde dag weer terug moest werd het erg krap allemaal... Luton Airport - Londen is nog wel een aardige afstand toch ( Stanstead ook lijkt me)
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Wie ontwerpt een mooi logo voor de nieuwe mascotte qua team en kleur trouwens?
ben je voor de vlucht naar Londen bijna net zoveel kwijt als de trein daarna Londen inquote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moest niet vorige keer,kwam alleen goed uit.
Luton is kut wat dat betrefd.
Vanaf Stanstead sta je voor 13 pond,te duur nmm,met de trein in 3 kwartier in hartje London,goed te doen dus
onderhand wel jahquote:Op zondag 9 januari 2005 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je voor de vlucht naar Londen bijna net zoveel kwijt als de trein daarna Londen in
dat valt nog wel mee (zo'n 20 eurootjes dus, wel enkeltje neem ik aan). Luton is dacht ik nog zo'n 50 km ervandaan dus met die krappe tijden was dat geen optie. dat is vaak wel kut dat je bv. s'ochtends om 8 uur heen vliegt en zo rond 7 uur terug moet.... dat is wel krap als je dezelfde dag terug wilt vliegen.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moest niet vorige keer,kwam alleen goed uit.
Luton is kut wat dat betrefd.
Vanaf Stanstead sta je voor 13 pond,te duur nmm,met de trein in 3 kwartier in hartje London,goed te doen dus
Ja dat ken ikquote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef superjoden het volgende:
Bluezz ken jij het andere topic (broodje shoarma ) niet dichtgooien
owwwww dacht hetquote:
wordt het dan niet eens tijd... aanpakken die handelquote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Maar ik ben geen VBL mod.
alleen een kwestie van de naam invullenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef golfer het volgende:
Pascal heeft volgens mij volgende mascotte al klaar staan en die andere Hools heb ik dichtgemept.
en je zal t ook niet worden ookquote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Maar ik ben geen VBL mod.
en volgens mij had k dat 10 minuten geleden al gemeld, mosterd an de maaltijdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef golfer het volgende:
Pascal heeft volgens mij volgende mascotte al klaar staan en die andere Hools heb ik dichtgemept.
ach al die ajacieden worden hier mod dan mag een vrouw ook wel (mits voor PSV)quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach al die ajacieden worden hier mod dan mag een vrouw ook wel (mits voor PSV)
ach ja collega van mij woont in 3068 en had jammer genoeg 751 euro bij de postcodekanjer... moest alleen nog 25% belasting vanafquote:Op zondag 9 januari 2005 03:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij had k dat 10 minuten geleden al gemeld, mosterd an de maaltijdze hebben het bij de Lotto weer voor elkaar gekregen de verkeerde getallen te trekken
nouja, de jackpot is er niet uit dus volgende week dan maar 19,9 miljoen winnen
van die dik 19 miljoen wil ik met alle plezier de kansspelbelasting betalenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:15 schreef superjoden het volgende:
[..]
ach ja collega van mij woont in 3068 en had jammer genoeg 751 euro bij de postcodekanjer... moest alleen nog 25% belasting vanaf
das waar.... of je gemeente moet gelijk beslaglegging gaan leggen mochten er nog betalingsachterstanden zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 03:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van die dik 19 miljoen wil ik met alle plezier de kansspelbelasting betalen
I was therequote:Op zondag 9 januari 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
Wembley nu op de BBCwat een stadion....... tranen in mn ogen bij de gedachte dat t er nu niet meer is
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
I was there![]()
Nieuwe begint ook mooi te worden,ben er al een paar keer langs gereden
gewonnen door?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:24 schreef DutchGooner het volgende:
'98 FAC Final Arsenal v Newcastle
oke, jij dus heel blijquote:
Je hebt zeker zo'n winkeldagarrangement gedaan?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:46 schreef Eilanden het volgende:
Newcastle is best een leuke stadLeuke pubs, je kan er best aardig winkelen en het stadion ligt midden in het centrum
Jij kwam toch op Lego passen?quote:Op zondag 9 januari 2005 11:58 schreef --Globe-- het volgende:
huh, wat doe ik hier.
Yup .. vriendinnetje wilde shoppen en waarschijnlijk mocht ik mee om al die tassen te dragenquote:Op zondag 9 januari 2005 11:57 schreef SCH het volgende:
[..]
Je hebt zeker zo'n winkeldagarrangement gedaan?![]()
Ach - het is sowieso feest, en we moeten eerst thuis.quote:Op zondag 9 januari 2005 12:06 schreef Eilanden het volgende:
Hopelijk doen jullie het beter dan NAC vorig jaar in Newcastle....
Goedemiddag danquote:
dit is je kansquote:Op zondag 9 januari 2005 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Goeiemorgen!
Vrouwen & Alcohol!
Maartje ligt nog te kateren in bed!
Is dat zo?quote:
quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 12:57 schreef popolon het volgende:
[..]
Is dat zo?
Ik heb niks geboekt en 't zegt me ook weinig, de foto's zien er wel goed uit
Neen SCH, gewoon vakantie
Hehe leuk na geaapt. In de VS is die reclame al zo'n 10 jaar oud.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:36 schreef FrankyMcG het volgende:
http://www.burgerking.nl/flash/ronald-mcd/ronald-mcd.wmv
je mag ook naast mij komen liggen, je wilde toch veel kroostquote:Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Nog geen beebie?
Mag ik naast Maartje liggen?
Uiteraard!quote:Op zondag 9 januari 2005 13:53 schreef Bluezz het volgende:
Mag ik naast Maartje liggen?
Ik wil een ibuutje en kroost heb ik zatquote:Op zondag 9 januari 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
je mag ook naast mij komen liggen, je wilde toch veel kroost
de linker of rechter kant ?quote:Op zondag 9 januari 2005 14:06 schreef SCH het volgende:
Mag ik aan de andere kant?
onder glenn staat hij misschien wat leukerquote:Op zondag 9 januari 2005 15:05 schreef golfer het volgende:
Gefeliciteerd PyTh.
Jammer van die naam...
Ik zal de banner even in de OP zetten.
Done.quote:Op zondag 9 januari 2005 15:08 schreef pascalheister het volgende:
onder glenn staat hij misschien wat leuker![]()
Feli PyTh en mevrouw PyThquote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef PyTh het volgende:
Hier dan eindelijk bericht van een trotse vader genaamd Mateja
Mateja is gisteren 8 Januari om 11.53 geboren en hij weegt 4010 gram
Moeder en kind maken het goed na een toch redelijke heftige bevalling.
Ben nu weer naar beneden want er zit volop bezoek.
Meer info en misschien zeker een foto volgen later!
Dat klinkt al een stuk beterquote:Op zondag 9 januari 2005 15:30 schreef PyTh het volgende:
Allemaal bedankt voor de leuke reacties, ook namens de moeder!
De naamskeuze van Mateja is trouwens niet puur en alleen gebaseerd op de naam van Kezman.
Het is ook een combinatie van de namen van de Opa's; Mathijs en Janos
jij noemt hem later zeker ronaldquote:Op zondag 9 januari 2005 15:34 schreef methodmich het volgende:
Ik kom zo ook..
En PyTh, van harte man (en je vrouw uiteraard ook)!
Alleen... Mateja?![]()
Straks gaat je zoon de hele tijd met zijn duimen naar zijn rug wijzen en piratenliedjes zingen man!
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef PyTh het volgende:
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Blumchen wordt denk ik de volgende moeder, want waar die nou vannacht weer is geweest....
Zeg pfaf, heb je Elliott Smiths self titled al laten groeien?
* Blumchen zegtquote:Op zondag 9 januari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Blumchen wordt denk ik de volgende moeder, want waar die nou vannacht weer is geweest....
Grrrquote:Op zondag 9 januari 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Niet meteen nee. Dat merk je pas over een tijdje.
Erg puur zeker. Maar melodieus vind ik 'm wel minder dan een E/O of XO. Hoewel duidelijk delen gebruikt zijn uit Elliott Smith in de albums.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Dat is jammer. Ik heb hem vanochtend nog gedraaid en concludeerde toen weer hoe goed ik hem toch wel niet vond. Het is een desolate junkieplaat, dat wel. Maar misschien daarom erg puur.
We komen banners tekort.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:40 schreef pascalheister het volgende:
Bij jou geslapen sandman? dus jij wordt straks vader
Needle In The Hay is okee, maar zelf vind ik vooral Christian Brothers, Clementine, Southern Belle, Coming Up Roses, Alphabet Town, St. Ides Heaven, Good To Go en The Biggest Lie erg goed. Is bijna het hele album, maar ja.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg puur zeker. Maar melodieus vind ik 'm wel minder dan een E/O of XO. Hoewel duidelijk delen gebruikt zijn uit Elliott Smith in de albums.
Desolate Junkieplaat:Needle in the hay zou zo door Kurt Cobain zijn geschreven gespeeld. Klinkt net als een paar andere nummers erg als het vroege Nirvana / Fecal Matter materiaal.
Coming Up Roses is wonderbaarlijk mooi. Het hoogtepunt naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Needle In The Hay is okee, maar zelf vind ik vooral Christian Brothers, Clementine, Southern Belle, Coming Up Roses, Alphabet Town, St. Ides Heaven, Good To Go en The Biggest Lie erg goed. Is bijna het hele album, maar ja.
"Your cold white brother riding your blood like spun glass in sore eyes"
"A low riding junkie girl rode down south to your little world like a dream"
Doet me denken aan Geoffrey Prommayon paar seizoenen terug. ASWH moest tegen Eindhoven in de poule van de AC en hij wilde geen 2,50 euro betalen voor een tribunekaartje. Zegt ie: Ik ben Prommayon, weet je wel. Van Willem II. Hij mocht nog gratis ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik keek er van op. Ik zou het dubbele vragen als ik achter de kassa zat.
Die 2,50 kan je inderdaad beter in de kantine uitgevenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doet me denken aan Geoffrey Prommayon paar seizoenen terug. ASWH moest tegen Eindhoven in de poule van de AC en hij wilde geen 2,50 euro betalen voor een tribunekaartje. Zegt ie: Ik ben Prommayon, weet je wel. Van Willem II. Hij mocht nog gratis ook.
Zijn er mensen? Dan kom ik wel even langs.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
VoreG, ga je nog sketchen?
Couthino mijn talentquote:Op zondag 9 januari 2005 17:21 schreef Chen het volgende:
Couthino staat in de goal bij Vitesse, btw het is op Europsport
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef PyTh het volgende:
Ben nu weer naar beneden want er zit volop bezoek.
Meer info en misschien een foto volgen later!
2 van zulke kroegtijgers..... dat kan alleen maar Theo worden danquote:Op zondag 9 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Een baby van Sandman en Blumchen zal dan vermoedelijk weer Zlatan heten?
quote:
Eng. Erg eng.quote:Op zondag 9 januari 2005 21:19 schreef FrankyMcG het volgende:
[afbeelding]
Di Canio komt even Hools 'binnenzwaaien'!
quote:Op zondag 9 januari 2005 21:56 schreef Againzender het volgende:
Eendje, denk je zo even aan de Buzzcocks?
quote:
ahhhhhhquote:Op zondag 9 januari 2005 22:46 schreef PyTh het volgende:
Nogmaals bedankt voor alle leuke reacties namens mijn vriendin Mateja en mij.
Hieronder een klein fotootje van de nieuwe aanwinst:
[afbeelding]
Ziet er gezond uitquote:Op zondag 9 januari 2005 22:46 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Wat een schatjequote:Op zondag 9 januari 2005 22:46 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Degene met een voornaam die op de mijne lijkt moet ik nog tegenkomen.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Z'n voornaam lijkt trouwens ontzettend veel op die van mij.
oei zwangerschapstestquote:Op zondag 9 januari 2005 22:22 schreef Blumchen het volgende:Jeetje.. ik ga maar mijn bed in.. Ik ben zooooooooo moe
En morgen helaas weer naar school.. en dan ook nog eens om mijn dag nog erger te maken.. Naar t ziekenhuis..![]()
Sierd de Vosquote:Op zondag 9 januari 2005 22:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Degene met een voornaam die op de mijne lijkt moet ik nog tegenkomen.
wat een lief mennekequote:Op zondag 9 januari 2005 22:46 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 9 januari 2005 22:46 schreef PyTh het volgende:
[afbeelding]
Klopt Matei.quote:Op zondag 9 januari 2005 22:50 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ziet er gezond uit![]()
Z'n voornaam lijkt trouwens ontzettend veel op die van mij.
Pffquote:
Nou omdat je zo zeurtquote:Op zondag 9 januari 2005 22:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
wat een lief menneke![]()
waar blijft die PSV pyama nou
is het zo erg dan morgen ?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:01 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Pffliteral}{ Was het maar zo.. Niet dat ik zwanger wil zijn.. Maar zo een test is nog wel te doen.. (denk ik dan he )
Nou morgen nie echt.. T is een klein onderzoek en een voorbereidend gesprek voor een operatie..quote:
Nog niet maar dat gaat deze week zeker gebeuren!quote:Op zondag 9 januari 2005 23:00 schreef rubbereend het volgende:
is ie al lid van de juniorclub van PSV?
Ja, maar die ben ik nog niet tegengekomen.quote:
quote:
hmm nou in ieder geval veel sterkte danquote:Op zondag 9 januari 2005 23:04 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Nou morgen nie echt.. T is een klein onderzoek en een voorbereidend gesprek voor een operatie..
ikke wel, wil je me nu aanraken?quote:Op zondag 9 januari 2005 23:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, maar die ben ik nog niet tegengekomen.
Ik wist dat iemand die zou inkoppen.
Goed geheugen -Vaduz-quote:
quote:
Ook gekeken, zat mij alleen wat te veel rap-'muziek' in.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:51 schreef Nyluzzz het volgende:
Net Cool van Theo van Gogh gezien, best een 'coole' film![]()
Da's de cultuur van dat soort figuren.quote:Op zondag 9 januari 2005 23:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook gekeken, zat mij alleen wat te veel rap-'muziek' in.
om te wennen aan die letters zou k ze als k jou overal in huis ophangenquote:Op maandag 10 januari 2005 00:09 schreef Bluezz het volgende:
Wat een poepie die PyThebeebie
Rare letters op dat rompertje, dat wel
En waarom moet ik aan die letters wennen?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:15 schreef rubbereend het volgende:
om te wennen aan die letters zou k ze als k jou overal in huis ophangen
quote:Op maandag 10 januari 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
Golfer, SCH, Tong en MM gefeli met jullie award
in welk verband?quote:Op maandag 10 januari 2005 00:50 schreef keeper het volgende:
Wow ik was net op AT5.
Ik fietste door de achtergrond van het verkeersbericht met twee witbroden in m'n hand.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:52 schreef rubbereend het volgende:
in welk verband?
ja dat valt wel opquote:Op maandag 10 januari 2005 00:53 schreef keeper het volgende:
[..]
Ik fietste door de achtergrond van het verkeersbericht met twee witbroden in m'n hand.
Jakkes.quote:Op maandag 10 januari 2005 00:51 schreef rubbereend het volgende:
Golfer, SCH, Tong en MM gefeli met jullie award
zal wel onzinkliek zijn,heb iig nooit van hem gehoordquote:Op maandag 10 januari 2005 01:24 schreef tong80 het volgende:
Tong is tien keer tweede bij de fokawards.Who the fok is Kroepoek ?
Als je zoals ik tien keer tweede was geworden had je wel anders gepieptquote:Op maandag 10 januari 2005 01:34 schreef Bluezz het volgende:
Hierbij nomineer ik Keeper alsnog als de meest (on)opvallende door het beeld fietsende user met 2 witbroden in zijn hand, kan dat nog???
En verder hou ik me absoluut niet bezig met nominaties en stemrondes.
*Piep*quote:Op maandag 10 januari 2005 01:35 schreef tong80 het volgende:
Als je zoals ik tien keer tweede was geworden had je wel anders gepiept
Zei de muis in het voorhuisquote:
Verhuizen geen optie ?quote:
Not even with a 10-ft.-pole.quote:
Inderdaad zeg.quote:Op maandag 10 januari 2005 08:30 schreef Blumchen het volgende:Goedemorgen..
Pff.. is wel weer wennen op zo vroeg op te staan..
Beste discussievoerder, al zullen sommige mensen in POL daar anders over denken.quote:Op maandag 10 januari 2005 09:50 schreef SCH het volgende:
Wat een leuke foto's van Mateja - ik noem hem gewoon Mat, mag dat ook?
Wat voor award heb ik dan gewonnen? Vast geen leuke
quote:Op maandag 10 januari 2005 09:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Beste discussievoerder, al zullen sommige mensen in POL daar anders over denken.
quote:Of was het nu beste relschopper.
quote:Beste discussievoerder op Fok!:
De grote winnaars met maarliefst 9 stemmen zijn geworden:
Kastanova
SCH
Iemand die in totaal16 topics heeft geopend die kennelijk zo leuk waren dat je "De all-round origineelste topicopener" wordtquote:Op maandag 10 januari 2005 10:13 schreef SCH het volgende:
Wie is die Croupouque toch, onze Tong is toch veel leuker?
Zal wel een goed lobby-apparaat hebben of erg veel energie in het klonen steken.quote:Op maandag 10 januari 2005 10:59 schreef Againzender het volgende:
[..]
Iemand die in totaal16 topics heeft geopend die kennelijk zo leuk waren dat je "De all-round origineelste topicopener" wordt
Volgens mij geen ene rukquote:
quote:
een mooie voorzet is nix mis meequote:Op maandag 10 januari 2005 07:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Not even with a 10-ft.-pole.
Die inkoppertjes moet je me niet geven.
heb je last van paringsdrang dan?quote:Op maandag 10 januari 2005 11:13 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt wel lente hier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |