alleen een kwestie van de naam invullenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef golfer het volgende:
Pascal heeft volgens mij volgende mascotte al klaar staan en die andere Hools heb ik dichtgemept.
en je zal t ook niet worden ookquote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Maar ik ben geen VBL mod.
en volgens mij had k dat 10 minuten geleden al gemeld, mosterd an de maaltijdquote:Op zondag 9 januari 2005 03:10 schreef golfer het volgende:
Pascal heeft volgens mij volgende mascotte al klaar staan en die andere Hools heb ik dichtgemept.
ach al die ajacieden worden hier mod dan mag een vrouw ook wel (mits voor PSV)quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ach al die ajacieden worden hier mod dan mag een vrouw ook wel (mits voor PSV)
ach ja collega van mij woont in 3068 en had jammer genoeg 751 euro bij de postcodekanjer... moest alleen nog 25% belasting vanafquote:Op zondag 9 januari 2005 03:13 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en volgens mij had k dat 10 minuten geleden al gemeld, mosterd an de maaltijdze hebben het bij de Lotto weer voor elkaar gekregen de verkeerde getallen te trekken
nouja, de jackpot is er niet uit dus volgende week dan maar 19,9 miljoen winnen
van die dik 19 miljoen wil ik met alle plezier de kansspelbelasting betalenquote:Op zondag 9 januari 2005 03:15 schreef superjoden het volgende:
[..]
ach ja collega van mij woont in 3068 en had jammer genoeg 751 euro bij de postcodekanjer... moest alleen nog 25% belasting vanaf
das waar.... of je gemeente moet gelijk beslaglegging gaan leggen mochten er nog betalingsachterstanden zijnquote:Op zondag 9 januari 2005 03:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
van die dik 19 miljoen wil ik met alle plezier de kansspelbelasting betalen
I was therequote:Op zondag 9 januari 2005 03:16 schreef rubbereend het volgende:
Wembley nu op de BBCwat een stadion....... tranen in mn ogen bij de gedachte dat t er nu niet meer is
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:21 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
I was there![]()
Nieuwe begint ook mooi te worden,ben er al een paar keer langs gereden
gewonnen door?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:24 schreef DutchGooner het volgende:
'98 FAC Final Arsenal v Newcastle
oke, jij dus heel blijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |