absoluut,ben nu een deel van mijn eigen verzameling aan het verkopen,vandaar nu deze bedragen,ander zit ik tussen de 100 en 400 p.mquote:Op zondag 9 januari 2005 02:54 schreef Eilanden het volgende:
Weet niet wat je verkoopt via Ebay DG, maar uit eigen ervaring weet ik dat je soms leuke marges op spulletjes kan behalen
verschillend,ligt eraan welke maatschappij miij de beste prijs biedt of welke tijden mij het beste uitkomenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:59 schreef superjoden het volgende:
andere deel kan dicht..
via welk vliegveld vlieg jij dan DG als je naar Londen gaat.
en dat is een minpuntje,vrijdagavond en zaterdagmiddag.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:01 schreef rubbereend het volgende:
oke DG je hebt dus een combinatie gevonden die kan, tis alleen dus wel over 2 dagen.
keeper?quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Wie ontwerpt een mooi logo voor de nieuwe mascotte qua team en kleur trouwens?
aha kee.. zo zag ik vorige keer dat het via Luton erg goedkoop was maar aangezien je dezelfde dag weer terug moest werd het erg krap allemaal... Luton Airport - Londen is nog wel een aardige afstand toch ( Stanstead ook lijkt me) Luton Airport is misschien leuk als je bij Luton wilt kijken.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:01 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
verschillend,ligt eraan welke maatschappij miij de beste prijs biedt of welke tijden mij het beste uitkomen
1 Feb met Easyjet van A'dam naar Stanstead en een dag later terug met British Midland vanaf Heathrow naar A'dam
optijd om naar de kerk te gaanquote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en dat is een minpuntje,vrijdagavond en zaterdagmiddag.
Ben je wel mooi zondags thuis
moest niet vorige keer,kwam alleen goed uit.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:03 schreef superjoden het volgende:
[..]
aha kee.. zo zag ik vorige keer dat het via Luton erg goedkoop was maar aangezien je dezelfde dag weer terug moest werd het erg krap allemaal... Luton Airport - Londen is nog wel een aardige afstand toch ( Stanstead ook lijkt me)
quote:Op zondag 9 januari 2005 03:02 schreef Bluezz het volgende:
Wie ontwerpt een mooi logo voor de nieuwe mascotte qua team en kleur trouwens?
ben je voor de vlucht naar Londen bijna net zoveel kwijt als de trein daarna Londen inquote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moest niet vorige keer,kwam alleen goed uit.
Luton is kut wat dat betrefd.
Vanaf Stanstead sta je voor 13 pond,te duur nmm,met de trein in 3 kwartier in hartje London,goed te doen dus
onderhand wel jahquote:Op zondag 9 januari 2005 03:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ben je voor de vlucht naar Londen bijna net zoveel kwijt als de trein daarna Londen in
dat valt nog wel mee (zo'n 20 eurootjes dus, wel enkeltje neem ik aan). Luton is dacht ik nog zo'n 50 km ervandaan dus met die krappe tijden was dat geen optie. dat is vaak wel kut dat je bv. s'ochtends om 8 uur heen vliegt en zo rond 7 uur terug moet.... dat is wel krap als je dezelfde dag terug wilt vliegen.quote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
moest niet vorige keer,kwam alleen goed uit.
Luton is kut wat dat betrefd.
Vanaf Stanstead sta je voor 13 pond,te duur nmm,met de trein in 3 kwartier in hartje London,goed te doen dus
Ja dat ken ikquote:Op zondag 9 januari 2005 03:05 schreef superjoden het volgende:
Bluezz ken jij het andere topic (broodje shoarma ) niet dichtgooien
owwwww dacht hetquote:
wordt het dan niet eens tijd... aanpakken die handelquote:Op zondag 9 januari 2005 03:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja dat ken ik
Maar ik ben geen VBL mod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |