"wat handel"quote:
Kaarten zijn alleen voor members,en of het haalbaar is?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet aan kaarten kunnen komen is natuurlijk helemaal balen als de het programma wel kan.maar is dat niet erg krap na elkaar?
doe je netjesquote:Op zondag 9 januari 2005 02:17 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
"wat handel"
Dit is de opbrengst van wat al afgelopen is vandaag;
Verkocht Aantal: 8 Bedrag: EUR 175,65
En dit moet nog aflopen dadelijk,en het gaat meer worden;
Aangeboden
Aantal veilingobjecten: 23 (8 worden verkocht) Biedingen: 48 Bedrag: EUR 293,43 Aantal objecten met vaste prijs: 0
Neequote:Op zondag 9 januari 2005 02:22 schreef superjoden het volgende:
[..]
doe je netjesdacht misschien iets van shirts of iets dergelijks. hebben bij ebay..leuke burberry dingetjes
Niet zo ver,denk ik,hoop ik....quote:Op zondag 9 januari 2005 02:23 schreef rubbereend het volgende:
heb mijn gewonnen kaarten voor Noorderslag en Eursonic in de verkoop op Marktplaats, k was van te voren al blij met 3 tientjes voor die dingen maar k heb nu al 60 euro voor één kaartje, meevallertje. Dat kan mooi met carnaval weer in bonnen geinvesteerd worden.
Toch wel haalbaar, hoever liggen de stadions dan van elkaar?
H-A-N-D-E-Lquote:Op zondag 9 januari 2005 02:25 schreef rubbereend het volgende:dat doe je netjes, maar heb je die dingen niet ook ooit moeten kopen?
en hoe was ze?quote:
hahaha... baan van 8 tot 5 is anders niet voldoende... verkoop je alleen arsenal dingen of ook wat anders? als je dit niet aan de grote klok wilt hangen no problemquote:Op zondag 9 januari 2005 02:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nee
wel voetbalgerelateerd uiteraard
en dit was de opbrengst van December;
Verkocht Aantal: 63 Bedrag: EUR 1.033,09
Weet je gelijk waar ik mijn tripjes van betaal
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
En wanneer krigjen we een pic. te zien?
sommige handel komt uit de lucht vallen.quote:
als je het echt wil weten moet je me maar mailenquote:Op zondag 9 januari 2005 02:27 schreef superjoden het volgende:
[..]
anders? als je dit niet aan de grote klok wilt hangen no problem
ze komt toch niet net uit Indonesie ofzo he?quote:
Professionele handel is opFok! verboden, dat hou je toch wel in de gaten?quote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Professionele handel is opFok! verboden, dat hou je toch wel in de gaten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en hoe was ze?Malle Babbe
En wat hebben jullie gedaan?
De intentie van mijn kant was gezellig eten en drinken, maar het eindige op mijn nieuwe IKEA Köt-stoel
En wanneer krigjen we een pic. te zien?
ff wachten nog, ze heeft het net uitgemaakt met Brad en is nog niet aan publiciteit toe
alhoewel niet langer dan 1.60 m kan ik je verzekeren dat ze meerderjarig was. en beter, ze wist wat teletekstpagina's 666 en 680 tot en met 688 inhieldenquote:
quote:
gelijk aannemen die hap,dat zijn collectors itemsquote:Op zondag 9 januari 2005 02:31 schreef Spideyman het volgende:
. en beter, ze wist wat teletekstpagina's 666 en 680 tot en met 688 inhielden![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:31 schreef Spideyman het volgende:
[..]
alhoewel niet langer dan 1.60 m kan ik je verzekeren dat ze meerderjarig was. en beter, ze wist wat teletekstpagina's 666 en 680 tot en met 688 inhielden![]()
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:32 schreef DutchGooner het volgende:
gelijk aannemen die hap,dat zijn collectors items
thnx, schrijf dit mailadres wel ff op voor het geval ik wat info wil.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
als je het echt wil weten moet je me maar mailen
fcdbbwa@home.nl
nou nou golfer, dr staat je nog heel wat te doenquote:
Ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
nou nou golfer, dr staat je nog heel wat te doen
te wakker die eendquote:Op zondag 9 januari 2005 02:36 schreef rubbereend het volgende:
nou nou golfer, dr staat je nog heel wat te doen
Janneke van Hertog Jan is super lekkerquote:Op zondag 9 januari 2005 02:38 schreef superjoden het volgende:
neemt nog effe een laatste hertog jannetje en steekt nog maar eens wat blaaswaar op en gaat dan zijn mandje opzoeken.
waar gaan we heen dan?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:43 schreef DutchGooner het volgende:
jaaaaaaaaaa,ik heb iets gevonden,ga je mee Duck!?
hier in schiedam wel... (alhoewel tis al bijna 3 uurquote:Op zondag 9 januari 2005 02:47 schreef Bluezz het volgende:
trek krijgt in sjawarma.
zouden ze dat verkopen in bloemendaol?
uiteraard in elk zichzelf respecterend dorp/stad.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:48 schreef superjoden het volgende:
[..]
hier in schiedam wel... (alhoewel tis al bijna 3 uur)
aha voetbal kijken, als k geld meteenquote:
quote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef Eilanden het volgende:
Voor de egte sowaruma mot je in Utreg weze
yupquote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef superjoden het volgende:
Yeading zijn dat amateurs DG?
joggie met knoffquote:Op zondag 9 januari 2005 02:52 schreef Eilanden het volgende:
Voor de egte sowaruma mot je in Utreg weze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |