Even gekeken, leuke MotD, die keeper van Oldhamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:01 schreef rubbereend het volgende:
ja over 5 minuten Match of The Day
bis spater Tongquote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef tong80 het volgende:
Tong is trusten.
Succes met jullie plaatjes.
Ik ben er morgen weer, met Barney.,
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:30 schreef SCH het volgende:
Die is lelijk irl, die swets - dat is echt horror
heel Oldhamquote:Op zondag 9 januari 2005 00:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Even gekeken, leuke MotD, die keeper van Oldham![]()
99-1, droplul,quote:
quote:
dacht dat het over darts ging, raak jij opgewonden van Martin AdamSCH?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
Maakt geen reet uit![]()
SCH is geil, ik ook
Golfer snapt 't weer ns niet
Die is jaloerSCHquote:Op zondag 9 januari 2005 00:43 schreef popolon het volgende:
Maakt geen reet uit![]()
SCH is geil, ik ook
Golfer snapt 't weer ns niet
FA-cup rulez.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:57 schreef rubbereend het volgende:
heerlijk dat FA cup voetbal, rondje bier op kosten van de bedenker ervan
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef golfer het volgende:
[..]
FA-cup rulez.
Veel leuker dan Amstelcup enzo.
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:42 schreef rubbereend het volgende:
en DG natuurlijk
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?quote:Op zondag 9 januari 2005 01:49 schreef Bluezz het volgende:
DG en RE, wachten jullie ook met ons op de beebie van PyTh?
quote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
Trekeend,wat ben jij een misselijk mannetje,
[..]
Wat rollen er toch vaute teksten uit zo'n brabokop zegquote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?
PyTh kan het hebben,Brabovolk onder elkaarquote:Op zondag 9 januari 2005 01:53 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wat rollen er toch vaute teksten uit zo'n brabokop zeg
Homoos onder elkaarquote:Op zondag 9 januari 2005 01:54 schreef DutchGooner het volgende:
PyTh kan het hebben,Brabovolk onder elkaar
Wat een kulopmerking,je kunt wel zien waar je vandaan komtquote:
die staat bij sinds een half uur uit.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:02 schreef rubbereend het volgende:
er is echt gee fuck meer op tv, heb nu zelfs de herhaling van t darten aanstaan
Honger lieverd, ik ga ff tosties makenquote:Op zondag 9 januari 2005 01:59 schreef DutchGooner het volgende:
Wat een kulopmerking,je kunt wel zien waar je vandaan komt
Ik ben 100% hetero en PyTh heeft zijn vrouwtje bevrucht met een stofzuigerslang ofzo?![]()
DG, wij willen een weekendje londen doen, maar is dat overal zo duurquote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
Ben aan het uitzoeken of ik binnenkort een "dubbel"dagje kan doen in Engeland,2 op 1 dag,maar zit er waarschijnlijk niet in
In Londen moet dat toch wel mogelijk zijn, dr zijn zoveel clubs (maar dat hoef k jou niet te vertellen natuurlijk). Maar je hebt dus nog geen combinatie kunnen vinden?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:07 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
die staat bij sinds een half uur uit.
Tis weer tijd voor keiharde terror op de lokale.
Ben aan het uitzoeken of ik binnenkort een "dubbel"dagje kan doen in Engeland,2 op 1 dag,maar zit er waarschijnlijk niet in
wat heb je nou weer verkocht danquote:Op zondag 9 januari 2005 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zijn poetsmiep staat op ploffen heb ik begrepen?
En ik wacht uiteraard op het eind van mijn eBay veilingen,we gaan weer knaken vangen
Boek nu met Ryanair vanaf Eindhoven een retoruvlucht en je betaald slechts 40 euro incl.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
DG, wij willen een weekendje londen doen, maar is dat overal zo duur
mmm is mss een optie.quote:Op zondag 9 januari 2005 02:13 schreef DutchGooner het volgende:
Boek nu met Ryanair vanaf Eindhoven een retoruvlucht en je betaald slechts 40 euro incl.
Hotel kan je ook zo goedkoop/duur maken als je zelf wilt,auto is uiteraard ook een optie
niet aan kaarten kunnen komen is natuurlijk helemaal balen als de het programma wel kan.maar is dat niet erg krap na elkaar?quote:Op zondag 9 januari 2005 02:14 schreef DutchGooner het volgende:
[quote]Op zondag 9 januari 2005 02:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
In Londen moet dat toch wel mogelijk zijn, dr zijn zoveel clubs (maar dat hoef k jou niet te vertellen natuurlijk). Maar je hebt dus nog geen combinatie kunnen vinden?
[/quote5 Februari Crystal Palace v Bolton om 12.45 en om 15.00 Millwall v QPR maar voor die laatste kan ik niet aan kaarten komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |