quote:Op zondag 9 januari 2005 00:05 schreef popolon het volgende:
[..]
zieltje?zoek fido !!!
kom op zeg, steek je kostbare energie ergens anders in.
Kijk als je nou een discussie wilt aangaan, zeg dan in godsnaam gewoon wat je bedoelt. Dat vage gelul... je lijkt wel een wijfquote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef popolon het volgende:
' t is prima zo.
Sorry dat ik niet altijd loop te snotteren in FB, vergeef mij
Maar dat gereutel van jou, word je daar zelf niet eens moe van?
Ook jij moet stoppen dan.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef popolon het volgende:
' t is prima zo.
Ik eigenlijk ook. Het is dan geen kerst meer maar de gedachte is er nog wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 23:54 schreef beware_reageerd het volgende:
Had eigenlijk niet anders verwacht.![]()
Laten we een campagne beginnen om de naam mergelzender te promotenquote:Maar of men dat wil he.
Zoals eerder vermeld.
Eerst een felle discussie voeren en dan de koppigheid laten gaan en je ziet dat twee meningen meer op elkaar lijken dan je zou denkenquote:Maar dat kon ook.
We zijn tot elkaar gekomen.
Beide respect.
Zo hoort het.
En dat vind jij dus ook.
Blij om te horen.
quote:Ga liever voor dichter bij huis.
Moet ff vanwege de kleine.
Maar uitgenodigd ben je.
Doe ik gek, eet je mee ??????
By de weg: je hebt mail.
Damm swets, je klinkt als ik.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nou een discussie wilt aangaan, zeg dan in godsnaam gewoon wat je bedoelt. Dat vage gelul... je lijkt wel een wijf
Jij wilt gewoon een zogenaamde discussie wat nergens over gaatquote:Op zondag 9 januari 2005 00:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kijk als je nou een discussie wilt aangaan, zeg dan in godsnaam gewoon wat je bedoelt. Dat vage gelul... je lijkt wel een wijf
Ehmz.... drugs are bad m'kay....quote:Op zondag 9 januari 2005 00:21 schreef popolon het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon een zogenaamde discussie wat nergens over gaat
Kind, kijk eens in de wieg en wrijf eens in die wallen van je
Je kunt beter.
Misschien.
Klepkut, dit gaat nergens over maar zoals zo vaak weet jij er wekl iets van te maken, rock on bitch.
Sortedquote:Op zondag 9 januari 2005 00:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ehmz.... drugs are bad m'kay....
Ach. alle kerst is mooi. Maar soms wat minder.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:20 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Het is dan geen kerst meer maar de gedachte is er nog wel.![]()
[..]
Wat mij betreft kan dat. En wie weet. Het zal toch eens een hit worden zeg.quote:Laten we een campagne beginnen om de naam mergelzender te promoten
[..]
Zo kan het ook, en hoort het ook.quote:Eerst een felle discussie voeren en dan de koppigheid laten gaan en je ziet dat twee meningen meer op elkaar lijken dan je zou denken
[..]
Gaan we doen.quote:Ik eigenlijk ook. Benidorm is erg ver. Ik mail je
Ik zie nergens ruzie..quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Ruzie met Swetsenegger - klim ik daarvoor de trap op
Het gaat meer om het idee met kerst. Naastenliefde iets wat deze wereld erg mistquote:Op zondag 9 januari 2005 00:27 schreef beware_reageerd het volgende:
Ach. alle kerst is mooi. Maar soms wat minder.
Maar ik snap je.
Ik denk zeker dat het potentie heeft. Het plan ff verder uitwerken en dan kunnen we de eerste schetsen van het plan op fok lanceren. Hebben ze een primeur.quote:Wat mij betreft kan dat. En wie weet. Het zal toch eens een hit worden zeg.
Dan heb ik het echt niet meer.
Onze mini flame war zou als voorbeeld moeten dienen hoe men uiteindelijk toch dichterbij elkaar kan komenquote:Zo kan het ook, en hoort het ook.
Maar velen kunnen het niet.
Soms zijn ze dichter bij elkaar dan men denkt.
Ho wacht even !quote:Op zondag 9 januari 2005 00:28 schreef SCH het volgende:
Ruzie met Swetsenegger - klim ik daarvoor de trap op
Noem een sport waar dat niet het geval is dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:20 schreef Georges het volgende:
[..]
Dat zal best, maar jij maakte de vergelijking met de 100 meter sprint. Daar had ik het over.
edit: Darten is een kwestie van veel oefenen, is vooral discipline niet veel anders.
Talent zal wel helpen., maar dat is met veel dingen zo.
euhmm..... nee doe maar niet want zij is een van de weinig lekkere dartstersquote:Op zaterdag 8 januari 2005 22:47 schreef Keraunos het volgende:
[..]
Ik denk dat ik meer foto's kan vinden die mijn mening bevestigen dan dat jij er kunt vinden die mijn mening ontkrachten.
Moet ik ze ook nog echt gaan posten?
quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Boeit het nou of het een sport is.
Ik heb me laten vertellen dat er ook mensen zijn die Michael Schumacher een sportman vinden.
Die Barney toch.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:39 schreef popolon het volgende:
Ik zou me daar trouwens niet voor schamen:
Altijd mekkeren over fok, optreden met Jan Boezeroen, pils drinken met Linda Meuldijk, slapen met Benny Neyman.
grinnik,quote:Op zondag 9 januari 2005 00:15 schreef popolon het volgende:
' t is prima zo.
FP ?quote:Op zondag 9 januari 2005 00:41 schreef bonke het volgende:
[..]
grinnik,
ik zie dat het persoonlijk is voor je want swets heeft hier 2 posts gedaan en je gaat meteen over de rooie
niet doen, das niet goed voor je bloedrukje
Je zegt het alsof je het je niet kan voorstellen. Formule 1 racen is erg zwaar voor een mens, reken maar dat het een sport is.quote:Op zondag 9 januari 2005 00:32 schreef SCH het volgende:
Boeit het nou of het een sport is.
Ik heb me laten vertellen dat er ook mensen zijn die Michael Schumacher een sportman vinden.
Oh, en daarom was ik na 3 uur schaken vorige week moe. (23:00) Terwijl ik normaal toch echt pas om 23:45 m'n bed in ga.quote:Op zaterdag 8 januari 2005 21:26 schreef JanJanJan het volgende:
Natuurlijk is darten geen sport.
Golf ook niet en schaken ook niet.
Van sporten wordt je moe....
Neemt niet weg dat het heel erg concentreren is en heel moeilijk....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |