Doet me denken aan Geoffrey Prommayon paar seizoenen terug. ASWH moest tegen Eindhoven in de poule van de AC en hij wilde geen 2,50 euro betalen voor een tribunekaartje. Zegt ie: Ik ben Prommayon, weet je wel. Van Willem II. Hij mocht nog gratis ook.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik keek er van op. Ik zou het dubbele vragen als ik achter de kassa zat.
Die 2,50 kan je inderdaad beter in de kantine uitgevenquote:Op zondag 9 januari 2005 17:08 schreef methodmich het volgende:
[..]
Doet me denken aan Geoffrey Prommayon paar seizoenen terug. ASWH moest tegen Eindhoven in de poule van de AC en hij wilde geen 2,50 euro betalen voor een tribunekaartje. Zegt ie: Ik ben Prommayon, weet je wel. Van Willem II. Hij mocht nog gratis ook.
Zijn er mensen? Dan kom ik wel even langs.quote:Op zondag 9 januari 2005 17:18 schreef methodmich het volgende:
VoreG, ga je nog sketchen?
Couthino mijn talentquote:Op zondag 9 januari 2005 17:21 schreef Chen het volgende:
Couthino staat in de goal bij Vitesse, btw het is op Europsport
quote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef PyTh het volgende:
Hier dan eindelijk bericht van een trotse vader genaamd Mateja
Mateja is gisteren 8 Januari om 11.53 geboren en hij weegt 4010 gram
Moeder en kind maken het goed na een toch redelijke heftige bevalling.
Ben nu weer naar beneden want er zit volop bezoek.
Meer info en misschien een foto volgen later!
2 van zulke kroegtijgers..... dat kan alleen maar Theo worden danquote:Op zondag 9 januari 2005 16:51 schreef methodmich het volgende:
Een baby van Sandman en Blumchen zal dan vermoedelijk weer Zlatan heten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |