quote:Op zondag 9 januari 2005 14:45 schreef PyTh het volgende:
Hier dan eindelijk bericht van een trotse vader genaamd Mateja
Mateja is gisteren 8 Januari om 11.53 geboren en hij weegt 4010 gram
Moeder en kind maken het goed na een toch redelijke heftige bevalling.
quote:Op zondag 9 januari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Blumchen wordt denk ik de volgende moeder, want waar die nou vannacht weer is geweest....
Zeg pfaf, heb je Elliott Smiths self titled al laten groeien?
* Blumchen zegtquote:Op zondag 9 januari 2005 16:25 schreef methodmich het volgende:
Blumchen wordt denk ik de volgende moeder, want waar die nou vannacht weer is geweest....
Grrrquote:Op zondag 9 januari 2005 16:39 schreef methodmich het volgende:
Niet meteen nee. Dat merk je pas over een tijdje.
Erg puur zeker. Maar melodieus vind ik 'm wel minder dan een E/O of XO. Hoewel duidelijk delen gebruikt zijn uit Elliott Smith in de albums.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Dat is jammer. Ik heb hem vanochtend nog gedraaid en concludeerde toen weer hoe goed ik hem toch wel niet vond. Het is een desolate junkieplaat, dat wel. Maar misschien daarom erg puur.
We komen banners tekort.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:40 schreef pascalheister het volgende:
Bij jou geslapen sandman? dus jij wordt straks vader
Needle In The Hay is okee, maar zelf vind ik vooral Christian Brothers, Clementine, Southern Belle, Coming Up Roses, Alphabet Town, St. Ides Heaven, Good To Go en The Biggest Lie erg goed. Is bijna het hele album, maar ja.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:41 schreef pfaf het volgende:
[..]
Erg puur zeker. Maar melodieus vind ik 'm wel minder dan een E/O of XO. Hoewel duidelijk delen gebruikt zijn uit Elliott Smith in de albums.
Desolate Junkieplaat:Needle in the hay zou zo door Kurt Cobain zijn geschreven gespeeld. Klinkt net als een paar andere nummers erg als het vroege Nirvana / Fecal Matter materiaal.
Coming Up Roses is wonderbaarlijk mooi. Het hoogtepunt naar mijn bescheiden mening.quote:Op zondag 9 januari 2005 16:50 schreef methodmich het volgende:
[..]
Needle In The Hay is okee, maar zelf vind ik vooral Christian Brothers, Clementine, Southern Belle, Coming Up Roses, Alphabet Town, St. Ides Heaven, Good To Go en The Biggest Lie erg goed. Is bijna het hele album, maar ja.
"Your cold white brother riding your blood like spun glass in sore eyes"
"A low riding junkie girl rode down south to your little world like a dream"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |