Helaas voor jou is Maud een kennis van mij.. dus ken ik der niet alleen van de plaatjes op m'n pc..quote:Nee joh..... Hoe kan je nou zeggen dat zij de mooiste/knapste vrouw is die er is?
Staar je alleen maar naar je pc vol met Maudjes en kijk je niet verder om je heen....
Hoezo helaas voor hem? Onzin!quote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:13 schreef Timmai het volgende:
Helaas voor jou is Maud een kennis van mij.. dus ken ik der niet alleen van de plaatjes op m'n pc..
Ohja, die deed Rene Froger toen in die wildcardshow. Ik heb toen nog op 'm gestemdquote:
Jepz.. tot verbazing van mensen uit haar omgevingquote:Op zondag 9 januari 2005 13:04 schreef OnaNia het volgende:
Heeft ze nog met Frank?
Waarom tot verbazing?quote:Op zondag 9 januari 2005 19:07 schreef Timmai het volgende:
[..]
Jepz.. tot verbazing van mensen uit haar omgeving![]()
Oeh, dat zegt een fan van MEN2B.quote:Op maandag 10 januari 2005 12:22 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb haar gister weer horen zingen. Maar sorry hoor...... geen gehoor
Dat was om eerlijk te zijn ook het eerste wat er in mijn hoofd opkwam.quote:
Helemaal mee eens.quote:Ze kan nog steeds practig zingen.
Uit het Frank Boeijen topicquote:Verder voor de mensen die het nog niet wisten: op het album van de sympathieke Maud Mulder, dat in januari uitkomt, staat een duet met Frank Boeijen. Het lied 'Voor jou alleen' is opnieuw opgenomen, met als muzikale begeleiding de originele Frank Boeijen Groep!
ach ja we nemen een Boris of Jamai of Maud of al die kneuzen van Popstars...het is allemaalquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:05 schreef cultheld het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die gemaakte 'artiesten'.
Daar erger ik me ook aanquote:Op dinsdag 11 januari 2005 10:07 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
ach ja we nemen een Boris of Jamai of Maud of al die kneuzen van Popstars...het is allemaal
Hoorde haar nieuwe single gisteren op de radio. Mooi liedje wel, misschien een tikje saai. Ik vind het wel erg leuk dat ze in het Nederlands zingt, is weer eens wat anders.quote:Op zondag 6 februari 2005 11:52 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe zit het nou met dat album en die single dan? Of heb ik iets gemist?
quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je kunt op zijn minst proberen normaal te doen.
maar dan mag ze haar mond niet opendoen..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:50 schreef multilul het volgende:
beetje brak wijf toch... is het niet meer iets voor als secretaresse ofsow.... KOFFIE?
Muziek vind ik ook dikke stront
En die heeft het nummer ook wel STUKKEN beter gezongen vind ik. De draai die ze er bij Maud aan gegeven hebben, vind ik maar niks. Emotie is daar volledig afwezig...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:35 schreef Alsgeenander het volgende:
Mooie single inderdaad, ik kende hem al van Marco Borsato. Wist niet zeker of het origineel ook van hem kwam, maar dat is dus zo?
maar volgens mij loopt haar singeltje niet echtquote:Op zondag 20 maart 2005 01:36 schreef Vitalogy het volgende:
Maud is a classy lady.
Op Bol.com kun je stukjes van het album luisteren. Ik vind Mauds' stem erg vlak. Het pakt me niet. Maar het is redelijk goed geproduceerd wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft iemand 'Voor Jou Alleen' al gehoord met de koning van het Nederlandse lied? Ik ben erg benieuwd, maar vrees dat veel Maud gerelateerde nieuwtjes langs me heen gaan.
Bedankt voor de tip! Dat klinkt niet slecht, maar het komt niet in de buurt van het origineel. Wat je zegt, ik mis de 'echtheid' bij Maud.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op Bol.com kun je stukjes van het album luisteren. Ik vind Mauds' stem erg vlak. Het pakt me niet. Maar het is redelijk goed geproduceerd wel.
quote:Bah, wat klinkt dat akelig. Enige tijd geleden was er met enige regelmaat een vreselijk vals gezongen nummer te horen op de moedertaalse zenders. Echt gruwelijk vals als een kat in het donker. Het bleek dus Maud te zijn. Zojuist bij MacMiep geluisterd naar “Voor jou alleen”. Met de originele FBG. Wat een ellende maakt die Maud ervan, wat een stress en gestuntel in haar stem. Ze zingt grammatikaal fout. Stad is met een D, en niet met een keiharde T. Het overkwam me gelukkig weer eens. Zoals eerder bij Blof op Sail 2000, VanDikHout en Acda & de Munnik. Het moment dat Frank inzette bezorgde me weer eens een rilling. Gastvrij als hij is, past hij zich flink aan. Aan deze schone valse. Het zal de leeftijd zijn. In het “In mijn bloed” van de jonge Frank klinkt eenzelfde leeftijd. Maar mooi is anders…..
ik heb em, en ik moet zeggen ik vind maud niet zo geweldig maar een paar nummers zijn wel goedquote:Op maandag 23 mei 2005 08:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe bevalt het album, mensen?
quote:Datum Type Show Lokatie Overig
.
Vr.16-09-2005
23:00u. Tape act GORINCHEM
Camphusianum Gymnasium
Nederland
BESLOTEN OPTREDEN.
.
Wo.21-09-2005
20:35u. RTV Promo TELEVISIEUITZENDING
Televisieuitzending
Nederland
Televisie uitzending van Tros Muziekfeest. Maud heeft opgetreden op de Grote Markt in Eindhoven. De uitzending is te zien op Nederland 2 om 20:35 uur! .
.
Wo.05-10-2005
20:35u. RTV Promo TELEVISIEUITZENDING
Televisieuitzending
Nederland
Televisie uitzending van Tros Muziekfeest. Maud heeft opgetreden op de Grote Markt in Eindhoven. De uitzending is te zien op Nederland 2 om 20:35 uur! .
.
Do.03-11-2005
23:00u. Tape act BESLOTEN
Besloten Optreden
Huis ter Heide.
.
Za.05-11-2005
21:15u. Tape act BESLOTEN
Besloten Optreden
Nijkerk.
.
Za.12-11-2005
21:15u. Tape act BESLOTEN
Besloten Optreden
Nijkerk.
.
Vr.25-11-2005
20:45u. Tape act BESLOTEN
Besloten Optreden
Maarssen.
.
Za.26-11-2005
20:45u. Tape act BESLOTEN
Besloten Optreden
Maarssen.
.
besloten besloten beslotenquote:
Misschien had je het aardiger moeten vragenquote:Op maandag 12 december 2005 00:38 schreef manou het volgende:
erg jammer dat maud zo arrogant is! voor mijn oppaskindje had ze geen tijd om een handtekening te geven terwijlk ze gewoon met een vriendin rustig door de stad liep winkel in en winkel uit.........misplaatste arrogantie..jammer...dekleine meid was altijd een fan...
Ze gaat in elk geval meedoen aan het Nationaal Songfestival, waar ze het opneemt tegen Treble en Behave.quote:Op woensdag 11 januari 2006 10:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Maud in 2006? Terug naar de vergetelheid?
Als het een beetje mee zit, kan ze het heel goed doen daar.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:37 schreef WithMe het volgende:
[..]
Ze gaat in elk geval meedoen aan het Nationaal Songfestival, waar ze het opneemt tegen Treble en Behave.
de kleine vroeg het zelf aan haar met knal rood hoofd en knikkende knieen....beetje jammerquote:Op maandag 26 december 2005 15:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Misschien had je het aardiger moeten vragen
Doet me denken aan 'Stan' of 'Jelle' zo je wilt.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef manou het volgende:
[..]
de kleine vroeg het zelf aan haar met knal rood hoofd en knikkende knieen....beetje jammer
Je weet nooit wat Malta doet.quote:Op zondag 29 januari 2006 15:02 schreef MasterHarmony het volgende:
als Maud het nationaal songfestival wint dan zijn we zeker verzekerd van de laatste plaats!
Dat zou er nog eens bij moeten komen..quote:Op zondag 5 maart 2006 18:21 schreef booo het volgende:
Ik heb Maud toch meerdere malen gezien en gesproken en nooit iets van arrogantie ontdekt hoor.
Lees de vorige berichtenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat zou er nog eens bij moeten komen..
Echt welquote:Op zondag 5 maart 2006 18:35 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel..
Jij en ik weten wel beter toch?
Probablyquote:Op donderdag 9 maart 2006 18:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gisteravond Treble, vanavond Behave, morgenavond Maud?
Klinkt goed.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een vriendin van me genaamd Kim is een onwijze Maud lookalike, maar dan net iets ondeugender en geiler (qua uitstraling). Ik denk nog steeds vaak eerst aan Maud en dan pas aan de herkenning als haar zoete glimlach m'n gezichtsveld betovert..
Ze treedt morgen op bij de opening van een nieuw winkelcentrum in Bergen op Zoom, dus het begin is erquote:Op zondag 19 maart 2006 15:40 schreef BVO het volgende:
Ben benieuwd of ze na dat songfestivaldrama nog aan de bak komt.
komop....zulke optredens zijn toch het begin van het eindequote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:32 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ze treedt morgen op bij de opening van een nieuw winkelcentrum in Bergen op Zoom, dus het begin is er![]()
zo eindigen zo toch allemaal?quote:Op woensdag 22 maart 2006 21:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat erg zeg.. winkelcentra.. wanneer heeft ze het zelf nou door?
Dat is 'ie jaquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:05 schreef booo het volgende:
Ohh en Timmai! Ben jij ooit -lang, lang geleden- lid geweest van het hindfansiteforum?!![]()
Ohh, hmm naja. Jou ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:26 schreef BVO het volgende:
[..]
http://hindfansite.com/forum/profile.php?mode=viewprofile&u=34.
Dit lijkt me toch echt het einde.. oh nee, ze gaat meedoen met de ijs-/winterversie van Dancing With The Starsquote:Op vrijdag 16 juni 2006 12:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Gedumpt door de platenmaatschappij!
Nog erger.. een vage rip-off van SBS 6. Ze schijnt wel weer in onderhandeling te zijn met een andere maatschappij...quote:Op donderdag 29 juni 2006 21:48 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dit lijkt me toch echt het einde.. oh nee, ze gaat meedoen met de ijs-/winterversie van Dancing With The Stars
Je bent zo ongeveer de grootste Maud basher van dit forum en nu wil je opeens een nummer van haar? Heb je iets goed te maken met je vriendin of zo?quote:
Kijk eens aan. Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen. Wat vond je van de rest van het album (ik neem tenminste aan dat je het complete album hebt gevonden)? Misschien vind je het duet met Xander de Buisonjé (Ik zie) ook wel mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb 'm te pakken hoor. Het is een prachtig duet, echt ademloos zitten luisteren.
Zo hoort dat! Nu nog kindertjes en een mooie bruiloft, en heel misschien een hond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef DeSiever het volgende:
Wat leuk dat ze nog steeds samen is met die Frank. Echte liefde!
Die hond heeft ze al. Rocco heet ie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo hoort dat! Nu nog kindertjes en een mooie bruiloft, en heel misschien een hond.
En ook nog eens gezegend met meerdere talentenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef DeSiever het volgende:
Mooie foto! Mooie vrouw..
quote:Sexy Mama
Geschreven door Maud op 27 september 2006 in Algemeen
haha, ja en die sexy mama moet ik dan voorstellen vrijdag Wat een onwijs leuke berichtjes hebben jullie geschreven. Dankjulliewel! Gaat al best goed met ons nummer. Moet alleen aan zoveel dingen tegelijk denken: armen mooi houden, handen ontspannen, rug recht, door de knieën, knieën strekken, lachen, sexy kijken, niet vallen…. pfff. Mijn hoofd zit vol! Af en toe ga ik lekker een avondje ontspannen met vrienden, maar over het algemeen sta ik op met die schaatsen en ik ga ermee naar bed. Lijkt me raar als dat op een gegeven moment afgelopen is… Zal ik dan vaker naar de schaatsbaan gaan??? Ik heb geen idee! Vrijdag doe ik in ieder geval weer mijn uiterste best!!!
Dikke kus Maud
quote:Pfieww!!
Geschreven door Maud op 09 oktober 2006 in Algemeen
Voordat ik over die zenuwslopende zaterdagavond wil vertellen, wil ik eerst even zeggen: Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, aan iedereen die heeft gestemd!!!! Wauw, wat was ik zenuwachtig. De skate-off is geen pretje… Gelukkig mogen we nog een week meedoen! Het was op het nippertje, maar dat maakt me niet uit, we zitten er nog in!!!!!!!! Je zag de reactie van Alex en mij… die zei al genoeg denk ik! We zijn echt mega mega mega super heel erg blij!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor deze vrijdag hebben we twee hele mooie nummers. We hebben vandaag de choreografie ervan gezien en die is echt helemaal te gek!!!! De komende week hard oefenen, want er zitten behoorlijk wat pasjes in die ik nog niet echt onder de knie heb! Des te groter is de uitdaging. Ik hou jullie op de hoogte!
Een extreem dikke kus van een hele blije Maud
quote:Op 17 november 1981 werd Maud Margot Mulder geboren in Nijmegen. Ze was de tweede dochter van vader Theo en moeder Maria. Samen met haar oudere zus is Eefke Mulder (13-10-1977) groeide Maud op in de Weezenhof in Nijmegen. Op basisschool 'De Speelwerkhoeve' was al duidelijk dat Maud veel aandacht heeft voor muziek, maar dat niet alleen. Ze stortte zich ook op tennis, hockey en neemt pianolessen. De familie Mulder verhuisde op een gegevens moment naar een andere wijk in Nijmegen en Maud besloot om na haar basisschool naar het Stedelijk Gymnasium te gaan. Door haar drukke bezigheden naast school, zoals o.a. hockey, lukte het haar niet om in 2000 te slagen voor het gymnasium. Een jaartje later lukte dat wel.
Volgens mij is dat Eefke, dus het antwoord op je vraag zal bevestigend zijn. linkquote:Opstelling Nederland: De Roever; Polkamp, Schopman, Booij, Paumen; Goderie, Smabers, Moreira de Melo; Van As, Karres, Mulder.
Wissels: Hoog, Lammers, Van Geenhuizen, De Bruijn, Dijkstra.
quote:Lammers maakt selectie bekend
Damesbondscoach Marc Lammers heeft zijn definitieve selectie bekend gemaakt voor het komende WK in Spanje. Maartje Scheepstra, Nienke Kremers en keepster Floortje Engels zijn op het laatste moment afgevallen. Volgende week zaterdag 23 september vertrekken de dames naar Madrid om aldaar op woensdag de 27e aan te vangen tegen India
(...)
Selectie
De selectie luidt als volgt: Lisanne de Roever (k), Eefke Mulder, Fatima Moreira de Melo, Jiske Snoeks, Miek van Geenhuizen, Wieke Dijkstra, Sylvia Karres, Maartje Goderie, Minke Smabers, Minke Booij (a), Janneke Schopman, Chantal de Bruijn, Maartje Paumen, Naomi van As, Ellen Hoog, Eveline de Haan (k), Sophie Polkamp, Kim Lammers. Begeleiding: Marc Lammers (bondscoach), Rob Bianchi (assistent-coach), Max Caldas (assistent-trainer), Jan Albers (manager), Mineke Vegter (arts), Johannes Veen (fysiotherapeut), Lars Gillhaus (video).
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mee eens!
Haar nieuwe CD wordt geheel engelstalig en (naar het schijnt) een beetje in de stijl van Norah Jones.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een sterke Nederlandstalige ballad of zo.. daar zittenw e op te wachten
Het is jammer voor de discussie, maar ik ben het roerend met je eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Norah Jones.. oh nee.. ik vind het een prachtige vrouw (zelfs op m'n desktop), maar die muziek is toch slaapverwekkend?? Kom nou, jongens..
Fris en fruitig/ pittig moet het zijn!! Een vrouwelijke Jan Smit of zo.. niet te ingewikkeld allemaal.. maar ja, Nijmegen is geen Volendam. Nu krijgen we een vrouwelijke Frank Boeijen.
Wachten op een nieuwe reality serie/competitie dinges op SBS6 of RTL4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef DeSiever het volgende:
Niet zo slowchatten.
Wat doet Maud nu ze uitgeschakeld is?
Ze kan ook haar studie Psychologie weer oppakken natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:45 schreef DeSiever het volgende:
Haha, zou je denken?
Ik wil haar wel zien sjoelen denk ik.
Zoveel heeft dit niet met slowchatten te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef DeSiever het volgende:
Niet zo slowchatten.
Wat doet Maud nu ze uitgeschakeld is?
Hum dit topic gaat dan ook niet echt rapquote:Op zaterdag 8 januari 2005 20:13 schreef Timmai het volgende:
[afbeelding]
In februari komt de single van Maud uit.
[..]
Helaas voor jou is Maud een kennis van mij.. dus ken ik der niet alleen van de plaatjes op m'n pc..
vanaf 2005 is idd niet rapquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 19:12 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Hum dit topic gaat dan ook niet echt rap![]()
quote:Wo.17-01-2007
Datum Type Show Lokatie Overig
14:30u. IJsdansdemonstatie + Besloten
Vr.19-01-2007
20:00u. Tape act Besloten
Vr.26-01-2007
22:30u. Tape act Besloten
quote:Wat leuk dat je je aanmeldt als officiële fan van mij!
Op deze manier wordt je op de hoogte gehouden van alles wat er de komende tijd te gebeuren staat, zoals speciale Meet & Greet's en mail ik je als eerste de data van mijn optredens.
Je kan toch fan zijn van Maud de schaatster/ hockeysterquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik durf overal voor uit te komen (weet je).. ik ken geen enkel liedje van haar, dat maakt het wel lastig om fan te zijn..
Nou jottumquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Nee sorry.. she's all yours..
Zijn duet met Maud bedoel je?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heb je Dybdahl al geluisterd?
Die is zus is niet bepaald een eigen topic waardig...quote:Op woensdag 28 februari 2007 01:12 schreef PLAE@ het volgende:
hahaha gatver die zus. Plaatje deed t niet. toch ff naar de url gegaan
Ineens vind ik Maud leuk![]()
Idd dat was meteen het hoogtepunt van de wedstrijd.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 20:29 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Volkslied voor Nederland-Roemenië..
quote:Wilhelmus geeft Maud speciaal gevoel.
De bondscoach van het Nederlands dameshockeyteam nodigde haar uit voor Oranje. Maar nee, Maud bedankte vriendelijk. Ze wilde liever zingen. Vanavond neemt ze het Wilhelmus voor haar rekening.
Dat ze een mooie stem heeft, dat weten we sinds Idols 2004, waarin ze tweede werd. Daarnaast is Maud een talentvol hockeyster, die alle nationale jeugdelftallen doorliep. “Ik heb dus al vaak het Wilhelmus als speelster meegezongen. Ik kreeg er altijd wel een speciaal gevoel bij. Ik snap het trouwens ook als sommige voetballers niet meezingen. Het is zo’n moment vlak voor de wedstrijd waarin je je oplaadt en denkt aan de tegenstander en wat je gaat doen.”
Spijt dat ze zelf Oranje nooit heeft gehaald, heeft Maud niet. “Het is prachtig om voor je land uit te komen, maar ik vind het nog stoerder om voor mezelf uit te komen. Al krijg ik nog wel eens kriebels als ik mijn zus zie spelen.” Zus Eefke Mulder, die zo’n halfjaar geleden wereldkampioen werd, zal op haar beurt kriebels krijgen als ze Maud vanavond in een vol stadion ziet optreden. “Ik heb ook al een keer in de Amsterdam ArenA opgetreden. Nu dus in De Kuip. En het leuke van het zingen van het Wilhelmus is dat iedereen keihard meezingt. Ik hoef het niet alleen te doen.”
Wat heeft Maud met voetbal?
Wat heeft Maud eigenlijk met voetbal? “Heel veel. Wij zijn thuis heel sportief ingesteld en mijn pa is gek van voetbal. We kijken belangrijke wedstrijden vaak met z’n allen. Ik ben ook een aantal keer in het stadion geweest bij een interland. Ik was toen uitgenodigd en zat op de vip-tribune, maar het liefst zit ik tussen de krijsende supporters. Daar is toch meer sfeer.”
Haar favoriete voetballer is Edgar Davids. “Ik vind het te gek dat hij terug is bij Ajax. Als hij erin komt, met al zijn vechtlust, denk ik altijd: het komt wel goed. Huntelaar vind ik ook een superleuke speler, een echte spits. Stoer als iemand vanuit de meest onmogelijke hoeken kan scoren. Hij had een vliegende start, waardoor hij de schijnwerpers op zich kreeg. Nu scoort hij dan even wat minder, maar dat komt wel weer goed.”
Tot slot: waar kijkt Maud vanavond het meest naar uit? “Toch wel naar de wedstrijd. Dan is mijn optreden achter de rug en dan kan ik ontspannen en lekker genieten van een mooie wedstrijd.”
Je bent aan het youtuben geslagen?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Samen met Xander de Buisonjé: 'Ik Zie'
http://www.youtube.com/watch?v=SI3JyeCXBEs
Maudquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. nee, leidt alleen maar af.
er bestaat zoiets als een 7e klasse!
Valt wel mee hoor. Ze was afgelopen vrijdag nog te zien in de speciale aflevering van de TROS TV Show ten bate van de wereldwijde strijd tegen AIDS.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent aan het youtuben geslagen?![]()
Het is trouwens wel angstig stil rond haar persoon.
Ja, ze zong. De uitzending is hier terug te kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef DeSiever het volgende:
Zong ze daar? interessant.
Nou, het was een speciaal voor de gelegenheid gemaakt nummer dat ze samen met Nurlaila Karim, Laura Fygi, Chantal Janzen en Raffaëla deed. Het zit aan het einde van de show en begint rond 1:24.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:03 schreef DeSiever het volgende:
Bedankt, Rip. Ik zal er eens de tijd voor nemen.
Kun je aangeven welk(e) nummer(s) het betreft?
Voetballende Fok!ers deel 21: in voorbereiding op '07/'08quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou zonde zijn!
G, we hebben goede snelle aanvaller erbij, collega van me!
Geef eens een bron.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb gehoord dat ze een duet met Erik Hulzebos aan het opnemen is, komt op zijn album, geen idee of het ook uitkomt of dat het een gerucht is.
Verder schijnt ze vanaf volgend jaar Roodkapje gaan spelen in een kleine musicalproduktie.
Ik denk dat dit allemaal vreselijk oud en opgewarmd nieuws is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je behoudt toch je waardigheid, mag ik hopen.
Tussen een duet met Erik Hulzebosch en de goot zit niet veel meer.
Klik eens op de link en je ziet het!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat deed ze samen met Hulzebosch dan, welk liedje?
"Met één op been op de stoep en één been in de goot" van Kinderen voor Kinderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh het is een link.. whaha, sorry.
Toch is het op heden nog niet bevestigd door Maud of haar management dat Roodkapje doorgaat want de contracten waren nog niet rond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal vreselijk oud en opgewarmd nieuws is.
De Telegraaf berichtte op 16 maart al dat Maud in de musical Roodkapje gaat spelen. Volgens de Telegraaf in de Efteling, maar dat laatste klopt niet, het gaat om een reeks theatervoorstellingen verspreid over het land. Maar ach, de Telegraaf vertelt wel vaker sprookjes.
Het duet met Erik Hulzebosch heeft ze al gedaan in het SBS6 programma So you wannabe a popstar, en dat was half mei. Er zijn voor zover mij bekend geen plannen voor de opname van een single met Maud.
Op de officiële site van de musical staat gewoon dat Maud de rol van Roodkapje gaat spelen. Dat is overigens pas in het theaterseizoen 2008-2009, dus dat is nog een eind weg. Maar hier vast een plaatje:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Toch is het op heden nog niet bevestigd door Maud of haar management dat Roodkapje doorgaat want de contracten waren nog niet rond.
Erik Hulzebosch mag als winnaar van SYWBAP een album opnemen. Dat album moet eind augustus in de winkel liggen, dus het is aanemelijk dat hij momenteel bezig is met de opnamen. Naar verluidt komt er ook een duet op zijn CD en dat zou dus een duet met Maud kunnen zijn. Zelfs als dat klopt, dan betekent dat niet dat het slecht gaat met de (zang)carriere van Maud, want laten we eerlijk zijn, qua zang heeft Erik Maud harder nodig dan andersom.quote:Verder heb ik begrepen dat naar aanleiding van het duet bij SYWBAP Erik heeft gevraagd samen met Maud een duet op te nemen. Geen idee of het ook op single uitkomt, maar er werd iets gezegd over 'in de zomer'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |