quote:Sexy Mama
Geschreven door Maud op 27 september 2006 in Algemeen
haha, ja en die sexy mama moet ik dan voorstellen vrijdag Wat een onwijs leuke berichtjes hebben jullie geschreven. Dankjulliewel! Gaat al best goed met ons nummer. Moet alleen aan zoveel dingen tegelijk denken: armen mooi houden, handen ontspannen, rug recht, door de knieën, knieën strekken, lachen, sexy kijken, niet vallen…. pfff. Mijn hoofd zit vol! Af en toe ga ik lekker een avondje ontspannen met vrienden, maar over het algemeen sta ik op met die schaatsen en ik ga ermee naar bed. Lijkt me raar als dat op een gegeven moment afgelopen is… Zal ik dan vaker naar de schaatsbaan gaan??? Ik heb geen idee! Vrijdag doe ik in ieder geval weer mijn uiterste best!!!
Dikke kus Maud
quote:Pfieww!!
Geschreven door Maud op 09 oktober 2006 in Algemeen
Voordat ik over die zenuwslopende zaterdagavond wil vertellen, wil ik eerst even zeggen: Bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, bedankt, aan iedereen die heeft gestemd!!!! Wauw, wat was ik zenuwachtig. De skate-off is geen pretje… Gelukkig mogen we nog een week meedoen! Het was op het nippertje, maar dat maakt me niet uit, we zitten er nog in!!!!!!!! Je zag de reactie van Alex en mij… die zei al genoeg denk ik! We zijn echt mega mega mega super heel erg blij!!!!!!!!!!!!!!!!!
Voor deze vrijdag hebben we twee hele mooie nummers. We hebben vandaag de choreografie ervan gezien en die is echt helemaal te gek!!!! De komende week hard oefenen, want er zitten behoorlijk wat pasjes in die ik nog niet echt onder de knie heb! Des te groter is de uitdaging. Ik hou jullie op de hoogte!
Een extreem dikke kus van een hele blije Maud
quote:Op 17 november 1981 werd Maud Margot Mulder geboren in Nijmegen. Ze was de tweede dochter van vader Theo en moeder Maria. Samen met haar oudere zus is Eefke Mulder (13-10-1977) groeide Maud op in de Weezenhof in Nijmegen. Op basisschool 'De Speelwerkhoeve' was al duidelijk dat Maud veel aandacht heeft voor muziek, maar dat niet alleen. Ze stortte zich ook op tennis, hockey en neemt pianolessen. De familie Mulder verhuisde op een gegevens moment naar een andere wijk in Nijmegen en Maud besloot om na haar basisschool naar het Stedelijk Gymnasium te gaan. Door haar drukke bezigheden naast school, zoals o.a. hockey, lukte het haar niet om in 2000 te slagen voor het gymnasium. Een jaartje later lukte dat wel.
Volgens mij is dat Eefke, dus het antwoord op je vraag zal bevestigend zijn. linkquote:Opstelling Nederland: De Roever; Polkamp, Schopman, Booij, Paumen; Goderie, Smabers, Moreira de Melo; Van As, Karres, Mulder.
Wissels: Hoog, Lammers, Van Geenhuizen, De Bruijn, Dijkstra.
quote:Lammers maakt selectie bekend
Damesbondscoach Marc Lammers heeft zijn definitieve selectie bekend gemaakt voor het komende WK in Spanje. Maartje Scheepstra, Nienke Kremers en keepster Floortje Engels zijn op het laatste moment afgevallen. Volgende week zaterdag 23 september vertrekken de dames naar Madrid om aldaar op woensdag de 27e aan te vangen tegen India
(...)
Selectie
De selectie luidt als volgt: Lisanne de Roever (k), Eefke Mulder, Fatima Moreira de Melo, Jiske Snoeks, Miek van Geenhuizen, Wieke Dijkstra, Sylvia Karres, Maartje Goderie, Minke Smabers, Minke Booij (a), Janneke Schopman, Chantal de Bruijn, Maartje Paumen, Naomi van As, Ellen Hoog, Eveline de Haan (k), Sophie Polkamp, Kim Lammers. Begeleiding: Marc Lammers (bondscoach), Rob Bianchi (assistent-coach), Max Caldas (assistent-trainer), Jan Albers (manager), Mineke Vegter (arts), Johannes Veen (fysiotherapeut), Lars Gillhaus (video).
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Mee eens!
Haar nieuwe CD wordt geheel engelstalig en (naar het schijnt) een beetje in de stijl van Norah Jones.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 12:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een sterke Nederlandstalige ballad of zo.. daar zittenw e op te wachten
Het is jammer voor de discussie, maar ik ben het roerend met je eens.quote:Op woensdag 11 oktober 2006 21:43 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Norah Jones.. oh nee.. ik vind het een prachtige vrouw (zelfs op m'n desktop), maar die muziek is toch slaapverwekkend?? Kom nou, jongens..
Fris en fruitig/ pittig moet het zijn!! Een vrouwelijke Jan Smit of zo.. niet te ingewikkeld allemaal.. maar ja, Nijmegen is geen Volendam. Nu krijgen we een vrouwelijke Frank Boeijen.
Wachten op een nieuwe reality serie/competitie dinges op SBS6 of RTL4.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef DeSiever het volgende:
Niet zo slowchatten.
Wat doet Maud nu ze uitgeschakeld is?
Ze kan ook haar studie Psychologie weer oppakken natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:45 schreef DeSiever het volgende:
Haha, zou je denken?
Ik wil haar wel zien sjoelen denk ik.
Zoveel heeft dit niet met slowchatten te maken.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 13:36 schreef DeSiever het volgende:
Niet zo slowchatten.
Wat doet Maud nu ze uitgeschakeld is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |