Je bent aan het youtuben geslagen?quote:Op maandag 25 juni 2007 10:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Samen met Xander de Buisonjé: 'Ik Zie'
http://www.youtube.com/watch?v=SI3JyeCXBEs
Maudquote:Op maandag 25 juni 2007 23:44 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haha.. nee, leidt alleen maar af.
er bestaat zoiets als een 7e klasse!
Valt wel mee hoor. Ze was afgelopen vrijdag nog te zien in de speciale aflevering van de TROS TV Show ten bate van de wereldwijde strijd tegen AIDS.quote:Op maandag 25 juni 2007 19:28 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je bent aan het youtuben geslagen?![]()
Het is trouwens wel angstig stil rond haar persoon.
Ja, ze zong. De uitzending is hier terug te kijken.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 19:48 schreef DeSiever het volgende:
Zong ze daar? interessant.
Nou, het was een speciaal voor de gelegenheid gemaakt nummer dat ze samen met Nurlaila Karim, Laura Fygi, Chantal Janzen en Raffaëla deed. Het zit aan het einde van de show en begint rond 1:24.quote:Op vrijdag 29 juni 2007 20:03 schreef DeSiever het volgende:
Bedankt, Rip. Ik zal er eens de tijd voor nemen.
Kun je aangeven welk(e) nummer(s) het betreft?
Voetballende Fok!ers deel 21: in voorbereiding op '07/'08quote:Op dinsdag 3 juli 2007 23:03 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou zonde zijn!
G, we hebben goede snelle aanvaller erbij, collega van me!
Geef eens een bron.quote:Op dinsdag 3 juli 2007 22:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik heb gehoord dat ze een duet met Erik Hulzebos aan het opnemen is, komt op zijn album, geen idee of het ook uitkomt of dat het een gerucht is.
Verder schijnt ze vanaf volgend jaar Roodkapje gaan spelen in een kleine musicalproduktie.
Ik denk dat dit allemaal vreselijk oud en opgewarmd nieuws is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je behoudt toch je waardigheid, mag ik hopen.
Tussen een duet met Erik Hulzebosch en de goot zit niet veel meer.
Klik eens op de link en je ziet het!quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:28 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat deed ze samen met Hulzebosch dan, welk liedje?
"Met één op been op de stoep en één been in de goot" van Kinderen voor Kinderen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh het is een link.. whaha, sorry.
Toch is het op heden nog niet bevestigd door Maud of haar management dat Roodkapje doorgaat want de contracten waren nog niet rond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:27 schreef Riparius het volgende:
[..]
Ik denk dat dit allemaal vreselijk oud en opgewarmd nieuws is.
De Telegraaf berichtte op 16 maart al dat Maud in de musical Roodkapje gaat spelen. Volgens de Telegraaf in de Efteling, maar dat laatste klopt niet, het gaat om een reeks theatervoorstellingen verspreid over het land. Maar ach, de Telegraaf vertelt wel vaker sprookjes.
Het duet met Erik Hulzebosch heeft ze al gedaan in het SBS6 programma So you wannabe a popstar, en dat was half mei. Er zijn voor zover mij bekend geen plannen voor de opname van een single met Maud.
Op de officiële site van de musical staat gewoon dat Maud de rol van Roodkapje gaat spelen. Dat is overigens pas in het theaterseizoen 2008-2009, dus dat is nog een eind weg. Maar hier vast een plaatje:quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:37 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Toch is het op heden nog niet bevestigd door Maud of haar management dat Roodkapje doorgaat want de contracten waren nog niet rond.
Erik Hulzebosch mag als winnaar van SYWBAP een album opnemen. Dat album moet eind augustus in de winkel liggen, dus het is aanemelijk dat hij momenteel bezig is met de opnamen. Naar verluidt komt er ook een duet op zijn CD en dat zou dus een duet met Maud kunnen zijn. Zelfs als dat klopt, dan betekent dat niet dat het slecht gaat met de (zang)carriere van Maud, want laten we eerlijk zijn, qua zang heeft Erik Maud harder nodig dan andersom.quote:Verder heb ik begrepen dat naar aanleiding van het duet bij SYWBAP Erik heeft gevraagd samen met Maud een duet op te nemen. Geen idee of het ook op single uitkomt, maar er werd iets gezegd over 'in de zomer'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |