Je bent zo ongeveer de grootste Maud basher van dit forum en nu wil je opeens een nummer van haar? Heb je iets goed te maken met je vriendin of zo?quote:
Kijk eens aan. Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen. Wat vond je van de rest van het album (ik neem tenminste aan dat je het complete album hebt gevonden)? Misschien vind je het duet met Xander de Buisonjé (Ik zie) ook wel mooi.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ik heb 'm te pakken hoor. Het is een prachtig duet, echt ademloos zitten luisteren.
Zo hoort dat! Nu nog kindertjes en een mooie bruiloft, en heel misschien een hond.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 15:08 schreef DeSiever het volgende:
Wat leuk dat ze nog steeds samen is met die Frank. Echte liefde!
Die hond heeft ze al. Rocco heet ie.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 17:05 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Zo hoort dat! Nu nog kindertjes en een mooie bruiloft, en heel misschien een hond.
En ook nog eens gezegend met meerdere talentenquote:Op vrijdag 8 september 2006 19:54 schreef DeSiever het volgende:
Mooie foto! Mooie vrouw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |