quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:09 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Je kunt op zijn minst proberen normaal te doen.
maar dan mag ze haar mond niet opendoen..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:50 schreef multilul het volgende:
beetje brak wijf toch... is het niet meer iets voor als secretaresse ofsow.... KOFFIE?
Muziek vind ik ook dikke stront
En die heeft het nummer ook wel STUKKEN beter gezongen vind ik. De draai die ze er bij Maud aan gegeven hebben, vind ik maar niks. Emotie is daar volledig afwezig...quote:Op donderdag 10 maart 2005 11:35 schreef Alsgeenander het volgende:
Mooie single inderdaad, ik kende hem al van Marco Borsato. Wist niet zeker of het origineel ook van hem kwam, maar dat is dus zo?
maar volgens mij loopt haar singeltje niet echtquote:Op zondag 20 maart 2005 01:36 schreef Vitalogy het volgende:
Maud is a classy lady.
Op Bol.com kun je stukjes van het album luisteren. Ik vind Mauds' stem erg vlak. Het pakt me niet. Maar het is redelijk goed geproduceerd wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 02:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Heeft iemand 'Voor Jou Alleen' al gehoord met de koning van het Nederlandse lied? Ik ben erg benieuwd, maar vrees dat veel Maud gerelateerde nieuwtjes langs me heen gaan.
Bedankt voor de tip! Dat klinkt niet slecht, maar het komt niet in de buurt van het origineel. Wat je zegt, ik mis de 'echtheid' bij Maud.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 10:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Op Bol.com kun je stukjes van het album luisteren. Ik vind Mauds' stem erg vlak. Het pakt me niet. Maar het is redelijk goed geproduceerd wel.
quote:Bah, wat klinkt dat akelig. Enige tijd geleden was er met enige regelmaat een vreselijk vals gezongen nummer te horen op de moedertaalse zenders. Echt gruwelijk vals als een kat in het donker. Het bleek dus Maud te zijn. Zojuist bij MacMiep geluisterd naar “Voor jou alleen”. Met de originele FBG. Wat een ellende maakt die Maud ervan, wat een stress en gestuntel in haar stem. Ze zingt grammatikaal fout. Stad is met een D, en niet met een keiharde T. Het overkwam me gelukkig weer eens. Zoals eerder bij Blof op Sail 2000, VanDikHout en Acda & de Munnik. Het moment dat Frank inzette bezorgde me weer eens een rilling. Gastvrij als hij is, past hij zich flink aan. Aan deze schone valse. Het zal de leeftijd zijn. In het “In mijn bloed” van de jonge Frank klinkt eenzelfde leeftijd. Maar mooi is anders…..
ik heb em, en ik moet zeggen ik vind maud niet zo geweldig maar een paar nummers zijn wel goedquote:Op maandag 23 mei 2005 08:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hoe bevalt het album, mensen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |