quote:Stel je een simulatie van de werkelijkheid voor, maar dan zonder alle saaie stukken en
inclusief een boel babbelende beesten. Kom in Animal Crossing wonen en je kunt je tijd
doorbrengen met nieuwe vrienden, bijvoorbeeld door de leuke festivals te bezoeken die er
op z'n tijd gehouden worden. Je kunt natuurlijk ook een hoop bells proberen te verzamelen.
Bells zijn zeg maar de Euro's van Animal Crossing en als je er veel verdient kun je uitgeven
wat je wilt, want in Animal Crossing is er een boel te koop.
Er is zoveel te doen dat je al snel zult merken dat er simpelweg niet genoeg uren in een dag
zitten. Nu geeft dat overigens niet, want je hoeft je nooit te haasten. Wil je alle fossielen
en insecten in het dorp verzamelen, dan kun je daar zo lang over doen als je wilt.
Versier het dorp door overal bloemen te planten en verras je vrienden als ze je dorp komen
bezoeken. Stuur brieven, ga op schattenjacht, knap klusjes op... je kunt het zo gek niet
bedenken of je kunt het in Animal Crossing doen.
Maak van je eigen stulpje een waar paleis door hele meubelsets bij elkaar te verzamelen.
Toon je ontwerperstalenten door je eigen patronen te creëren bij de Gezusters Able.
Gebruik het Nintendo GameCube Game Boy Advance-snoer om toegang te krijgen tot bijzondere
onderdelen van connectiviteit. Je kunt zelfs klassieke NES games zoals Punch-Out!!
en Balloon Fight spelen wanneer je maar wilt!
Neenee, het is een php filetje dat ie kan updaten.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:05 schreef Cici het volgende:
Als je me wil uitleggen hoe ik dat moet doen, (via paint???)
Dan kan ik dat voortaan ook
Nee, php is waar sites meestal op draaien.quote:Op zondag 9 januari 2005 13:08 schreef Cici het volgende:
Php is photoshop???
Heb ik ook, maar of ik dat kan, pffffffffff
Ow...hehe, die moet ik nog krijgen danquote:Op maandag 10 januari 2005 12:43 schreef Cici het volgende:
De grootste winkel heet Nookingtons.
Heeft een boven verdieping.
Hij heeft de laatste keer zijn winkel toch niet uitgebreid...ik moest toen betalen voor een uitbouw of kelder. Heb de uitbouw gekozen, toen ik klaar was met betalen heeft hij zijn winkel niet vergroot. Het is nog steeds de nookway nuquote:Op maandag 10 januari 2005 15:23 schreef Cici het volgende:
Nee hoor, Nook kan telkens zijn shop uitbreiden als jij klaar bent met een huis af te betalen.
Dan heeft hij weer geld om te verbouwen.
quote:Op zaterdag 15 januari 2005 01:31 schreef Cici het volgende:
Zo, gefeliciteerd.
Weer een verslaafde erbij, wacht maar
Oeps, dat heeft hij me ook gevraagd, maandagquote:Op maandag 17 januari 2005 15:56 schreef Cici het volgende:
Zo, ben gisteren gevraagd door Tortimer om de vuurtoren aan te doen tussen 18:00 en 22:00.
En dat tot de 23e.
Ben benieuwd
Dan weet ik dat ookquote:Op vrijdag 21 januari 2005 13:23 schreef Cici het volgende:
Elke zaterdag, om 20:00 uur.
Komt waarschijnlijk omdat het niet een goede plek is, zoek een betere plek een klein beetje van het water af en zonder andere bomen eromheen.quote:Op maandag 24 januari 2005 14:14 schreef ivetje het volgende:
Ik heb trouwens een schep begraven en er groeit een gouden boom...alleen blijft ie heel klein. Hij is half zo groot en groeit niet meer verderMeer mensen die dat hebben gehad, en wat moet ik er nu mee? Opnieuw een schep begraven??
dat vroeg ik me dus ook af...als het geen goede plek is gaat je boompje nl meestal dood. Maar deze is wel gegroeid, hij groeit alleen niet meer verder. Heel vremd, en dat heb ik ook met 4 fruitboompjesquote:Op maandag 24 januari 2005 17:07 schreef Thomper het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk omdat het niet een goede plek is, zoek een betere plek een klein beetje van het water af en zonder andere bomen eromheen.
Ja, zet mij maar in dat overzicht!quote:Op woensdag 2 februari 2005 19:44 schreef lizardtattoo het volgende:
Hoi Mr. Happ_E
Wil je in het overzicht in de beginpost worden opgenomen? En wil je ander fruit ontvangen van iemand? Fruit zou je wel gewoon in de winter moeten kunnen planten. Probeer eens eerst een boom om te hakken, de stomp uit te graven en in het gat een nieuwe boom te planten? En de eerste dagen niet in de buurt van het jonge boompje rondrennen, daar kunnen ze niet goed tegen.
Nog gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 8 februari 2005 16:25 schreef ivetje het volgende:
-knip-
Heb voor mijn verjaardag van mijn vriend een wavebird gehad voor de GC
-knip-
Dank jequote:Op dinsdag 8 februari 2005 20:04 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd!![]()
Ik heb trouwens weer even geprobeerd om boompjes te planten in de sneeuw en nu doen ze het wel! Heb meteen een schep begraven op de 'shining spot'![]()
Ook ben ik erachter gekomen dat het niet echt bijzonder slim is om met bergen geld rond te lopen. Zou net het geld naar het postkantoor brengen om mijn schuld af te lossen kom ik een buur tegen. Ik ben zo vriendelijk om te vragen hoe het met hem is en hij vertelt me dat ie zin heeft in een spelletje. Hij verkoopt me zomaar een of ander doelloos stukje meubel voor heel heel veel geld!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 minuten later al het antwoord:quote:Hallo,
Ik bezocht vandaag de site van Animal Crossing Ambassadors, en kwam
erachter dat jullie ermee stoppen, wat ik zeer jammer vind. Niet
alleen omdat het een leuk plan was, maar ook omdat het nooit echt van
de grond kwam. De GBA SP die te koop was, was bijvoorbeeld haast
onmogelijk te krijgen, je moest wel 400 mensen laten registreren via
je link.
Dan waren er nog de activiteiten, die waren er veel te weinig. Er was
maar een enkele activiteit per 2 weken. Ook de prijzen waren niet
geweldig, ik wilde af wachten om te zien of er nog leuke dingen te
koop zouden komen voor een goedkoop bedrag, maar op dit moment is er
nog enkel de screensaver te koop voor 750 bellen, terwijl ik er meer
dan 4000 heb. Komt er nog een kans om ze te verzilveren voor andere
dingen voor 28 februari?
Met vriendelijke groet,
Thomas Haenen
Tsja, jammer van Animal Crossing Ambassadors, maar het liep niet echt lekker. Hopelijk nog iets leuks voor mijn punten.quote:Beste Thomas,
Bedankt voor je e-mail. We moeten helaas stoppen met de site omdat het
een tijdelijke actie was. We zullen volgende week nog een aantal andere
prijzen erin zetten. In het begin waren er elke week activiteiten maar
later werden dit er minder onder andere ook omdat er steeds minder
interesse voor was.
Met vriendelijke groet,
Het Nintendo Team
Dat is een klein bruin hondje, die heeft volgens mij bij mij gewoond. Was blij toen ze verhuisde, was niet het meest spannende karakterquote:Op vrijdag 11 februari 2005 11:07 schreef Tweetyfreak_Bea het volgende:
Het is een geweldige spel. Erg verslavend moet ik je wel zeggen. Ik heb op een amerikaanse website gezien dat er een poppetje is die Bea heet en ik heet ook zo. Bestwel grappig. Alleen dat poppetje is nog niet in mijn stadje geweest jammer genoeg.
Dat kan heel goed hoor; probeer het maar eens met het netje (als je heel erg je best doet kan het ook met de bijl)quote:soms heb ik gewoon echt zin om een poppetje op zijn/haar muil te rammen en dat kan niet in dit vredelievend spel Helaas...hehe
Dat duwen heb ik weleens geprobeerd...maar met dat netjequote:Op zondag 13 februari 2005 03:05 schreef SuperMocio het volgende:
[..]
Dat kan heel goed hoor; probeer het maar eens met het netje (als je heel erg je best doet kan het ook met de bijl)
Wat bosbewoners ook erg irriteert is vlak achter ze aan lopen en ze vooruit duwen.
Probeer maar eens, de reacties zijn meestal wel grappig, zeker als je een tijdje door blijft etteren....
Nergens last van! Ze doen het allemaal. Ik ben je eeuwig dankbaarquote:Op donderdag 17 februari 2005 15:11 schreef lizardtattoo het volgende:
*knipknip*(met alvast de waarschuwing dat mijn codes niet altijd schijnen te werken bij iedereen, dus niet te vroeg juichen)
Jippie! Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 27 februari 2005 16:54 schreef lizardtattoo het volgende:
. Gewoon meteen in het begin fruit ruilen met een paar mensen hier en het komt allemaal goed.
Geweldig spel! En best heel erg verslavendquote:Op woensdag 2 maart 2005 01:20 schreef Cici het volgende:
Nieuwe krant.
Ik zag wat bij die pelikanen over Clu Clu Land D.
http://www.nintendo-europ(...)ssing/nlNL/index.jsp
Koel! Mijn dank is groot.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 10:08 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ik wil je vanavond wel een sturenIk had ook geen appels maar heb nu een hele acre vol met die krengen!
Je staat er ook tussen.quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah![]()
die naam klopt helemaal.
Ik heb helaas geen appels maar alleen peren.
Zou wel graag perzikken willen.
Ow en appels ...tja eigenlijk wil ik alle fruit wel zolang het maar geen peren zijn
Ik ga een perzik voor je opsnorren!quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:16 schreef Ardenlyn het volgende:
Jah![]()
die naam klopt helemaal.
Ik heb helaas geen appels maar alleen peren.
Zou wel graag perzikken willen.
Ow en appels ...tja eigenlijk wil ik alle fruit wel zolang het maar geen peren zijn
Sjit man, ik heb vandaag nog nergens een perzik kunnen vinden! Dus ik zal je er dan morgen eentje geven, tenzij iemand anders er nog wel eentje over heeft natuurlijk...quote:Op vrijdag 4 maart 2005 14:52 schreef Jessi het volgende:
Ik ga een perzik voor je opsnorren!
So true, en hoewel Blathers best grappig is (vooral insectenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 14:27 schreef Lexie het volgende:
-knip-
Die tekst, iedere keer dezelfde en ook nog niet door te klikken.
-knip-
Fantiestas! Hartelijk dank!quote:Op maandag 7 maart 2005 15:15 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Oh en Jes, ik moet je vruchtjes nog doen. Binnen half uur staan de codes hier hoor
Grr.. Ik heb ze per ongeluk vertrapt!quote:Op zaterdag 5 maart 2005 11:15 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jessi,
Appel:
29NtrsnjhUQjTw
3YOJhZpX9FMVkD
Peer:
%K8@sOxhOk@sRr
uX@yiK6Q9ZNUc%
Dat zijn alvast twee, de rest volgt later
Natuurlijk, komt er vanavond aanquote:Op maandag 7 maart 2005 23:06 schreef Ardenlyn het volgende:
Oeh Mr .Happ-E zou ik ook een kers van jouw mogen hebben?
Naam: Bob
Dorp: Cat Town
-knip-
Vanavond nog een paar sturen?quote:
Je bent echt te goed voor deze wereld! Het heeft natuurlijk geen haast, maar als je een keertje tijd hebt... graag.quote:
Niet het fruit zelf, maar de pas geplante boompjes...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 14:17 schreef Cici het volgende:
Ik wist niet dat je fruit kon vertrappen.
Maar eens uit proberen
Nou, alleen de appel en peer in principe. Maar volgens mij gaat er iets anders mis. ik heb de kokosnoot keurig bij de zee geplant maar nu ziet ook die er wat verlept uit. En ik heb de GC uitgezet toen ik hem geplant had, dus ik heb er zeker niet op gestaan. Ik ben benieuwd wat ik fout doe, heb weinig zin om elke plant 10x te moeten planten voor het goed gaat, als ik een stuk of 10 perzikenbomen plant dan gaat zeker de helft dood. Ik kan het niet...quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:37 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Jess, heb je al je fruit vertrapt of alleen de appel en peer?
quote:
Haha... wat gek zeg! Bedankt voor alle wijze raad, ben benieuwd of de tips helpen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:33 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Hahaha, te grappig. Ik ben braaf mijn appel en peer aan het inleveren voor een code, schrijf die codes op (Op hetzelfde papier als gisteren) en kom dan tot de ontdekking dat ik precies dezelfde code weer kreeg!Dus Jess, je kan gewoon die codes van gister recyclen om diezelfde vruchten weer te krijgen.
Ooooooooh, is dat dat irritante gemiauw! Ik vroeg me al af waar die !@#$kat zat haha...quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:56 schreef Cici het volgende:
Volgens mij si dat die insect die miauwt als een kat.
Dan hoor je zachtjes miauw en dan moet je bomen gaan schudden.
Hmm, die kan ik dus telkens niet vindenquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:56 schreef Cici het volgende:
De bagworm, als je een boom schud, zie je iets uit de boom hangen, met een net haal je het eruit.
Ik heb hem al een paar keer gehad.
Volgens mij si dat die insect die miauwt als een kat.
Dan hoor je zachtjes miauw en dan moet je bomen gaan schudden.
Schilderijen koop ik bij Tom ja.
Aha als ik een classic iets heb Mr.Happ-E dan zal ik het zeggen.quote:Op donderdag 10 maart 2005 10:44 schreef ivetje het volgende:
Classic set is een bepaalde soort meubels. Die kan je combineren in je huis, zodat alle meubels matchenKrijg je meer punten van de HRA
Ok, heb tijdje niet gespeeld ivm school maar ben weer begonnen!!Heb bijna alle vissen gevangen en in het museum gepropt
Hoef er nog maar 6 !!!!
Baal er alleen van dat mijn fossielen telkens iets anderes zijn als wat ik nodig hebIk heb alleen nog de ploseido ofzoiets nodig en krijg telkens vanalles wat ik al heb
Maar goed, ik blijf doorgaan...hoorde trouwens hier iemand iets zeggen over een worm die je uit een boom moet schudden?? Is dat alleen in een bepaalde maand of jaargetijde?? Dat is met vissen nl wel zo, sommige vissen kan je alleen vangen in de zomer ofzo. Maar goed, de insecten schieten nog niet echt op en de schilderijen ook niet...hoe komen jullie aan schilderijen?? Allemaal uit Tom Nooks winkel ??
Alvast bedankt voor de antwoorden en cross ze
Enigszins tijdgebrek gehad, vandaar ook dat ik zo weinig online benquote:Op woensdag 16 maart 2005 16:26 schreef Cici het volgende:
Hoi Quiet, hoe gaat het met je site????
Vordert het al een beetje???
hahaha ik dacht al wat doe ik nou fotu en ik kreeg maar op mij kop van tom Nookquote:Op woensdag 16 maart 2005 15:06 schreef Cici het volgende:
Oooooooooooohhhhhhhh, DAT was de fout, ik heb je gewone naam gedaan
Ik had Ardenlyn in Cat Town gedaan.
Maar het is Bob ja.
Sorry, zal je zo snel weer nieuwe codes doen.
Dat gebeurt alleen bij een illegale versie of als inderdaad iemand die woordjes aan de bewoners heeft geleerdquote:Op donderdag 17 maart 2005 17:17 schreef Elektra het volgende:
het spel is voor een leeftijd vanaf drie, maar toch zie je af en toe brieven waarin staat: goan fuck yourself
krijg ik alleen die brief of heeft nog iemand die gekregen?
Die mishandeling valt best mee eigenlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2005 02:08 schreef Lexie het volgende:
Illigale Cubegames koop je niet onbewust. Wil je die kunnen draaien dan moet je je Cube eerst grondig mishandelen.
Okee, ik zal de code voor je gaan vragen. Kan wel morgen worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:08 schreef Ardenlyn het volgende:
ja ikke ikke ikke
wat wil je treug??
ps ik heb bijna niets van regal Cici. sorry. wil je wat anders?
Mr.Happ-E wil jij die garden wall?
Ik neem aan dat je mij bedoeld...quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Cici het volgende:
Mr.Happ-E, ik heb heel veel van de lovely serie, bijna alles.
Wauwie!quote:
Lovely serie!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 16:04 schreef Cici het volgende:
Nee, dank je Ardenlyn, ik heb verder zelf al heel veel.
Mr.Happ-E, ik heb heel veel van de lovely serie, bijna alles.
Ik vond het zelf ook al heel raar, een kerel met een roze interieur, hahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 12:56 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Lovely serie!Waar zie je me voor aan?
![]()
Dit is normaal, ze zijn gewoon blind, of domquote:Op zondag 20 maart 2005 15:47 schreef ivetje het volgende:
Ik vraag me nog wel 1 ding af...ik heb alle soorten fruit in mijn dorp maar nog blijven die poppetjes zeuren of ik wel weet hoe ik een boom moet planten want ze kunnen alleen appels krijgenTerwijl er toch echt een berg andere fruitbomen staan...is dit normaal of moet ik nog iets doen??
Hahahaquote:Op zondag 20 maart 2005 16:24 schreef Cici het volgende:
[..]
Dit is normaal, ze zijn gewoon blind, of dom
Doe je nix aan verder.
Ja, die site van de AC communitie ofzo...heb me ook meteen aangemeld en kwam er alweer achter dat het best lastig is om uit je hoofd de map van je dorp te moeten tekenenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:23 schreef Cici het volgende:
Ivetje, welke site???
De site die Ardenlyn gegeven heeft als link???
En wat ik wel raar vind, is dat je van de meloen enzo alleen tafel en stoelen hebt, van de appel heb je een klok en tv en ik denk dat dit alles bij elkaar toch een set vormt.
Ik had een keer de hele Jingle serie en kreeg toen 100.000 punten en kreeg een model van het grote huis.
Bij 70.000 krijg je een model van je kleine huisje, en die heb ik al allebei.
Ik blijf nu telkens steken op rond de 35.000, kan ook 37.000 zijn.
quote:Op woensdag 23 maart 2005 08:53 schreef Mr.Happ-E het volgende:
Ja haha, ik had eens het geluid uit en er gingen 3 a 4 dorpsbewoners naar de grond staren. Dus ik daar hyperactief met m'n schep tekeer gaan.
Zegt één van die gasten: 'M'n tuin, wat doe je?!'![]()
![]()
Ik zo: 'Ja maar daar zit een mole cricket!'![]()
Hij: 'Oh okee, dan is het goed.'![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |